Kamp: vs Valencia @Elland Road lørdag 3. august kl. 16:00

Started by auren, July 30, 2024, 11:52:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

Vet det ikke er en tellende kamp, men alltids gøy med en kamptråd etter to måneder uten. Vår siste pre season kamp går hjemme mot Valencia, og her vil nok startoppstillingen reflektere førsteelleveren pt.

Tipper vi starter slik:

Meslier - Bogle, Rodon, Struijk, Firpo - Ampadu, Rothwell - James, Rutter, Summerville - Joseph

James og Summerville spilte ikke forrige kamp og er slik sett usikre. Piroe og Gnonto starter fort på bekostning av disse. Jeg regner med at kampen streames på LUTV.

Tips:

2-1 (Joseph og Rothwell).

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Uno

auren

Quote from: Uno on July 30, 2024, 15:27:44Hva med Bamford? Er han skadet?

Han var med til Tyskland men fikk ikke spille, så han er ikke helt fit enda nei. Drøyer nok noen uker. I tillegg er han jo totalt ute av kampform.

auren

Asbjørn

Quote from: auren on July 30, 2024, 11:52:16Vet det ikke er en tellende kamp, men alltids gøy med en kamptråd etter to måneder uten. Vår siste pre season kamp går hjemme mot Valencia, og her vil nok startoppstillingen reflektere førsteelleveren pt.

Tipper vi starter slik:

Meslier - Bogle, Rodon, Struijk, Firpo - Ampadu, Rothwell - James, Rutter, Summerville - Joseph

James og Summerville spilte ikke forrige kamp og er slik sett usikre. Piroe og Gnonto starter fort på bekostning av disse. Jeg regner med at kampen streames på LUTV.

Tips:

2-1 (Joseph og Rothwell).

auren
Jeg opplever det som sikkert at James IKKE starter (eller Bamford). Om de er klare begynner de med noen minutter mot slutten.
Det eneste usikre ellers er om Gruev starter i stedet for Rothwell.

Ellers har du nok start-oppstillingen der.

(Om det ikke har oppstått skader siden sist...)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Killa

Hvis James ikke er med i startoppstillingen, er det vel mest sannsynlig at Gnonto eller Aaronson starter i stedet på den plassen. Hvis Summerville heller ikke er med blir det enten begge de to nevnte eller mest sannsynlig Piroe. Blir spennende - noen som vet helt sikkert om den går på LUTV?

Asbjørn

Quote from: Killa on July 31, 2024, 12:36:40- noen som vet helt sikkert om den går på LUTV?

Neinei, den går på Eurosport (Discovery ny rettighetsholder?) :o

Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Quote from: Asbjørn on July 31, 2024, 13:15:43
Quote from: Killa on July 31, 2024, 12:36:40- noen som vet helt sikkert om den går på LUTV?

Neinei, den går på Eurosport (Discovery ny rettighetsholder?) :o

Jøss, har Discovery kjøpt rettighetene nå...?
MOT

Asbjørn

Quote from: GeirO on July 31, 2024, 13:24:20Jøss, har Discovery kjøpt rettighetene nå...?

Hehe, dette ligger ute, men nei, så enkelt er det nok ikke:
Men hverken Eurosport kundeservice eller Max kundeservice kan finne eller bekrefte at de har rettighetene 😅😅
Tell me  Tell me

Dylan

Killa

Quote from: Asbjørn on July 31, 2024, 13:26:41
Quote from: GeirO on July 31, 2024, 13:24:20Jøss, har Discovery kjøpt rettighetene nå...?

Hehe, dette ligger ute, men nei, så enkelt er det nok ikke:
Men hverken Eurosport kundeservice eller Max kundeservice kan finne eller bekrefte at de har rettighetene 😅😅

Du viser til første seriekampen her Asbjørn - mot Pompey som da tydeligvis går på Discovery sin plattform.
Men mitt spørsmål (ref trådtittel her) gjaldt siste treningskampen mot Valencia.
Noen som har info om TV-sending der? LUTV?

Asbjørn

Quote from: Killa on July 31, 2024, 15:30:35Men mitt spørsmål (ref trådtittel her) gjaldt siste treningskampen mot Valencia.
Noen som har info om TV-sending der? LUTV?

LOL. Hehe, ja, Valenciakampen står oppført på LUTV. :)
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

Asbjørn

Beren Cross lanserer de han tror starter mot Valencia.

EG tror han tar feil mht James (at James ikke vil starte men få noen minutter (30?) mot slutten. Og Gruev/Rothwell er en debatt bare Farke kan svare på.
Og starter ikke James betyr det vel at Aaronson får startplassen.

Anyways, Beren Cross:
Illan Meslier and Karl Darlow have shared minutes over the last three friendlies. That trend could continue tomorrow, though the former will start if Farke wants to replicate how August 10 looks against Portsmouth.

Jayden Bogle and Joe Rodon seem nailed on as the right-sided options in a back four, while Junior Firpo probably edges out Sam Byram at left-back, but the latter was really good against Schalke last weekend. As vice-captain, Pascal Struijk seems likely to see off Wober, but that's an almighty battle to track through the season.

Joe Rothwell's attacking instincts should mean he provides better balance in midfield alongside captain Ethan Ampadu. Ilia Gruev has rarely put a foot wrong for Leeds, but he seems set to start as defensive cover for the skipper.

If James has had a good week of training after his Germany omissions, the Wales international should start on the right flank. The 26-year-old needs to catch up on match time and has to start the season as first choice down that side.

Aaronson has had 90 minutes less than Georginio Rutter and Wilfried Gnonto in the last three friendlies, but they surely outrank the American in Farke's strongest line-up right now. The Italian has the chance to make a good impression on the left in Crysencio Summerville's absence.

Farke's starting striker might be his most intriguing call of all. Joel Piroe is scoring and trying to keep Mateo Joseph on his toes in pre-season, but the latter's momentum feels irrepressible right now. One last test for the Spaniard?

Predicted XI: Meslier; Bogle, Rodon, Struijk, Firpo; Ampadu, Rothwell; James, Rutter, Gnonto; Joseph.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/farke-could-give-joseph-final-29661475
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Det skrives at kampen vises på VGTV. Det betyr vel at VG har rettighetene i Norge og at kampen ikke kan vises i Norge av LUTV?
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: Killa on August 02, 2024, 13:25:03
Quote from: Asbjørn on August 02, 2024, 13:17:15Det skrives at kampen vises på VGTV. Det betyr vel at VG har rettighetene i Norge og at kampen ikke kan vises i Norge av LUTV?

Jeg finner ingenting på VG sine sider om at de viser kampen?

Joda, eg var inne og sjekket og den ligger der.
Tell me  Tell me

Dylan

Killa

Quote from: Asbjørn on August 02, 2024, 13:26:07
Quote from: Killa on August 02, 2024, 13:25:03
Quote from: Asbjørn on August 02, 2024, 13:17:15Det skrives at kampen vises på VGTV. Det betyr vel at VG har rettighetene i Norge og at kampen ikke kan vises i Norge av LUTV?

Jeg finner ingenting på VG sine sider om at de viser kampen?

Joda, eg var inne og sjekket og den ligger der.
Fant det nå, sjekket først på VG Live der det pleier å stå angitt hvilke kamper e skal vise.

Asbjørn

Quote from: Asbjørn on August 02, 2024, 12:37:25Farke's starting striker might be his most intriguing call of all. Joel Piroe is scoring and trying to keep Mateo Joseph on his toes in pre-season,

Denne setter egentlig ting i perspektiv... Piroe er liksom ingen ...favoritt... lenger, men: :o 

There was such clamour to sign him last summer but now he's treated like an unwanted step-child. He wasn't bad last season & with 55 league goals in 3 seasons at this level you can't write him off. #lufc

https://x.com/tommy_lufc/status/1819365380260815231
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Står ikke noe her som tilsier at kampen ikke vises i Norge (ingen begrensninger som jeg oppfatter). Har fått dette inn i mailboxen.

Can't make it to Elland Road on Saturday? Watch all the action from Leeds United's pre-season clash with Valencia, live on LUTV!

Kicking off at 3:00pm, Daniel Farke's side will be ramping up their pre-season preparations, as they take on the La Liga outfit ahead of the new campaign.

Fan favourites Bryn Law and Tony Dorigo are back and will be bringing you all the action, as the players are put through their paces and get minutes under their belts.

To watch the game, simply click the button below and purchase an LUTV Match Pass for £4.99, then tune in via the website or app from 3:00pm on Saturday.
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Den vises ikke, nei.  :(

How to watch:

LUTV will be providing full coverage of Saturday's pre-season friendly, with commentary from Bryn Law and Michael Bridges. LUTV passes are available to buy for £4.99, HERE.

Please note, existing LUTV subscriptions do not cover any pre-season games and no audio-only commentary will be available. The only way to watch these games on LUTV is by purchasing a match pass through LUTV.

The match is available to watch live worldwide, excluding Spain, Iceland, Norway, Sweden, Finland, Denmark, Belgium, Netherlands and Luxembourg, due to broadcast restrictions. For supporters in Norway, the game will be broadcast by VG.

Supporters can also follow all the updates live on leedsunited.com with our online blog throughout the match and a full match report to follow the full-time whistle.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

Quote from: Hallgeir * on August 02, 2024, 18:58:05For supporters in Norway, the game will be broadcast by VG.

Har merket meg kordan den offisielle siden spesielt nevner Norge.
Mht lanseringen av drakt nevnes det at den kan kjøpes hos Torshov Sport i Norge.

Nordmenn matters. :D
Tell me  Tell me

Dylan

Forever Whites

Quote from: Asbjørn on August 02, 2024, 19:05:47
Quote from: Hallgeir * on August 02, 2024, 18:58:05For supporters in Norway, the game will be broadcast by VG.

Mht lanseringen av drakt nevnes det at den kan kjøpes hos Torshov Sport i Norge.

Har også lagt merke til det. Vi har en bra størrelse på supporterklubben her i landet, samt at mange nordmenn reiser over på kampene.

Sjekket opp siden til Torshov Sport for en liten uke siden, og på ny nå.  Den nye fine gule bortedrakten har de kun i størrelse S for voksne.  Håper de får den inn igjen snart.  Hjemmedrakten har de i alle størrelser.  Prisene er rundt de samme som de koster i England.  Men man risikerer ikke å betale toll hvis man bestiller fra Norge.
Medlem 94237

Hallgeir *

Må man kjøpe ab. på VG+, eller kan man kjøpe enkeltkamper?
Super Leeds since 1968

Forever Whites

Quote from: Hallgeir * on August 02, 2024, 19:39:56

Må man kjøpe ab. på VG+, eller kan man kjøpe enkeltkamper?

De tilbyr kun abonnement.
Medlem 94237

flynn

Har noen klart å kjøpe LUTV-pass til dagens kamp? Jeg finner bare Monthly Pass til £3,49, hvilket jeg jo har fra før?
Eller er det faktisk slik at vi i Norge må se den på VG+?

flynn

Hallgeir *

Quote from: flynn on August 03, 2024, 11:49:09Har noen klart å kjøpe LUTV-pass til dagens kamp? Jeg finner bare Monthly Pass til £3,49, hvilket jeg jo har fra før?

flynn

Kun VG+.

Tipper at det blir en dyr sesong når Leeds vises "bare" 13 ganger på Sky. Da blir det mange kamper til £10 på LUTV. Tror jeg står over dagens kamp. Ellers er det jo bare Liverpool og Man. Utd de viser, stort sett.
Super Leeds since 1968

flynn

Quote from: Hallgeir * on August 03, 2024, 12:10:51
Quote from: flynn on August 03, 2024, 11:49:09Har noen klart å kjøpe LUTV-pass til dagens kamp? Jeg finner bare Monthly Pass til £3,49, hvilket jeg jo har fra før?

flynn

Kun VG+.

Tipper at det blir en dyr sesong når Leeds vises "bare" 13 ganger på Sky. Da blir det mange kamper til £10 på LUTV. Tror jeg står over dagens kamp. Ellers er det jo bare Liverpool og Man. Utd de viser, stort sett.

Ok, fant det ut jeg også. Hvem skulle trodd at det sto i klartekst både her og på den offisielle hjemmesiden ☺️
Det er forresten tilbud på VG+Sport om dagen, tegner man abonnement med 12 måneders binding koster det 74,- pr mnd.

flynn

TK20

Quote from: flynn on August 03, 2024, 12:38:53

flynn

Kun VG+.

Ok, fant det ut jeg også. Hvem skulle trodd at det sto i klartekst både her og på den offisielle hjemmesiden ☺️
Det er forresten tilbud på VG+Sport om dagen, tegner man abonnement med 12 måneders binding koster det 74,- pr mnd.

flynn

Er det samme opplegg som i fjor? Utvalgte kamper på Sky via (ukjent) norsk rettighetshaver, resten på LUTV til £10?

GeirO

Quote from: TK20 on August 03, 2024, 12:44:59
Quote from: flynn on August 03, 2024, 12:38:53

flynn

Kun VG+.

flynn

Er det samme opplegg som i fjor? Utvalgte kamper på Sky via (ukjent) norsk rettighetshaver, resten på LUTV til £10?
Ser slik ut...hvis ikke LUTV har satt opp prisen for ny sesong. Uansett er denne kostnaden prioritert foran mat og drikke for meg :o
MOT

Russel_Doig

Quote from: Forever Whites on August 02, 2024, 19:34:08

Har også lagt merke til det. Vi har en bra størrelse på supporterklubben her i landet, samt at mange nordmenn reiser over på kampene.

Sjekket opp siden til Torshov Sport for en liten uke siden, og på ny nå.  Den nye fine gule bortedrakten har de kun i størrelse S for voksne.  Håper de får den inn igjen snart.  Hjemmedrakten har de i alle størrelser.  Prisene er rundt de samme som de koster i England.  Men man risikerer ikke å betale toll hvis man bestiller fra Norge.

Risikerer ikkje toll lenger fra Leeds shop! Alt er inkludert og leveres rett hjem på døren!

Asbjørn

Tell me  Tell me

Dylan

auren

Toppet lag dette og forventer vi stiller slik mot Pmuth neste lørdag. Blir spennende å se oss mot god motstand.

MOT!

auren