Kamp vs Portsmouth lørdag 10.august '24 kl 13:30. Elland Road

Started by Asbjørn, August 05, 2024, 12:34:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mester

Dylan

Leeds are falling apart again.... å hvor jeg hater den sangen!

Dennis

Marching on together!

Gordon McUseless

Fantasyland

Dennis

Nesten reprise av fjoråret, hvor Summerville utligna på overtid i en 2-2-kamp mot Cardiff.
Marching on together!

Borge

Borge

leedslife

GaryMac

Dennis

Marching on together!

Fantasyland

Har ikke lyst til å hakke på Brendan. Han har levert i innhoppet. Men der skulle vi ha vunnet kampen

Dylan

stian

Dette var merkelige greier. Mister to poeng og slipper inn tre mål. Bare på overtid har vi flere sjanser enn det Portsmouth har totalt.

Statistikkmessig så er det et ran, men det er udyktighet at vi ikke setter flere sjanser. Og gigamissen til Aaronson på overtid... DEN kommer han til å drømme om i natt.

Gordon McUseless

Hvordan kunne han bomme på den.... Hadde vert den sykeste snuoperasjonen på år og dag.

Sydhagen

Bra kamp der vi hadde fortjent å vinne med 3-4 mål om fotball hadde vært rettferdig.
Portsmouth meeeget heldige med 3-3

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Totalt ledig i begge hjørner, mutters aleine. Så settes den utenfor.

To poeng tapt på individuelle feil i begge ender i dag. Tre i tverra første seks minutter. Elendig forsvar og keeper på første. Elendig av Bogle på straffa.

Store bom av Joseph og Aaronson.

Svak kamp, men totalt sett burde vi vunnet klart gitt sjansene.
Marching on together!

GaryMac

Quote from: GaryMac on August 10, 2024, 15:25:44Bortsett fra straffen H

3-3!!! Po

Det jeg skulle skrive var at bortsett fra straffen har Portsmouth 0.09 i xG.
Vi har 3.2 - 2.4 hvis vi ser bort fra Straffesparket.

Hallgeir *

Quote from: Kato on August 10, 2024, 15:21:32Vi går rett i fella, og lager uendelig med innkast og frispark. Falt helt sammen etter byttene, Farke bommer totalt fra linja nok en gang. Gnonto skulle aldri vært tatt av. Bogne med all verdens trøbbel defensivt skulle vært av for lenge siden. Ender med null poeng, og vi har en manager som taper kamper for oss. Katastrofe fra benk.

Favoritt i fare ja.

Jeg sier ikke at Farke gjør alt rett, men registrerer at du fratar spillerne all skyld selv om de brenner opplagte målsjanser. Tre i tverrligger og Aaronsons supermiss på slutten, for å nevne noen.
Super Leeds since 1968

Dennis

Er det Piroe som har assist på Aaronsons mål og spilte gjennom den siste?

Marching on together!

auren

Slutt. 3-3. Et lite ran, men vi er fryktelig skuffende siste 25-30 min av kampen. Bytter oss mye dårligere og hele piffen går ut av spillet. Utrolig miss av Aaronson på tampen, som gjør at dette føles som et tap.

Nei, dette var tungt, men så jo tegnene på at dette ikke var vår dag alt etter 6 minutter...

auren, sur...
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

Quote from: Hallgeir * on August 10, 2024, 15:32:16
Quote from: Kato on August 10, 2024, 15:21:32Vi går rett i fella, og lager uendelig med innkast og frispark. Falt helt sammen etter byttene, Farke bommer totalt fra linja nok en gang. Gnonto skulle aldri vært tatt av. Bogne med all verdens trøbbel defensivt skulle vært av for lenge siden. Ender med null poeng, og vi har en manager som taper kamper for oss. Katastrofe fra benk.

Favoritt i fare ja.

Jeg sier ikke at Farke gjør alt rett, men registrerer at du fratar spillerne all skyld selv om de brenner opplagte målsjanser. Tre i tverrligger og Aaronsons supermiss på slutten, for å nevne noen.
Kampen må nå være et bevis på at vi ikke bør være ferdighandlet.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Dennis

Quote from: Hallgeir * on August 10, 2024, 15:32:16

Favoritt i fare ja.

Helt enig!

I fjor bytta han for sent, nå for tidlig. Jeg syns derimot begge kanter ut var merkelig. Begge leverte bra og var i dytten da de gikk ut. Det blir mindre struktur etter byttene og som sagt hundre ganger før er jeg så lite fan av mange samtidige bytter.

Piroe leverte i innhoppet, Aaronson har et bra innhopp også på tross av bommen. Bamford løper kun imellom.

Men vi har enorme sjanser til å score fire, fem og seks mål totalt.

Ikke Farke som lager en idiotisk straffe på slutten eller setter ballen over fra fem seks meter. Eller ikke markerer og slipper inn et billig mål.

Overvurderes stadig hvor stor innflytelse en trener direkte kan ha. Lov å levere på banen også.
Marching on together!

Hallgeir *

De tre første hjemmekampene forrige sesong, endte med uavgjort resultat, riktig nok med en dårligere ellever på banen. Just saying.
Super Leeds since 1968

Kato

Meslier 5 - Slipper inn skudd midt på mål, altfor svakt. Gjør at vi slipper de inn i kampen.
Bogle 5 - Bra offensivt, helt krise defensivt. Taper i lufta, taper etter bakken.
Struijk 7 - God kontroll på sin side, sikker på straffe.
Rodon 5 - Rufsete og svak med ball.
Firpo 6 - Av og på, ventet enda mer offensivt.
James 7 - Best før pause, forsvant i andre omgang.
Gruev 6 - Noen bedre dødballer, bidrar for lite offensivt.
Ampadu 7 - Gjør ryddejobben bra, trenger kreativitet ved siden av seg.
Rutter 6 - Blir mye holdt, mister mye og lykkes noe.
Gnonto 8 - Best hos oss, uforståelig tatt av.
Joseph 6 - Tendenser, men neppe den vi må lite på skal score 20 mål i år.
Rothwell 6 - Ikke voldsomt involvert, vi mistet alt med byttene.
Piroe 6 - Bidro på scoringen, ellers lite.
Aaronson 7- Helt og syndebukk på samme tid.
Bamford- Ikke ett rent touch etter at han kom på.

Farke 4 - Kollapset etter byttene, bommet totalt med hvem som ble tatt av. Burde vært Bogle, James og Joseph. Slakt å ta av Gnonto som var i kjempedriv.

Sleivind

Føler jeg har sett dette før? Sjanser vi ikke setter og unødvendige baklengsmål?

Neo

Quote from: Sleivind on August 10, 2024, 15:39:04Føler jeg har sett dette før? Sjanser vi ikke setter og unødvendige baklengsmål?

Enig!
Svakt at det ikke er progresjon. Viser vel tydelig at vi ikke har forsterket oss nevneverdig/i det hele tatt - hverken i forsvar eller angrep.

Får håpe det er rom for kjøp før vinduet stenger, for dette holder ikke gjennom en lang sesong.

Dennis

Quote from: Lucas the Kop Cat on August 10, 2024, 15:38:48
Quote from: Dennis on August 10, 2024, 15:33:43Er det Piroe som har assist på Aaronsons mål og spilte gjennom den siste?
Ja

Det jeg mente. Godt innhopp av hoggestaben. Assist og burde hatt en andre.

Artig å tenke på at da ville byttene, som kritiseres så hardt, stått med to mål og to assists...

Det er små marginer.
Marching on together!

Lucas the Kop Cat

Quote from: Kato on August 10, 2024, 15:39:01Meslier 5 - Slipper inn skudd midt på mål, altfor svakt. Gjør at vi slipper de inn i kampen.
Bogle 5 - Bra offensivt, helt krise defensivt. Taper i lufta, taper etter bakken.
Struijk 7 - God kontroll på sin side, sikker på straffe.
Rodon 5 - Rufsete og svak med ball.
Firpo 6 - Av og på, ventet enda mer offensivt.
James 7 - Best før pause, forsvant i andre omgang.
Gruev 6 - Noen bedre dødballer, bidrar for lite offensivt.
Ampadu 7 - Gjør ryddejobben bra, trenger kreativitet ved siden av seg.
Rutter 6 - Blir mye holdt, mister mye og lykkes noe.
Gnonto 8 - Best hos oss, uforståelig tatt av.
Joseph 6 - Tendenser, men neppe den vi må lite på skal score 20 mål i år.
Rothwell 6 - Ikke voldsomt involvert, vi mistet alt med byttene.
Piroe 6 - Bidro på scoringen, ellers lite.
Aaronson 7- Helt og syndebukk på samme tid.
Bamford- Ikke ett rent touch etter at han kom på.

Farke 4 - Kollapset etter byttene, bommet totalt med hvem som ble tatt av. Burde vært Bogle, James og Joseph. Slakt å ta av Gnonto som var i kjempedriv.
Hvilket av de 3 var midt i mål?

auren

Quote from: Lucas the Kop Cat on August 10, 2024, 15:38:48
Quote from: Dennis on August 10, 2024, 15:33:43Er det Piroe som har assist på Aaronsons mål og spilte gjennom den siste?
Ja

Var det ikke Bogle som spilte gjennom Aaronson sin store miss?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.