Kamper i dag sesongen 24/25

Started by Kato, August 09, 2024, 21:15:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Lucas the Kop Cat

Quote from: auren on April 11, 2025, 21:21:20Allerede 1-0 til Burnley. Denne tar de enkelt!

auren
Anthony med 2-0. Norwich virker å være i oppløsning.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Asbjørn

Quote from: Lucas the Kop Cat on April 11, 2025, 21:25:47
Quote from: auren on April 11, 2025, 21:21:20Allerede 1-0 til Burnley. Denne tar de enkelt!

auren
Anthony med 2-0. Norwich virker å være i oppløsning.

7 mål bedre på oss nå 🫢
(Og tre poeng bak)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

TK20

Burnley ser bra ut. Tror de har prikket inn formen på perfekt tidspunkt.

Asbjørn

Quote from: TK20 on April 11, 2025, 21:48:57Burnley ser bra ut. Tror de har prikket inn formen på perfekt tidspunkt.
2-1
Det er ...håp
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Quote from: Asbjørn on April 11, 2025, 22:37:19
Quote from: TK20 on April 11, 2025, 21:48:57Burnley ser bra ut. Tror de har prikket inn formen på perfekt tidspunkt.
2-1
Det er ...håp

Ja, det er ikke ofte de slipper inn mål.
Super Leeds since 1968

auren

Slutt. 2-1. En forventet seier dette. Men ble hard fought in the end. Tror det er større sjanse for at Sheff Utd avgir poeng i morgen. Er heller ikke så veldig sikker på at vi vinner. Nerver resten av sesongen garantert...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

29 kamper uten tap nå for Burnley. Man må jo bli imponert.
Super Leeds since 1968

GaryMac

2-1. Slutt. Så siste 10 minutter - dreide seg KUN om å lage frispark og drøye tid....

Reaney

Anthony matchvinner igjen, og er i ferd med å føre Burnley opp i PL.

GaryMac

Quote from: Reaney on April 11, 2025, 22:58:23Anthony matchvinner igjen, og er i ferd med å føre Burnley opp i PL.
Ville jeg ikke satt mange kroner på etter hva han leverte for oss i fjor.

GeirO

Quote from: GaryMac on April 12, 2025, 00:17:22
Quote from: Reaney on April 11, 2025, 22:58:23Anthony matchvinner igjen, og er i ferd med å føre Burnley opp i PL.
Synes han gjorde mye bra i fjor. Ujevn med stort potensial, vil jeg ha sagt.
MOT

Lucas the Kop Cat

Quote from: GeirO on April 12, 2025, 01:55:29
Quote from: GaryMac on April 12, 2025, 00:17:22
Synes han gjorde mye bra i fjor. Ujevn med stort potensial, vil jeg ha sagt.
Glimtet til for oss men altfor sjelden. Var vel noe med morens dødsfall som kan være en del av forklaringen.

Asbjørn

Quote from: Lucas the Kop Cat on April 12, 2025, 07:50:07Synes han gjorde mye bra i fjor. Ujevn med stort potensial, vil jeg ha sagt. Glimtet til for oss men altfor sjelden. Var vel noe med morens dødsfall som kan være en del av forklaringen.

Joda. Men han konkurrerte på venstrekanten mot Summerville i fjorårsform. Ikke lett å spille fast da...
Tell me  Tell me

Dylan

Reaney

Mot en Summerville som var svært ujevn mot slutten av sesongen. En manager med evne til rotasjon kunne fått det beste ut av Anthony. Det manglet dessverre i fjor da det røynet på.

stian

Begynner å bli ganske enig med Reaney og andre på det som går på rotasjon.
Jeg vet ikke hvor enerådende Farke er, men det må være noen i klubben som stiller spørsmålstegn ved det. Husker det var det samme med Bielsa.

Det er jo ikke vanskelig å skjønne hvordan de tenker med tanke på relasjoner, men det får jo begge veier det der. I dagens fotball er det sinnsykt mange kamper, særlig for de på landslag, og TV-avtalene sprer kampene ut på en måte som skaper noen ekstremt belastende perioder. Ingen kan spille alt lenger, da kommer skadene før eller senere. Og nå er det jo egentlig for sent - nøkkelspillere får skader og de som ikke er varme nå har jo lite å bidra med. Det handler litt om å forvalte verdien på spillermaterialet også.

Jeg tror Farke er mannen for oss også fremover, men dette må bli bedre. Tips til medarbeidersamtale i juni!

Asbjørn

Quote from: stian on April 12, 2025, 08:38:11Begynner å bli ganske enig med Reaney og andre på det som går på rotasjon.
Jeg vet ikke hvor enerådende Farke er, men det må være noen i klubben som stiller spørsmålstegn ved det. Husker det var det samme med Bielsa.

Det er jo ikke vanskelig å skjønne hvordan de tenker med tanke på relasjoner, men det får jo begge veier det der. I dagens fotball er det sinnsykt mange kamper, særlig for de på landslag, og TV-avtalene sprer kampene ut på en måte som skaper noen ekstremt belastende perioder. Ingen kan spille alt lenger, da kommer skadene før eller senere. Og nå er det jo egentlig for sent - nøkkelspillere får skader og de som ikke er varme nå har jo lite å bidra med. Det handler litt om å forvalte verdien på spillermaterialet også.

Jeg tror Farke er mannen for oss også fremover, men dette må bli bedre. Tips til medarbeidersamtale i juni!

Det der er jo en stor diskusjon der fasit først kommer ved sesongslutt...

Men det er en grunn til at (tilfeldig utvalg) Eggen valgte seg en første 11'ver tidlig i sesongen som han dyrket (og resultatene kom litt utpå sommeren og utover høsten)... Litt forenklet kan en jo si at Revie valgte seg en 11'ver som han beholdt i 10 år - det blir relasjoner av slikt :D

Men ja, nr 12-15 i troppen må jevnlig holdes varm.
Og det kan godt være at en Anthony med mer spilletid hadde levert i fjor som han nå gjør i Burnley...
Tell me  Tell me

Dylan

Dylan

Interessante betraktninger. Jeg tror en "fast" ellever har større sjanse til å prestere over tid enn en stadig rotasjon av spillere og dermed også nødvendigvis noen endring i spillemønster. Nå ble jo denne "staheten" og ensidigheten Bielsa sin bane til slutt, og vi ser vel noe av det samme hos Farke. Blir jo stor slitasje på noen spillere, samtidig tenker jeg at de som har fått sjansen ikke har tatt den tilstrekkelig. "Verstingen" her er jo Messlier, som burde fått hvile for lenge siden, både for å klare hodet og for å "teste" hva de andre keeperne er gode for. Her har Farke feilet grovt sånn jeg ser det. Likedan er jeg overrasket over at ikke Ampadu gikk rett inn stopperrollen sammen med Rodin når han var tilbake, de var jo grunnfjellet i bakre rekker.
Men som alltid er det enklest med etterpåklokskap og når man har fasiten i hånd......
Optimismen lever til det motsatte er fullstendig spikret!!

stian

Quote from: Asbjørn on April 12, 2025, 08:53:41
Quote from: stian on April 12, 2025, 08:38:11Begynner å bli ganske enig med Reaney og andre på det som går på rotasjon.

Det der er jo en stor diskusjon der fasit først kommer ved sesongslutt...

Men det er en grunn til at (tilfeldig utvalg) Eggen valgte seg en første 11'ver tidlig i sesongen som han dyrket (og resultatene kom litt utpå sommeren og utover høsten)... Litt forenklet kan en jo si at Revie valgte seg en 11'ver som han beholdt i 10 år - det blir relasjoner av slikt :D

Men ja, nr 12-15 i troppen må jevnlig holdes varm.
Og det kan godt være at en Anthony med mer spilletid hadde levert i fjor som han nå gjør i Burnley...

Kontinuitet og samhandling vil man jo ha, men hvor mange talenter ødela ikke Eggen (er RBK-supporter) på å kun gi kamptrening bestående av 2 minutter på overtid? Selv om vi rykker opp, så vil spørsmålet om rotering være gyldig. Vi trenger ikke gjøre sesongene såååå spennende heller 😊

GeirO

MOT

brenaldo

Medlem nr. 850

brenaldo

Medlem nr. 850

Bromancer

Oxford med seier i dag, tror det kan være til vår fordel at de nå er rimelig trygge.

Hawley

Ikke det at jeg tror vi taper uansett, men registrerer at både Oxford og Stoke nærmer seg veldig trygg grunn i forhold til overlevelse i divisjonen. Stor fordel for oss.

Asbjørn

Mange lurte på om det ble mål på Joffy i kveldens kamp mot Coventry...

Så langt mål av  ex Leeds-spiller ja, men det er Matt Grimes. Fortsatt bare 29, eg hadde ikke engangfått med meg at han har forlatt Swansea..
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Fint satt.

1-1

Scorer nok vinnermålet nå Gelhart så er han ferdigscoret for sesongen

Hallgeir *

Quote from: Asbjørn on April 14, 2025, 22:21:08Mange lurte på om det ble mål på Joffy i kveldens kamp mot Coventry...

Så langt mål av  ex Leeds-spiller ja, men det er Matt Grimes. Fortsatt bare 29, eg hadde ikke engangfått med meg at han har forlatt Swansea..

Hvordan kan man score selvmål og likevel lede?  :)

VG Live:

Mål for Coventry!
Hull City 0 - 1 Coventry
Mål: Matt Grimes
Selvmål! En sønderknust Matt Grimes kan bli kampens syndebukk på MKM Stadium etter å ha rotet ballen i eget mål. 0-1.
Super Leeds since 1968

Allanclarke

Watford-Burnley 1-0  :)

Hawley

Stoke leder også. Fordel at de er trygge når vi skal banke dem 😁

Kato

Watford skyter i tverrliggeren og ned på streken, et vanvittig skudd og en vanvittig redning fra Trafford. Så går Burnley rett opp og scorer før reprisene er ferdige. Marginer.

Kato

Watford - Burnley 1-2

Der var det snudd.