Kamp: West Brom v Leeds United 17.8.24 kl 1330 @ Viasport 2

Started by Killa, August 16, 2024, 10:58:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

GeirO

Jøss, vi er ubeseiret i serien...og det før vi kjøper de 4-5 stjernespillerne. Det ser lyst ut (med et glimt av ironi/sarkasme)
MOT

Kato

To headinger fra Struijk på corner, det var alt. Nitrist offensivt, dessverre tror jeg ikke Farke har noe å by på.

Manageren er ferdig innen 10 kamper om ikke han får spillere inn.

All hausingen før seriestart både om tabellplassering og spillere (Joseph, Bogle) ser så langt ut til å være skivebom.

Vi er kjedelige å se på.

Johnnyj

Quote from: Dylan on August 17, 2024, 15:23:30WBA er utrolig nok faktisk like dårlig....
Godt organiserte i det minste. Men i likhet med oss får de lite ut avde offensive spillerne sine. De har en betydelig bredere stall enn oss når de kan ha spillere som Diangana og Wallace på benken

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

I dag var visst det som gjaldt å ikke slippe inn mål, så da er vi vel fornøyd?

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

stian

Vi skal vel være fornøyde med ett poeng og clean sheet her, men det lugger ganske kraftig i spillet. Struijk, Gnonto og Ampadu var gode. Meslier gjør det han skal i boksen, men litt rufsete med beina.

Dennis

Umulig å skryte av det offensive i dag, men jeg klarer ikke slakte dette her.

Ingen store sjanser imot og noe helt annet enn andreomgangen mot Boro.

I den situasjonen vi har vært i denne uka, så tar jeg denne. Så må det selvsagt bedring til og det tror jeg kommer med et par signeringer.

Merkelig å være Leedsfan, for ei uke og to timer sida var jeg 99% sikker på opprykk. En evighet siden. ::)
Marching on together!

Forever Whites

Vi tok 1 poeng mer borte mot dem enn i forrige sesong.  Ser bra ut dette.
Medlem 94237

leedslife

Sterk gjennomføring av en 11ér som nok sikkert har vært gjennom en tøff uke.
Defensivt var litt mer lik fjoråret.
Likte måten vi låste ut Swift og Mowatt på i posession.
Det blir en komfortabel dag på jobben når man i større grad får Bartley og makkeren på ballen.
Dominant Strujik.
Begynner virkelig å like han.
Ser veldig bra ut.

Nå trenger vi et styrerom som server Farke - da har dette gode sjanser for opprykk.
Men desverre er situasjonen vi har spilt oss selv inn i verken god ifht spillerkjøp eller implementere ferdigheter i laget.
Men vi er som alltid positive  8)

Jeg får vann i munnen av hva Clarke/Firpo kan gjøre mot lag i denne divisjionen.

Kato

Meslier 7 - Klarer seg godt i feltet mot et fysisk sterkt lag.
Bogle 5 - Stort sett null offensivt, som vel er hans styrke.
Struijk 7,5 - Best hos oss, både defensivt og offensivt.
Rodon 6 - Grått og stødig, no more.
Firpo 5 - Grusom pasningskvalitet, lite med fremover.
Ampadu 6,5 - Kriger bra sentralt.
Gruev 6 - Vet hva du får, lite mer enn det.
James 4 - Totalt usynlig, så ut til å spille smalere. Noe nytt rør fra manageren?
Gnonto 7 - Prøvde og prøvde. Alene på den halvdelen.
Joseph 4 - Intet, hverken i oppspill eller rettvendt.
Piroe 4 - Elendige valg, er en boksspiller. Var vel aldri innenfor 16-meteren.
Aaronson 5 - Løftet oss ingenting.
Rothwell 5 - Se Aaronson
Bamford - Satte vel heller ikke fyr på noe.

GeirO

Fint intervju av Rodon og Struijk i sendinga. Rodon overrakte Struijk man of the match trofeet.
MOT

Dennis

Pascal blir meget viktig i år. Vi er langt farligere på dødball med han og bedre defensivt også, men samtidig oser det sjef av han der han tidligere fremstod usikker.

Ellers er det masse skryt til utskjelte Meslier i dag. Meget solid feltarbeid mot et tradisjonelt sterkt dødballag.
Marching on together!

Sterland

Følelsen av å ha solgt seg til fant kommer snikende. Summerville og Rutter er umulig å erstatte. Kamara burde vært mulig å erstatte, men Rothwell er ikke i nærheten.. Om vi sklir igjennom dette transfervinduet uten å forsterket laget vesentlig, er det bare å rope farvel til opprykk. Defensivt i dag var det bra, offensivt helt fraværende. Helt unntaksvis kom Firpo og Bogle på kantene, undres på om det var tilsiktet, for mulighetene var mange til å utfordre backene til WBA. Haussingen av Joseph, har vist seg så langt å være grunnløs. Jobber brukbart, helt ufarlig, blir filledukke mot Bartley. Han får heller ikke mye hjelp..
Piroe er ingen tier, leverer en forferdelig forestilling og det er utrolig at han får stå så lenge på banen som han gjorde.
Struijk skal ha masse kred i dag. Herlig match, måtte han holde seg skadefri. Synes også Rodon, Ampadu og Gruev var rimelig bra. Firpo og Bogle var usynlige offensivt, men ok defensivt.

Nå må den usynlige Gretar Steinsson på jobb, for med dette laget er vi ikke i nærheten av topp Championship.

GeirO

Quote from: Kato on August 17, 2024, 15:33:26Piroe 4 - Elendige valg, er en boksspiller. Var vel aldri innenfor 16-meteren.

Var det ikke Piroe som hadde vår største sjanse inne i boksen?
MOT

Fantasyland

Regner med 49ers så at dette laget er helt ribba for kreativitet nå og de bør snarest få fingern ut av rævva og signere offensive krefter. Herregud så trist offensivt.

Sterland

Quote from: Kato on August 17, 2024, 15:33:26Gnonto 7 - Prøvde og prøvde. Alene på den halvdelen.

Det var jo meget godt betalt for en som ikke skaper noe som helst, og virker å spille med depresjon. Ineffektivt og uten spilleglede, men forsøkte.. Maks 5

peacock

Mulig vi savner Kamara mer enn antatt. Vel var han vaksinert mot å skyte, men han holdt i hvert fall tak i kula. Der sleit vi i dag.

morten1966

Ikke skudd på mål gitt...trodde denne Joseph skulle skyte oss tabelltopp jeg... Greie bakover, ser mange lar seg imponere av Meslier i dag. Han gjør akkurat det han må gjøre. Svak ved noen involveringer med beina og tar noen rare valg ..men poeng borte mot WBA er ok. 

Mester

Godt fornøgd med 1 poeng i dag, eit foran samme tid i fjor
På vei mot 91

GeirO

Quote from: Sterland on August 17, 2024, 15:51:10
Quote from: Kato on August 17, 2024, 15:33:26Gnonto 7 - Prøvde og prøvde. Alene på den halvdelen.

Det var jo meget godt betalt for en som ikke skaper noe som helst, og virker å spille med depresjon. Ineffektivt og uten spilleglede, men forsøkte.. Maks 5
Men mange her inne synes han var en av våre beste og en av de få med spilleglede. Jeg med.
MOT

GeirO

Quote from: Fantasyland on August 17, 2024, 15:48:34Regner med 49ers så at dette laget er helt ribba for kreativitet nå og de bør snarest få fingern ut av rævva og signere offensive krefter. Herregud så trist offensivt.
Sånn sett hadde det vært bedre og tapt 3-0 i dag. Da hadde de brukt mer penger...kanskje.
MOT

leedslife

Berenscross@

Farke reiterates he wants four bodies in. Cannot guarantee Leeds will get them all, but that's what he's hoping for before the window shuts. #lufc

Håp

Sterland

Quote from: GeirO on August 17, 2024, 16:40:18

Men mange her inne synes han var en av våre beste og en av de få med spilleglede. Jeg med.
Som nevnt, uhyre godt betalt for offensiv spiller uten innlegg, avslutninger på mål eller i nærheten av å skape noe som helst. Men den beste blant de offensive var han helt klart. Spillegleden hans derimot, virket langt under vanlig standard. Neste mann ut?

Blank_File

Så det er sånn vi ser ut uten kreativitet. Dette var en forferdelig kjedelig kamp...

Milou

Eg vil seie at dette resultatmessig og spelemessig ein godkjent kamp. Nokon skreiv at begge lag var like dårlege, men ein kan like godt seie at begge var like gode. Noko underhaldande kamp var det absolutt ikkje. Begge lag fokuserte på defensiv tryggleik, med unntak av ein kort periode i starten av andre omgang. Etter to kampar med 3 mål imot, kan ein vel seie at det var ein riktig avgjersle frå Farke.

Gnonto og Ampadu sto for det vesle Leeds viste av offensiv kreativitet. Defensivt veldig trygt, med unntak av eit par personlege feil. Dei nye spelarane har ikkje imponert meg særleg hittil, men vi bør la dei få litt meir tid til å akklimatisere seg. Eg syns Aaronson var positiv då han kom, sjøl om han også treng litt meir tid.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk

Kato

8 av 10 på MOM-tråden gir han poeng, så tror du er ganske alene om denne. Lurer på hva du tenker Piroe og Joseph bør få hvis Gnonto er nede på 5.

Sterland

Quote from: Kato on August 17, 2024, 17:38:52

8 av 10 på MOM-tråden gir han poeng, så tror du er ganske alene om denne. Lurer på hva du tenker Piroe og Joseph bør få hvis Gnonto er nede på 5.
Vel.. samtlige engelske spillerbørser jeg har sett inkl YEP og Leeds Live scorer Gnonto som en av de svakeste. Piroe bør få maks 2, Joseph maks 3. Må si jeg er mer spent på hva slags karakter han ville fått om han hadde skapt noen farligheter evt bidratt med assist eller goaler..

Russel_Doig

Quote from: peacock on August 17, 2024, 15:58:16Mulig vi savner Kamara mer enn antatt. Vel var han vaksinert mot å skyte, men han holdt i hvert fall tak i kula. Der sleit vi i dag.

Elendig, i følge Kato!

Kato

Quote from: Russel_Doig on August 17, 2024, 18:52:37
Quote from: peacock on August 17, 2024, 15:58:16Mulig vi savner Kamara mer enn antatt. Vel var han vaksinert mot å skyte, men han holdt i hvert fall tak i kula. Der sleit vi i dag.

Elendig, i følge Kato!

Hva i all verden skulle Kamara bidratt med i dag? Null og nada.