Kamp: vs Sheffield Wednesday @ Hillsborough, fredag 23/8 kl. 21:00 på Vsport2

Started by auren, August 20, 2024, 20:17:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

3 døgn til ny kamp. Vrien bortekamp mot uglene. Regner med ca. samme lag som sist, men ønsker Aaronson inn i 10-er rollen / evt Rothwell og Piroe ut.

Tips: 1-1 (Joseph).

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Josch

Her tror jeg Leeds vinner. Sheff W var dårlige mot Sunderland (0-4). De vil sikkert skjerpe seg her men ikke nok. Leeds vil nok holde tett bakover og satse på å stjele poengene uten å imponere. 0-1.

Asbjørn

Pre match presser i ettermiddag.

Litt er spørsmål on repeat, som Cross skriver, men mht transfervinduet blir det vel å sjekke om ikke Farke også begynner å bli lei ...ventingen...

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-transfer-hold-up-29778987

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: Asbjørn on August 21, 2024, 09:54:33Pre match presser i ettermiddag.

Litt er spørsmål on repeat, som Cross skriver, men mht transfervinduet blir det vel å sjekke om ikke Farke også begynner å bli lei ...ventingen...

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-transfer-hold-up-29778987

Svarer godt for seg fortsatt, Farke.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/daniel-farke-us-against-world-29782777

Club made a lot of money on exits
I'm paid to develop the players and the club spent money. I'm fully commited to this job.

I had in my head some key players this year and some have sadly left. We have to rebuild right now, but I trust our owners and board to come through with good decisions. I am optimistic and confident, but nobody wants to hear that right now, it's time to do some business.

Allerede i januar ba han Steinsson & co lete etter Summerville og Rutter replacements... :o
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Quote from: Asbjørn on August 21, 2024, 15:37:07
Quote from: Asbjørn on August 21, 2024, 09:54:33Pre match presser i ettermiddag.

Svarer godt for seg fortsatt, Farke.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/daniel-farke-us-against-world-29782777

Club made a lot of money on exits
I'm paid to develop the players and the club spent money. I'm fully commited to this job.

I had in my head some key players this year and some have sadly left. We have to rebuild right now, but I trust our owners and board to come through with good decisions. I am optimistic and confident, but nobody wants to hear that right now, it's time to do some business.

Allerede i januar ba han Steinsson & co lete etter Summerville og Rutter replacements... :o

Jeg reagerte også på dette. En litt frustrert Farke, uten at han fremstår sånn helt heller. Nå har jeg bestilt tur til Sheff Utd kampen i oktober, så de får bare se til å få skikk på laget!

Kai

Har Viaplay nå sikret seg rettighetene til Championship ettersom kampen vises der? Mener å ha lest at de i utgangspunktet kun hadde de to første rundene?

Lucas the Kop Cat

Står på sendeplanen til Vsport2

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Blank_File

Håper det blir sånn fremover. Med deilige engelske kommentatorer og bare kamp. Helt nydelig.  ;)

leedslife

0-1 til Leeds.
James

Blir en tøff kamp, men tror på ingen måter vi rakner basert på det vi viste forrige helg.

RoarG

Lukter bananskall lang vei i dette lokaloppgjøret. Leeds taper 1-3.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

HåvardK

Quote from: Blank_File on August 23, 2024, 11:24:27Håper det blir sånn fremover. Med deilige engelske kommentatorer og bare kamp. Helt nydelig.  ;)
Og ikke minst fritt for VAR!

Cherry

Håper vi får til midtbanen i kveld, og at ikke Barry Bannan blir MOM.
Slaget står nok der.

Asbjørn

Jeg har vaklet i forventingene før denne kampen. Sheffield W har opptrådt som et playofflag siden i vinter en gang, poengmessig. De knuste Plymouth i premieren, men tapte altså like klart for Sunderland sist.

Jeg heller mot at Plymouth for tiden er fryktelig svake.

Men det er lokaloppgjør, og det blir nok jevnt. Farke var naturlig nok fornøyd med det defensive mot WBA sist, og håper vi kan gjenta den innsatsen i kveld.
Spørsmålet er hva vi er i stand til offensivt.

Vi fikk det til i pre season. Håper at James kan komme opp på nivå igjen nå, og at det løsner for Joseph. Det er en målscorer der, men har nå gått tre kamper (inkl cup) siden seiestarten uten mål.

Når selv Aase tipper Leedstap, det er da vi slår tilbake. :)

Sh Wed - Leeds 0-2 (James, Joseph)
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Jeg har en slags tro på at vi vinner en kjedelig kamp i kveld. Gleder meg til kamp. 😊

Hallgeir *

Quote from: Blank_File on August 23, 2024, 17:01:18Jeg har en slags tro på at vi vinner en kjedelig kamp i kveld. Gleder meg til kamp. 😊

Har absolutt ikke tro på at dette blir en kjedelig seanse. Resultatmessig kan det fort bli "kjedelig" for oss. Skeptisk til utfallet, men det kan jo også ende som forrige sesong?
Super Leeds since 1968

auren

45 minutter til vi vet laget. Håper inderlig Piroe er benket og at Rothwell eller Aaronson spiller i 10-er rollen. En svært viktig kamp dette. Vinner vi, har starten med 5 poeng vært ganske bra, tatt i betraktning 1 hjemmekamp og to litt tricky bortekamper. Spiller vi uavgjort eller taper, har plutselig sesongstarten vært dårlig og det kan bre seg en usikkerhet både blant spillere og fans.

Sitter ikke med den beste følelsen i kveld. 1 poeng er isolert sett ikke ille, men 3 poeng første 3 kamper er heller ikke særlig bra.

MOT!

auren

baste

Tror vi tar denne, 1-3 Leeds United  :)
Bare å glede seg til kampstart.

MOT

Kato

auren

Laget:

Meslier, Bogle, Rodon, Struijk, Firpo - Ampadu, Gruev - James, Aaronson, Gnonto - Joseph

Subs: Cairns, Darlow, Debayo, Byram, Crew, Rothwell, Chambers, Piroe, Gelhardt

Ingen Wöber eller Bamford... Og to keepere på benk!

auren

Kato

Blitt så tynt at vi må ha to keepere for å fylle opp benken. Snart er han selv på benken.

auren

For første gang denne sesongen en ganske så svak benk. Med to keepere og flere unggutter. Egentlig bare Byram, Rothwell og Piroe som er "verdt" å sette inn.

Wöber på vei bort? Håper det samme gjelder Bamford og at vi har en spiss linet opp...

auren

Dennis

Quote from: auren on August 23, 2024, 19:59:38Laget:

Meslier, Bogle, Rodon, Struijk, Firpo - Ampadu, Gruev - James, Aaronson, Gnonto - Joseph

Subs: Cairns, Darlow, Debayo, Byram, Crew, Rothwell, Chambers, Piroe, Gelhardt

Ingen Wöber eller Bamford... Og to keepere på benk!

auren

Bamford er sikkert skada, men er Wøber det eller er det auf wiedersehn?

To keepere på benk i tellende kamp har jeg alltid tolket som at trener sier 'se hvor tynt det er!'. Det finnes vel alltid en utespiller som kan ta plassen, selv om U21-laget spiller nå.

Så kan det vel tenkes at Wober eller Bamford har blitt skadd i kveld og at tredjekeeper trer inn i kamptroppen?
Marching on together!

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Reaney

At Gnonto spiller i kveld betyr ikke at han blir værende. Farke klarte jo å kaste inn på Rutter mot Middlesbrough etter at det var klart at han kom til å forlate klubben.

GaryMac

Wöber hadde vel noe greier med leggen sist kamp, men satt på benken likevel. Leste noe om at han ikke har vært med for fullt på trening denne uka,  men husker ikke hvor.
Bamford; tør vi håpe på at et salg er på gang, og en erstatter på vei inn? Bamford er en god spiller, men utrolig mye skadet...

Hallgeir *

Quote from: Reaney on August 23, 2024, 20:14:53At Gnonto spiller i kveld betyr ikke at han blir værende. Farke klarte jo å kaste inn på Rutter mot Middlesbrough etter at det var klart at han kom til å forlate klubben.

Ja, jeg skrev "fremdeles".
Super Leeds since 1968