Kamp: vs Hull @ Elland Road, lørdag 31/8 kl. 16:00 på LUTV

Started by Asbjørn, August 29, 2024, 13:54:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Asbjørn

...jeg skriver LUTV siden jeg ikke ser noen oppsatte tv-kamper med Leeds på lørdag.

Vi skal opp mot et Hull som har startet med tre strake uavgjort i serien. De har bare sluppet inn to mål på sine tre seriekamper. I likhet med oss hadde de spillefri i midtuken.

Vi har to nye spillere i troppen, Ramazani og Solomon.
Vil de starte allerede nå?

Jeg tror ikke det. Det er ingen gruunn til å bytte ut James/Gnonto as things stand. Eg er fortsatt liit usikker på om Gnonto er i troppen vår også lørdag, men håper da det.

Pre match presser om ikke lenge - derav oppstart av tråden. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Killa

Kjenner jeg har begynt å glede meg til kamp igjen nå - blir utrolig spennende å se hvilke 11 spillere om rusler ut på ER på lørdag ettermiddag! Jeg velger en positiv tilnærming - det er alltid mest artig i min verden i alle fall.
Selv om det var et tøft slag å miste den store entertaineren vår helt ut av det blå så skal vi nok greie å stable på beina et slagkraftig mannskap likevel tenker jeg.

Pr i dag sier vel forsvaret seg ganske mye selv tenker jeg, mens framover i banen kan vi jo håpe på å se både Largie og kanskje Solomon - om ikke annet så fra benken tenker jeg.
Hvis Gnonto ikke forsvinner før lørdag så tenker jeg det blir uforandret startoppstilling som mot Wednesday.

Asbjørn

Farke injury update
Dan James has a hamstring injury and will miss the game. He won't travel with Wales.

Nancy Frostron:
Daniel Farke speaking ahead of Saturday's game against Hull City. #LUFC boss says Dan James is out with a hamstring injury. Bamford still out, question marks over whether Ramazani and Solomon will be ready
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: Asbjørn on August 29, 2024, 14:41:48Farke injury update
Dan James has a hamstring injury and will miss the game. He won't travel with Wales.

Nancy Frostron:
Daniel Farke speaking ahead of Saturday's game against Hull City. #LUFC boss says Dan James is out with a hamstring injury. Bamford still out, question marks over whether Ramazani and Solomon will be ready

DF on Bamford
Bamford will miss this game. A few question marks in offensive positions. How much Largie and Manor are involved, we will see. Definitely good that they are there. Largie has the advantage he has played this season, Manor was involved in four friendlies for Tottenham - in terms of fitness.
Tell me  Tell me

Dylan

SupALeedS

Tipper følgende lag:

Meslier
Boogle    Rodon       Struijk    Firpo

Ampadu    Gruev

Gnonto    Aaronsson      Ramazani

Joseph

Subs: Tanaka, Debayo, Darlow , Rothwell, Gelhardt, Solomon, Piroe.
Alex

flynn

Quote from: Killa on August 29, 2024, 14:32:26Kjenner jeg har begynt å glede meg til kamp igjen nå - blir utrolig spennende å se hvilke 11 spillere om rusler ut på ER på lørdag ettermiddag! Jeg velger en positiv tilnærming - det er alltid mest artig i min verden i alle fall.
Selv om det var et tøft slag å miste den store entertaineren vår helt ut av det blå så skal vi nok greie å stable på beina et slagkraftig mannskap likevel tenker jeg.

Pr i dag sier vel forsvaret seg ganske mye selv tenker jeg, mens framover i banen kan vi jo håpe på å se både Largie og kanskje Solomon - om ikke annet så fra benken tenker jeg.
Hvis Gnonto ikke forsvinner før lørdag så tenker jeg det blir uforandret startoppstilling som mot Wednesday.

Du er virkelig en tenker du!😜

flynn

Killa

Quote from: flynn on August 29, 2024, 16:25:28
Quote from: Killa on August 29, 2024, 14:32:26Kjenner jeg har begynt å glede meg til kamp igjen nå - blir utrolig spennende å se hvilke 11 spillere om rusler ut på ER på lørdag ettermiddag! Jeg velger en positiv tilnærming - det er alltid mest artig i min verden i alle fall.

Du er virkelig en tenker du!😜

flynn

Haha helt riktig Flynn!! ;D  ;D
Jeg så sjøl at det vart veldig mye tenking når jeg leste gjennom innlegget mitt, men gadd ikke redigere... Ska tenke litt mer over språket neste gang!! Tenker jeg.  ;D

SupALeedS

Alex

peacock

Quote from: SupALeedS on August 29, 2024, 15:11:31Tipper følgende lag:

Meslier

Ampadu    Gruev

Joseph

Ramazani starter ikke. Farke kjører aldri nye menn rett inn på laget. Han antydet vel også dette på dagens pressekonferanse.
Det blir nok et traust uttak, med Aaronsson på kant og Piroe som 10'er. Ellers uendret.

GeirO

Quote from: peacock on August 29, 2024, 18:33:01
Quote from: SupALeedS on August 29, 2024, 15:11:31Tipper følgende lag:

Meslier

Ampadu    Gruev

Joseph

Ramazani starter ikke. Farke kjører aldri nye menn rett inn på laget. Han antydet vel også dette på dagens pressekonferanse.
Det blir nok et traust uttak, med Aaronsson på kant og Piroe som 10'er. Ellers uendret.
Ingen regel uten unntak...
MOT

RoarG

Dette bør bli sesongens første hjemmeseier. 4-0 til Leeds. Aaronson, Gnonto, Joseph, Gruev.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Killa

Blir det LUTV med Tony, Bryn og Emma i mårra da eller...?

Asbjørn

Quote from: Killa on August 30, 2024, 15:25:10Blir det LUTV med Tony, Bryn og Emma i mårra da eller...?
Ja, først skreiv eg det med stor usikkerhet men har senere lest flere som skriver at det blir LUTV.
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Ny CS og 2-0.

Sommertemperatur i Leeds.  Tidlig i sesong -Lave skuldre.
Kvalitetsforskjellen vil vise seg.

Joseph og strujik

auren

Tror dette blir en tett og jevn kamp med lite mål og sjanser. Viktig å være effektive. Kjipt at James er ute. Blir det nyervervelsen Largie som erstatter ham eller kommer Piroe inn? Jeg tror det sistnevnte:

Meslier - Bogle, Rodon, Struijk, Firpo - Ampadu, Gruev - Aaronson, Piroe, Gnonto - Joseph

Subs: Darlow, Byram, Debayo, Wöber, Tanaka, Rothwell, Solomon, Ramazani, Gelhardt

Tror Tanaka ble meldt inn innen klokken 12 i går for å være med på benken. Benken ser ganske bra ut i grunnen.

Tips: 1-0 (Piroe)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

morten1966

Eriksen55

Meslier

Bogle Rodon Strujik Firpo

Ampadu Gruev

Aaronson Gnonto Ramazani

Joseph

Darlow, Byram(Schmidt), Wöber, Rothwell, Crewe, Tanaka, Solomon, Piroe, Gelhardt

4-0

Josephx2
Ramazani
Solomon

Blank_File

auren

Solomon erstatter James! Ellers uforandret. Tanaka og Ramazani på benk.

auren

Eriksen55

Quote from: auren on August 31, 2024, 15:01:26Solomon erstatter James! Ellers uforandret. Tanaka og Ramazani på benk.

auren

Sier litt hvor langt unna Piroe er... Å det er bra. Spennende med Solomon!

auren

Quote from: Eriksen55 on August 31, 2024, 15:06:25
Quote from: auren on August 31, 2024, 15:01:26Solomon erstatter James! Ellers uforandret. Tanaka og Ramazani på benk.

auren

Ja, men kan også bety at Spurs har forlangt i kontrakten at han skal spille så lenge han er skadefri. Det var jo mye diskusjoner før de endelig ble enige. Matchfit er han jo ikke, så dette var litt overraskende.

auren

Asbjørn

Quote from: auren on August 31, 2024, 15:20:29

auren

Ja, men kan også bety at Spurs har forlangt i kontrakten at han skal spille så lenge han er skadefri. Det var jo mye diskusjoner før de endelig ble enige. Matchfit er han jo ikke, så dette var litt overraskende.

auren

Nå leser du for mye waccoe igjen. 😅
Farke nevnte jo dette (garantert spilletid) som noe Leeds ikke gjorde kontra andre Championshipklubber - derav var noen spillere uaktuelle...

Tell me  Tell me

Dylan

auren

Quote from: Asbjørn on August 31, 2024, 15:26:42
Quote from: auren on August 31, 2024, 15:20:29

auren

auren

Nå leser du for mye waccoe igjen. 😅
Farke nevnte jo dette (garantert spilletid) som noe Leeds ikke gjorde kontra andre Championshipklubber - derav var noen spillere uaktuelle...

Hehe. Akkurat denne konspirasjonen har jeg ikke lest på Waccoe, men funderte det ut nå. Det naturlige hadde vært Piroe eller Ramazani. Men Sol har jo spilt fire kamper i pre season, så kanskje han holder 60 min?

auren

Asbjørn

Quote from: auren on August 31, 2024, 15:30:24Hehe. Akkurat denne konspirasjonen har jeg ikke lest på Waccoe, men funderte det ut nå. Det naturlige hadde vært Piroe eller Ramazani. Men Sol har jo spilt fire kamper i pre season, så kanskje han holder 60 min?

auren

Akkurat denne varianten fra Farke overrasket nok alle. Spennende!
Men om det lykkes vet vi jo ikke før i ettertid...
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Er vel ikke typisk Leeds å vinne denne...

2 av 3 uavgjorte, Hull det samme.
Til og med U21-laget (U står for uavgjort) har spilt alle kamper uavgjort.

Tror jeg tipper uavgjort (1-1, kanskje)
MOT

GaryMac

Fantasyland

Hallgeir *

Et par ekser på motsatt banehalvdel. Lewie Coyle og Drameh, dersom han byttes inn.
Super Leeds since 1968

GaryMac

Solomon for James er vel fordi han ønsker å bruke en ving som ving. Alternativet hadde vel vært Piroe som 10er og Aaronson på ving.

Hallgeir *

Super Leeds since 1968