Kamp: vs Sunderland @Stadium of Light, fredag 4.10. 2024 kl. 21 på Viasport 1

Started by Asbjørn, October 02, 2024, 17:15:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GeirO

All Leeds (aren't we)

Men vi kommer til å angre på alle disse bommene siste fem minutter.
MOT

Tom

Hallgeir *

Quote from: GeirO on October 04, 2024, 21:30:25All Leeds (aren't we)

Men vi kommer til å angre på alle disse bommene siste fem minutter.

Men det er bedre å bomme enn å ikke treffe i det hele tatt.
Super Leeds since 1968

Barba

Quote from: Tom on October 04, 2024, 21:36:08Liker det jeg ser av Rothwell. Meget bra pasningsfot

Ja fra bare å slå i støtte, vender han nå oftere opp og spiller fremover. Vært bra så langt.
Barba - MOT

TK20

Rothwell er skikkelig påskrudd.

Gnonto viser igjen hvor viktig han er om dagen.

Aaronson falt litt gjennom foreløpig. Litt bekymret for ham når flomlysene skrus på og motstanden blir tøff.

Fredhans

Ligger litt etter her og nå ser det ut som om at jeg må « sluke» de orda, for nå har vi endelig våkna👍

Fantasyland

Quote from: Tom on October 04, 2024, 21:36:08Liker det jeg ser av Rothwell. Meget bra pasningsfot

Enig. Søker mye offensivt. Ser skikkelig påskrudd ut

Fido

Aaronson får det ikke til å flyte. Hindrer oss i å gjøre 1-2, og starter flere Sunderland kontringer.

GeirO

Liker både Tanaka og Rothwell. Vi har egentlig fire ganske jevngode spillere i denne rollen. Men Ampadu som kaptein er nok viktigst for laget.
MOT

Hallgeir *

Nå har vi gitt bort litt av initiativet. Sunderland mer med i det siste.
Super Leeds since 1968

GeirO

Quote from: Hallgeir * on October 04, 2024, 21:43:16Nå har vi gitt bort litt av initiativet. Sunderland mer med i det siste.
Mildt sagt...Jobe-show nå
MOT

TK20

Robert

Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Asbjørn

Veldig åpen kamp. Men vi er MED.
Dette kan gå alle veier. Men Rothwell/Tanaka blir jonstadig mer samspilt (me hope).

Uavgjort ville eg ikkje vært misfornøyd med..ø
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Tipper at vi får samme start i andre omgang som avslutningen var i første; med Sunderland-press. Det gjelder å motstå presset de første 10 minuttene uten baklengs. Da kan det gå vår vei til slutt.

Godt fornøyd så langt.
Super Leeds since 1968

auren

Pause. 1.1. En godkjent omgang av Leeds. Sunderland scorer på første sjanse etter 9 min og murer igjen etterpå. Vi sliter å finne åpningene, men så dukker Piroe opp og setter sitt fjerde for sesongen. Full kontroll helt til siste 10 minutter. Da har det bare vært Sunderland. Rothwell god offansivt. Tanaka langt på nær så god. Sliter spesielt defansivt, for veik der. Kommer litt for enkelt til i midten Sunderland, så der er Ampadu og Gruev spesielt savnet.

Summa summarum en grei første omgang og her er vi vel greit fornøyd med ett poeng...?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

Det er bare å stålsette seg, straks karantene på Rodon.
Oh, joy. That's 4 yellow cards for Rodon. And we're only on game 9. One more yellow before the 19th game, and he's suspended.
https://x.com/el_loco_jo/status/1842289104270098448?s=61
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lufc80

Liker det jeg ser av Rothwell MED ball, så er det nok noe svakere defensivt sammenlignet med våre to skadde midtbaneankere, men jager og bryter ballbane høyt også. Så spørs det hvor lenge kondisen holder. Kanskje Schmidt kommer inn etter 60/70 og Tanaka flyttes ørlite frem?

Og mistenker at vi foreløpig har godt av intet VAR (scoringen), akkurat i denne omgangen?

ar9

Håper Willy orker 90 min idag.
Han har en manneveske full av triks.

GeirO

Tar gjerne et par kjappe Leedsmål nå, så rir vi inn i solnedgangen....som ligaleder....
MOT

Reaney

Fryktelig å ha en spiller som aldri vinner en duell.Brenden Aaronsson. Veldig svak i kveld.

Barba

Quote from: Reaney on October 04, 2024, 22:13:43Fryktelig å ha en spiller som aldri vinner en duell.Brenden Aaronsson. Veldig svak i kveld.

Reaney - vi tok ledelsen, blir vel stille fra deg en stund da?
Barba - MOT

ar9

Hallgeir *

Quote from: Hallgeir * on October 04, 2024, 21:50:55Tipper at vi får samme start i andre omgang som avslutningen var i første; med Sunderland-press. Det gjelder å motstå presset de første 10 minuttene uten baklengs. Da kan det gå vår vei til slutt.

Godt fornøyd så langt.

Da holdt vi unna i ganske nøyaktig 10 minutter.  ;D

Sunderland har sluppet inn sine første mål på hjemmebane.
Super Leeds since 1968

Robert

Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Barba

Willy er helt vill(y) i kveld. To fantastiske målgivende og stadig der det skjer. Et mareritt for Sunderland.
Barba - MOT

TK20