Kamp vs Coventry @CBS Arena Onsdag 5.2.25 - 20:45 på LUTV

Started by leedslife, February 01, 2025, 20:18:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

GaryMac

Men de har scoret (41 + 37=) 78 mål tilsammen.
Vi har 62.

leedslife

Kampen i går illustrerer at man blir for nonchalante eller mangler ferdigheter foran mål selv om kampbildet er betydelig fordelaktig Leeds. (tenker spesielt på James og Piroe sine sjanser)
Vi er på andre plass over chances missed med 53
Burnley (31) og SU (28) helt nederst på den tabellen.

Faktisk lite som skiller oss tre vedr dødballmål.
Men Leeds peprer ballen mot mål på et helt annet nivå enn alle andre.
Synes jo man har sett tendenser til overlegenhet tross at man etter 31 kamper bare skiller 5 poeng ned til PO.
Jeg kan ikke minnes å ha sett så stor nivåforskjell feks som man så mot Plymouth hjemme, Cardiff, Oxford. Kanskje 1-2 lag til.
Kampen i går kunne jo også blitt sifre man forbinder med helt andre sporter.
For all del. Den mest utfordrende perioden kommer nå mtp kamper, årstid og hva som står på spill. Men jeg klarer ikke se noe annet enn at det som er levert i snart over 1 år er helt sjeldent i CC sammenheng.
For meg vil det være en kollaps nærmest uten sidestykke hvis det som er levert uke inn og uke ut i et helt kalenderår kuliminerer i en posisjon utenfor topp 2 når vi kommer til 3 Mai.

Blank_File

Quote from: leedslife on February 06, 2025, 14:41:43For meg vil det være en kollaps nærmest uten sidestykke hvis det som er levert uke inn og uke ut i et helt kalenderår kuliminerer i en posisjon utenfor topp 2 når vi kommer til 3 Mai.
Må bare bifalle denne. Vi kan få tre sentrale spillere langtidsskadet og fremdeles burde dette være spiselig.

Gufrias

Hekta på Leeds siden 1974

Andersen

15 kamper igjen , mye kan skje i de resterende kampene som gjenstår, men kommer vi oss gjennom Sunderland og Sheffield U kampene med poeng og stikker i fra ytterligere må vel dette gå veien denne sesongen ? Synes at vi er et bedre lag en fjorårets utgave , da vi var veldig avhengig av enkelt spillere som Rutter og Sommerville . Nå presterer laget mere samlet og godt en i fjorårets sesong . Var det et smart trekk å ikke få inn nye spillere i januar vinduet ? Det kan vel være en forstyrrende faktor noen ganger med nye spillere som må trenes og spilles inn i systemene til Farke? Blir det opprykk i mai , regner jeg med at 49ers og resten av konsortiumet i klubben åpner pengesekken eller låner gode spillere som gjør at vi kan holde oss i den første sesongen i PL eventuelt . MOT.