Kamp vs Sunderland @Elland Road mandag 17.2.25 - kl 21 på Viasport 1

Started by Asbjørn, February 13, 2025, 21:57:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Robert

Herregud for en avsluttning. Fantastisk.
Vekket hele huset her, men det får så være.
Nyttårsforsettet mitt med å ikke drikke i ukenedagene ryker.
Kudos til Sunderland for å ville spille fotball i 1. omgang. I andre er de nesten ikke over midtbanen.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

ziganda

Hallgeir *

Quote from: Lucas the Kop Cat on February 17, 2025, 23:02:06To cornermål i en kamp er jo en sensasjon i seg selv

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

En liten sensasjon, ja. Sunderland kunne IKKE ha scoret på corner, for de hadde NULL.
Super Leeds since 1968

auren

Nå er vi 7 poeng foran Burnley på tredje plass og 10 (!) foran Sunderland. Nå lukter det opprykk laaaang vei!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

flynn

Da er fire blitt til tre i kampen om direkte opprykk tror jeg. Vel er Sunderland gode, men at vi taper 4 kamper og de vinner alle herfra og inn tror jeg ikke noe på!

flynn

leedslife

Warnock melder i pausen at nøkkelen ligger hos Farke i andre omgang å få byttene riktige. Leeds trengte innflytelse på ball.
BAM!! 2-1
Gode gamle ringreven.

PetterH

Var på vei å skrive fornøyd med 1 poeng idag , etter 95 min. Men jaggu ble det 3 fantastiske poeng istedet 🙂

Cherry

Ampadu og Rothwell var en fantastisk combo på midten der siste 15...
Noe å tenke på med Strujic / Rodon bakover? Vil ha med Tanaka også da.

Dylan

Quote from: Cherry on February 17, 2025, 23:07:29Ampadu og Rothwell var en fantastisk combo på midten der siste 15...
Rothwell og Tanaka var jo en veldig god duo på midten da Ampadu var ute.

flynn

Ser man på statistikken så ligner denne kampen til forveksling på de fleste av hjemmekampene denne sesongen. Statistikk og forbannet løgn er det vel noe som heter.... dette var definitivt mot normalt.

flynn

Kato

Meslier 7 - God redning tidlig, men det var vel alt han hadde å gjøre.
Bogle 9 - Synes han var fantastisk, du verden hvor mye bedre han er nå enn i august.
Rodon 7,5 - God kontroll, lite å gjøre. Borte som sikring på baklengsmålet.
Ampadu 6,5 - For veik på baklengsmålet, ellers en god kamp. Ikke voldsom kreativ i midtbaneleddet.
Firpo 7 - Blitt en god kombinajsonsspiller med Solomon. Skaffer frisparket som gir utligning.
Gruev 6 - Svak dødballfot, spiller bare på fot. Synes han har kommet for enkelt inn.
Tanaka 7 - Mangler det siste kreative, sterk og god i duellspillet sentralt.
Aaronson 6 - Fikk til lite, men det var dårlig plass der inne.
Solomon 9 - Synes han er enorm. Farlig hver eneste gang han har ballen.
James 7,5 - Periodevis god, vanskelig å håndtere.
Piroe 7 - Ingen enkel kamp for han, men er ofte spillbar.
Struijk 10 - Kunne vel ikke gjort det bedre.
Joseph 7 - Jobber og sliter, vil mye.
Ramazani 5 - Syns ikke han lykkes med noe som helst.
Rothwell 9 - Kommer inn med akkurat det vi trenger, en strålende fot.

Farke 9 - Leverer varene når innbytterne kommer inn og snur kampen. Liker ikke at Gruev er foran Rothwell i køen på Elland Road.

Cherry

Quote from: Dylan on February 17, 2025, 23:09:26
Quote from: Cherry link=msg=717306 date=;)  ;)  ;) 1739830049Ampadu og Rothwell var en fantastisk combo på midten der siste 15...
Rothwell og Tanaka var jo en veldig god duo på midten da Ampadu var ute.

Kanskje der den kreative nøkkelen ligger, å ha Ampadu som anker- og Rothwell og Tanaka som en trippel

Hawley

Mistenker at Sunderland er det nest beste laget i divisjonen. Merkelig taktikk å legge seg så langt bakpå i 2.omg, men det viser jo hvor enorm respekt alle lag har for oss.....med rette, får jeg vil si. Vi er uten tvil divisjonens beste lag! Går vi ikke opp er det en megaskandale.

auren

Quote from: Cherry on February 17, 2025, 23:07:29Ampadu og Rothwell var en fantastisk combo på midten der siste 15...

Ut med Aaronson og Rothwell i 10-er rollen?

auren

lufc80

Hoi, nære makspuls jo! Fy faen så digg! Man kan diskutere seg i huet og rævva hva som er den beste makkeren til Rodon defensivt, men på offensiv dødball har vi bare én spiller med reell hodestyrke. Stuijk gålla også støtt og stadig på u21 som kid, og det offensive MÅ tas med i ligninga! Sweeet! Og to assists til Rothwell, nydelige bytter!

Sterland

Fantastisk😃 det var en skikkelig boost i en kamp som lenge så tapt ut

flynn

Quote from: Kato on February 17, 2025, 23:11:28Meslier 7 - God redning tidlig, men det var vel alt han hadde å gjøre.
Bogle 9 - Synes han var fantastisk, du verden hvor mye bedre han er nå enn i august.
Rodon 7,5 - God kontroll, lite å gjøre. Borte som sikring på baklengsmålet.
Ampadu 6,5 - For veik på baklengsmålet, ellers en god kamp. Ikke voldsom kreativ i midtbaneleddet.
Firpo 7 - Blitt en god kombinajsonsspiller med Solomon. Skaffer frisparket som gir utligning.
Gruev 6 - Svak dødballfot, spiller bare på fot. Synes han har kommet for enkelt inn.
Tanaka 7 - Mangler det siste kreative, sterk og god i duellspillet sentralt.
Aaronson 6 - Fikk til lite, men det var dårlig plass der inne.
Solomon 9 - Synes han er enorm. Farlig hver eneste gang han har ballen.
James 7,5 - Periodevis god, vanskelig å håndtere.
Piroe 7 - Ingen enkel kamp for han, men er ofte spillbar.
Struijk 10 - Kunne vel ikke gjort det bedre.
Joseph 7 - Jobber og sliter, vil mye.
Ramazani 5 - Syns ikke han lykkes med noe som helst.
Rothwell 9 - Kommer inn med akkurat det vi trenger, en strålende fot.

Farke 9 - Leverer varene når innbytterne kommer inn og snur kampen. Liker ikke at Gruev er foran Rothwell i køen på Elland Road.

Nå nå. Husk at Ramazani sto bak den geniale pasningen som ledet til innlegget fra Rothwell og seiersmålet....

flynn

GaryMac

Cherry

Quote from: auren on February 17, 2025, 23:14:16

Ut med Aaronson og Rothwell i 10-er rollen?

auren

Ja!

Robert

For en gangs skyld så funker byttene også. Fantastisk. Må ta en øl til.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

leedslife

Synes Piroe var god da han droppet ned i Brendens rolle.
To helt uvirkelig legg fra Rothwell. Er ikke ofte man ser slikt i CC.
Er det 17 drakta i City han jakter?

GaryMac

Quote from: Hallgeir * on February 17, 2025, 23:04:18
Quote from: Lucas the Kop Cat on February 17, 2025, 23:02:06To cornermål i en kamp er jo en sensasjon i seg selv

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

En liten sensasjon, ja. Sunderland kunne IKKE ha scoret på corner, for de hadde NULL.
Jeg så ingen cornermål i dag. Den siste regner jeg ikke som cornermål, selv om vi hadde en corner som ledet opp til tversoverpasningen fra Rama til Rothwell, slik at han kunne slå innlegget til Strujik.

Kato

Asbjørn

Quote from: auren on February 17, 2025, 22:59:24Farke utvist?

auren
Jepp. Ingen Farke om en uke...

🚫 Daniel Farke's full-time celebrations came at a price. Shown a third yellow card of the season which means a touchline ban at Bramall Lane next Monday. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Bogle strålende i dag. Det er han som skaffer corneren 4 minutter på overtid med dribleriet sitt.

auren

Tom

Må først få rette en unnskyldning til Struijk som jeg sablet ned lenger opp i tråden her:) For et innhopp! Rett og slett helt geniale bytter idag når jeg selv satt å tenkte at Gnonto måtte inn. Tror vi må tilbake til Summervilles 2-1 scoring på Anfield sist gang jeg jublet så høyt som i dag.

Sunderland er et godt lag som virkelig spilte med hjertet utpå drakten i dag. Likevel er det omtrent enveiskjøring i 2 omg og XG på 2 - 0,5 i favør Leeds.

Jeg kan ikke se at vi skal klare å rote bort dette. Kan ikke være mange Championship-lag opp igjennom årene som har kunnet stille med en sånn benk!

GaryMac

Farke sier at han satte inn Rothwell og Strujik fordi vi hadde mange dødballer (beste dødball-mann, og beste mann i lufta.) Tok ut Tanaka fordi han hadde gult. Var i tvil om det var riktig å sette inn Strujik siden han har vært ute lenge, men valgte likevel til slutt å gjøre det.