Kamp vs Middlesbrough @ Riverside tirsdag 8.4.25 - kl. 21på Viasport1

Started by Asbjørn, April 07, 2025, 16:24:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

GaryMac

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

GaryMac

Top of the league :-)
Nå trenger vi bare holde tett bakover i 88 minutter pluss tillegg.

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Kato

Det er noe langt tryggere med Ampadu enn Struijk. Spesielt med ball.

Lucas the Kop Cat

Fryktelig forsvar på elendig Boro-corner, heldigvis offside.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

GaryMac

Lucas the Kop Cat

Nå gir vi bort ballen med dårlige pasninger, Darlow først, så Tanaka.

GaryMac

Piroe får ikke til mye i dag....
Dessverre er det tynt med alternativer.

Hallgeir *

Quote from: Lucas the Kop Cat on April 08, 2025, 21:26:13Nå gir vi bort ballen med dårlige pasninger, Darlow først, så Tanaka.

Men generelt mye bedre spill enn i de siste kampene.
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

Tanaka onside, linjedommer!

Myhre10

Klar onside, der skulle det stått 0-2 😡

GaryMac

Feilaktig avblåst for offside der, Tanaka :-(
Skulle vært 2-0

Joe Jordan

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

GaryMac

Quote from: GaryMac on April 08, 2025, 21:35:22Feilaktig avblåst for offside der, Tanaka :-(
Skulle vært 2-0
Han var jo en meter onside. Elendig av linjedommeren.

Lucas the Kop Cat

Ikke helt Piroes dag i dag. Virker tung.

HåvardK

Tanaka og Aaronson fisler rundt. Vinner ikke en j.... ball. Vi spiller om opprykk, ikke sant?

Mester

Fantasyland

Quote from: Lucas the Kop Cat on April 08, 2025, 21:45:05Ikke helt Piroes dag i dag. Virker tung.

Blytung. Inn med Bamford. Og Gnonto for han fyrstikken BA

Kato

Dødballer begge veier, hva i all verden er det vi driver med? Solomon har ikke truffet på en eneste corner, da må noen annen slå de. Aaronson markerer Van Den Berg på corner, er dette trenerteamet virkelig så hjelpeløse?

auren

Pause. 0-1. Nær perfekt omgang av Leeds. Disiplinerte og på med god struktur i laget. Synd linjedommeren flagger for 0-2. Redd dette kan komme til å haunte oss.
Boro kun farlig på sin venstrekant. Der må de stoppes bedre. Tanaka redd for å takle? Sett veik ut i duellene. James og Solomon gode, Piroe god når han er nede i banen og henter ball.
Håper lykken står oss bi i andre omgang, og at vi er topp to igjen 🤞🏻

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Vi kan fint benytte løpene til Solomon og James mer, slik vi startet med - det er en enorm kraft vi har om vi benytter mulighetene >:(
Hva linjedommer SER , slik at han kan vinke uten å nøle er jo ganske utrolig- og selvsagt en stor feil...håper ikke den blir tellende i kveld.
Aaronson blir lett skubbet vekk i denne, og Piroe er virkelig seig`i stegene ...dette må det gjøres noe med...etter 70.  ;D

En rask goal i 2. omgang nå...

HåvardK

Quote from: Mester on April 08, 2025, 21:48:38Gruev er litt usynlig
Joda, men dekker rom og er trygg med ball. Gjør det han har blitt bedt om. Godkjent i min bok.
Aaronson derimot. Mister ball hele tiden. Enormt frustrerende.

Fantasyland

Holy shiiit!!

Beren Cross
@BerenCross
Hard to believe this, but the linesman who wrongly flagged Tanaka as offside is the same man who flagged against Leeds at Coventry and against Piroe vs Millwall. #lufc

HåvardK

Quote from: auren link=msg=719514 date=Tanaka redd for å takle?

auren
/quote]
Ja.

lufc80

Mye bedre førsteomgang enn på veldig lenge! En bane og en motstander som passer oss bedre enn på lørdag

stian

Quote from: Fantasyland on April 08, 2025, 21:53:45Holy shiiit!!

Beren Cross
@BerenCross
Hard to believe this, but the linesman who wrongly flagged Tanaka as offside is the same man who flagged against Leeds at Coventry and against Piroe vs Millwall. #lufc

Er dette samme typen som Farke snakket om på en pressekonferanse?? Ganske utrolig. Det går fort og det er tett i feltet når pasningen går, men det må være mulig å se den når det er såpass klart onside. Lurer på at det er to Boro-spillere innenfor Tanaka også.

Men uansett - solid omgang av Leeds. Virker som game plan er at vi skal ta oss tid til å dominere med ball i laget