Sesongen 2025/26 Premier League

Started by GaryMac, April 21, 2025, 20:30:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

leedslife

WH har disse kampene igjen:

Spurs borte
Sunderland hjemme
Chelsea borte
Burnley borte
ManU hjemme
Bmouth hjemme
Liverpool borte
Fulham borte
City hjemme
Villa borte
Wolves hjemme
Palace borte
Everton hjemme
Brentford borte
Arsenal hjemme
Newcastle borte
Leeds hjemme

De må ihvertfall forbedre hjemmestatistikken kraftig, for bortekampene dems er svært utfordrende.

ingve1960

Jeg er ca 99% sikker på at ikke wh klarer f,eks 1.8 i snitt da må vi under 0,8.
I vurderingene mine kan vi få ei tapsrad på 3 kamper, Chelsea borte villa borte og city hjemme.

Men bør ha god sjangs på 3poengere i  hjemmekampene fulham, notth sunderland, brentford,wolves, burnley og Brighton, med 2 i snitt på disse og 0.5 i snitt på 8 borte har vi 40p,mener det bør holde når vi ser prestasjonene i det siste.

Josch

Quote from: ingve1960 on January 12, 2026, 10:26:15Tok en liten titt på mattematisk nedrykkfare.
Det sies at tabellen ikke lyver,og jeg mener vi har hatt litt stang ut i forhold til prestasjon med sene poengtap.

Vis vi klarer samme snitt på 1.05 p siste 17 kamper så ender vi på 40p.

West h og burnley har litt over 0.6p i snitt, vis vi er snille og sier at disse dobbler snittet til 1.3 så ender de på 36.

Vis disse skal ende på 41p må de ha et snitt på 1.6(liverpool har 1.66) 2,5ganger snittet de første 21 kampene.
Jeg er ikke veldig nervøs MOT

Problemet med poengsnitt er at West Ham og Leeds har igjen et internt oppgjør, der det ene laget kan få null og det andre laget tre poeng. Utfallet her kan endre poengsnittet mye. Og: Spiller Leeds for mye uavgjort og West Ham vinner kamper så haler de innpå. Seire teller veldig mye.

Se på Nottingham. Lå langt bak Leeds i poeng, så slo de Leeds pluss flere andre, og er nå like bak.

flynn

Da blir det Carrick for Manchester resten av sesongen, og ikke Solskjær. Det gjør det jo enda enklere å ikke utvikle et marginalt snev av sympati med den gjengen. Flott!

flynn