Nye drakter 2025/26

Started by Asbjørn, June 05, 2025, 17:01:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Blank_File

Quote from: samadhi on October 08, 2025, 13:08:59Er det ikke mulig å bestille drakter til barn med Red Bull logoen?

Nei. Det er voksendrikk og ulovlig med markedsføring mot barn.

Hallgeir *

Quote from: Blank_File on October 09, 2025, 08:31:27
Quote from: samadhi on October 08, 2025, 13:08:59Er det ikke mulig å bestille drakter til barn med Red Bull logoen?

Nei. Det er voksendrikk og ulovlig med markedsføring mot barn.

Dessuten er de mye finere uten.  :)
Super Leeds since 1968

Johnik

Har no venta i snart 2 måneder på 3-drakta i størrelse XXL frå Torshov. Begynner snart å vurdere å få pengene igjen... Er det andre som opplever det samme?

Hawley

Quote from: Johnik on October 12, 2025, 23:40:24Har no venta i snart 2 måneder på 3-drakta i størrelse XXL frå Torshov. Begynner snart å vurdere å få pengene igjen... Er det andre som opplever det samme?

Bestilte hjemmedrakta til barnebarnet og meg i forrige uke, han skal ha litt trykk på.
Fikk da beskjed om at pga stor pågang, så ville det ta litt lenge å få tilsendt produktene, men det står 4-10 virkedager

Johnik

Quote from: Johnik on October 12, 2025, 23:40:24Har no venta i snart 2 måneder på 3-drakta i størrelse XXL frå Torshov. Begynner snart å vurdere å få pengene igjen... Er det andre som opplever det samme?

Bestilte hjemmedrakta til barnebarnet og meg i forrige uke, han skal ha litt trykk på.
Fikk da beskjed om at pga stor pågang, så ville det ta litt lenge å få tilsendt produktene, men det står 4-10 virkedager
[/quote]
Fekk samme beskjed i August, men venter fortsatt... Er det hos Torshov eller Fanatics problemet ligger mon tro...

Hawley

Quote from: Johnik on October 13, 2025, 22:33:26

Fekk samme beskjed i August, men venter fortsatt... Er det hos Torshov eller Fanatics problemet ligger mon tro...
[/quote]
3.drakta er restet hos leverandøren - ikke Torshov sin skyld

Cherry

Skuffende at ikke den gule er brukt i kamper hittil, den var og er vel tiltenkt benyttet i bortekamper i år også? Jeg stiller på pub med den i hvertfall  ;)

auren

Quote from: Cherry on October 16, 2025, 17:41:24Skuffende at ikke den gule er brukt i kamper hittil, den var og er vel tiltenkt benyttet i bortekamper i år også? Jeg stiller på pub med den i hvertfall  ;)

Nei, i år er det en ny blå som er kommet ut i tillegg til den mer sorte 3. drakten.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Quote from: auren on October 16, 2025, 18:39:35
Quote from: Cherry on October 16, 2025, 17:41:24Skuffende at ikke den gule er brukt i kamper hittil, den var og er vel tiltenkt benyttet i bortekamper i år også? Jeg stiller :-[  på pub med den i hvertfall  ;)

Nei, i år er det en ny blå som er kommet ut i tillegg til den mer sorte 3. drakten.

auren

Joda, var klar over den blå - men trodde faktisk den gule ble beholdt videre... :-\

Johnik

Har nå fått beskjed frå Torshov om at denne drakta ikkje lar seg oppdrive i XXL utgave så eg har bedt om å få pengene igjen. Men eg finner det litt merkelig at denne drakta fortsatt står til salgs på Leeds Uniteds offisielle side.

Asbjørn

Flere steder publiseres dette bildet som spekulasjon på neste sesongs bortedrakt...
Rumours circulating that this could be our new away kit for 26/27 👀

#lufc #leeds #leedsunited #leedsleedsleeds #leedsfans #lufccommunity #lufcfamily

https://x.com/legendsofleeds/status/2034372421931704564?s=20
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan