Kamper i dag - sesongen 2025/26

Started by Hallgeir *, August 10, 2025, 18:32:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Hallgeir *

Tottenham er i ferd med å "drite seg ut" mot Wolverhampton. PL er uforutsigbar.
Super Leeds since 1968

Reaney

Heldigvis 1-1. Det reddet noe av dagen. Ellers smerter det at erkefienden Sunderland har 11 poeng og ligger på 4. plass. Hadde vi unngått baklengs på overtid så hadde vi også vært der.

auren

Paixao med to kjappe mål for Marseilles mot Ajax i CL...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Glimt har rundspilt Tottenham i første omgang. Brent straffe og en annen gedigen sjanse i tillegg. Kan fort bli straffet for det i andre omgang. Tottenham forsvarer seg godt, men har vært utrolig tannløse offensivt.

Med tanke på lørdagskampen, er det ingen grunn til å ha store nerver for Leeds.
Super Leeds since 1968

Reaney

Frykter Van de Ven til helga med tanke på at vi slipper inn så mange mål på dødball.

stian

Et tannløst Tottenham som er heldige som får med seg et poeng. Tottenham slet big time mot høy defensiv intensitet, der er det noe å ta lærdom av til lørdag. Vi bør kanskje også vurdere å flytte kampen til nærmeste kunstgressbane.

Cannavaro

Tottenham var jo griseheldig som kom unna med ett poeng på Aspmyra....jeg digget inngangen til kampen hos Bodø/Glimt ; de var aggressive i ballpress og fikk Tottenham til å gjøre mye feil. På den måten fikk B/G mer ballinnehav og fikk kampen inn i sitt spor. Ble imponert av B/G pasningsspill til tider - de er ofte treffsikre i pasningsspillet selv om de lugget litt innimellom, men det skjer med alle..
Kampen viste med all tydelighet at det går an å bryte ned dette Tottenham laget, blandet med god struktur, godt forsvarsspill og presisjon i pasningsspillet og la ballen gå kjapt på 1-touch. Absolutt håp for oss mot Spurs på lørdag !
MFLU - Miracles For Leeds United

leedslife

Hull vinner igjen og ligger OK plassert ifht play-off kamp.
Gelhart leverer OK.
Ellers er det skralt fra utlånsspillerene.
Mistenker skadeplager på Schmidt og Ramazani.
Både Werder og Valencia på nedre halvdel.

Noen minutter igjen av Valencia med en mann mer. (Under 2-1 for Girona)
Ramazani kom inn for 15 min siden.

Hallgeir *

For andre ligakamp på rad får Liverpool smake "sin egen medisin". Ikke at jeg er mye begeistret for Chelsea, men lei meg for at Liverpool endte med null poeng er jeg ikke.
Super Leeds since 1968

Reaney

Enig med Hallgeir. Det redda absolutt noe av dagen.

Asbjørn

...er såpass sulten på fotball at eg kikker på Championship i kveld. Foreløpig snytt for duellen Egeli vs Nypan siden Nypan starter på benken. Men ser ad tabellen at Coventry topper aws.Betyr det at Frank Lampard omsider får til å lede et topplag? Coventry har lenge hatt et lovende lag men tidligere har de da ikke vært der oppe :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Joseph og Gelhart scoring idag.

Nærmer seg PO nå Hull.

Ellers er det lite fra Schmidt og Woeber. Antar de har slitt med skader.

Ramazani og Valencia setter ikke akkurat preg på La Liga.
Kamp på mandag.

Hawley

West Ham virker ikke som noe kanonlag 😳

auren

2-0 til Brentford! I følge statistikken blir West Ham rundspilt!!

auren

Asbjørn

Quote from: auren on October 20, 2025, 21:55:462-0 til Brentford! I følge statistikken blir West Ham rundspilt!!

auren
2-0? :o

(ja jeg vet) :D
Tell me  Tell me

Dylan

Hawley

Tror det er det svakeste laget jeg har sett i år. Forferdelig omgang. De virker ikke som et lag...henger jo overhodet ikke sammen. Men de har jo Bowen og Summerville...skumle

Killa

West Ham blir regelrett filleristet av Brentford i første omgang.... Utrolig at det bare står 0-1

Cherry

Virkelig svake er The Hammers.
De har dog brukbar benk, der særlig Wilson er en røver' å sette inn.
Brentford flere knepp bedre hittil da..

Hawley

Quote from: Killa on October 20, 2025, 22:02:46West Ham blir regelrett filleristet av Brentford i første omgang.... Utrolig at det bare står 0-1

En knott var visst i offside, ellers hadde det vært to

Killa

Folk strømmer ut av stadion lenge før kampen er ferdig... Er vel et slags signal det.

Hawley

Hvis vi ikke slår West Ham er vi ikke gode nok! Makan til elendig lag har jeg ikke sett. Brentford er jo ikke akkurat Barcelona..de burde vunnet 5-0

Kato

West Ham var grusomme. Nå har vi i tillegg to dager mer hvile. Hvis vi ikke slår dem fredag, så slår vi ingen.

auren

Quote from: Asbjørn on October 20, 2025, 21:58:43
Quote from: auren on October 20, 2025, 21:55:462-0 til Brentford! I følge statistikken blir West Ham rundspilt!!

auren
2-0? :o

(ja jeg vet) :D

Ble det ikke 2-0 da? 😉

auren

Blank_File

De bytter nok trener før kampen mot oss skulle jeg tro.

Reaney

Tyoisk Leeds og ikke klare å vinne over et på nåværende tidspunkt svært dårlig lag. Når du til og med har klart å tape mot svake lag som Fulham og Burnley (riktignok borte) er det fullt mulig å rote seg bort mot West Ham også.
Minner om at "Ham" er ulykke i år. Tap for Fulham og Tottenham. Så hvorfor da ikke mot West Ham?

auren

Vinner vi mot West Ham kan det være sesongdefinerende. En ekstremt viktig kamp å vinne. Vi kan være 6 poeng over nedrykk hvis den vinnes. Forest spiller borte mot Bmouth mens Burnley og Wolves møtes.

Alt annet enn seier vil dessverre være ekstremt skuffende. Klarer Leeds å levere nå som det gjelder som mest? Det er jo klassisk Leeds å feile i slike kamper, men så gjorde vi nettopp den ekstremt viktige jobben mot både Sunderland og Sheffield United i fjorårssesongen.

Det blir jammen meg en skikkelig rysare fredag kveld!!

auren

peacock

West Ham var virkelig ynkelige!
Når det er sagt; Summerville så rapp og frisk ut. Fortsatt i stand til å utfordre og dra av sin back. Noe som er sårt tiltrengt hos oss for tiden...

Hawley

Her er det bare å stå høyt og være helt "Mental" i starte av kampen, da tror jeg West Ham knekker. De virket helt planløse og tafatte, både spillere og benk. Gjorde jo tre bytter i pausen som ikke hjalp det døyt.

Asbjørn

Quote from: Hawley on October 21, 2025, 12:17:12Her er det bare å stå høyt og være helt "Mental" i starte av kampen, da tror jeg West Ham knekker. De virket helt planløse og tafatte, både spillere og benk. Gjorde jo tre bytter i pausen som ikke hjalp det døyt.

...men hvis vi fortsetter trenden og slipper inn først så får WHU selvtillit, murer igjen bak osv...

Det kan også skje.
Tell me  Tell me

Dylan

Hawley

Quote from: Asbjørn on October 21, 2025, 12:22:34
Quote from: Hawley on October 21, 2025, 12:17:12Her er det bare å stå høyt og være helt "Mental" i starte av kampen, da tror jeg West Ham knekker. De virket helt planløse og tafatte, både spillere og benk. Gjorde jo tre bytter i pausen som ikke hjalp det døyt.

...men hvis vi fortsetter trenden og slipper inn først så får WHU selvtillit, murer igjen bak osv...

Det kan også skje.

Eneste med x-faktor og litt driv hos West Ham var Summerville, Bowen var helt utafor,  så hvis vi har fokus på han er mye gjort offensivt. De bytta jo tre forsvarere i pausa og han venstrebacken de satte inn var helt elendig. Tror ikke de har evnen til å mure igjen som Burnley f.eks.