Kamper i dag - sesongen 2025/26

Started by Hallgeir *, August 10, 2025, 18:32:25

Previous topic - Next topic

Robert and 13 Guests are viewing this topic.

ingve1960

Jøss det hvar en del,takk for hjelpen ⚽️⚽️

leedslife

Hallgeir *

Quote from: leedslife on December 15, 2025, 21:18:54Bmouth ligger under.

Leeds-fødte Tavernier ordner ledelse 3-2 for B'mouth på frispark på OT.

Men plutselig står det 4-3!

Hawaii-fotball på slutten - ender 4-4.
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Valencia-Mallorca 1-1, altså dødt løp mellom Ramazani, som kom inn etter 72 minutter, og Fernandez som spilte fra start.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

Quote from: Hallgeir * on December 19, 2025, 22:58:24Valencia-Mallorca 1-1, altså dødt løp mellom Ramazani, som kom inn etter 72 minutter, og Fernandez som spilte fra start.

Nå følte eg meg idiot! :D

Fernandez? Kem e det, nok en spiller som har gått i glemmeboken.

Eg måtte rett og slett sjekke.

Ahhh, Joseph ja :) 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GaryMac

Quote from: Asbjørn on December 20, 2025, 08:54:32
Quote from: Hallgeir * on December 19, 2025, 22:58:24Valencia-Mallorca 1-1, altså dødt løp mellom Ramazani, som kom inn etter 72 minutter, og Fernandez som spilte fra start.

Nå følte eg meg idiot! :D

Fernandez? Kem e det, nok en spiller som har gått i glemmeboken.

Eg måtte rett og slett sjekke.

Ahhh, Joseph ja :) 
Ahhh, Mateo ja :)
Går vel under litt ulike navn den godeste Mateo Joseph Fernández-Regatillo

leedslife

Schmidt med fra start i dag.

O-0 borte mot Augsburg

auren

Leedsfan Haaland hjelper klubben sin. 1-0 mot West Ham 👏

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

TK20

Asbjørn

So far so good. Både West, Wolves og Burnley ligger under. ;)
Tell me  Tell me

Dylan

Reaney

Usikker på om det er så bra at Wolves og Burnley ligger under da motstanderne heter Brentford og Bournemouth. Uavgjort i begge kampene hadde vært bedre etter min mening, Men kanskje urealistisk å tro at vi kan klare og hamle opp mot B & B i kampen om å redde plassen?

TK20

Quote from: Reaney on December 20, 2025, 17:41:00Usikker på om det er så bra at Wolves og Burnley ligger under da motstanderne heter Brentford og Bournemouth. Uavgjort i begge kampene hadde vært bedre etter min mening, Men kanskje urealistisk å tro at vi kan klare og hamle opp mot B & B i kampen om å redde plassen?

Enig. Hadde vært fint med en H på Molineux og U i Bournemouth.

TK20

JSL brenner straffe. Alt er bare nitrist for Wolves i år.

Reaney

Burnley viser i hvert fall tenner og vil fortsatt være med. Sterkt bortepoeng.

Asbjørn

15. Fulham        16 kamper 20 poeng (minus tre mål)
16. Leeds           17 kamper 19 poeng (minus sju mål)
17. Nottingham 16 kamper 18 poeng (minus åtte mål)

Kl 21 på mandag, Fulham vs Nottigham.

Hva ønsker vi, hva er best.
Ha Forest bak oss og tillate at Fulham stikker av?
Uavgjort og at dette blir et Three Horse Race... (WHU er uansett ca seks poeng bak oss)
Nottinghamseier, fordi, ja fordi hva? :)

Kjør debatt!
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Her er uavgjort klart best i min bok. Da er jo også Forest bak oss, om kun på målforskjellen med 1 mål.

Men frykter West Ham kan ligge likt med oss i løpet av de neste 4 kampene. De har «enkle» kamper, og vi svært vanskelige.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

Quote from: auren on December 21, 2025, 11:29:10Men frykter West Ham kan ligge likt med oss i løpet av de neste 4 kampene. De har «enkle» kamper, og vi svært vanskelige.

Jepp. Også etter 9.runde hadde vi seks poengs forsprang til streken (og Nottingham på 18.plass).
To runder senere var forspranget på ett poeng :o
Og i 12.runde var vi under streken (på målforskjell).

Så ja, ting kan fort endre seg.
Gjelder å ta poeng jevnt og trutt. Nå har vi fire strake kamper der vi har tatt poeng (åtte).
Way to go!
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Bare å sikte på 1.poeng-snittet pr kamp.....det holder normalt for overlevelse- MEN med siste kampers utvikling og resultater så kan vi også ture`frem med flere poeng i sekken enn de fleste trodde for noen uker siden. ;)

MOT.

Dylan

Quote from: Asbjørn on December 21, 2025, 11:19:0115. Fulham        16 kamper 20 poeng (minus tre mål)

Uavgjort og at dette blir et Three Horse Race... (WHU er uansett ca seks poeng bak oss)

Kjør debatt!
Tenker vi lever godt med alle resultater i denne kampen, det er så tett der nede uansett. West Ham har absolutt stort potensial, men de sliter med å få det ut. Blir overrasket hvis de kjører på med en winning streak. Vi har møtt tøff motstand siste kampene, og klart oss veldig bra. Nå løste jo stort sett alle lag Bielsa-nøkkelen etter hvert, men Farke sin stil tror jeg faktisk er litt mer fleksibel og vanskeligere å møte. Er skeptisk når vi nå skal møte Sunderland som er knallgod på hjemmebane, og et revansjesugen Liverpool som har funnet vinnerformen igjen. Men, jeg var veldig skeptisk før City, Chelsea, Lpool, Brentford og Crystal Palace også..... Football; a funny old game!
Som en klok mann har sagt/sunget: It's not dark yet.... det er heller Things have changed!

stian

Quote from: Dylan on December 21, 2025, 12:24:08
Quote from: Asbjørn on December 21, 2025, 11:19:0115. Fulham        16 kamper 20 poeng (minus tre mål)

Kjør debatt!
Tenker vi lever godt med alle resultater i denne kampen, det er så tett der nede uansett. West Ham har absolutt stort potensial, men de sliter med å få det ut. Blir overrasket hvis de kjører på med en winning streak. Vi har møtt tøff motstand siste kampene, og klart oss veldig bra. Nå løste jo stort sett alle lag Bielsa-nøkkelen etter hvert, men Farke sin stil tror jeg faktisk er litt mer fleksibel og vanskeligere å møte. Er skeptisk når vi nå skal møte Sunderland som er knallgod på hjemmebane, og et revansjesugen Liverpool som har funnet vinnerformen igjen. Men, jeg var veldig skeptisk før City, Chelsea, Lpool, Brentford og Crystal Palace også..... Football; a funny old game!
Som en klok mann har sagt/sunget: It's not dark yet.... det er heller Things have changed!

Forest har så mye kvalitet i troppen at jeg tror de kommer til å krype oppover etter hvert. Da er kanskje Fulham svakere, så uavgjort og three horse race kan fort være gunstig. Så lenge tidene fortsetter å være a-changing for oss, og vi slår Sunderland, så har vi kontakt med Brentford og/eller Bournemouth og det kan være ganske mange hester i løpet.

Robert

Quote from: auren on December 21, 2025, 11:29:10Her er uavgjort klart best i min bok. Da er jo også Forest bak oss, om kun på målforskjellen med 1 mål.

Men frykter West Ham kan ligge likt med oss i løpet av de neste 4 kampene. De har «enkle» kamper, og vi svært vanskelige.

auren

Ja, om vi ser på de neste 4 kampene, så har WH et litt lettere oppsett. De kommer vel kanskje inn i den "enkleste" delen av temrinlisten sin i år? Så de bør jo ta litt poeng her. Men, de 4 neste kampene deres blir jo utrolig viktig, og de bør ha en del poeng der mot Fulham, Brighton, Wolves og Forest.
Men disse kampene kommer altså i løpet av 10 dager, for et lag som ikke akkurat er i toppform.

Vi har altså Sunderland, Liverpool, Man Utd og Newcastle i samme periode. Hadde jo vært kjekt med litt poeng her, og ser vi på hvordan man har prestert siden 2. omgangen mot City, så skulle det ikke være umulig.

Men, er jo mye større press på at WH skal ta poeng de neste 4 kampene, enn Leeds. Skader i løpet av disse 10 dagene kan bli avgjørende.

Så får vi håpe at det er noen flere lag som sloss om den siste nedrykksplassen.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Dylan

Quote from: Robert on December 21, 2025, 12:45:41
Quote from: auren on December 21, 2025, 11:29:10Her er uavgjort klart best i min bok. Da er jo også Forest bak oss, om kun på målforskjellen med 1 mål.

auren

Ja, om vi ser på de neste 4 kampene, så har WH et litt lettere oppsett. De kommer vel kanskje inn i den "enkleste" delen av temrinlisten sin i år? Så de bør jo ta litt poeng her. Men, de 4 neste kampene deres blir jo utrolig viktig, og de bør ha en del poeng der mot Fulham, Brighton, Wolves og Forest.
Men disse kampene kommer altså i løpet av 10 dager, for et lag som ikke akkurat er i toppform.

Vi har altså Sunderland, Liverpool, Man Utd og Newcastle i samme periode. Hadde jo vært kjekt med litt poeng her, og ser vi på hvordan man har prestert siden 2. omgangen mot City, så skulle det ikke være umulig.

Men, er jo mye større press på at WH skal ta poeng de neste 4 kampene, enn Leeds. Skader i løpet av disse 10 dagene kan bli avgjørende.

Så får vi håpe at det er noen flere lag som sloss om den siste nedrykksplassen.
Var ikke klar over at WH hadde såpass "lett" program fremover. Ligger vi fortsatt over de etter disse 4 kampene er jeg fornøyd!

lufc80

Bournemouth har 4 poeng på siste 8 kamper (0-4-4). Vi har 8 poeng på 4 kamper. Lever veldig fint med at B'mouth melder seg på i nedrykksstriden - dess fler, dess bedre! Selge Semenyo i januar også kanskje (8 mål, 3 assists)?