Kamper i dag - sesongen 2025/26

Started by Hallgeir *, August 10, 2025, 18:32:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Kickthemdown

Hadde vi kjøpt Strand Larsen så hadde plassen vært berget allerede. Klassespiller i PL, fantastisk duellspiller - vinner nær sagt alt.

Hallgeir *

Archie Gray er blant de bedre med hvit overdel.
Super Leeds since 1968

Kickthemdown

Quote from: Hallgeir * on March 05, 2026, 22:26:02Archie Gray er blant de bedre med hvit overdel.
Den suverent beste på det laget - ser ut som en av få som bryr seg.

Hawley

Quote from: Kickthemdown on March 05, 2026, 22:20:34Hadde vi kjøpt Strand Larsen så hadde plassen vært berget allerede. Klassespiller i PL, fantastisk duellspiller - vinner nær sagt alt.
Jeg sa det når vi missa han. Han ville jo til Leeds

leedslife

asbfjell

Quote from: Hallgeir * on March 05, 2026, 22:05:53For noen medgangssupportere Tottenham har som forlater stadion før pause.  ::)

Dette skjedde på overtid i første omgang, så de aller fleste gikk nok (i frustrasjon) for å tømme blæren og for å få seg litt pausedrikke.

Hallgeir *

Quote from: asbfjell on March 05, 2026, 22:52:09
Quote from: Hallgeir * on March 05, 2026, 22:05:53For noen medgangssupportere Tottenham har som forlater stadion før pause.  ::)

Dette skjedde på overtid i første omgang, så de aller fleste gikk nok (i frustrasjon) for å tømme blæren og for å få seg litt pausedrikke.

Nja, kamera fokuserte på glisne tribuner ved start av andre omgang også. Men de hadde kanskje veldig store blærer.
Super Leeds since 1968

asbfjell

Quote from: leedslife on March 05, 2026, 22:51:08Imponert over Archie

Skulle så inderlig gjerne hatt Archie Gray tilbake i Leeds før neste sesong. Gjerne Charlie Creswell også. Da kunne vi kanskje gått inn fremtiden med to hjemmebakte brødrepar på laget.

Men det blir nok med min ønsketenkning...  :)

Reaney

Archie Gray var siste dråpen som fikk meg til å innse at klubb lojalitet ikke eksiterer lenger. Unner verken han eller Spurs noe som helst suksess.

Asbjørn

Quote from: Reaney on March 06, 2026, 00:15:17Archie Gray var siste dråpen som fikk meg til å innse at klubb lojalitet ikke eksiterer lenger. Unner verken han eller Spurs noe som helst suksess.
Både Frank og Andy forlot også Leeds - men begge kom tilbake. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

asbfjell

Quote from: Reaney on March 06, 2026, 00:15:17Archie Gray var siste dråpen som fikk meg til å innse at klubb lojalitet ikke eksiterer lenger. Unner verken han eller Spurs noe som helst suksess.

Økonomiske regler og realiteter gjorde at Leeds måtte ha inn penger innen utgangen av Juni 2024. Derfor ble Archie Gray solgt. Han hadde sjøl intet ønske om å forlate klubben.

Har du glemt dette?

Reaney

Ja, må ha glemt det, Asbjørn. Uansett en massiv skuffelse.