Kamp vs Brighton @Am. Express Stadium lørdag 1.11 kl 16 på Viaplay

Started by Asbjørn, October 27, 2025, 19:12:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

Myhre10

1-0 så utrolig enkelt mål, svakt/passivt forsvarsspill!

auren

1-0 etter kun 11 min. Perri startet dårlig. Ruser ut og målet er tomt. Hadde også en fæl ball til Ampadu. Vi har ingen kreativitet i laget, og nå skal det bli meget tøft å komme tilbake...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Joe Jordan

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Kato

Vi ser i beste fall ut som et championship-lag første kvarteret.

GeirO

Dette blir TUNGT! Vi har jo knapt vært over midtbanen, vi får ikke låne ballen mer enn fire skunder, og målene begynner å renne inn.

Hvorfor gjør vi det aldri bra her?
MOT

clintan

TK20

Svakt av Gabby også. Støter unødvendig, blir rundet enkelt og ballen slås inn i det forlatte rommet.

Et godt eksempel på hvor raskt man blir straffet i denne ligaen.

Reaney

Gabby skyld i 3 baklengs denne sesongen. Og som vi har skrytt og hauset opp denne spilleren. 5 strake bortekamp hvor vi havner bak på 0-1. 

GeirO

Calvert Lewin i perfekt posisjon, men Bogle bommer med pasning. Du må se opp, Bogle!
MOT

Reaney

auren

Quote from: Reaney on November 01, 2025, 16:23:03Som jeg savner Stach.

Savner ham da han var god de første få kampene. Etterpå har han jo vært svak.

Bedre takter nå i det minste.

auren

Kato

TK20

auren

Fått Møkkadommer igjen? Helt utrolig at det ikke blåses frispark til Okafor!

auren

Kato

GeirO

Quote from: Reaney on November 01, 2025, 16:19:24Gabby skyld i 3 baklengs denne sesongen. Og som vi har skrytt og hauset opp denne spilleren. 5 strake bortekamp hvor vi havner bak på 0-1. 
Vil jo si at når Gabby støter er det Okafor sin oppgave å følge løpet til Brighton spilleren som la inn til målet. Men det gjorde han ikke.
MOT

Reaney

Longstaff helt på jordet i dag. Gelhardt med ny scoring. Scorer i kamp etter kamp. Hadde vært fin og hatt i et lag som mangler en målgarantist.

clintan

Spennende å se hva Farke gjør av taktiske grep og innbytter etter 70 minutter, samme hva som skjer i mellomtiden.

Fantasyland

Er mer med nå. Unødvendig passivt første 15. Viser de altfor mye respekt.
Fullt mulig å få med noe her

Lucas the Kop Cat

Spiller på litt for små marginer når vi skal spille oss ut

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Reaney

Vi er ikke i nærheten av å score mot et lag som har sluppet inn 11 mål denne sesongen, og som enda har til gode å ha en "clean sheet". Vi er på vei mot 4. bortetap av 5 mulige. Vi klarer ikke å skape sjanser eller slå helt elementære pasninger. Holder rett og slett ikke PL nivå. Venter bare på 2-0.

Lucas the Kop Cat

Vi gir bort ballen for ofte når vi skal ta overganger.

Fantasyland

Quote from: Reaney on November 01, 2025, 16:33:45Longstaff helt på jordet i dag. Gelhardt med ny scoring. Scorer i kamp etter kamp. Hadde vært fin og hatt i et lag som mangler en målgarantist.

Bare legg ned det røret her. Championship er milevis unna PL-nivå. Fjorårets toppscorer er 3 valg i Leeds nå det sier vel sitt...

GeirO

Når en midtbane består av tre spillere som samtidig spiller svakt (Longstaff, Ampadu og Tanaka), er vi langt unna PL-standard.

MOT

Lucas the Kop Cat

Hva slags cornervarianter er det vi har begynt med? Tør vi ikke slå inn foran mål mot Dunk?

Cherry

Longstaff merkelig svak i dag, må være mulig å vurdere Stach inn i pausen.
Mange under pari' dessverre, vi får jo ingenting ut av midtbanen kreativt/ fremover :(

clintan

Bare se på Calvert-Lewin og Longstaff som ikke har dagen i dag. Skjønner ingenting om de får 70 minutter, men forventer ikke noe annet.

Hawley

Tett på årsverste. Burnley om igjen. Tungt og tregt. Skaper ikke noe. Longstaff og Ampadu langt under pari

Myhre10

Quote from: Cherry on November 01, 2025, 16:49:35Longstaff merkelig svak i dag, må være mulig å vurdere Stach inn i pausen.
Mange under pari' dessverre, vi får jo ingenting ut av midtbanen kreativt/ fremover :(

Det er jo ganske naturlig når vi ikke har kreative spillere sentralt

auren

Pause. 1-0. Fullt fortjent dessverre. Fæl åpning av kampen og scoring allerede etter 11 min. Vi hever oss etterhvert men sliter med å true boksen til Brighton. Dette går ikke på noe annet enn kvalitet. Vi møter et godt PL-lag som spiller for spiller er en god del bedre enn det vi kan stille med. Den sentrale midtbanen har ikke fungert. Perri med flere dårlige pasninger og ruser ut for tidlig på scoringen. Ser ikke helt at Bijol er særlig bedre enn Struijk. Vanvittig temposvak.

Aaronson tilbake til sitt vante jeg igjen etter en god kamp mot West Ham. Kun Okafor som går godkjent i første omgang. Kan ikke holde på med dette småspillet vårt når vi mister ball gang på gang. Blir straffet til slutt!

Få innpå James for Aaronson og enten Nmecha eller Piroe for Calvert. Stach må gjerne inn for en av de tre svake på midten.

Så lenge det bare er 1-0 har vi en liten sjanse på poeng. Kommer 2-0 er nok denne kampen tapt.

auren