Kamp vs Brighton @Am. Express Stadium lørdag 1.11 kl 16 på Viaplay

Started by Asbjørn, October 27, 2025, 19:12:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

Kato

Sean Longstaff har hatt en fæl omgang. Jeg liker ikke måten vi er satt opp på. På slutten er det Calvert-Lewin som er ute til høyre og legger inn. Vi må ut på kant, rundt backene, og produsere innlegg til DCL. Da trenger vi Daniel James. Ingen bruk for Aaronson slik kampbildet er nå.

Og Stach for Longstaff. To bytter i pausen, som vi aldri blir å få.

Bromancer

Er det lov å håpe på et bytte  i pausen? Longstaff leverer sesongens svakeste kamp. Brenda tilbake til gamle takter, og jeg synes Ampadu har vært svak. Syltynt over hele fjøla, skjønner ikke helt hva vi prøver på. Heldig at vi bare ligger under med 1, vi er fortsatt med i kampen. COME ON LEEDS!

Milou

Ingen stor omgang av Leeds, men heller ingen grunn til å vere veldig negativ. I ein kamp der eit poeng i utgangspunktet vil vere bonus, har vi skapt nok til at vi kunne ha fått eit mål her og kampen er langt frå tapt.

Etter ein sterk start av Brighton og godt spel før målet, som riktignok er nær ein keepertabbe av Perri, virka det som Brighton la seg bak og satsar på kontringar. Det har dei også fått ein del av, takka vere ein del slurv av Leeds, men dei har ikkje vore særleg effektive i kontringsspelet.

Leeds har hatt ballen mykje etter målet og har også, skapt nok til at ein kan gå til andre omgang med ein viss optimisme. Rodon, Okafor og Tanaka har vore best hjå oss så langt.

auren

Trøsten får være at Burnley, Forest og Wolves alle ligger under.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Ingen bytter. Som forventet dessverre. Regner dog med han ikke venter til 70 min hvis vi fortsatt ligger under. Kommer nok er par inn etter rundt 60 min.

auren

Lucas the Kop Cat

Synes både Tanaka og Aaronson blir for veike I duellene. Mister ballen stadig vekk.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

auren

Brighton klart best ut av blokkene i denne omgangen også...

auren

Myhre10

Quote from: auren on November 01, 2025, 17:02:58Trøsten får være at Burnley, Forest og Wolves alle ligger under.

auren

Forrest leder nå

Kato

Starter like svakt som i første omgang. Hvor lenge skal han stå på den sidelinja før han gjør noe?

Lucas the Kop Cat

Quote from: Myhre10 on November 01, 2025, 17:13:08
Quote from: auren on November 01, 2025, 17:02:58Trøsten får være at Burnley, Forest og Wolves alle ligger under.

auren

Forrest leder nå
Da er trøsten at ManU ligger under. Alltid mulig å finne trøst i noe.

GeirO

Vi har bare en farlig spiller i dag; Mr. Okafor. Selv om innleggene kunne vært bedre, har han kommet seg til mange innlegg.
MOT

GeirO

Quote from: Kato on November 01, 2025, 17:13:59Starter like svakt som i første omgang. Hvor lenge skal han stå på den sidelinja før han gjør noe?
Enig. Han bør sette seg på benken snart  ;)
MOT

Lucas the Kop Cat

Quote from: GeirO on November 01, 2025, 17:14:48Vi har bare en farlig spiller i dag; Mr. Okafor. Selv om innleggene kunne vært bedre, har han kommet seg til mange innlegg.
Uten at han heller har skapt nok til at det har ført til resultat.

Fantasyland

Okafor eneste vi har offensivt, men det skal så lite til. Ja Brighton er gode med ball og har slått 3 topplag på hjemmebane, men det er mulig. De er ikke like sterke defensivt

clintan

Quote from: GeirO on November 01, 2025, 17:14:48Vi har bare en farlig spiller i dag; Mr. Okafor. Selv om innleggene kunne vært bedre, har han kommet seg til mange innlegg.
Sier litt om kvaliteten offensivt

Joe Jordan

Få alle baller til Okafor, han er den eneste som får til noe som helst.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Lucas the Kop Cat

Stach inn for Longstaff

Reaney

Lukter ikke akkurat mål av det Calvert Lewin foretar seg, og Longstaff og set piece er helt katastrofe,

auren

Hawley

Milou

Quote from: Lucas the Kop Cat on November 01, 2025, 17:08:22Synes både Tanaka og Aaronson blir for veike I duellene. Mister ballen stadig vekk.

Du har rett i at dei ikkje er særleg sterke i duellspelet, men det er heller ikkje Messi. Dei har andre kvalitetar vi kan glede oss over (utan at eg prøver å påstå at dei fortener å bli samanlikna med Messi).

Lucas the Kop Cat

Quote from: Milou on November 01, 2025, 17:22:47
Quote from: Lucas the Kop Cat on November 01, 2025, 17:08:22Synes både Tanaka og Aaronson blir for veike I duellene. Mister ballen stadig vekk.

Du har rett i at dei ikkje er særleg sterke i duellspelet, men det er heller ikkje Messi. Dei har andre kvalitetar vi kan glede oss over (utan at eg prøver å påstå at dei fortener å bli samanlikna med Messi).
Det er rett men Messi blir ikke fratatt ballen  når han blir utfordret.

Lucas the Kop Cat

2-0, mer eller mindre kopi av nr. 1.

auren

Fantasyland

Kato

Joe Jordan

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Myhre10

Lucas the Kop Cat

Quote from: Myhre10 on November 01, 2025, 17:25:292-0 Gdmundsson får kjørt seg
Minteh er unektelig en god kant.

Fantasyland