FA - Cupen 2026

Started by Hallgeir *, December 08, 2025, 20:40:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hallgeir *

Borte mot Derby i 3. runde.

#LUFC have been drawn away to Derby County in the Third Round of the FA Cup.
Super Leeds since 1968

Hawley

En skikkelig 70-talls klassiker. Husker det stod mellom Leeds og Derby da jeg skulle velge lag som guttunge. Har ikke angret, tross alt 🙂

GeirO

Bortekamp mot bra lag i en cupkamp. La meg tippe: Adios Cupen
MOT

Lucas the Kop Cat

Quote from: GeirO on December 09, 2025, 00:01:22Bortekamp mot bra lag i en cupkamp. La meg tippe: Adios Cupen
Vi har like gjerne dummet oss ut mot klubber langt ned i systemet i cupen, så velger å ha troa

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Hallgeir *

Quote from: GeirO on December 09, 2025, 00:01:22Bortekamp mot bra lag i en cupkamp. La meg tippe: Adios Cupen

Ja, med med omtrent bare squad-players til start, bortekamp og en gammel rival som elsker å slå Leeds, er det nok et ganske safe tips.

Nå er selvfølgelig overlevelse i PL klart viktigst, men FA-cupen er generelt blitt omtrent nedprioritert av alle PL-lag. Og dersom et lag kjemper om opprykk til PL (Leeds forrige sesong), gjelder "samme sangen". FA-cupen har blitt til en fotnote.
Super Leeds since 1968

Cherry

Når vi får oss en tropp på 22 mann, der over 50% har PL- kvalitet ...DA kan vi satse på ett «cup-run» også....
Denne sesongen er det prosjekt overlevelse som vil gjelde.

peacock

Måtte det bli en lang tråd! :)

Cerberos67

Nåværende Derby manager John Eustace har tidligere hatt godt tak på Leeds og Farke ihvertfall  :o

Reaney

Early kick off borte. Da var det takk og farvel til FA cupen 2026.
Egentlig like greit med tanke på å overleve i PL.

Dylan

Quote from: Reaney on December 12, 2025, 14:09:48Early kick off borte. Da var det takk og farvel til FA cupen 2026.
Egentlig like greit med tanke på å overleve i PL.
Både og... Bra med kamptrening for de nest beste, men ser den at det neppe blir så mange kamper.

Hallgeir *

VAR brukes visstnok ikke i denne runden av FA-cupen.

Man. City stiller for øvrig med omtrent halve førsteelleveren mot Exeter. Eks Bournemouthspiller Semenyo, omtrent uten treninger med laget, er en av starterne.

Macclesfield (nivå 6) banker Crystal Palace 2-1.
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Bamford byttet inn i 57. minutt for Sheffield Utd, scorer i 61.
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

4. runde: Borte mot Birmingham

Leeds trukket som siste klubb.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

Quote from: Hallgeir * on January 12, 2026, 19:46:284. runde: Borte mot Birmingham

5.plass i Championship
7-5-1 hjemme.

Omtrent som å møte Derby dette vel, selv om de ligger høyere på tabellen.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

...for øvrig, rundt helgen 14.februar
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Quote from: Asbjørn on January 12, 2026, 19:50:44
Quote from: Hallgeir * on January 12, 2026, 19:46:284. runde: Borte mot Birmingham

5.plass i Championship
7-5-1 hjemme.

Omtrent som å møte Derby dette vel, selv om de ligger høyere på tabellen.

B'ham ligger på 14. plass, plassen og poenget bak Derby. Men kanskje de ligger på 5. plass på hjemmetabellen, jeg vet ikke.

Overkommelig motstander, men litt kjedelig og fullt mulig å ryke her også. Så ikke den mest spennende trekningen akkurat...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

Quote from: auren on January 12, 2026, 21:17:25B'ham ligger på 14. plass, plassen og poenget bak Derby. Men kanskje de ligger på 5. plass på hjemmetabellen, jeg vet ikke.

Helt riktig. Eg sjekket hjemmeformen og sjekket nok tabellen før eg gikk for 'full tabell' igjen. Sååå, femteplass på hjemmetabellen til Championship.
Tell me  Tell me

Dylan

Reaney

Summerville med årets første, og Castellanos med seiersmål i debuten.
Plutselig lukter der "svidd" av W.H.
Se og bedøm selv.
https://www.youtube.com/watch?v=6bhX_Y0arLs

ingve1960

Fine prestasjoner av summerville, men fascinerende å se hvor lite som skal til for motstanderne våre å imponere.
WH med nesten toppet lag hjemme mot lag på 14 bortestatistik i cc og ferske tap mot west brom og norwich..

Hawley

Quote from: ingve1960 on January 13, 2026, 09:23:29Fine prestasjoner av summerville, men fascinerende å se hvor lite som skal til for motstanderne våre å imponere.
WH med nesten toppet lag hjemme mot lag på 14 bortestatistik i cc og ferske tap mot west brom og norwich..

Lukter vel ikke akkurat svidd av den prestasjonen, nei

Reaney

Vi får se da vøtt dø. Starter vel med sier over Tottenham som har for vane å tape mot lag rundt oss.

jaho

Quote from: Reaney on January 13, 2026, 00:45:54Summerville med årets første, og Castellanos med seiersmål i debuten.
Plutselig lukter der "svidd" av W.H.
Se og bedøm selv.
https://www.youtube.com/watch?v=6bhX_Y0arLs
Castellanos debuterte i hjemmetapet mot Nottingham forrige uke han. spilte hele matchen uten å imponere..bra han ikke debuterte mot oss..da hadde han heeelt sikkert scoret  ;)

Reaney

Ja, helt garantert, Jaho  :)