Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 30. Foran sommervinduet 2026

Started by Asbjørn, February 10, 2026, 15:55:32

Previous topic - Next topic

Kai, Kickthemdown, Moaning on together, karaba, GaryMac and 19 Guests are viewing this topic.

enur

Quote from: Hawley on Today at 12:13:03Øredøvende stillhet på seriøse rykter om spiller inn, eller?

Ja, det er litt foruroligende. Håper ikke vi har blakket oss helt på Trafford,
eller satt oss i en situasjon hvor vi er avhengig av salg før det kan hentes flere?

Marching on together

Eriksen55

Det er jeg rolig på. Om så er at vi er blakke og ikke kan gjøre mer, så forblir dette vinduet veldig bra. 11 ern er styrket med 3 spillere som går rett inn i laget. Men for all del, mye vil ha mer og jeg håper stadig på en som kan utfordre Okafor og har egenskapene til å dra av motspiller.

Spiss inn avhenger av om Piroe selges vil jeg tro.

Hva skjer med cover på backene, spesielt venstresiden?

2 keeper må inn, så noe vil skje før fristen går ut.

James, Piroe, Gnonto, Gruev, Tanaka, Perri og Bournauw er vel de som kan være aktuelle for salg. Ingen av dem uerstattelige. Gnonto viktigst av dem. James har x-faktor i fart. Tåler kanskje om Gruev eller Tanaka selges. De andre må erstattes hvis dem selges. Stallen er ikke såå stor.

Har noen av unggutta spilt seg nærmere en plass? Mills og Lienou har sett bra ut

Asbjørn

...litt fra Farke her:
Daniel Farke has saluted Leeds United's three big summer signings with the expectation of more to come and a country's best belief.
...
Giving his view on United's three big signings so far this summer, Farke also said he was convinced that United's business wasn't done yet.
...
"We are on a good path but I am also convinced that our business is not done yet."

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-james-trafford-tarik-muharemovic-harry-wilson-daniel-farke-8912561
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Positive vedr unggutter er at det må være langt enklere og fase de inn nå.
Klubben er stabil. Spinen i 11éren er veldig sterk. Trend peker opp og momentum er så godt det har vært siden 90/2000 tall.

Kan gi de viktig kamptrening gjennom cupene hvis vi nå får de siste brikkene på plass.

Synes det har vært bidrag fra begge sidene som har vært positive selv om de virker et lite stykke enda vedr taktisk posisjonering og tempo/fysikk.
Tror fortsatt vi ikke har kvalitet nok til å kunne fase inn en unggutt i PL med at han må lære på veien.
Personlig tror jeg den risk/rewarden er ugunstig nå, men forhåpentligvis om 2-3 sesonger.

Holder en liten knapp på Lienou. Så har vi jo også nasjonalt sett 2-3 som er veldig spennende noen alderstrinn nedenfor.