Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 30. Foran sommervinduet 2026

Started by Asbjørn, February 10, 2026, 15:55:32

Previous topic - Next topic

Hawley, stian, rd1 and 18 Guests are viewing this topic.

Russel_Doig

Quote from: Hawley on Today at 08:48:24Enig. Jeg er en av de som har forsvart Struijk her inne og synes det er merkelig og synd hvis han forsvinner. Han har jo sine svakheter, men det har jaggu de fleste. Han var vel stort sett bankers hele sesongen, så merkelig valg.

Det er jo ikkje et merkelig valg av Leeds, det er mest sannsynlig et velkalkulert valg av Struijk!

Russel_Doig

Quote from: peacock on Today at 07:55:25Vekslepenger for en bærebjelke?
Dette liker jeg dårlig.

Har vært en tro tjener og personen Pascal vil bli savnet. Den temposvake og litt plasseringssvake midtstopperen kan eg derimot leve med at vi casher inn for. Soleklart svakt ledd i fjor, håper dette betyr en gigant av en venstre midtstopper inn.

leedslife

Er vel ikke så spesielt valg. Trioen med Ampadu, Rodon og Strujik har vært veldig viktig siste 3 årene. Det er vel de tre kapteinene våre.
Penger må vi ha inn.
Med tanke på det regnestykket hva gjelder Strujik samt kvalitet er det vel oppløftende at de to første forhåpentligvis blir værende.
Strujik har vært fantastisk, men jeg tror det kan erstattes. Usikker på om vi hadde klart og erstatte de to første på en sommer.

Når han først nå drar så er det et bra klubbvalg. Overrasker meg ikke om han tar ytterligere steg.

Kickthemdown

Quote from: Hawley on Today at 08:48:24Enig. Jeg er en av de som har forsvart Struijk her inne og synes det er merkelig og synd hvis han forsvinner. Han har jo sine svakheter, men det har jaggu de fleste. Han var vel stort sett bankers hele sesongen, så merkelig valg.
Du mener vi skal beholde Struijk en sesong til sånn at han kan forlate vederlagsfritt sommeren 2027?

Genialt.

peacock

Quote from: Kickthemdown on Today at 11:19:00
Quote from: Hawley on Today at 08:48:24Enig. Jeg er en av de som har forsvart Struijk her inne og synes det er merkelig og synd hvis han forsvinner. Han har jo sine svakheter, men det har jaggu de fleste. Han var vel stort sett bankers hele sesongen, så merkelig valg.
Du mener vi skal beholde Struijk en sesong til sånn at han kan forlate vederlagsfritt sommeren 2027?

Genialt.

Nå kjenner vi vel ikke detaljene her. Har han fått tilbud om ny kontrakt? Hvor godt var det tilbudet? Har han avslått et godt tilbud, er det nok bare å cashe inn.

Kickthemdown

Quote from: peacock on Today at 11:27:52
Quote from: Kickthemdown on Today at 11:19:00
Quote from: Hawley on Today at 08:48:24Enig. Jeg er en av de som har forsvart Struijk her inne og synes det er merkelig og synd hvis han forsvinner. Han har jo sine svakheter, men det har jaggu de fleste. Han var vel stort sett bankers hele sesongen, så merkelig valg.
Du mener vi skal beholde Struijk en sesong til sånn at han kan forlate vederlagsfritt sommeren 2027?

Genialt.

Nå kjenner vi vel ikke detaljene her. Har han fått tilbud om ny kontrakt? Hvor godt var det tilbudet? Har han avslått et godt tilbud, er det nok bare å cashe inn.

Vi vet allerede at han har blitt tilbudt ny kontrakt men søker heller nye utfordringer.

Dette er jo en ikke sak. Selvfølgelig selger man da for £20mill med ett år igjen av kontrakten.

Asbjørn

Quote from: peacock on Today at 11:27:52
Quote from: Kickthemdown on Today at 11:19:00
Quote from: Hawley on Today at 08:48:24Enig. Jeg er en av de som har forsvart Struijk her inne og synes det er merkelig og synd hvis han forsvinner. Han har jo sine svakheter, men det har jaggu de fleste. Han var vel stort sett bankers hele sesongen, så merkelig valg.
Du mener vi skal beholde Struijk en sesong til sånn at han kan forlate vederlagsfritt sommeren 2027?

Genialt.

Nå kjenner vi vel ikke detaljene her. Har han fått tilbud om ny kontrakt? Hvor godt var det tilbudet? Har han avslått et godt tilbud, er det nok bare å cashe inn.

Vi vet ikke, nei. Det har riktignok blitt skrevet at han ble tilbudt kontrakt, at klubben ønsket ham med videre. Av journalister, enten det var Smyth eller Cross husker jeg ikke.
Vi vet at klubben mottok et tilbud mot slutten av sommervinduet i fjor som de normalt ville godtatt men det var for sent til å få inn erstatter...

Og det har vel kommet frem at Pascal selv søkte nye utfordringer - det er hintet om at fruen hadde noe business i Londonområdet som noe av grunnen til at de søkte seg sørover (men dèt er ubekreftet).

Beren hadde en artikkel for 13 dager siden:
https://www.nytimes.com/athletic/7355561/2026/06/15/leeds-pascal-struijk-future/

Struijk has a lot of admirers at Leeds, and if he is open to sticking around, the Elland Road hierarchy would be very willing negotiators.

After eight years, two Championship titles, those four seasons in the Premier League and with a 27th birthday on the horizon in August, though, he may just feel that he's done his bit.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

flynn

Uansett begrunnelser og forklaringer. Jeg synes det er veldig trist at Pascal forlater oss. Han har vært en 100% lojal, dønn ærlig spiller som har hatt svært viktige bidrag til klubbens fremganger de siste 7 årene. Mitt, og jeg mistenker også hans, høydepunkt kom med utligningen til 2-2 hjemme mot nettopp Brighton  16 mai 2022. Etter et fremragende forarbeid av Joe Gelhardt. Alt vel mister, og takk for alt!