Kamp: FA-cup 4. runde vs. Birmingham @St.Andrew's 15.2.26 kl 13 Viaplay

Started by Asbjørn, February 13, 2026, 13:30:18

Previous topic - Next topic

sethan, viking, Hawley and 5 Guests are viewing this topic.

Cannavaro

Kan bli lange minutter for oss til slutt her, Birmingham har ikke gitt opp....
MFLU - Miracles For Leeds United

kilgallon

Justin har virkelig hatt sine problemer med Osman i 2. omgang.

Lucas the Kop Cat

1-1 ser det ut til. Irriterende å ikke holde de siste minuttene.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Cannavaro

Fredhans

Vi har slitt defensivt på begge sider igjennom hele kampen, og utrolig at de ikke har lagt seg tettere på..... måtte jo komme

Reaney

Leeds og cup. En unik kombinasjon med negativt fortegn.

Fredhans

Bare å vente på 2-1 nå, for nå har de fått momentum😩

GaryMac

Cannavaro

Hadde fortjent å tape her etter 90+...helt utrolig at det står 1-1.
Birmingham er "all over" og ser ut som et PL-lag i motsetning til Leeds.
Det er kanskje like greit å ryke ut i denne runden, fortjener ikke å vinne denne kampen.
Få fullt fokus på Premier League.  Leeds United er allikevel ikke noe stort cup lag....

kilgallon

Stemningen på St. Andrews virker til at være helt elektrisk. Publikum er virkelig med til å fyre opp under B'ham spillerne. Tænker det er fornuftig å sette innpå Rodon. Vi har bruk for våres beste spillere nå, hvis vi skal ro dette i land.

asbfjell

James Justin har vært svak i denne kampen. Rett slett dårlig.

Fredhans

Quote from: Cannavaro on Today at 14:59:52Hadde fortjent å tape her etter 90+...helt utrolig at det står 1-1.
Det er kanskje like greit å ryke ut i denne runden, fortjener ikke å vinne denne kampen.
Få fullt fokus på Premier League.  Leeds United er allikevel ikke noe stort cup lag....

Nei det er ikke tvil om hvem som har lyst å vinne denne kampen, og da er det vel kanskje like greit å ryke ut.

kilgallon

Quote from: Fredhans on Today at 15:12:25
Quote from: Cannavaro on Today at 14:59:52Hadde fortjent å tape her etter 90+...helt utrolig at det står 1-1.

Nei det er ikke tvil om hvem som har lyst å vinne denne kampen, og da er det vel kanskje like greit å ryke ut.
Ikke greit å ryke ut i det hele tatt.

Lucas the Kop Cat

Er vel ikke nok å ha mest lyst, må vel score flest mål for å fortjene avansement? ;)

HåvardK

Perri har ikke blitt tryggere i feltet etter noen uker på benken.

Fredhans

Quote from: Lucas the Kop Cat on Today at 15:18:00

Er vel ikke nok å ha mest lyst, må vel score flest mål for å fortjene avansement? ;)

Med lyst menes « tæl» og innsats, og det er ikke tvil i mine øyne hvem som har hatt mest av det i dag🥴

Lucas the Kop Cat

Lenge siden (aldri?) at vi har hatt en keeper som redder oss i straffekonk så bør putte en før det blir aktuelt.

Pettersen97

Jeg har vært en av de som har kritisert Farke for sene bytter, men når man ser hva som blir levert av våre «nest beste» i denne kampen så sjønner jeg hvorfor han gjør bytter sent. Svakt av Longstaff, Tanaka, Gnonto, Bounanotte og bortsett fra målet Nmecha.
The Mighty Whites

HåvardK

Quote from: Pettersen97 on Today at 15:27:21Jeg har vært en av de som har kritisert Farke for sene bytter, men når man ser hva som blir levert av våre «nest beste» i denne kampen så sjønner jeg hvorfor han gjør bytter sent. Svakt av Longstaff, Tanaka, Gnonto, Bounanotte og bortsett fra målet Nmecha.
Nmecha var vel ikke så verst?

Asbjørn

Quote from: Lucas the Kop Cat on Today at 15:21:39Lenge siden (aldri?) at vi har hatt en keeper som redder oss i straffekonk så bør putte en før det blir aktuelt.

Har av en eller annen grunn ikke helt troen på at Perri skal bli straffehelt
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Quote from: Asbjørn on Today at 15:30:29
Quote from: Lucas the Kop Cat on Today at 15:21:39Lenge siden (aldri?) at vi har hatt en keeper som redder oss i straffekonk så bør putte en før det blir aktuelt.

Da har han mulighet til å overraske! :D

Pettersen97

Quote from: HåvardK on Today at 15:28:24
Quote from: Pettersen97 on Today at 15:27:21Jeg har vært en av de som har kritisert Farke for sene bytter, men når man ser hva som blir levert av våre «nest beste» i denne kampen så sjønner jeg hvorfor han gjør bytter sent. Svakt av Longstaff, Tanaka, Gnonto, Bounanotte og bortsett fra målet Nmecha.
Nmecha var vel ikke så verst?

Hva har Nmecha gjort/ fått til utenom skåringen? Synes han er lite mobil og med sin størelse så taper han mye dueller.
The Mighty Whites

Asbjørn

Piroe, DCL, Bogle, Gudmundsson, James...

Eller hvem velges?
Tell me  Tell me

Dylan

enur

Quote from: Asbjørn on Today at 15:36:17Piroe, DCL, Bogle, Gudmundsson, James...

Eller hvem velges?

Bli nok fort 3-5 av innbytterne, tenker jeg også.

Marching on together

Lucas the Kop Cat

Perri med redning!

Myhre10

Asbjørn

Quote from: Cherry on Today at 15:32:54
Quote from: Asbjørn on Today at 15:30:29

Da har han mulighet til å overraske! :D

Veeldig glad for det :)

Genuint.
Tell me  Tell me

Dylan

Lucas the Kop Cat

Bra å ta med seg en positiv opplevelse fra en straffekonk.

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Myhre10

Quote from: Reaney on Today at 14:50:42Leeds og cup. En unik kombinasjon med negativt fortegn.

Heldigvis gjelder ikke det i dag 😉👏👍