Kamp: FA-cup 5. runde vs.Norwich City @Elland Road 8.3.26 kl 17:30 Viaplay

Started by Asbjørn, March 06, 2026, 13:44:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Myhre10

GeirO

Quote from: Milou on March 08, 2026, 18:44:23
Quote from: Cherry on March 08, 2026, 18:27:02Mye bra av oss, og må
Påpeke særlig av vår svenske VB ;) .
Skulle gjerne hatt med Piroe og Tanaka mer som toneangivende, men de har 2. omgang også.
Vi dominerer jo totalt, ingen grunn til å bli mindre overlegne med de vi kan rullere med fra benk heller!
Kjør på!
Eg syns Piroe har vore god i dag med mange gode involveringer. Sist eg kan hugse han var så god var i playoff semifinalen for eit par år sidan. Det tyder på at han likar å spele mot gule drakter.
Synes forsåvidt Piroe var ganske god da han puttet fire mål mot Stoke i mai.....  ;)
MOT

Asbjørn

Pope:
DCL slight knee problem  so rested today & Rodon not risked after hamstring issue recently.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Det var sabla moro å se at vi spiller fotball som vi gjorde i fjor igjen. 😊

auren

Etter dagens kamp er det ihvertfall klart for meg hvilket lag vi bør velge borte mot Palace:

Darlow - Rodon, Bijol, Struijk - Bogle, Longstaff, Ampadu, Stach, Gudmundsson - Nmecha, DCL

Dette er kanskje det beste laget vi kan stille pt. Alternativ bytte inn Aaronson for Nmecha, men kraften med DCL og Nmecha på topp tror jeg kan bli ekstremt potent. Bijols og Longstaffs duellkraft må inn fremover!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

TK20

Quote from: auren on March 08, 2026, 20:57:32Etter dagens kamp er det ihvertfall klart for meg hvilket lag vi bør velge borte mot Palace:

Darlow - Rodon, Bijol, Struijk - Bogle, Longstaff, Ampadu, Stach, Gudmundsson - Nmecha, DCL

Dette er kanskje det beste laget vi kan stille pt. Alternativ bytte inn Aaronson for Nmecha, men kraften med DCL og Nmecha på topp tror jeg kan bli ekstremt potent. Bijols og Longstaffs duellkraft må inn fremover!

auren

Enig! Har vært litt tilbake til huff n'puff på Aaronson i det siste. Må gjerne hviles litt i form igjen. 

karaba

Kampen i dag viser vel forskjellen på nivået mellom Championship og PL. Spillere som ikke har tatt PL nivået får skinne i dag og det er bra. Jeg tenker også at seier på hjemmebane var viktig og håper at vi kan ta med oss dette inn i sesongavslutningen. 7-9 poeng til er nok til fornyet kontrakt tror jeg.

Reaney

Mye som ligner på 2002-2003. Sesongen da vi sist var i FA cup kvartsfinale, og der det ble et pinlig 1-0 tap mot erkerivalen Sheffield United. Da kjempet vi også i bunnstriden. Kort tid etter tapet i kvartsfinalen ble manager Terry Venables sparket. Inn kom Peter Reid, og takket være en heroisk seier borte mot Arsenal i nest siste kamp reddet vi plassen. Til orientering rykket West Ham ned som tredje siste lag med rekordhøye 42 poeng.

auren

Quote from: Reaney on March 08, 2026, 21:27:17Mye som ligner på 2002-2003. Sesongen da vi sist var i FA cup kvartsfinale, og der det ble et pinlig 1-0 tap mot erkerivalen Sheffield United. Da kjempet vi også i bunnstriden. Kort tid etter tapet i kvartsfinalen ble manager Terry Venables sparket. Inn kom Peter Reid, og takket være en heroisk seier borte mot Arsenal i nest siste kamp reddet vi plassen. Til orientering rykket West Ham ned som tredje siste lag med rekordhøye 42 poeng.

Husker du dette (les; elefanthukommelse) eller har du slått det opp?

Jeg husker ingenting...

Men håper du får rett i denne "spådommen". Da redder vi plassen i PL. Det er alt som betyr noe  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.