Kamp vs Bournemouth @Vitality Stadium onsdag 22.april kl 21

Started by Asbjørn, April 19, 2026, 12:20:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

GaryMac

Quote from: Hawley on April 23, 2026, 09:26:19
Quote from: Kato on April 23, 2026, 09:22:35Må jo si jeg er overraska, tilnærmelsesvis rystet, over hvor god Karl Darlow har vært etter at han tok over mellom stengene.
Må si jeg var sterk pådriver for å få ut Meslier for to sesonger siden. Smått utrolig at han fikk stå så lenge. Hadde vi vraket han, hadde vi jo vært oppe ett år tidligere. Her gjorde Farke en kjempefeil, rett og slett
Men hvem vet...
Kanskje hadde et opprykk for to sesonger siden vært for tidlig, og vi kunne gått rett ned igjen. Dårlig økonomi kunne ført til at vi måtte kvitte oss med hele stallen, og vi hadde vært sammen med Leicester på vei ned i League one....
På den annen side; vi kunne berget plassen, bygd videre på det og kjempet om Europa nå :-)

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Alex Scott i går. Wow.

Begynnelsen av 20 årene. Har vel 50 kamper i PL nå.
Begynner og bli like sentral som han var i CC.

Gleder meg til den dagen vi kan hente de type spillerne.

Reaney

Bogle og Rodon var katastrofe i går. Også Gudmundsson strevde defensivt, og var heldig som ikke bidrar til straffe i mot. Vi var en hårsbredd fra å slippe inn 3 mål i går. Små marginer også i de tre siste kampene med både hårfine offside scoringer i mot som kunne avgjort to av kampene til vår disfavør, og redningsmannen Calvert Lewin på strek ved flere anledninger, og fantastiske redninger av Darlow i tre av kampene, og straffe redningsmann Perri i cupen.
I fotball er det små marginer. Nå har det gått veien for oss i fire kamper på rad, selv om jeg tvilte i går da stolpene (Okafor og Nmehca) stod i veien. Dette kan brått snu, og har kommende motstandere gjort gode observasjoner (spesielt i går), så ble det veldig synlig hvor vi er mest sårbare. Så opp til Leeds å jobbe med dette fram mot helga og i serieinnspurten. Måten flyten fortsette.