ITS OFFICIAL: BLACKIE SIGNS

Started by Promotion 2010, March 07, 2006, 18:58:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jon R

#60
quote:
Originally posted by Promotion 07

quote:
Originally posted by Promotion 07

[:D]

Blackie er best, Blackie er best!
Jeg har bestilt tur til Leeds-Crewe!
Blackwell er best!!!


[:D][:D][:D]


Jeg skammer meg indelig! [8D]




Ikke annet enn et gledesrop fra et følelsesmenneske, basert på hvordan verden så ut akkurat der og da. Hurra for promo 06 vil jeg heller si. [:)]

Jon R.
Jon R.

Karl Hot Shot

Vi får ta en opptellingsrunde snart på hvor mange bidragsytere her inne som har skiftet side siden tidlig mars 2006.
 

ragnar

Er jo lov å skifte mening da. Og spesielt etter det som skjedde på Millenium Stadium...

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

ØysteinBL

Det er ofte slik at i starten er alle i ja-leiren. Etter hvert som det gjøres disposisjoner som fansen ikke er enige i osv. så begynner noen å bli litt nei. Når tiden går, og man ser svake disposisjoner gjentatt, så øker nei-siden. Når motgangen kommer, øker den enda mer. Når motgangen synes å være total, velter det inn med folk på nei-siden....

Dette er en helt naturlig utvikling. Det er nok derfor mange som har skiftet ståsted siden mars. Jeg er en av dem. Jeg byttet fra ja til nei da vi tapte lørdag som var. Da var det nok. Da mistet jeg troen på at KB ville greie å snu det. Det gikk det opp for meg at en forandring er nødvendig. Selv om KB er aldri så kjekk og grei og sympatisk... Selv om jeg har snakket med han one to one, tatt bilder av sønnene mine med han osv. Slike ting må legges til side. Skille sak og person. Det er lov å skifte mening, og det skjer ofte som en naturlig prosess.

"The miracle today is communication. So let´s use it."

- John Lennon 1969
"The miracle today is communication. So let´s use it."

- John Lennon 1969

MooCow

Litt blanda følelsar. Håpar vi har klar ein klassemanager ala Curbishley, elles virkar det noko overila på meg. Skjønnar heller ikkje at Bates går ut og støttar Blackwell 2dager eller so før han sparkar han.. Uansett, takk for alt du har gjort for Leeds Kevin Blackwell [:)]

Bites Yer Legs

enig med ragnar, det som skjedde på millenium endret mitt syn på blackie totalt.
KEEP FIGHTING!!

h.b

har aldri skifta side jeg.
quote:
Originally posted by Sheridan

quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Vi får ta en opptellingsrunde snart på hvor mange bidragsytere her inne som har skiftet side siden tidlig mars 2006.



Ken Bates er ihvertfall den ene [;)]