Skrevet av Emne: John Sheridan manager for Oldham  (Lest 3955 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
John Sheridan manager for Oldham
« på: Juni 01, 2006, 21:50:21 »
Nyhet fra BBC:
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/o/oldham_athletic/5037776.stm

Spennende. Oldham luktet jo på opprykk fra League One i år, og blir spennende å se om Shez kan ta laget det 'lille' steget videre.

Barnsley rykket jo opp iår, med Andy Ritchie i sjefsstolen.



midjo

Friend of Laphroaig

http://www.laphroaig.com
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

agehvitstein

Re: John Sheridan manager for Oldham
« Svar #1 på: Juni 03, 2006, 02:20:27 »
Ønsker Sheridan lykke til. Min ubestridte favorittspiller
på 80-tallet. For en teknikker. Glemmer aldri målet mot
Derby hjemme. Kjippet ballen opp og smalt den i mål fra
20 meter. En trist dag da Wilco solgte han til Forest.
Skandale at Clough ikke brukte han. Håper han gjør det bra
i Oldham, og blir manager i Leeds en gang i fremtiden. Når
jeg først er inne på trenere, Andy Ritchie. Kan også se han
for meg i Leeds, men når det er sagt, Blackwell får fornyet
tillit fra meg neste sesong, men rykker vi ikke opp da...
 

Tordster

Re: John Sheridan manager for Oldham
« Svar #2 på: Juni 04, 2006, 19:07:35 »
Eneste jeg husker fra Sheridan, er når han spillte for owls. Men det var flott å se på[:)]

...
The pure and simple truth is rarely pure and never simple
...
The pure and simple truth is rarely pure and never simple

Sheridan

Re: John Sheridan manager for Oldham
« Svar #3 på: Juni 06, 2006, 21:45:57 »
[:)] Ett gammelt utklipp fra en uforglemmelig scoring....og han hadde mange perler den sesongen, den godeste, Shez [8D]



Sheridan

Re: John Sheridan manager for Oldham
« Svar #4 på: Juni 06, 2006, 22:33:49 »

Så ble Tommy
Wrigth assistant
manager. 28 mål
på 90 kamper for
Leeds på 80-tallet...


veteranen

  • Gjest
Re: John Sheridan manager for Oldham
« Svar #5 på: Juni 07, 2006, 03:46:21 »
Husker denne scoringen godt. Så kampen (60 minutter) på video noen uker seinere.

Sheridan var jo det store lyspunktet i disse mørke åttiåra.
Jeg håpte i det lengste at han ikke skulle bli solgt sommeren 89, men vi visste vel alle at det kom til å skje. Løpet var nok kjørt for hans del i Leeds når han var så dum at han drakk seg full og ble plukket opp i sentrum av Leeds en fredags morgen, dagen før vi skulle kamp på tampen av 88/89 sesongen. Wilko var i de dager kjent for sine knallharde treninger og tøffe disiplin - og det burde jo også Sheridan vite.

Overgangen til Forest ble en merkelig affære! Han ble solgt for 600.000 pund, men spilte ikke en eneste kamp for dem! Grunnen var vissnok at det var assistenten Ronnie Fenton som gjorde handelen mens Clough var på ferie - og dermed bestemte Clough seg for at han ikke ville bruke ham! Sheridan ble deretter solgt videre til Wednesday for 500.000 pund.

Sheridan hadde flere gode sesomger i Wednesday, men jeg har mange ganger tenkt at han ikke fikk så mye ut av sin karriere som han kunne og burde ha gjort...

Må si at jeg virkelig elsker disse "scrap-book"-postene dine, Ole. Så bare pøs på! [:)]

agehvitstein

Re: John Sheridan manager for Oldham
« Svar #6 på: Juni 07, 2006, 19:54:15 »
Fantastisk med med "scrap book" postene! Er det Ian Snodin og John Stiles
men skimter på bildet? Artig med Tommy Wright også. Hadde nesten en like
stor stjerne som Sheridan hos meg. Trodde han virkelig skulle bli stor.
Var uansett et spennende lag vi hadde på den tiden med Sheridan, Wright,
Irwin, Sellars.
 

Jon R

Re: John Sheridan manager for Oldham
« Svar #7 på: Juni 07, 2006, 20:55:57 »
quote:
Originally posted by veteranen


Jeg håpte i det lengste at han ikke skulle bli solgt sommeren 89, men vi visste vel alle at det kom til å skje. Løpet var nok kjørt for hans del i Leeds når han var så dum at han drakk seg full og ble plukket opp i sentrum av Leeds en fredags morgen, dagen før vi skulle kamp på tampen av 88/89 sesongen.


I denne forbindelse bør det nevnes at i månedene før Sheridan ble solgt, gikk det rykter om at han hadde dårlig påvirkning på en annen og yngre Leeds rekrutt, David Batty. De to hadde tydligvis funnet tonen og ble flere ganger oberservert på byen sammen. Det gikk rykter om et famøst innbrudd i en lagerbygning etter en fuktig kveld på byen. Ble denne historien noensinne bekreftet fra Leeds hold mon tro? Hvis den er sann hadde Wilco en begrunnet frykt for at Sheridan skulle være en dårlig rollemodell for unge Batty. Kanskje Shez hadde et aldri så lite holdningsproblem og at dette var grunnen til at karrieren aldri ble som vi alle trodde den ville bli? Jeg spør meg også om han egentlig er noe stort manageremne? Noen som har møtt mannen i levende live og som har dannet seg noe inntrykk av han, utover det man får gjennom intervjuer på TV og i aviser? [:)]

Jon R.
Jon R.

veteranen

  • Gjest
Re: John Sheridan manager for Oldham
« Svar #8 på: Juni 07, 2006, 22:56:25 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by veteranen


Jeg håpte i det lengste at han ikke skulle bli solgt sommeren 89, men vi visste vel alle at det kom til å skje. Løpet var nok kjørt for hans del i Leeds når han var så dum at han drakk seg full og ble plukket opp i sentrum av Leeds en fredags morgen, dagen før vi skulle kamp på tampen av 88/89 sesongen.


I denne forbindelse bør det nevnes at i månedene før Sheridan ble solgt, gikk det rykter om at han hadde dårlig påvirkning på en annen og yngre Leeds rekrutt, David Batty. De to hadde tydligvis funnet tonen og ble flere ganger oberservert på byen sammen. Det gikk rykter om et famøst innbrudd i en lagerbygning etter en fuktig kveld på byen. Ble denne historien noensinne bekreftet fra Leeds hold mon tro? Hvis den er sann hadde Wilco en begrunnet frykt for at Sheridan skulle være en dårlig rollemodell for unge Batty. Kanskje Shez hadde et aldri så lite holdningsproblem og at dette var grunnen til at karrieren aldri ble som vi alle trodde den ville bli? Jeg spør meg også om han egentlig er noe stort manageremne? Noen som har møtt mannen i levende live og som har dannet seg noe inntrykk av han, utover det man får gjennom intervjuer på TV og i aviser? [:)]


Jon R.



Det var nok mye som tydet på at det var holdingene det skortet på... Talentet var det aldri noen tvil om. Han var fullt på høyde med McAllister når det gjaldt både teknikk, overblikk og pasninger. Men Macca var (i motsetning til Sheridan?) en veldig seriøs fotballspiller, med glimrende holdninger både på og utenfor banen.
 
Sheridan ble jo som unggutt frigitt av Man City, og var det ikke mistanke om manglende holdninger det dreide seg om også den gangen, eller husker jeg feil nå...?

Vel, uansett så er jo Sheridan Ole's "mann", så jeg overlater til ham å gi oss "dommen" over Sheridan's holdninger og mulige potensiale som manager! [:)]

Sheridan

Re: John Sheridan manager for Oldham
« Svar #9 på: Juni 08, 2006, 00:29:57 »
Har møtt Sheridan ett par ganger - men det er desverre mange herrens år siden nå.
Men det er vel riktig at han likte å "ta en tur på byen" for å si det sånn :-)
Husker også historien med Batty, men den ble vel aldri 100% bekreftet. Batts bruker forøvrig ordet "mentor" om Shez i boka si.
På eller utenfor banen ? :-)

Nei det var en eminent spiller Sheridan.
Han lyste opp Elland Road på 80-tallet.
Han fikk forøvrig 1 cupkamp for Forest,
ble "man of the match" og spilte aldri igjen...

Fikk imidlertid en flott karriere i Sheff Wed og mange landskamper
for Irland. Ble matchwinner mot Man Utd i ligacupfinalen 1991.
Men sier meg nok enig med deg Veteranen, føler også der var enda mer
for han å hente ut av fotballkarrieren....tross alt.

Hyggelig å høre at scrapbook postene blir satt pris på.
Kommer med mer etterhvert... :-)

« Siste redigering: Juni 08, 2006, 00:44:01 av Sheridan »

Sheridan

Re: John Sheridan manager for Oldham
« Svar #10 på: Juni 08, 2006, 00:42:05 »
[:)] Fra Fotballavisen...



Kato

Re: John Sheridan manager for Oldham
« Svar #11 på: Juni 08, 2006, 00:45:43 »
Hvis jeg ikke husker feil var det mot Huddersfield i liga-cupen han spilte sin eneste kamp for forest. MATCH ga han 8 og MOM.

Glemmer aldri målet mot Derby. Har det hjemme på video, en fantastisk scoring. En fantastisk sesong, der der ble NESTEN både i serie og cup (Coventry 2-3 i semien i FA-cupen)
 

Sheridan

Re: John Sheridan manager for Oldham
« Svar #12 på: Juni 08, 2006, 00:50:15 »
quote:
Originally posted by kato

Hvis jeg ikke husker feil var det mot Huddersfield i liga-cupen han spilte sin eneste kamp for forest. MATCH ga han 8 og MOM.

Glemmer aldri målet mot Derby. Har det hjemme på video, en fantastisk scoring. En fantastisk sesong, der der ble NESTEN både i serie og cup (Coventry 2-3 i semien i FA-cupen)



Ja det tror jeg stemmer det, Kato....Huddersfield i ligacupen var det. En fantastisk sesong under Billy Bremner.


Jon R

Re: John Sheridan manager for Oldham
« Svar #13 på: Juni 08, 2006, 01:46:34 »
Her er plutselig problemet med " bredt forum" tilbake igjen. Håpløst å lese flere av innleggene, uansett hva jeg prøver å gjøre med innstillingene. Piks? [8)]

Jon R.
Jon R.

Thomas

Re: John Sheridan manager for Oldham
« Svar #14 på: Juni 08, 2006, 02:18:23 »
quote:
Originally posted by Jon R

Her er plutselig problemet med " bredt forum" tilbake igjen. Håpløst å lese flere av innleggene, uansett hva jeg prøver å gjøre med innstillingene. Piks? [8)]

Jon R.




Det har vel med det øverste bildet som er så "bredt" å gjøre.


DON REVIE

veteranen

  • Gjest
Re: John Sheridan manager for Oldham
« Svar #15 på: Juni 08, 2006, 02:44:22 »
Litt rart å tenke tilbake på dette ( i fotball-sammenheng) triste åttitallet, for jammen var det mye morro og glede også! Og optimist var jeg foran hver eneste sesong. Husker at jeg foran 85/86 sesongen inngikk et veddemål med en kompis (Birmingham-fan) om at Leeds kom til å vinne andredivisjon den sesongen. Det veddemålet var vel tapt allerede i slutten av september... [:I]

Seinhøsten 86 var jeg i et selskap da vi møtte Stoke borte og jeg var derfor forhindret fra å kunne følge kampen direkte. Men jeg hadde på forhånd sikret meg telefonnummeret til gode, gamle Victoria Ground, slik at jeg kunne ringe og få med meg sluttresultatet. Før jeg jeg slo nummeret, sa jeg til folk rundt meg at det umulig kunne ha gått like ille som forrige sesong, for da tapte vi 6-2. Vel, jeg slo nummeret og med forventning i stemmen ba jeg mannen gi meg sluttresultatet mellom "lille Stoke" og "mektige Leeds United". "Stoke won seven-two", fortalte mannen i den andre enden. "What?!?!" , svarte jeg - og mer var det i grunnen ikke å si! [:D]


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: John Sheridan manager for Oldham
« Svar #16 på: Juni 08, 2006, 03:00:02 »
quote:
Originally posted by veteranen

Litt rart å tenke tilbake på dette ( i fotball-sammenheng) triste åttitallet, for jammen var det mye morro og glede også! Og optimist var jeg foran hver eneste sesong. Husker at jeg foran 85/86 sesongen inngikk et veddemål med en kompis (Birmingham-fan) om at Leeds kom til å vinne andredivisjon den sesongen. Det veddemålet var vel tapt allerede i slutten av september... [:I]

Seinhøsten 86 var jeg i et selskap da vi møtte Stoke borte og jeg var derfor forhindret fra å kunne følge kampen direkte. Men jeg hadde på forhånd sikret meg telefonnummeret til gode, gamle Victoria Ground, slik at jeg kunne ringe og få med meg sluttresultatet. Før jeg jeg slo nummeret, sa jeg til folk rundt meg at det umulig kunne ha gått like ille som forrige sesong, for da tapte vi 6-2. Vel, jeg slo nummeret og med forventning i stemmen ba jeg mannen gi meg sluttresultatet mellom "lille Stoke" og "mektige Leeds United". "Stoke won seven-two", fortalte mannen i den andre enden. "What?!?!" , svarte jeg - og mer var det i grunnen ikke å si! [:D]




Jerg lager meg en liste med assosiasJONene mine her jeg, gett...
1. I was so much older then than now. Eller motsatt. Du var ung da, vet du, vettis. Følelseslivet svinger visstnok mere da.
2. Hovmod står for fall, heter det visst. En blir klokere med årene, sies det. Noen iallefall...
3. Ã… leve lykkelig med Leeds har faktisk ikke så veeldig mye med hvilken divisjon vi spiller i. Det er jo gøy møte Wigan i toppserien, men jammen er spenningen stor foran CCC-kampen mot Barnsley også...
4. Jammen klarte du å poste på denne siden av midnatt også [:)]




Well the desert is hot, the mountain is cursed
Pray that I don't die of thirst, baby
Two feet from the well

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

veteranen

  • Gjest
Re: John Sheridan manager for Oldham
« Svar #17 på: Juni 08, 2006, 03:20:24 »
quote:
Originally posted by Asbjørn






Jerg lager meg en liste med assosiasJONene mine her jeg, gett...
1. I was so much older then than now. Eller motsatt. Du var ung da, vet du, vettis. Følelseslivet svinger visstnok mere da.
2. Hovmod står for fall, heter det visst. En blir klokere med årene, sies det. Noen iallefall...
3. Ã… leve lykkelig med Leeds har faktisk ikke så veeldig mye med hvilken divisjon vi spiller i. Det er jo gøy møte Wigan i toppserien, men jammen er spenningen stor foran CCC-kampen mot Barnsley også...
4. Jammen klarte du å poste på denne siden av midnatt også [:)]




Well the desert is hot, the mountain is cursed
Pray that I don't die of thirst, baby
Two feet from the well

B.Dylan
[/quote]

Er faktisk helt enig med deg, Asbjørn! Du er ikke bare en hyggelig kar - du er jo til og med fornuftig og reflektert også! [:)]

Denne siden av midnatt? Vel, jeg er vel et utpreget B-menneske. Kanskje det henger igjen fra den tiden jeg var skiftarbeider (10 år), da likte jeg alltid nattskiftene best... [:)]

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: John Sheridan manager for Oldham
« Svar #18 på: Juni 08, 2006, 03:27:20 »
quote:
Originally posted by veteranen

Denne siden av midnatt? Vel, jeg er vel et utpreget B-menneske. Kanskje det henger igjen fra den tiden jeg var skiftarbeider (10 år), da likte jeg alltid nattskiftene best... [:)]


[:)]
...nå  var ikke dette noenslags form for kritikk heller da, bare en observasJON [:)]
NOEN skriver innlegg de angrer på kl 04:06 om natten. Andre skriver reflektert.

Sånn er det bare [:)]
PS! Nå har jeg vært rundt Fjell igjen... Debuterte i Skjærgårdsrittet i helgen, nå står Bergen-Voss for tur.


Asbjørn først i mål av BTA-gutta,

Well the desert is hot, the mountain is cursed
Pray that I don't die of thirst, baby
Two feet from the well

B.Dylan
« Siste redigering: Juni 08, 2006, 03:30:20 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Erik_

Re: John Sheridan manager for Oldham
« Svar #19 på: Juni 08, 2006, 03:42:52 »
Rart hvordan en tråd om Oldham blir til en tråd om lovprising av kloke eldre hoder, og trim for eldre. [:o)][:o)][:o)]

Må si jeg blir imponert Asbjørn, Ønsker deg god tur til Voss!

Også spennende å se på Oles scrap book innlegg, selv om de "bredsider" forumet. Kjekt å lese slike historier. Og hvem vet, kanskje Sheri en dag tar over Leeds skuta. Får om enn håpe han ikke er like glad i bylivet, men heller ser repriser med "Hjartet på rette staden".

Ps. Jeg gleder meg til jeg kan legge ut tråder med bilder om den gamle helten Gary Kelly som ble manager i Southend. På den tiden har sikkert B-m blitt klokere med alderen også... og diskusjonen går heftig på en impantert chip i hodet, med OEF-tilgang. Det jeg sier her er selvsagt: Gleder meg til å bli like gamle som dere karer... [:D]

veteranen

  • Gjest
Re: John Sheridan manager for Oldham
« Svar #20 på: Juni 08, 2006, 03:58:41 »
quote:
Originally posted by Enrique

Rart hvordan en tråd om Oldham blir til en tråd om lovprising av kloke eldre hoder, og trim for eldre. [:o)][:o)][:o)]

Må si jeg blir imponert Asbjørn, Ønsker deg god tur til Voss!

Også spennende å se på Oles scrap book innlegg, selv om de "bredsider" forumet. Kjekt å lese slike historier. Og hvem vet, kanskje Sheri en dag tar over Leeds skuta. Får om enn håpe han ikke er like glad i bylivet, men heller ser repriser med "Hjartet på rette staden".

Ps. Jeg gleder meg til jeg kan legge ut tråder med bilder om den gamle helten Gary Kelly som ble manager i Southend. På den tiden har sikkert B-m blitt klokere med alderen også... og diskusjonen går heftig på en impantert chip i hodet, med OEF-tilgang. Det jeg sier her er selvsagt: Gleder meg til å bli like gamle som dere karer... [:D]


Synes jo egentlig du virker ganske moden i hodet allerede nå jeg, Enrigue!  Rett og slett litt sånn "gammal sjel i en ung kropp"... [:)]

Grattis til deg, Asbjørn! Men hva står bokstavene BTA for.?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: John Sheridan manager for Oldham
« Svar #21 på: Juni 08, 2006, 04:03:52 »
quote:
Originally posted by veteranen
Grattis til deg, Asbjørn! Men hva står bokstavene BTA for.?


For å holde meg til topic, Ole Evert er en kapasitet når det gjelder å holde 80-tallet levende. Og dette skrives uten noen  ironisk snert... Det var virkelig mye bra på gang den gang også... men laget gikk dessverre i oppløsning til&med før Champions League-semi det laget (slik det forrige godlaget ble...).

BTA står for noe så kjedelig som Bike To Anywhere...





Well the desert is hot, the mountain is cursed
Pray that I don't die of thirst, baby
Two feet from the well

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Erik_

Re: John Sheridan manager for Oldham
« Svar #22 på: Juni 08, 2006, 04:14:18 »
quote:
Originally posted by veteranen
Rett og slett litt sånn "gammal sjel i en ung kropp"... [:)]


Hehe, for å spore av til off-topic igjen. Det er jo ikke for ingenting at jeg gleder meg til å offisielt bli omtalt som "Gammel Erik".

Mer om 80-tallet Ole!
Det beste kom på trykk, og til verden på 80-tallet. Det siste håper jeg i allefall min mor sa...

" One cannot afford to be a realist "
- Albert "Bobo" Bandura -

agehvitstein

Re: John Sheridan manager for Oldham
« Svar #23 på: Juni 08, 2006, 04:52:29 »
80-tallet var helt klart morsomt. Var noe med
at fotballen fortsatt var ganske uskyldig samt
at man som relativt ung supporter hadde en noe
voldsom forventning til en hver spiller Leeds kjøpte.
Jeg mener, hvordan var det egentlig mulig i fult
alvor og tro at Brian Caswell og David Harle skulle
føre laget opp i 1. divisjon? For ikke å nevne at
man var helt overbevist om at Lyndon Simmonds (noen
som husker han) og Peter Mumby skulle bli det nye
spissduoen til England??
 

Jon R

Re: John Sheridan manager for Oldham
« Svar #24 på: Juni 08, 2006, 04:53:37 »
quote:
Seinhøsten 86 var jeg i et selskap da vi møtte Stoke borte og jeg var derfor forhindret fra å kunne følge kampen direkte. Men jeg hadde på forhånd sikret meg telefonnummeret til gode, gamle Victoria Ground, slik at jeg kunne ringe og få med meg sluttresultatet. Før jeg jeg slo nummeret, sa jeg til folk rundt meg at det umulig kunne ha gått like ille som forrige sesong, for da tapte vi 6-2. Vel, jeg slo nummeret og med forventning i stemmen ba jeg mannen gi meg sluttresultatet mellom "lille Stoke" og "mektige Leeds United". ["Stoke won seven-two", fortalte mannen i den andre enden. "What?!?!" , svarte jeg - og mer var det i grunnen ikke å si! [:D]


2-7 ja, med Leeds legender som Nigel Thompson i den defensive     ankerrollen, Russel Doig på høyre flanke, David Rennie som venstre kant(!) og fantastiske Ronnie Robinson på venstre back, i sesongens mest tilfeldig sammenraskede lag så det ut som. Som en kuriositet, tapte vi altså 2-6 året før med vårt tilnærmet beste lag. John Sheridan hadde forøvrig den tvilsomme æren av å spille begge kampene fra sin sentrale midtbaneposisjon. Jo det var definitivt mye moro på 80 tallet. [:D]


Jon R.
« Siste redigering: Juni 08, 2006, 04:55:55 av Jon R »
Jon R.

agehvitstein

Re: John Sheridan manager for Oldham
« Svar #25 på: Juni 08, 2006, 04:57:42 »
Ronnie Robinson er en legende når det gjelder spillere
som aldri burde hatt på seg den hvite drakten. Han bør
være på en hver topp fem liste, og det høyt oppe. Fyren
hadde faktisk ikke noe på en fotballbane å gjøre.
 

Jon R

Re: John Sheridan manager for Oldham
« Svar #26 på: Juni 08, 2006, 04:58:07 »
quote:
Originally posted by agehvitstein

80-tallet var helt klart morsomt. Var noe med
at fotballen fortsatt var ganske uskyldig samt
at man som relativt ung supporter hadde en noe
voldsom forventning til en hver spiller Leeds kjøpte.
Jeg mener, hvordan var det egentlig mulig i fult
alvor og tro at Brian Caswell og David Harle skulle
føre laget opp i 1. divisjon? For ikke å nevne at
man var helt overbevist om at Lyndon Simmonds (noen
som husker han)
og Peter Mumby skulle bli det nye
spissduoen til England??



Simmonds har en av tidenes beste Leeds record, når det kommer til scorede mål i snitt pr kamp. [:)]

Jon R.
« Siste redigering: Juni 08, 2006, 04:59:41 av Jon R »
Jon R.

agehvitstein

Re: John Sheridan manager for Oldham
« Svar #27 på: Juni 08, 2006, 05:08:52 »
He he, jo det skal han ha. Husker også godt at han hamret
inn mål på juniorlaget. Egentlig litt rart at han ikke fikk
flere sjanser. Når vi er inne på spillere som kanskje ikke
fikk nok muligheter så synes jeg også det var noe rart at Jim
Melrose kun fikk tre kamper. Kanskje vi kjøpte han kun for
å hevne at han senket oss i den første semi finalen
 forrige gang vi var i Play Off.
 

27.10.1961

Re: John Sheridan manager for Oldham
« Svar #28 på: November 09, 2006, 03:47:45 »
For meg er  Sheriden og Currie de virklig stor helter for meg.
 

SirOlsen

Re: John Sheridan manager for Oldham
« Svar #29 på: November 09, 2006, 15:31:14 »
Disse var før min tid...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-