Skrevet av Emne: Hvem er den største stjernen på Leeds United??  (Lest 4115 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sindre12

Hvem er den største stjernen på Leeds United??
« på: Juni 21, 2006, 22:03:10 »
[:)]Derry
Beckford 4 England!

Dennis

Re: Hvem er den største stjernen på Leeds United??
« Svar #1 på: Juni 21, 2006, 23:19:01 »
Per i dag har Leeds ingen virkelig store stjerner.

Vi har diskutert hvem som er den viktigste hundre ganger før, og vi kom vel mange fram til Shaun Derry, Matt Kilgallon og Rob Hulse i (fjor)årets sesong.

Marching On Together!
Marching on together!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Hvem er den største stjernen på Leeds United??
« Svar #2 på: Juni 22, 2006, 18:46:53 »
Ikke noen store stjerner- det er jeg enig i! Men, det finnes porensiale i en del av gutta, Hulse, Killa, Derry som ble nevnt her. Tror imidlertid at dette ikke vil kunne bevises før Leeds klarer å stable et solid lag på beina som klarer å hamle opp med de fleste motstanderne i Championship.
Yeboahs vitne

Borgen

Re: Hvem er den største stjernen på Leeds United??
« Svar #3 på: Juni 23, 2006, 03:56:31 »
Kilgallon er ikke no stjerne akkurat men kanskje det største talentet vi har... Derry er den mest stabile og Hulse er ingen stjernespiller han heller... Men skl ikke se bort i fra at de 3 blir de viktigste spillerne å ha i god form i årets sesong...!

Live Long Stay Strong Leeds<3
Live Long Stay Strong Leeds<3

Førde

Re: Hvem er den største stjernen på Leeds United??
« Svar #4 på: Juni 24, 2006, 01:34:58 »
Kelly er min stjerne!

Marching On Together!
Marching On Together

auren

Re: Hvem er den største stjernen på Leeds United??
« Svar #5 på: Juni 24, 2006, 22:22:29 »
For min del er en stjerne en spiller som har prestert og vært fast på øverste nivå (i toppen av PL og spilt ute i Europa). I Leedsstallen er det vel bare Sullivan og Kelly som har det. Min stemme går til Gary Kelly!

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Per-Stian

Re: Hvem er den største stjernen på Leeds United??
« Svar #6 på: Juni 24, 2006, 23:42:31 »
Vi har vel ingen typiske "stjernespelarar" i klubben p.d.d. Eirik Bakke, me si høge lønn, e vel kanskje d næraste vi kjem ein spelar (me stjernenykker)?

dexter90

Re: Hvem er den største stjernen på Leeds United??
« Svar #7 på: Juni 25, 2006, 00:58:51 »
Rob Hulse
 

Eriksen55

Sv: Hvem er den største stjernen på Leeds United??
« Svar #8 på: November 11, 2007, 09:49:12 »
Kandol og Beckford er vel de som oppfører seg mest som stjerner.. men jeg mener casper og rui er de "største" stjernene i Leeds...Thompson og Flo er fallende stjerner. Carole og Prutton kan bli:)

Sydhagen

Sv: Hvem er den største stjernen på Leeds United??
« Svar #9 på: November 11, 2007, 10:58:37 »
tror at vi har to kommende stjerner i da costa og huntington. spesielt huntington har jeg stor tro på.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

kjelvi

Sv: Hvem er den største stjernen på Leeds United??
« Svar #10 på: November 11, 2007, 11:07:27 »
tror at vi har to kommende stjerner i da costa og huntington. spesielt huntington har jeg stor tro på.

basert på innsatsen fredag, tullprat!

Sydhagen

Sv: Hvem er den største stjernen på Leeds United??
« Svar #11 på: November 11, 2007, 11:14:39 »
tror at vi har to kommende stjerner i da costa og huntington. spesielt huntington har jeg stor tro på.

basert på innsatsen fredag, tullprat!

legger ikke så stor vekt på kampen mot hereford, det var en elendig dag for laget. er vanskelig å stikke seg fram når resten av laget er elendige.
men huntington har jeg stor tro på pga en venn som er newcastle-fan. han sier at det ikke ble tatt godt imot blandt fansen at de lot et talent som huntington gå til leeds.
da costa har jeg tro på pga klipp på youtube. denne mannen har teknikk!!  når han venner seg til spillet i england tror jeg at han kommer til å rule!  :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Ferre

Sv: Hvem er den største stjernen på Leeds United??
« Svar #12 på: November 11, 2007, 11:56:03 »
tror at vi har to kommende stjerner i da costa og huntington. spesielt huntington har jeg stor tro på.

Enig, tror de er to av veldig få i dagens stall som kan tilpasse seg nivået i PL. Huntington har jo vært i en PL-stall, og har spilt noen kamper, mens Da Costa selvsagt blir litt mer usikker. Tror teknikk og pasninger holder PL-klasse, så får vi se om han klarer å tilpasse seg tempoet.

Ellers tror jeg også at Beckford, og kanskje Rui og Ankergren, kan forsvare en plass i Leedstroppen når vi rykker opp i PL om noen år.

sportcarl1

Sv: Hvem er den største stjernen på Leeds United??
« Svar #13 på: November 11, 2007, 12:35:27 »
var många år sedan vi hade stjärnor, var på Vidukas,Keanes Kewell,Ferdinands och Smiths tid, ingen av dagens spelare kommer bli en stjärna möjligen ta en PL-plats. fast räknar man som stjärnor i den här divisionen :D har vi ju några stycken, Rui,  Beckfod,Kandol och några till
 

sindre12

Sv: Hvem er den største stjernen på Leeds United??
« Svar #14 på: November 11, 2007, 15:28:02 »
Hmm , jeg vil si Beckford og Carole !

men så kommer Kandol  ::)
Beckford 4 England!

ragnar

Sv: Hvem er den største stjernen på Leeds United??
« Svar #15 på: November 11, 2007, 15:50:03 »
Ser det er mange som maser om hvem av dagens spillere som kan tilpasse seg et PL nivå eller som kan evt komme til å holde et PL nivå.

Når Leeds en gang snart spiller i PL, blir det uten mange av de fleste på dagens Leeds lag. Første sesongen vil kanskje noen være med, men etterhvert vil det komme inn spillere med PL kvalitet.

Per i dag er Leeds i L1 og spillerene holder L1 nivå. Det er noen som kanskje kunne klart seg i CCC og tom i PL, men de fleste holder mål i L1.

Leeds er i dag et ganske grått lag, med tanke på stjerner. Kanskje Beckford kan kalles en stjerne. Kanskje Thompson. Muligens Derry og, men det er lenge siden han spilte en senior kamp. Huntigton kan kanskje være en kommende stjerne. Muligens noen av de andre unge spillerene har potensiale til å bli en stjerne, men det er avhengig av om de får spilletid av Wise.
*In El Loco we trust!*

Tom S

Sv: Hvem er den største stjernen på Leeds United??
« Svar #16 på: November 11, 2007, 16:43:46 »
Becks er vel stjerna i laget, men eg tykkjer Prutton er den beste vi har og han held PL-nivå.
COME ON LEEDS !!

Geir Magne

Sv: Hvem er den største stjernen på Leeds United??
« Svar #17 på: November 11, 2007, 21:25:10 »
Alan Thompson er vel en merittert spiller fra tidligere, men han er skadet/utenfor laget. Prutton har kanskje høyest potensiale. Ankergren er den jevneste på stabilt høyt nivå.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

B-m

Sv: Hvem er den største stjernen på Leeds United??
« Svar #18 på: November 12, 2007, 22:09:12 »
Marques!!!! Har jo spilt i bundesliga for svarte!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Jon R

Sv: Hvem er den største stjernen på Leeds United??
« Svar #19 på: November 12, 2007, 22:43:10 »
Det kan vel ikke herske noen tvil om at Tore Andre Flo er den største stjernen i dagens Leeds United.  ::)
Jon R.

B-m

Sv: Hvem er den største stjernen på Leeds United??
« Svar #20 på: November 12, 2007, 22:44:01 »
Når skal du slutte å furte Jon?

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Jon R

Sv: Hvem er den største stjernen på Leeds United??
« Svar #21 på: November 12, 2007, 22:44:34 »
Når skal du slutte å furte Jon?



Que?  ???
Jon R.

B-m

Sv: Hvem er den største stjernen på Leeds United??
« Svar #22 på: November 12, 2007, 22:44:57 »
Fikk 2 i spansk, dessverre!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Jon R

Sv: Hvem er den største stjernen på Leeds United??
« Svar #23 på: November 12, 2007, 22:46:54 »
Hva?  ???
Jon R.

B-m

Sv: Hvem er den største stjernen på Leeds United??
« Svar #24 på: November 12, 2007, 22:49:42 »
Alle merker jo at du er litt småsarkastisk i hver tråd som er litt positiv eller glad, og de "himle-øynene" bruker du litt mye for mye. :P

Cheer up my good friend  ;)
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Jon R

Sv: Hvem er den største stjernen på Leeds United??
« Svar #25 på: November 12, 2007, 22:52:00 »
Alle merker jo at du er litt småsarkastisk i hver tråd som er litt positiv eller glad, og de "himle-øynene" bruker du litt mye for mye. :P

Cheer up my good friend  ;)

Nei det merker de ikke. Flo var et seriøst forslag.  ::)  :-\
Jon R.

Per-Stian

Sv: Hvem er den største stjernen på Leeds United??
« Svar #26 på: November 13, 2007, 00:01:35 »
Per dags dato har vi ikkje ei einaste stjerne, meinar eg. Men Flo har absolutt hatt den største stjerna i mine auge.

flynn

Sv: Hvem er den største stjernen på Leeds United??
« Svar #27 på: November 13, 2007, 07:22:30 »
Utfra meritter på klubblag; Flo, Thompson i nevnte rekkefølge
Utfra meritter på landslag de seneste årene; Douglas
Utfra spill i Leeds-trøya; Ankergren, Beckford i den rekkefølgen

flynn

RoarG

Sv: Hvem er den største stjernen på Leeds United??
« Svar #28 på: November 13, 2007, 17:45:23 »
Denne tråden må da være ironisk ment? Ingen på dagens Leedslag kan kalles stjerner. Dem mistet vi i 2004. Nå har vi bare grå travere er jeg redd.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

lojosang

Sv: Hvem er den største stjernen på Leeds United??
« Svar #29 på: November 13, 2007, 22:15:18 »
Flo har da VÆRT en stjerne i hvert fall. Vil det si at han er et svart hull eller en rød dverg nå?
- Leif Olav