Skrevet av Emne: Bli med til Leeds i serieåpninga!  (Lest 5868 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Torgeir

Bli med til Leeds i serieåpninga!
« på: Juni 23, 2006, 02:04:28 »
Hei!

I påvente av att Luscos skal bestemme seg for reisepartner kommende sessong så prøver jeg og sette opp tur til seriestarten den 5 august.

Terminlista kom i dag og vi fikk Norwich hjemme i 1 ste kamp. Nå er det ikke bestemt tv kamper ennå, men jeg satser på att denne vill gå som planlagt Lørdag 5 august og setter opp tur til den hvis vi blir mange nok.[8D][8D]

Tillbudet er som følger:[:D][:D]

Reise fra Oslo fredag 4 august direkte til manchester kl 09.30. Lander lokaltid kl 10.30
retur til Oslo mandag fra Manchester kl 11.20. Lander lokal tid 14.20.

På denne ruta har jeg holdt av 15 plasser. Det er altså førstemann til mølla, men skulle vi bli fler så tror jeg ikke det er noen problem. Skulle flyet være fult så går det flere fly via København på morgenen. Vi samles da etterhvert i Manchester.[8D][8D]

Ønsker mann å fly fra andre byer så gjelder egne priser(på forespørsel).[;)][;)]

Vi samles altså i Manchester fredag morgen hvor vi blir plukket opp i buss/minibuss/taxi og drar rett opp på treningsfeltet for og får med oss resten av trening + omvisning på Thorp Arch. Etter Thorp Arch så sjekker vi inn på Travel Lodge
som er vårt hoved hotell. Mot ett tillegg på kr 600.- så kan enten Marriott eller Jury`s inn benyttes. Etter innsjekking så kan de som vill dra på omvisning på Elland Road for omvisning(dette er tilllegg i prisen og mann må komme seg opp dit selv. Ca £5 i taxi en vei). Fredag kveld spiser vi middag på en av byens bedre restauranter.

Lørdag er det kamp. Vi går opp til Petter Lorimer`s pub og videre opp til Elland Road. Tar returen samme vei før vi samles på hotellet og ut å spise felles.

Søndag er det mange muligheter. Det er sikkert mange fotballkamper i nærheten for dem som vill det. Shopping for dem som vill det. Dra en av de lokale byene. Dette kan vi bestemme senere.

Mandag er det hjem. Vi blir hentet i buss/minibuss/taxi for de som har direkte fly kl 11.20. De andre må sørge for egen transport eller jeg kan hjelpe til å skaffe det.

I prisen er:

Tur/retur Manchester fra Oslo
Hotell.Travel Lodge. Mot Tillegg på kr 600.- kan Marriott eller Jury`s inn benyttes. Dette er enkeltrom. Bor mann 2 på Travel Lodge er det kr 500 i rabbat pr prs eller Marriott/Jurys`s inn kr 400.- pr prs.

Tur/retur buss/minibuss/taxi flyplass hotel.

Kampbillett.

Medlemskap i Members Club. Jeg melder deg inn og du vill få medlemskort hjem i posten.Neste gang du drar med oss så slipper du å betale kr 300.- for medlemskapet.

Alt dette får du for kr 5800.-

Tillegg i prisen er:

Tillknytnings fly fra andre byer enn Oslo.
Omvisning Elland Road
Eventuelt Marriott Hotel eller Jury`s inn kr 600.- i tillegg.

Som dere ser så har vi lagt alle inn på enkeltrom, men selvfølgelig så er det mulig og bo 2. Det blir da billigere.

Eksempel: Bor dere på dd rom så blir prisen kr 5300.- pr prs.

Håper jeg har fått med meg alt.

Denne turen er satt sammen av sabra Tours og meg. Det vill bli flere turer utover høsten og vinteren. Må først få tv kampene på plass.

Det gjelder og være kjapt ute. Vi bør ha alt på plass 3-4 uker før vi drar. Det vill si att vi har 2-3 uker på å gjøre denne turen uforglemmelig.

Reiseleder på turen blir selvfølgelig meg.

Det er bare og ta med kone,unger, tanter ,onkler,venner og kjente...eller hvem det skal være.

ALL PÃ…MELDING SKJER TIL MEG.[;)][;)]

Har dere spørsmål så er det bare å ringe eller sende mail.

Med hilsen

Torgeir Holsæter
Mob:+4748213678
Tlf/fax:+47213678





"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


SveinArve

Re: Bli med til Leeds i serieåpninga!
« Svar #1 på: Juni 25, 2006, 05:11:12 »
Vi stiller to mann, ringer i morra


------------------------------
http://it-student.hivolda.no/~alness/Leeds/leedsfront.htm
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Bli med til Leeds i serieåpninga!
« Svar #2 på: Juni 26, 2006, 06:26:03 »
Ai, Sir! Bja jobbet (igjen), Torg!

Asbj stiller nok (vurderer å få med meg tirsdagn i London også før jeg returnerer). Time will show...



All of Rubin's cards were marked in advance
The trial was a pig-circus, he never had a chance
The judge made...
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Torgeir

Re: Bli med til Leeds i serieåpninga!
« Svar #3 på: Juli 06, 2006, 03:21:36 »
Da er påmeldingsfristen ute..

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


Tom S

Re: Bli med til Leeds i serieåpninga!
« Svar #4 på: Juli 16, 2006, 23:16:59 »
Er det mange som skal over til opningskampen?

Det er vel ikkje fellestur, men vert det nokon felles aktivitet for de som reiser over?

Eg skal over med min sambuar Hege. Ho er førstereisjente og overhode ikkje interessert i fotball, kan bli spennande....



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Rune Bergen

Sv: Bli med til Leeds i serieåpninga!
« Svar #5 på: Januar 07, 2010, 20:05:41 »
Kommer det flere slike tilbud?

berlin

Sv: Bli med til Leeds i serieåpninga!
« Svar #6 på: Januar 07, 2010, 20:26:42 »
Kommer det flere slike tilbud?

Ikke denne sesongen

Per Arne

Sv: Bli med til Leeds i serieåpninga!
« Svar #7 på: Januar 07, 2010, 20:28:20 »