Skrevet av Emne: Overganger,lån og prøvespill- nytt fokus  (Lest 3886 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen55

Overganger,lån og prøvespill- nytt fokus
« på: Juli 13, 2007, 07:14:41 »
Nå er det på tide å se fremover mot det sportslige. Leeds får spille neste sesong,alt annet enn det klarer og orker jeg ikke tenke på.

Vi trenger nye spillere! hvem er i klubben på prøvespill? Hvem kjøper vi og hvem er klare og bare venter på avgjørelsen. hvem har forlatt oss? hva skjer med Cresswell?

Når kan Leeds begynne å signe spillere igjen?

Det som teller nå, det sportslige.


Hvordan Bates har fått kjøpt klubben er lite viktig, vi får ikke gjort noe med det og sannheten kommer vel når den kommer...hvis den kommer. Han har blitt eier, sånn er saken uansett hva vi måtte synes om han.

Jeg er 100% sikker på opprykk, kunne veddet gård og grund, kjerringa og hunden på det.

La oss bli positive og snu den negative trenden her inne.


for hos livets glade gutter går jo solen aldri ned, eller hva:)


Marching on :)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Overganger,lån og prøvespill- nytt fokus
« Svar #1 på: Juli 13, 2007, 14:10:36 »
quote:
Originally posted by eriksen55

Nå er det på tide å se fremover mot det sportslige. Leeds får spille neste sesong,alt annet enn det klarer og orker jeg ikke tenke på.

Vi trenger nye spillere! hvem er i klubben på prøvespill? Hvem kjøper vi og hvem er klare og bare venter på avgjørelsen. hvem har forlatt oss? hva skjer med Cresswell?

Når kan Leeds begynne å signe spillere igjen?

Det som teller nå, det sportslige.


Hvordan Bates har fått kjøpt klubben er lite viktig, vi får ikke gjort noe med det og sannheten kommer vel når den kommer...hvis den kommer. Han har blitt eier, sånn er saken uansett hva vi måtte synes om han.

Jeg er 100% sikker på opprykk, kunne veddet gård og grund, kjerringa og hunden på det.
La oss bli positive og snu den negative trenden her inne.


for hos livets glade gutter går jo solen aldri ned, eller hva:)


Marching on :)



Da lurer jeg på hvordan du bor gitt![:D]
Yeboahs vitne

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Overganger,lån og prøvespill- nytt fokus
« Svar #2 på: Juli 13, 2007, 14:22:13 »
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=476590&CPID=12&clid=2&lid=&title=Johnson+in+Bantams+trial

Noen som kan si noe om denne fyren? Jeg kan ikke si han har brent seg fast i hukommelsen! Scoret 24 mål på 52 kamper i Darlington! Det er bra! Nå tar Bradford tak i ham...!
Yeboahs vitne

Svend Anders

Re: Overganger,lån og prøvespill- nytt fokus
« Svar #3 på: Juli 13, 2007, 15:30:27 »
quote:
Originally posted by fmtj

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=476590&CPID=12&clid=2&lid=&title=Johnson+in+Bantams+trial

Noen som kan si noe om denne fyren? Jeg kan ikke si han har brent seg fast i hukommelsen! Scoret 24 mål på 52 kamper i Darlington! Det er bra! Nå tar Bradford tak i ham...!



Johnson fikk noen innhopp da vi ennå var i Premiership, men det var også det hele. Har ikke sett ham i aksjon på en stund, men jeg tror vel han passer langt mer til Bradfords nivå i League TWO enn hos oss.

Mitt eneste møte med Simon "in person" var i fylla for en fire-fem år tilbake, (dvs HAN var på fylla), og det var ikke akkurat noe positivt inntrykk jeg dannet meg da - hva gjelder holdninger, nuvel.

SA

http://www.svendanders.com/

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Overganger,lån og prøvespill- nytt fokus
« Svar #4 på: Juli 13, 2007, 16:19:16 »
quote:
Originally posted by Svend Anders

quote:
Originally posted by fmtj

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=476590&CPID=12&clid=2&lid=&title=Johnson+in+Bantams+trial

Noen som kan si noe om denne fyren? Jeg kan ikke si han har brent seg fast i hukommelsen! Scoret 24 mål på 52 kamper i Darlington! Det er bra! Nå tar Bradford tak i ham...!



Johnson fikk noen innhopp da vi ennå var i Premiership, men det var også det hele. Har ikke sett ham i aksjon på en stund, men jeg tror vel han passer langt mer til Bradfords nivå i League TWO enn hos oss.

Mitt eneste møte med Simon "in person" var i fylla for en fire-fem år tilbake, (dvs HAN var på fylla), og det var ikke akkurat noe positivt inntrykk jeg dannet meg da - hva gjelder holdninger, nuvel.

SA

http://www.svendanders.com/



Takk for det, da kan han prøve sine holdninger i Bradford!
Yeboahs vitne

rd1

Re: Overganger,lån og prøvespill- nytt fokus
« Svar #5 på: Juli 13, 2007, 16:33:36 »
Jeg regner med at lønnstaket som blir satt av leauge 1 (stått på flere steder at vi må leve under en maksgrense for lønn) gjør at vi må kvitte oss med Blake, Healy, Lewis, Derry, Douglas, Creswell.

Da blir det ikke så mye igjen.. Lubo linkes inn, men ellers er det skrale greier.

Jeg tviler for at dette ender med opprykk, og regner Leauge 2 som mer sannsynlig en CCC. (les forøvrig Teamtalks betraktninger om Leeds U).

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

mari

Re: Overganger,lån og prøvespill- nytt fokus
« Svar #6 på: Juli 13, 2007, 16:42:33 »



På en lørdasg formiddag hvor jeg ønsker å tenke sportslig har jeg prøvd å se litt på spillere som er under kontrakt og såkalte trailists for å danne meg et bilde av hvordan troppen KAN se ut til seriestart. P.t. er følgende definert som fulltidsprofesjonelle med klubben :

Keeper : Lund

Forsvar : Richardson, Parker, Lewis, Bayly (egentlig midtbanespiller, men vil brukes som høyreback ?)

Midtbane : Derry, Westlake, Einarsson, Carole, Howson, Douglas, Rose

Angrep : Beckford, Kandol, Cresswell, Blake, Healy

Altså totalt 17 mann.

Mitt tips er at følgende spillere er ute i løpet av kort tid : Parker, Derry, Einarsson, Rose, Healy og Blake. Da står vi ganske så ribbet tilbake. Med 11 mann. Det har vært mye snakk om at The Football League setter en begrensning på 20 spillere for klubber som regnes for å være under administrasjon. Vi kan da fylle på med 9 nye mann. Mitt råtips er at følgende spillere kommer inn : Heath, Marques, Michalik, Thompson, Prutton, Mullan, Weston, Constantine, Ny 1. keeper

Vi ville da starte sesongen med følgende stall:

Keeper : Lund + ny

Forsvar : Richardson, Lewis, Heath, Marques, Michalik, Bayly

Midtbane : Prutton, Thompson, Douglas, Westlake, Howson, Carole, Mullan, Weston

Angrep : Beckford, Kandol, Creswell, Constantine

Slett ikke noe dårlig spillergruppe for lge 1. Dog litt tynt ved skader bakover.

Av disse 20 er jeg mest usikker på om Douglas, Creswell og Beckford er i klubben 11. august, men inntil videre velger jeg å håpe på det......

 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Overganger,lån og prøvespill- nytt fokus
« Svar #7 på: Juli 13, 2007, 16:46:53 »
Det blir faktisk litt spennende å se hvordan Westlake klarer seg denne sesongen. Kan hende han slår skikkelig til!
Yeboahs vitne

samadhi

Re: Overganger,lån og prøvespill- nytt fokus
« Svar #8 på: Juli 13, 2007, 16:55:03 »
Virker som du kan føye til Tore Andre Flo. Han kan bli stjerne i L1 om han for en gangs skyld klarer å holde seg skadefri. Jeg håper Leeds har litt is i magen og lar han være med i pre-seson og prøve seg i noen kamper før de eventuelt gir han kontrakt...

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Kickthemdown

Re: Overganger,lån og prøvespill- nytt fokus
« Svar #9 på: Juli 13, 2007, 16:55:54 »
quote:
Originally posted by mari




På en lørdasg formiddag hvor jeg ønsker å tenke sportslig har jeg prøvd å se litt på spillere som er under kontrakt og såkalte trailists for å danne meg et bilde av hvordan troppen KAN se ut til seriestart. P.t. er følgende definert som fulltidsprofesjonelle med klubben :

Keeper : Lund

Forsvar : Richardson, Parker, Lewis, Bayly (egentlig midtbanespiller, men vil brukes som høyreback ?)

Midtbane : Derry, Westlake, Einarsson, Carole, Howson, Douglas, Rose

Angrep : Beckford, Kandol, Cresswell, Blake, Healy

Altså totalt 17 mann.

Mitt tips er at følgende spillere er ute i løpet av kort tid : Parker, Derry, Einarsson, Rose, Healy og Blake. Da står vi ganske så ribbet tilbake. Med 11 mann. Det har vært mye snakk om at The Football League setter en begrensning på 20 spillere for klubber som regnes for å være under administrasjon. Vi kan da fylle på med 9 nye mann. Mitt råtips er at følgende spillere kommer inn : Heath, Marques, Michalik, Thompson, Prutton, Mullan, Weston, Constantine, Ny 1. keeper

Vi ville da starte sesongen med følgende stall:

Keeper : Lund + ny

Forsvar : Richardson, Lewis, Heath, Marques, Michalik, Bayly

Midtbane : Prutton, Thompson, Douglas, Westlake, Howson, Carole, Mullan, Weston

Angrep : Beckford, Kandol, Creswell, Constantine

Slett ikke noe dårlig spillergruppe for lge 1. Dog litt tynt ved skader bakover.

Av disse 20 er jeg mest usikker på om Douglas, Creswell og Beckford er i klubben 11. august, men inntil videre velger jeg å håpe på det......



Hvis det er lørdag i dag så er jeg noen timer for seint ute på jobb.. Flott .. [:(!] Just my luck...

Alta-White som ikke har tatt helg ennå... [:)]

mari

Re: Overganger,lån og prøvespill- nytt fokus
« Svar #10 på: Juli 13, 2007, 17:01:40 »
Beklager Alta. Kun forvirring her i ferien og følelsen av at lørdag er kampdag...

Kan forsikre deg om at kl. er 11.oo på fredag den 13.juli. Vær forsiktig idag!!!
 

Sander

Re: Overganger,lån og prøvespill- nytt fokus
« Svar #11 på: Juli 13, 2007, 17:42:01 »
Hvorfor tror du Parker blir solgt? Han har jo nettopp skrevet ny kontrakt. Skjønner ikke hvorfor han ikke er med på pre-season kampene
 

Peter7

Re: Overganger,lån og prøvespill- nytt fokus
« Svar #12 på: Juli 13, 2007, 18:33:31 »
Hvis han ikke er skadet er det underlig at han ikke har figurert, siden han tydeligvis har signert ny kontrakt (og da er en Leeds vil satse på). Parker slet vel for øvrig med å komme på laget i den klubben der han var på utlån.

***
Vi skulle aldri solgt Terry Cooper til Boro'...
« Siste redigering: Juli 13, 2007, 18:34:30 av Peter7 »
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

mari

Re: Overganger,lån og prøvespill- nytt fokus
« Svar #13 på: Juli 13, 2007, 18:39:56 »
Han spilte 35 kamper fra start for Bradford i fjor - noe som må regnes som bra for en 19 åring.

I flg diverse Bradford sider var fansen svært uenige om hans kvaliteter - men sånn er det vel alltid!

Mitt råtips var ren spekulasjon basert på at han ikke er med i preaseason + at jeg personlig ikke tror han er god nok. Utrolig tynt grunnlag for å hevde dette - eneste gang jeg har sett han spille var mot Sparta ifjor sommer hvor han skuffet meg. Synes han fremsto som klomsete - Haden Fox var en gaselle i forhold, kremt kremt
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Overganger,lån og prøvespill- nytt fokus
« Svar #14 på: Juli 13, 2007, 18:45:51 »
quote:
Originally posted by mari

Han spilte 35 kamper fra start for Bradford i fjor - noe som må regnes som bra for en 19 åring.

I flg diverse Bradford sider var fansen svært uenige om hans kvaliteter - men sånn er det vel alltid!

Mitt råtips var ren spekulasjon basert på at han ikke er med i preaseason + at jeg personlig ikke tror han er god nok. Utrolig tynt grunnlag for å hevde dette - eneste gang jeg har sett han spille var mot Sparta ifjor sommer hvor han skuffet meg. Synes han fremsto som klomsete - Haden Fox var en gaselle i forhold, kremt kremt


[:0][:0][:0]
Yeboahs vitne

Leedsulf

Re: Overganger,lån og prøvespill- nytt fokus
« Svar #15 på: Juli 13, 2007, 18:58:02 »
Da varierte Parker en del på de to kampene i Norge i fjor.
Kampen mot Sparta så jeg ikke, så der kan jeg ikke uttale meg, men mot Sandnes Ulf var han en av Leeds' aller beste.
Jeg så for meg at han ville være med å kjempe om en plass på laget den sesongen.

Per-Stian

Re: Overganger,lån og prøvespill- nytt fokus
« Svar #16 på: Juli 13, 2007, 20:24:47 »
quote:
Originally posted by The boy Eddie Gray

Da varierte Parker en del på de to kampene i Norge i fjor.
Kampen mot Sparta så jeg ikke, så der kan jeg ikke uttale meg, men mot Sandnes Ulf var han en av Leeds' aller beste.
Jeg så for meg at han ville være med å kjempe om en plass på laget den sesongen.



Parker gjorde ein grei figur mot Sparta, som stoggar (?). Håpar vi iallfall beheld han ei stund og ser om han held nivået.

Eriksen55

Re: Overganger,lån og prøvespill- nytt fokus
« Svar #17 på: Juli 14, 2007, 19:45:21 »
Lee Hendrie,Michael Gray,Quinton Fortune,Alessandro Pistone,Tomasz Radzinski,Jerzy Dudek,Hatem Trabelsi,Malcolm Christie,David Unsworth er et knippe klubbløse spillere..alle her hadde styrket Leeds og kunne bidratt til 2 raske opprykk før dem takker for seg.

er i hvertfall veldig nysgjerrig på hva Michael Gray gjør neste år!

Jon R

Re: Overganger,lån og prøvespill- nytt fokus
« Svar #18 på: Juli 14, 2007, 20:43:43 »
Bra tittel på denne tråden. Endelig et sportslig fokus igjen! [:)]

Ser at noen linker Michalik til oss igjen. Etter hans vellykkede come back for Bolton i avslutningen av sesongen, er vel det svært lite sannsynlig at han takker ja til league One spill med Leeds United. [8)]

Jon R.
« Siste redigering: Juli 14, 2007, 20:44:09 av Jon R »
Jon R.

Bye

Re: Overganger,lån og prøvespill- nytt fokus
« Svar #19 på: Juli 14, 2007, 21:05:00 »
Unsworth, Hendrie, Fortune og Trabelsi(forutenom Dudek som har signert for Real Madrid) regner jeg som urealistiske targets for Leeds.
Trønder i Bergen!

Per-Stian

Re: Overganger,lån og prøvespill- nytt fokus
« Svar #20 på: Juli 14, 2007, 23:18:21 »
quote:
Originally posted by eriksen55

Lee Hendrie,Michael Gray,Quinton Fortune,Alessandro Pistone,Tomasz Radzinski,Jerzy Dudek,Hatem Trabelsi,Malcolm Christie,David Unsworth er et knippe klubbløse spillere..alle her hadde styrket Leeds og kunne bidratt til 2 raske opprykk før dem takker for seg.

er i hvertfall veldig nysgjerrig på hva Michael Gray gjør neste år!



Flesteparten av dei du nemnar ville absolutt ha heva oss enormt, men dei vil vel aldri i verda spele for Leeds i L1. Christie og Pistone vil eg ikkje ha til klubben, tvilar på kvalitetane deira. Fortune er det lenge sidan eg har sett spele, men han kunne kanskje bekle venstrebacken vår dersom Lewis blir tvangsseld.

SveinArve

Re: Overganger,lån og prøvespill- nytt fokus
« Svar #21 på: Juli 18, 2007, 18:06:04 »
http://www.smp.no/default.asp?page=1024&item=985042,1&lang=1

Erlend er Leeds supporter på sin hals og er sugen på å prøve seg i Leeds. Ung, "lav" lønn og gratis i oktober. Han passe no godt inn i Leeds.

------------------------------
http://www.godoyil.no
http://godoyalag.blogspot.com
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Harte

Re: Overganger,lån og prøvespill- nytt fokus
« Svar #22 på: Juli 18, 2007, 21:38:31 »
He he, det hadde vært noe ja. Gi mannen en trial!

 

Svend Anders

Re: Overganger,lån og prøvespill- nytt fokus
« Svar #23 på: Juli 18, 2007, 22:01:16 »
quote:
Originally posted by eriksen55

Lee Hendrie,Michael Gray,Quinton Fortune,Alessandro Pistone,Tomasz Radzinski,Jerzy Dudek,Hatem Trabelsi,Malcolm Christie,David Unsworth er et knippe klubbløse spillere..alle her hadde styrket Leeds og kunne bidratt til 2 raske opprykk før dem takker for seg.

er i hvertfall veldig nysgjerrig på hva Michael Gray gjør neste år!



Jerzy Dudek var da nettopp i samtaler med Real Madrid?

Vi legger ikke lista litt for høyt her...? Men jeg ser jo at det kanskje er et par andre alternativer der som hadde passet bedre...

SA

http://www.svendanders.com/

Eriksen55

Re: Overganger,lån og prøvespill- nytt fokus
« Svar #24 på: Juli 18, 2007, 22:39:53 »
bare nevnte en knippe spillere uten kontrakt jeg ...dudek blir nok vanskelig ja..men bedre å legge listen litt høyt,og heller rive et par ganger. plutselig så går det en dag:)

Tore

Re: Overganger,lån og prøvespill- nytt fokus
« Svar #25 på: Juli 19, 2007, 00:19:03 »
Erlend Holm hadde ihvertfall løpt til krampa tok han i hver eneste kamp. Tror han kunne gjort det bra for oss[B)]

Tore
Marching on together...
Tore
Marching on together...

SveinArve

Re: Overganger,lån og prøvespill- nytt fokus
« Svar #26 på: Juli 19, 2007, 00:33:40 »
ja, han hadde iallefall blødd for drakta. Hadde han ikke gjort det så hadde nok pappan tatt å gitt han et spark bak. Også han er Leeds fan:)

------------------------------
http://www.godoyil.no
http://godoyalag.blogspot.com
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

sindre12

Re: Overganger,lån og prøvespill- nytt fokus
« Svar #27 på: Juli 19, 2007, 08:02:03 »
Inn: Simon Johnson,David Unsworth, Pistone , fortune , Radzinski,Trabelsi,christie og ikke minst Gray!

Ut:??
Beckford 4 England!

sindre12

Re: Overganger,lån og prøvespill- nytt fokus
« Svar #28 på: Juli 19, 2007, 09:10:52 »
Henderson kommer ikke til Leeds Utd. Han er på vei til Sheff utd.
han var tidligere i år aktuell.

http://home.skysports.com/transferarticle.aspx?hlid=477522
Beckford 4 England!