Skrevet av Emne: Erstatter for Hulse..  (Lest 7765 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

rasandeokse

Erstatter for Hulse..
« på: Juli 26, 2006, 23:45:14 »
Kanskje vi allere har erstatteren i Beckford han er 1.88 høy. riktig nok ikke så kraftig som cressy og hulse. men ser for meg Beckford/creswell - Healy/blake.

Så på klippene fra norgesturen at de satte Beckford på første stolpe på corner i mot noe som må bety at han er god på hode og har stor rekkevidde.
 

Leedsfan

Re: Erstatter for Hulse..
« Svar #1 på: Juli 27, 2006, 00:06:02 »
Det holder med de spissene vi har. Vi trenger ingen ny "targetman"... Tror Beckford kan bli en liten joker i år. Hvis Healy får spille de fleste kampene i år så garanterer jeg at han skårer 20+ mål i denne sesongen.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Robert H.

Re: Erstatter for Hulse..
« Svar #2 på: Juli 27, 2006, 00:40:43 »
Beckford er en uferdig spiss som vi ikke kan stole på skal skyte oss til Premier League!

Dennis

Re: Erstatter for Hulse..
« Svar #3 på: Juli 27, 2006, 00:51:49 »
Salget av Rob Hulse er i og for seg litt merkelig, med tanke på at han var vår beste spiss over hele sesongen i fjor, og også den som spilte flest kamper.

Allikevel, vår antatt beste spiss i forhold til effektivitet, var jo Richy Cresswell, så om han er skadefri i neste sesong, så er det ikke nødt å være noe tilbakeskritt for oss. Jeg syns også Rob Hulse ble brukt på en feil måte i store deler av fjorsesongen. Ofte kom ballen mot han fra backplass, da han var feilvendt og ikke fra dødlinja, da han kunne stanget ballen i mål.
Dette må forandres på! Rundt på kantene og innlegg, eller stikkballer fra midtbanen på kjappe Healy\Blake, er for meg en mye bedre måte å spille ball på!

Med Cressy, Healy, Blake, Beckford og Moore har vi fortsatt en meget sterk angrepsrekke, som brukt på korrekt måte, vil dytte hauger av Leeds-baller bak motstanders forvirrede keepere.

Marching On Together!
Marching on together!

Peter7

Re: Erstatter for Hulse..
« Svar #4 på: Juli 27, 2006, 04:52:12 »
Optimisme er en nødvendighet for Leeds-fans ...
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Peter7

Re: Erstatter for Hulse..
« Svar #5 på: Juli 27, 2006, 22:19:37 »
"Preston are in talks with Liverpool striker Neil Mellor" ... her burde kanskje Leeds kjenne sin besøkelsestid - hvis dette ryktet stemmer.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Papi

Re: Erstatter for Hulse..
« Svar #6 på: Juli 27, 2006, 22:29:20 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1786_1366731,00.html

KB er på jakt etter ein spiss og ein keeper... intet om ein venstreback....

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

peacock

Re: Erstatter for Hulse..
« Svar #7 på: Juli 28, 2006, 01:32:08 »
Mellor?[V]
Du er en syk mann. Butler og Gregan er anorektikere i forhold til butterbean![:)]

Robert H.

Re: Erstatter for Hulse..
« Svar #8 på: Juli 28, 2006, 01:54:08 »
[8]

quote:
Originally posted by peacock

Mellor?[V]
Du er en syk mann. Butler og Gregan er anorektikere i forhold til butterbean![:)]


Klausen

Re: Erstatter for Hulse..
« Svar #9 på: Juli 28, 2006, 02:38:10 »
Jeg tror vi heller skal rette blikket mot David Nugent istedet! Hvis det stemmer at Preston er ute etter en ny spiss kan det være duket for et salg av den godeste Nugent.

Tom S

Re: Erstatter for Hulse..
« Svar #10 på: Juli 28, 2006, 02:47:17 »
Nugent hadde vert ein kjempetilvekst i laget vårt!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Robert H.

Re: Erstatter for Hulse..
« Svar #11 på: Juli 28, 2006, 02:57:07 »
Nugent er bra ja, men det ryktes at Preston krever minimum £3M for han...

marve

Re: Erstatter for Hulse..
« Svar #12 på: Juli 28, 2006, 03:24:06 »
hva med å prøve å hente solskjær på lån ,leste i ei avis at han ikke utelukka en dansk klubb .Da må det vell friste mer å spille for leeds .
 

Sheridan

Re: Erstatter for Hulse..
« Svar #13 på: Juli 28, 2006, 03:30:19 »
solskjær vil heller pusse skoene til alex ferguson resten av livet enn å spille EN eneste kamp for leeds united....no deal

og grunnen til at han utelukka den danske klubben er vel at han fremdelses drømmer om ett storslagent comeback i den røde fæle trøya.

« Siste redigering: Juli 28, 2006, 03:31:59 av Sheridan »

Lars E

Re: Erstatter for Hulse..
« Svar #14 på: Juli 28, 2006, 03:44:15 »
Hey hey hey.. Mellor til Preston, Nugent til oss [:)][:)]

Da hadde jeg blitt skikkelig optimist!

Hvem stakk av med Jerome forresten?

Forever Leeds
Forever Leeds

Kenneth

Re: Erstatter for Hulse..
« Svar #15 på: Juli 28, 2006, 04:27:37 »
Håpar på Nugent men har ein følelse av at Izale McLeod kjem i neste veke. Er iallefall nøkkelspelar på sitt. Noko som Blackie uttalte i intervju på Yorkshire radio idag. hadde 2 på lur men ville ikkje ut med namn på grunn av dette..(Waccoe)
 

auren

Re: Erstatter for Hulse..
« Svar #16 på: Juli 28, 2006, 04:30:39 »
Nugent hadde vaert en fin signing det, men han er vel ingen target man akkurat? Hvem er denne McLeod? Ikke hoert om han. Spent paa hvordan Dembele Garra spiller mot Harrogate i kveld. Boer vel banke inn et par maal for aa ha sjansen paa kontrakt.

Vi er jo vant til aa loppe Preston for offansive spillere... :-)

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Peter7

Re: Erstatter for Hulse..
« Svar #17 på: Juli 28, 2006, 04:45:04 »
Hulse ut - Mellor inn, et likt bytte: en skadeforfulgt spiller ut, en annen inn (bortsett fra at det er kneskade i Mellors tilfelle). Men seriøst, han ble jo en gang sett som den nye Owen i Liverpool. Hulse priser jo Leeds for å ha reddet karrieren hans, kanskje kan vi gjøre det samme med Mellor...?
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Robert H.

Re: Erstatter for Hulse..
« Svar #18 på: Juli 30, 2006, 23:38:34 »
Ser ihvertfall ut som om vi kan glemme Nugent...

http://home.skysports.com/list.asp?hlid=406564&CPID=10&clid=107&lid=2&title=Palace+hoping+Nugent+shuns+Prem

Siste ryktene nå (ifølge waccoe som har The Sun som kilde) er Michael Reddy og Svetoslav Todorov. Nei takk sier jeg!

Peter7

Re: Erstatter for Hulse..
« Svar #19 på: Juli 31, 2006, 04:36:04 »
Leeds are being linked with a £1.2m bid for Portsmouth's Svetoslav Todorov.  

The 27-year-old is believed to be on Kevin Blackwell's wish-list as he looks to replace Rob Hulse, who recently moved to Sheffield United.

The News of the World report that the Bulgarian striker, who has recovered from a serious knee injury, will struggle to hold down a first-team place this season at Fratton Park.

Grimsby striker Michael Reddy is also being linked with the Whites, who may get a good look at him in tomorrow's pre-season friendly.

(LeedsUtdMad mfl)
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Erik_

Re: Erstatter for Hulse..
« Svar #20 på: Juli 31, 2006, 04:47:07 »
Skulle Svetoslav komme inn. Så skulle man nesten tro at Blackwell har en forkjærlighet for å bygge opp kneskadede spillere. [:)]

Og nei veteran-Asbjørn. Du får ikke dette til å bikke over til at jeg tviler på kjære Kevin. [:D]

veteranen

  • Gjest
Re: Erstatter for Hulse..
« Svar #21 på: Juli 31, 2006, 05:13:45 »
quote:
Originally posted by Enrique

Skulle Svetoslav komme inn. Så skulle man nesten tro at Blackwell har en forkjærlighet for å bygge opp kneskadede spillere. [:)]

Og nei veteran-Asbjørn. Du får ikke dette til å bikke over til at jeg tviler på kjære Kevin. [:D]



Joda, du tviler, Erik! [:)]
Og ikke bare det: Du er allerede nokså sikker på at jeg får rett i de de to påstandene jeg har argumentert for i lang tid:

1: Blackwell holder ikke mål, når alt kommer til alt.
2: Boothroyd blir den neste store manageren i England.


Bare bryt sammen og tilstå! [:D]

Erik_

Re: Erstatter for Hulse..
« Svar #22 på: Juli 31, 2006, 05:26:09 »
Jeg kan være enig i nummer to.

Men den nummer en der, aldri! [;)]

sindre12

Re: Erstatter for Hulse..
« Svar #23 på: Juli 31, 2006, 20:25:38 »
jeg synes vi burde hente Danny Webber!.god spiller
Beckford 4 England!

Robert H.

Re: Erstatter for Hulse..
« Svar #24 på: Juli 31, 2006, 22:21:05 »
Hvis vi erstatter Hulse med Horsfield da blir jeg deppa...

http://www.clubcall.com/index.jsp?storyID=286680

marve

Re: Erstatter for Hulse..
« Svar #25 på: Juli 31, 2006, 22:57:48 »
quote:
Originally posted by Robert H.

Hvis vi erstatter Hulse med Horsfield da blir jeg deppa...

http://www.clubcall.com/index.jsp?storyID=286680


dette er jo til å grine av ,nå skal vi hente spillere som ikke en gang er 5 valget i sheffield u .kan det bli mer deprimerende ????.får håpe dette bare er falske rykter .eller at kevin b med dette viser seg å gjøre en genistrek .Foran denne sesongen har det ikke skjedd mye positivt med vårt kjære leedsu .
 

Runar

Re: Erstatter for Hulse..
« Svar #26 på: Juli 31, 2006, 23:33:10 »
Kan ikke helt se hvordan vi skal kunne følge opp sesongen fra i fjor....Er vel ingen tvil om at vi er svekket pr dags dato enn hva som var tilfeldet i januar for 8 måneder siden....

Start 11 mot Millwall første seriekamp i fjor: Sullivan, Kelly, Butler, Gregan, Harding - Wright, Derry, Bakke, Lewis - Healy, Hulse....Hva blir d i år? Sullivan, Kelly, Butler, Killa, Harding - Frazer, Stone, Livemoore, Lewis - Healy, Blake...? Vet ikke hva som er status med Bakke, Derry  og Nicholls angående skader, derfor jeg har satt Stone inn sentralt...Regner han skal ut på kanten dersom noen av de sentrale spillerne blir klare..... Men uansett har vi ikke noe særlig dårligere utgangspunkt enn i august i fjor, spørsmålet er vel hvor vitd vi klarer å forsterke utover i sesongen i år og...
 

Sheridan

Re: Erstatter for Hulse..
« Svar #27 på: Juli 31, 2006, 23:51:10 »
quote:
Originally posted by Robert H.

Hvis vi erstatter Hulse med Horsfield da blir jeg deppa...

http://www.clubcall.com/index.jsp?storyID=286680



Husker noen tv-sendte kamper fra Fulham perioden da han viste gode takter - men han har vel tapt seg [8)]


Peter7

Re: Erstatter for Hulse..
« Svar #28 på: August 01, 2006, 03:57:45 »
Horsefield var ranket foran Hulse i WBA - en tanksenter ok.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Peter7

Re: Erstatter for Hulse..
« Svar #29 på: August 01, 2006, 04:00:22 »
quote:
Originally posted by Peter7

Horsefield var ranket foran Hulse i WBA - en tanksenter ok.



Oops, en "e" for mye ... Horsfield [:I]
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'