Skrevet av Emne: Killa  (Lest 4550 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom S

Killa
« på: Juli 27, 2006, 03:16:03 »
Det er veldig lite informasjon frå seriøst hald når det gjeld Killa og hans fotballframtid.
Tykkjer det er urovekkjande at han ikkje figurerer i treningskampene, kanskje er han skada, men det skulle vel ikkje koste Blackie alt for mykje å informere kring dette!

Dersom han ikkje er med i troppen mot Nottingham førstkommande laurdag trur eg vi har sett han for siste gang i den gjeve kvite uniformen.

Håpar mine bange anelser ikkje har hald i verklegheita!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Dennis

Re: Killa
« Svar #1 på: Juli 27, 2006, 03:22:43 »
Jeg har like bange anelser som deg, min venn!

Matt Kilgallon har ikke figurert ofte i treningskampene, og det gjorde ikke Robbie Hulse heller, og vi veit hvilken vei han gikk.

Jeg savner en skikkelig statement som sier at Killer blir i Leeds, enten han vil eller ikke, kun Chelski har råd til unggutten!

Selges han, beviser det en gang for alle at vi fortsatt er r*vkjørt økonomisk og at Blackie ikke bestemmer noe som helst anngående transfers. Regner ikke med at Blackwell ønsker Killer noe annet sted enn på Elland Road neste år.

Marching On Together!
Marching on together!

Tom S

Re: Killa
« Svar #2 på: Juli 27, 2006, 03:33:00 »
Blackie ønsket nok også Hulsey på ER, men vi må nok innsjå at økonomien er stram i klubben.

Sal av Walton, Hulsey, Benno bekymrer meg ikkje så mykje, men forsvinner Killa då trur eg også nattesøvnen kan bli vanskelig framover.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Peter7

Re: Killa
« Svar #3 på: Juli 27, 2006, 04:41:15 »
Ingen fotballspillere er uerstattelige, spesielt ikke forsvarsspillere, spesielt ikke midtstoppere ...

Økonomien er viktig - så må vi jo tenke på at slike som Fowler, Mills osv. også skal leve ...
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Førde

Re: Killa
« Svar #4 på: Juli 27, 2006, 11:29:18 »
Enig med Tom S, nattesøvnen kan bli forferdelig vansklig, OM killa skulle ha dratt til ein anna klubb!
Leeds treng Killa! vi får håpe og tru at han blir...

Marching On Tohether!
Marching On Together

SveinArve

Re: Killa
« Svar #5 på: Juli 27, 2006, 17:05:24 »
Kvar gang eg er på nettet å skal inn på Leedssida holder eg pusten og håper eg ikkje ser bilde av Kilgallon. Frykter det værste

------------------------------
http://www.godoyil.no
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Førde

Re: Killa
« Svar #6 på: Juli 27, 2006, 18:31:09 »
vi får håpe vi aldri får sjå noko sånt!!!

Marching On Tohether!
Marching On Together

Leedsfan

Re: Killa
« Svar #7 på: Juli 28, 2006, 19:04:38 »
Matthew Kilgallon also returns to the squad for the trip to the City Ground after shaking off injury.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Re: Killa
« Svar #8 på: Juli 28, 2006, 19:10:40 »
Takk, Leedsfan!

Du ga meg ro i sjela, foreløpig i alle fall! Helt stille blir det ikke før 1.september og Killer fortsatt er i helhvitt...

Marching On Together!
Marching on together!

SveinArve

Re: Killa
« Svar #9 på: Juli 28, 2006, 19:15:52 »
JOHOO!!!!!!

------------------------------
http://www.godoyil.no
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Volda69

Re: Killa
« Svar #10 på: Juli 28, 2006, 19:18:27 »
Hm. Merkelig at meldingen om skade ikke hadde kommet ut før. Hadde spart oss for mye unødvendig engstelse.
MOT

Dennis

Re: Killa
« Svar #11 på: Juli 28, 2006, 19:19:41 »
quote:
Originally posted by Volda69

Hm. Merkelig at meldingen om skade ikke hadde kommet ut før. Hadde spart oss for mye unødvendig engstelse.



Ikke jinx det nå, Volda69! [|)]
Transfervinduet er fortsatt ikke stengt...

Marching On Together!
Marching on together!

Tom S

Re: Killa
« Svar #12 på: Juli 28, 2006, 19:30:32 »
Dette var gode nyheter!

Vi treng Killa i kampen om opprykk!!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Robert H.

Re: Killa
« Svar #13 på: Juli 28, 2006, 19:31:21 »
Med fare for å hisse på meg hele OEF så synes jeg endel her inne overvurderer Kilgallons kvaliteter en smule. JEG blir ikke veldig overrasket dersom Gregan/Butler blir midtstopperpar også i år. Kilgallon er en god all-round midtstopper med god fart og han er bra i lufta, men rutine betyr voldsomt mye i denne posisjonen.

Når i tillegg Killa ikke har imponert veldig når han har spilt venstreback tror jeg han kommer til å bli solgt før transfervinduet lukker. For Bates er det penga som rår og alt over £2M for en spiller som aldri har spilt fast i lengre tid på Leeds tror jeg han er fornøyd med...
« Siste redigering: Juli 28, 2006, 19:47:16 av Robert H. »

Dennis

Re: Killa
« Svar #14 på: Juli 28, 2006, 19:54:34 »
Du kommer med et par gode argumenter her, Robert H! Allikevel syns jeg Killer viste at han fortjener en plass i elleveren neste år. Gregan og Butler er litt for like synes jeg; begge er selve forsvarsdirigenten! dessuten mangler de begge fart, noe Killer er innehaver av.

Tror også at Killer, med mye tillit over et år, til slutt ville stortspilt for oss og vært en klippe.

Uansett, et poeng i denne saken er at temaet Killer er litt overordnet spilleren og hans kvaliteter. Han er et nytt symbol på at det gror hos ungdommen i Leeds. Han er Leeds, om ikke av samme rang som Kelly, men likevel.
Vi har i seinere tid blitt såret tvert av stadige salg av våre egne. Woody, Lennon, Smith, Robbo, Milner, Pierre Laure...eh og nå sist Walton. Om det er nødvendige eller unødvendige salg, betyr ikke så mye. Det svir og det virker som vi selger ambisjonene med dem, på en måte!

Men alt i alt, Kilgallon er for god til å selges billig!

quote:
Originally posted by Robert H.

Med fare for å hisse på meg hele OEF så synes jeg endel her inne overvurderer Kilgallons kvaliteter en smule. JEG blir ikke veldig overrasket dersom Gregan/Butler blir midtstopperpar også i år. Kilgallon er en god all-round midtstopper med god fart og han er bra i lufta, men rutine betyr voldsomt mye i denne posisjonen.

Når i tillegg Killa ikke har imponert veldig når han har spilt venstreback tror jeg han kommer til å bli solgt før transfervinduet lukker. For Bates er det penga som rår og alt over £2M for en spiller som aldri har spilt fast i lengre tid på Leeds tror jeg han er fornøyd med...



Marching On Together!
« Siste redigering: Juli 28, 2006, 20:04:32 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Jon R

Re: Killa
« Svar #15 på: Juli 28, 2006, 19:57:22 »
Godt å høre. Da falt ihvertfall en brikke på plass. [:)]

PS: Tok ikke helt den Pierre Laurent spøken din, Kaizer. [:I]



Jon R.
« Siste redigering: Juli 28, 2006, 19:58:58 av Jon R »
Jon R.

Robert H.

Re: Killa
« Svar #16 på: Juli 28, 2006, 20:01:09 »
Du har også som vanlig mange gode poenger Mr Kaizer, MEN dette poenget tror jeg nok Mr Bates gir fullstendig f*** i! Og dessverre er det han som bestemmer...

Sitat
Originally posted by Mr Kaizer


Uansett, et poeng i denne saken er at temaet Killer er litt overordnet spilleren og hans kvaliteter. Han er et nytt symbol på at det gror hos ungdommen i Leeds.
« Siste redigering: Juli 28, 2006, 20:01:54 av Robert H. »

MooCow

Re: Killa
« Svar #17 på: Juli 28, 2006, 20:01:41 »
Word

quote:
Originally posted by Robert H.

Med fare for å hisse på meg hele OEF så synes jeg endel her inne overvurderer Kilgallons kvaliteter en smule. JEG blir ikke veldig overrasket dersom Gregan/Butler blir midtstopperpar også i år. Kilgallon er en god all-round midtstopper med god fart og han er bra i lufta, men rutine betyr voldsomt mye i denne posisjonen.

Når i tillegg Killa ikke har imponert veldig når han har spilt venstreback tror jeg han kommer til å bli solgt før transfervinduet lukker. For Bates er det penga som rår og alt over £2M for en spiller som aldri har spilt fast i lengre tid på Leeds tror jeg han er fornøyd med...




Dennis

Re: Killa
« Svar #18 på: Juli 28, 2006, 20:01:49 »
quote:
Originally posted by Jon R

Godt å høre. Da falt ihvertfall en brikke på plass. [:)]

PS: Tok ikke helt den Pierre Laurent spøken din, Kaizer. [:I]



Jon R.




Jeg veit, den var elendig... [:o)]

Jeg skulle brukt Derek Lilley i stedet [;)]

ROBERT H: Dessverre, det gjør han nok!

Marching On Together!
« Siste redigering: Juli 28, 2006, 20:02:28 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Jon R

Re: Killa
« Svar #19 på: Juli 28, 2006, 20:06:36 »
quote:

Jeg skulle brukt Derek Lilley i stedet [;)]


Marching On Together!




Eller Joel Griffiths? [:p]

Jon R.
« Siste redigering: Juli 28, 2006, 20:07:15 av Jon R »
Jon R.

AndyMathie

Re: Killa
« Svar #20 på: Juli 28, 2006, 20:45:09 »
Godt å høre at Killa e klar og at han heldigvis var skada og ikke på vei til en eller anne klubb som spiller i rødt.

Syntes alle kampene jeg så med Killa i fjor var av veldig VELDIG solid karakter. Alltid blant Leeds 3 beste spillere på banen og taper omtrent ikke en eneste duell. Killa selges ikke for under 3 mill pund, skjer ikke. Tror ikke Leeds takker ja til 3 mill engang, tror klubber må over 4 mill pund for å prise han bort fra Elland Road.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

Papi

Re: Killa
« Svar #21 på: Juli 28, 2006, 20:52:56 »
Killer er sjølvskreven i startelleveren. Nå som vi har "foreløpelig" fått roa nervene angåande salg, må vi ikkje begynne og sette han ut av laget her..

Butler og Killer er og blir førstevalga dette året. Gregan og evt. Livermore er fine backups!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Sheridan

Re: Killa
« Svar #22 på: Juli 28, 2006, 21:13:15 »
Kilgallon spiller. Håper inderlig han blir.
Synd bare at vi ikke kan få inn en bedre makker enn Butler/Gregan.
Men skal tross alt være fornøyd bare det ikke blir dem to sammen.


veteranen

  • Gjest
Re: Killa
« Svar #23 på: Juli 28, 2006, 22:08:32 »
Må nok si meg litt enig med Robert her: Kilgallon er foreløbig ikke så god som enkelte debattanter her inne vil ha det til. Han har bra fart og er tøff i duellene, men jeg synes at han mangler en del på det som jeg vil kalle klokskap. Da tenker jeg på ting som posisjonering, og å kunne vurdere når han skal støte, takle, eller "falle av".
 Men dette er jo ting som kan forbedre seg med mer erfaring, for det er jo ingen tvil om at gutten har potensiale. [:)]

Tom S

Re: Killa
« Svar #24 på: Juli 29, 2006, 00:54:17 »
Kanskje Foxe kan bli makker med Killa?

quote:
Originally posted by Sheridan

Kilgallon spiller. Håper inderlig han blir.
Synd bare at vi ikke kan få inn en bedre makker enn Butler/Gregan.
Men skal tross alt være fornøyd bare det ikke blir dem to sammen.





WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

veteranen

  • Gjest
Re: Killa
« Svar #25 på: Juli 29, 2006, 01:03:11 »
quote:
Originally posted by Tom S

Kanskje Foxe kan bli makker med Killa?



Nei. Kilgallon bør ha en klok og spillende makker, og det tviler jeg på at Foxe er...

Erik_

Re: Killa
« Svar #26 på: Juli 29, 2006, 03:24:36 »
quote:
Originally posted by veteranen
Nei. Kilgallon bør ha en klok og spillende makker, og det tviler jeg på at Foxe er...


Den makkeren tror jeg ikke vi får se før ved PL spill. Hos Leeds vel og merke.

Enn så lenge tror jeg Kilgallon må nøye seg med å ha en klok spiller ved sin side. Som Butler, Gregan eller kanskje også Foxe. Så får Kilgallon stå for det spillende alene, enn så lenge. [:)]

Men han burde ha hatt Fabio Cannavaro ved sin side ja. [8D]

veteranen

  • Gjest
Re: Killa
« Svar #27 på: Juli 29, 2006, 05:01:54 »
quote:
Originally posted by Enrique

Men han burde ha hatt Fabio Cannavaro ved sin side ja.[/b]



Det tror jeg  Kilgallon ville hatt stor nytte av!
Et usedvanlig godt forslag, Erik! [:D]
« Siste redigering: Juli 29, 2006, 06:57:51 av veteranen »

Erik_

Re: Killa
« Svar #28 på: Juli 29, 2006, 05:44:16 »
Hehe, hvorfor nøye seg med den nest beste. Når man kan skrive ned den beste av de beste kloke og spillende makkere en kan få som læremester. Det er en lang vei fra Fabio til Hayden, for å si det slik.

Men det er vel noe som heter "den gylne middelvei".

Og ta det rolig nå gutter og den ene kvinnen som var inne her tidligere i våres. Jeg ønsker jo selvsagt ikke at Kilgallon skal teame opp med Woody i Real Madrid. [:)]