Skrevet av Emne: Om vi går opp...  (Lest 1660 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Om vi går opp...
« på: Juli 29, 2006, 15:37:14 »
...hva vil da skje videre tror dere? Selvfølgelig er det umulig å spå, men det hadde vært artig å se hva dere tenker om Leeds' framtid, som for eksempel over den neste tre-til-femårsperioden. [|)]

Om vi går opp til neste vår/sommer, som vi alle selvsagt ønsker, hva vil da møte oss i Premiership? I år gikk tassene Watford, Reading og Sheffield United opp i det jeve selskap, men ingen av klubbene har, til tross for enorme inntekter ved opprykk, klart å kapre spillere med et stort navn (Nei, Rob Hulse er ikke så stor [:p]).
Det er selvsagt ikke ensbetydende med at spillerne de har vil falle igjennom, eller at de eventuelle storspillerne hadde prestert. Likevel, det hadde nok hjulpet! [:I]

Om da Leeds kommer opp neste år, så tror jeg på alle måter at klubben vår ville kunne tiltrekke seg spillere med større navn og potensiale enn det de andre har gjort. Vi er en stor klubb på balløya og klubbens potensiale er enormt. Spillere ville da forhåpentligvis sett på vår klubb som en klubb som snart er tilbake i toppen, eller i det minste som et springbrett.
Men vi opp først!

Ã…rets sesong kan fort bli særdeles viktig for Leeds' framtid. Går vi ikke opp, går vi igjen glipp av millioner som kunne hjulpet oss tilbake der vi hører hjemme; toppen av Premier League. Og hvem vet? Uten fallskjermen vi hadde fra nedrykk, må kanskje lønnen kuttes ned etter sesongen, (om vi har budsjettert med opprykk) og da kan vi se enda lenger etter opprykk.

Så hva tror jeg? [:)]
Jeg må jo være optimist og tro at vi går opp denne sesongen, om det er ved direkte opprykk, eller playoff, vet jeg ikke. Jeg kan ikke helt se at vi skal bli blant de to beste, men jeg har selvsagt et håp om det. Det kan skje!
Går vi opp, vil de to neste sesongene være kritiske! Etter opprykk, sikrer mange lag ny kontrakt ved å leve på en god bølge før jul, får så å få det litt (eller veldig) mot slutten.
Forhåpentlig overlever vi en eventuell første sesong på toppen. Deretter kommer den minst like viktige andre sesongen; det er nå det skal bevises om vi virkelig hører hjemme i det jeve selskap. [}:)]

Hva tror dere? [:D]
Vil Ken Bates lokke ytterligere investorer til klubben ved et opprykk? Vil vi komme tilbake til øvre halvdel i PL i løpet av fem år? Går vi i det hele tatt opp i år?

Kva vil framtida gje?



Marching On Together!
Marching on together!

Sander

Re: Om vi går opp...
« Svar #1 på: Juli 29, 2006, 18:21:22 »
Veldig vanskelig å si hvor vi er om 3-5 år. Jeg tror ikke vi har så store sjanser til direkte opprykk, men hvem veit?

Det har blitt en enda tøffere liga etter West Bromwich og Birmingham rykka ned. Begge lagene har klart å holde på de fleste spillerne sine, og de har også hentet inn nye, gode spillere. Vi derimot har ikke forsterka så mye at det gjør no, men vi veit fortsatt lite om de vi har henta, så det er jo mulig de er forsterkninger.

Som sagt, jeg tør ikke si hvor vi er om så mange år. Tiden vil vise
 

Tom S

Re: Om vi går opp...
« Svar #2 på: Juli 29, 2006, 18:58:17 »
Har tru på opprykk denne sesongen, men det er litt avhengig av flaks med tanke på skader, stang inn o.l. Og akkurat det lovar ikkje så bra med Cressy, Derry, Nicholls og Killa ute med skader i starten...

Ved eit evt opprykk er eg einig i at Leeds United vil vere ein betre magnet med tanke på bedre spillere enn f.eks. sheffu, watford, reading og andre etablerte PL-klubber.

Mr.Bates vil nok investere ved eit evt opprykk og eg trur vi vil kunne klare å etablere oss som eit topp 10 lag iløpet av de to-tre første sesongene i PL.

Min femårsplan, forutsatt opprykk, blir å etablere seg i topp seks og spille i Europa kvar sesong.

Ã… ta igjen chelsea, manu, scousers og gunners trur eg vert vanskelig, kanskje umulig. Då treng vi ihvertfall eigarar som er villig til å investere kraftig i klubben.

Lat oss håpe dette er VÃ…R sesong!!!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

SuperLeeds!

Re: Om vi går opp...
« Svar #3 på: Juli 29, 2006, 21:09:17 »
... Blir det flere Leedsfans...:-)

LoveLeeds
[img]http://home.online.no/~ove-cars/artimages/Mar13^03.jpg[/img

Førde

Re: Om vi går opp...
« Svar #4 på: Juli 29, 2006, 21:35:08 »
Eg er litt optismist for at Leeds kommer opp denne sesongen, Eg trur Leeds vil Ivertfall havne i Playoff,(og playoff MÃ… dei klare om det skjer) men direkte opprykk veit eg ikkje!! Men eg håper sefølgelig på det beste!!!

I toppen av tabellen vil nok Leeds, West Bromwich, Birmingham, (Norwich vil overraske trur eg) , sunderland, C palace . Krangle om plassen....

Marching On Together , Leeds !!!
Marching On Together