Skrevet av Emne: Deadline Day! Hvem må ut? Trenger vi flere inn?  (Lest 7954 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joe Jordan

Sv: Deadline Day! Hvem må ut? Trenger vi flere inn?
« Svar #30 på: September 02, 2014, 10:44:16 »
Har en godfølelse angående Doukara. Liker slike spillertyper som er kjapp i beina og liker å utfordre. Håper jeg får rett i at han vil bli en god forsterkning.

MEGET spent på Adryan. Her blir det vel flopp eller suksess...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

lojosang

Sv: Deadline Day! Hvem må ut? Trenger vi flere inn?
« Svar #31 på: September 02, 2014, 10:48:39 »
For første gong på lange tider har vi opplevd ei lang kø med nye arbeidstakarar utanfor portane på Elland Road. Vi har praktisk talt skifta ut heile arbeidsstokken, men svaret på om dette vert vellukka veit vi først i 2015. Eg føler meg allereie trygg på at Silvestri, Bellusci, Del Fabro, Bianchi og Sharp vil styrke laget vårt. Røkla er eg avventande/skeptisk til.

Det som gjer meg mest uviss er kommunikasjonen mellom spelarane, spesielt språkleg. Er alle send på same språkkurs?

Er ikke hun Smith-dama engelsklærer, da?  :)

Med mindre det blir samme gjennomtrekken hvert overgangsvindu, og vi unngår nedrykk og holder oss til to managere per sesong kan det bli playoffsnusing om et år eller to av dette.
- Leif Olav

Per-Stian

Sv: Deadline Day! Hvem må ut? Trenger vi flere inn?
« Svar #32 på: September 02, 2014, 10:49:27 »
Eg er samd i at Doukara og Adryan er i kategorien "spennande", det same kan kanskje seiast om Benedicic? Tykkjer likevel det er merkeleg at sistnemnde kun verkar å vere reserve.

Tjalla

Sv: Deadline Day! Hvem må ut? Trenger vi flere inn?
« Svar #33 på: September 02, 2014, 10:51:42 »
Stusselig transfervindu denne sommern ass  ;)

Ja, en bråte med stort sett unge, internasjonale spillere som har sine beste dager som fotballspillere foran seg. Flere av de med u-landskamper. Det er rett og slett uhørt.

Også kan vi legge til at vi ikke har signert en eneste britisk pubspiller over 30 år.

Hvordan skal dette ende?

Kommer til å gå hardt utover utelivet i Leeds!
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?

Promotion 2010

Sv: Deadline Day! Hvem må ut? Trenger vi flere inn?
« Svar #34 på: September 02, 2014, 12:22:12 »
Stusselig transfervindu denne sommern ass  ;)

Ja, en bråte med stort sett unge, internasjonale spillere som har sine beste dager som fotballspillere foran seg. Flere av de med u-landskamper. Det er rett og slett uhørt.

Også kan vi legge til at vi ikke har signert en eneste britisk pubspiller over 30 år.

Hvordan skal dette ende?

Keeper Taylor er en pub-spiller av rang! Han ville blitt fornærmet over påstanden din!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973