Skrevet av Emne: Hvorfor ikke noe særli `££££..  (Lest 1890 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

Hvorfor ikke noe særli `££££..
« på: August 01, 2006, 18:25:03 »
http://www.yorkshiretoday.co.uk/ViewArticle2.aspx?SectionID=117&ArticleID=1651413  DA skjønner jeg litt av ståa`fra klubbens side!  Visste ikke at det fantes såkalt "paraply" som varer 2 sesonger etter at man har rykket ned fra Premier League...7£ pr år-ikke værst!  Nå er den borte, og det som jo da er skremmende er at det som det nevnes av 9£ i lønninger FORTSATT til spillere som ikke lenger er i klubben......trodde faktisk mye av dette var oppgjort & dealet med etter refinansieringen fra Bates` side- men nei. Utrolig bittert da, hva kunne vi ikke fått for de pengene denne sesongen...noen som vet HVILKE spillere vi ennå betaler lønninga`for der ute?  Konkret?
 

Jon R

Jon R.

Cherry

Re: Hvorfor ikke noe særli `££££..
« Svar #2 på: August 01, 2006, 18:49:59 »
Takk, Jon!
Skjønner jeg var litt sent ute med denne "nyheten" [:)]Men er likevel dypt sjokkert over at det fortsatt er DENNE sesongen "igjen" og betale lønninger på for disse spillerne som ikke lenger er i Leeds United. Må det ikke være flere lik nå....
 

lojosang

Re: Hvorfor ikke noe særli `££££..
« Svar #3 på: August 01, 2006, 21:46:47 »
I så fall er det bare å ringe Aud Schønemann, mener jeg å huske [:D]

Et tap på sju pund i året er vel forresten ikke så mye å ta på vei for? Mot en 10% aksjepost skal jeg vurdere å påta meg å dekke dette av egen lomme. Noen som har nummere til Bates? [:D]

Jokke for LUSCOS!
- Leif Olav

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Hvorfor ikke noe særli `££££..
« Svar #4 på: August 02, 2006, 05:44:15 »
Good to have you back, Lojo! [:)]



The glamour and the bright lights and the politics of sin
The ghetto that you build for me is the one you end up in

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan