Skrevet av Emne: Johnny "Concrete" Carver steps up  (Lest 1763 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsulf

Johnny "Concrete" Carver steps up
« på: August 04, 2006, 22:09:12 »

Dennis

Re: Johnny "Concrete" Carver steps up
« Svar #1 på: August 04, 2006, 22:09:36 »
[:0]

[:p]

Marching On Together!
Marching on together!

veteranen

  • Gjest
Re: Johnny "Concrete" Carver steps up
« Svar #2 på: August 04, 2006, 22:43:26 »
Med fare for å bli betraktet som ultrakritisk: Hvorfor blir Carver først utnevnt en dag før sesongstart?

Med tanke på at Blackwell og Carver har jobbet tett sammen i lengre tid, synes jeg det er litt merkelig at denne utnevelses først skjer nå. Det er jo tross alt en stund siden Ellis forsvant.

Kan forklaringen være at Blackwell helst ville hatt en annen mann i denne jobben, og at Carver som assistent er en aldri så liten "Livermore-løsning"...?

Dennis

Re: Johnny "Concrete" Carver steps up
« Svar #3 på: August 04, 2006, 22:51:05 »
quote:
Originally posted by veteranen

Med fare for å bli betraktet som ultrakritisk: Hvorfor blir Carver først utnevnt en dag før sesongstart?

Med tanke på at Blackwell og Carver har jobbet tett sammen i lengre tid, synes jeg det er litt merkelig at denne utnevelses først skjer nå. Det er jo tross alt en stund siden Ellis forsvant.

Kan forklaringen være at Blackwell helst ville hatt en annen mann i denne jobben, og at Carver som assistent er en aldri så liten "Livermore-løsning"...?



Nå synes jeg du faktisk virker ultrakritisk, gode veteranen! [:)]

Ellis var vel inneforstått med at kontrakten ikke ble fornyet, like etter at Carver ble hentet inn, eller er det noe jeg bare har sett for meg?
Carver ble jo hunta av andre klubber og skulle jo tenke over dette før han skrev under kontrakt.
Kanskje har kontrakten liggi på skrivebordet hans i ukesvis, mens han har trengt betenkningstid? Kanskje er dette noe det ikke har vært stress med, fordi partene har vært så god som enig lenge?

Eller det kan være som du sier, at KB hadde en annen i tankene. Jeg velger å være positiv å tro et av de første...

Marching On Together!
Marching on together!

erik-oslo

Re: Johnny "Concrete" Carver steps up
« Svar #4 på: August 04, 2006, 22:52:43 »
og hvem blir ny førstelagstrener?
 

Erik_

Re: Johnny "Concrete" Carver steps up
« Svar #5 på: August 04, 2006, 23:19:08 »
Jeg begynner å bli like klarsynt som Veteranen.
Dette spådde jeg jo for leeeeenge siden. [:o)]

Spørsmålet er vel om jeg tar etter denne grinebitinga etterhvert også. [:o)][:o)]

Neida, jeg synes det var et godt spørsmål Asbjørn. Har selv lurt litt på hvorfor det har tatt så lang tid. Han tenker fælt han derre Kevin vettu, så det kan ha noe med at han ønsker den beste mannen i hver posisjon. Og derfor må være sikker på at Carver er den beste tilgjengelige.

"I'm, glad we've been able to move John up."
Eller kanskje det er Bates som har telt sin pund?

veteranen

  • Gjest
Re: Johnny "Concrete" Carver steps up
« Svar #6 på: August 04, 2006, 23:26:48 »
quote:
Originally posted by Enrique

Jeg begynner å bli like klarsynt som Veteranen.
Dette spådde jeg jo for leeeeenge siden. [:o)]

Spørsmålet er vel om jeg tar etter denne grinebitinga etterhvert også. [:o)][:o)]

Neida, jeg synes det var et godt spørsmål Asbjørn. Har selv lurt litt på hvorfor det har tatt så lang tid. Han tenker fælt han derre Kevin vettu, så det kan ha noe med at han ønsker den beste mannen i hver posisjon. Og derfor må være sikker på at Carver er den beste tilgjengelige.



Din vilje til å sette deg inn i Blackwells tenking, er nesten rørende, Erik. [:)]
Men pass nå på at du ikke går så langt inn i den "materien" at du selv bygynner å tenke som Blackwell. Det er jeg nemlig ikke så sikker på at dine nærmeste vil sette særlig pris på, over tid... [8D]

Erik_

Re: Johnny "Concrete" Carver steps up
« Svar #7 på: August 04, 2006, 23:39:04 »
Hehe, som alltid med en frekk liten kommentar tilsiktet Blackwell. [:D]

Neida. Selv om jeg er pro-, og du kontra-Blackwell. Så kommer jeg nok aldri til å tenke helt som Blackwell. Så ikke vær bekymret for det. [:)]

Lenge leve Blackwell.
Og nå Carver...

Robert H.

Re: Johnny "Concrete" Carver steps up
« Svar #8 på: August 05, 2006, 01:35:09 »
Dette er jo ikke å være kritisk, men bare et naturlig spørsmål. Alle som overvar Leeds i Norge så at Carver er SJEF på treningsfeltet og har en meget sentral plass i trenerteamet. Dette gjør det ikke mindre pussig at han først nå har fått formelt opprykk...

Uansett er jeg glad for at Carver har fått jobben. Han virker fotballfaglig dyktig og var meget jovial og hyggelig under Norgesoppholdet.

quote:
Originally posted by veteranen

Med fare for å bli betraktet som ultrakritisk: Hvorfor blir Carver først utnevnt en dag før sesongstart?

Med tanke på at Blackwell og Carver har jobbet tett sammen i lengre tid, synes jeg det er litt merkelig at denne utnevelses først skjer nå. Det er jo tross alt en stund siden Ellis forsvant.

Kan forklaringen være at Blackwell helst ville hatt en annen mann i denne jobben, og at Carver som assistent er en aldri så liten "Livermore-løsning"...?

« Siste redigering: August 05, 2006, 01:35:37 av Robert H. »

B-m

Re: Johnny "Concrete" Carver steps up
« Svar #9 på: August 05, 2006, 01:53:24 »
quote:
Originally posted by veteranen

Med fare for å bli betraktet som ultrakritisk: Hvorfor blir Carver først utnevnt en dag før sesongstart?

Med tanke på at Blackwell og Carver har jobbet tett sammen i lengre tid, synes jeg det er litt merkelig at denne utnevelses først skjer nå. Det er jo tross alt en stund siden Ellis forsvant.

Kan forklaringen være at Blackwell helst ville hatt en annen mann i denne jobben, og at Carver som assistent er en aldri så liten "Livermore-løsning"...?



Ja la oss gjøre denne gladsaken om til et drama.[8D]
---------------------------
who killed Trondheimwhite?