Skrevet av Emne: Politiet gruer seg!!!  (Lest 1660 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Politiet gruer seg!!!
« på: Mai 09, 2007, 18:28:32 »
Elsewhere, AFC Bournemouth and Dorset Police have requested that the Football League schedule a midweek date for next season's visit of United.

There were serious disturbances the last time Leeds played in the town, on the final day of the 1989-90 season when a 1-0 win for Howard Wilkinson's side earned them the Second Division title.

Bournemouth Police's Supt Stuart Katon said: "There was carnage in the town in 1990 and we should be mindful of that even though time has passed."
Last Updated: 09 May 2007


Huff! Leedsfansen kommer på besøk!!!![:0]
Yeboahs vitne

wilko92

Re: Politiet gruer seg!!!
« Svar #1 på: Mai 09, 2007, 18:43:55 »
Var selv over for å se kampen i 1990, men da det var umulig å oppdrive billetter droppet vi å reise sørover. Men kampen var noe spesiell og det er jo utrolig defensivt av politiet å tenke på hva som skjedde på en svært varm maidag for 17 år siden. Er det noe som burde bekymre er det vel slagene med Millwall.Men de har jo ikke politisjefen i Bournemouth noe med.
Uansett. La oss  håpe det blir mest stemning og lite bråk neste år.
 

RoarG

Re: Politiet gruer seg!!!
« Svar #2 på: Mai 10, 2007, 00:38:01 »
Dette var da utrolig hypet opp. Har tiden stått stille i Bournemouth?Tror ikke på noe større bråk i denne divisjonen enn de andre divisjonene Leeds har spilt i de siste 17 årene. Mye har skjedd i klubben på den tiden når det gjelder å forhindre bråk. Dessuten er det klubbene, dvs. Bournemouth i dette tilfellet som har ansvaret for sikkerheten inne på stadion. Holder ikke stadion sikkerhetskravene FA setter får kampen spilles et annet sted. Utenfor stadion er sikkerheten politiets ansvar, så dette får ordensmakten ta seg av. De kan sikkert kontakte politikamre andre steder i landet, som har tatt i mot Leedsfans de siste 17 årene for å få noen tips, dersom de mener at Leedsfansen utgjør en spesiell utfordring. Synes det hele virker noe "tantete".

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Tom S

Re: Politiet gruer seg!!!
« Svar #3 på: Mai 10, 2007, 01:29:24 »
Dette blir latterlig!
Har ikkje Bournemouth og politiet anna å bruke tida si på!?



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

RoarG

Re: Politiet gruer seg!!!
« Svar #4 på: Mai 10, 2007, 01:38:11 »
Man hadde en avstemning på Bournemouth FCs hjemmesider om å utestenge Leedsfansen. Ca. 2/3 stemte i mot. Det betyr at 1/3 er stemt for å nekte bortefans adgang til et offentlig arrangement. Dette er Bournemouths problem. De er ansvarlige for sikkerheten under kampene, og mestrer de ikke kravene myndighetene har satt til dem får de flytte kampen - eller flytte nedover i ligasystemet. Man får jammen ikke la andre lide for egen utilstrekkelighet. Makan[xx(]!

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

agehvitstein

Re: Politiet gruer seg!!!
« Svar #5 på: Mai 10, 2007, 02:54:41 »
Jeg var på den historiske kampen! Kommer aldri til å glemme det. Fantastsisk stemning.
Husker målet til Chappy som det var i går. Feiringen både i for- og etterkant av matchen
var legendarisk. Har aldri i mitt liv jobbet så hardt for å få tak i biletter.
 

Per-Stian

Re: Politiet gruer seg!!!
« Svar #6 på: Mai 10, 2007, 03:09:39 »
Syns eg høyrer dei skjelv i beina i Bournemouth! Herleg at dei fryktar oss[:D]

Jon R

Re: Politiet gruer seg!!!
« Svar #7 på: Mai 10, 2007, 15:46:49 »
I 1990 feiret man opprykk til toppdivisjonen, et opprykk som ble sikret i sesongens aller siste kamp. Dette etter 8 år på nest øverste nivå. Dette skjedde i en tid da Olav var konge i Norge og Teddy Sheringham var ung og lovende. Neste år er det hverdagskamper i fotballens bakgård vi snakker om. Nesten litt søtt at det lokale politiet har tid og ressurser til å bry seg om dette våset. [:I]

Jon R.
« Siste redigering: Mai 11, 2007, 00:58:05 av Jon R »
Jon R.

Masinga

Re: Politiet gruer seg!!!
« Svar #8 på: Mai 10, 2007, 19:13:39 »
Patetiske Bournemouth! Har det skjedd noe i denne byen siden 1990? I tilfelle er det kanskje på tide med et nytt besøk av Leeds United. Eller vil man ha det fredelig og tyst mot lag som Crewe og Rotherham?

Hvis ikke Millwall har laget trøbbel i badebyen, vil garantert ikke Leeds gjøre det heller.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250