Skrevet av Emne: Crainey for Rochdale  (Lest 2791 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

erik-oslo

Crainey for Rochdale
« på: August 09, 2006, 04:56:08 »
La oss bli kvitt den jævla kløna, fort som faen!

Jeg vil foreslå at LUSCOS betaler togbilleten hans til Rochdale.
 

marve

Re: Crainey for Rochdale
« Svar #1 på: August 09, 2006, 05:13:45 »
Om han ikke hAR hatt fansen mot seg fra føra så har han det ivterfallnå ,kansje ikke lånet av camara er så dumt .
 

auren

Re: Crainey for Rochdale
« Svar #2 på: August 09, 2006, 05:14:31 »
Haaper og tror at Camara spiller fra start mot Palace paa soendag... Haaper ogsaa at Bakke ikke er alvorlig skadet... men det er han vel.. :-(

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsulf

Re: Crainey for Rochdale
« Svar #3 på: August 09, 2006, 05:18:56 »
Hva galt har Rochdale gjort?

erik-oslo

Re: Crainey for Rochdale
« Svar #4 på: August 09, 2006, 05:22:30 »
Jeg lever muligens i den vilfarelse at de er så dårlige at Crainey ikke ville svekke dem, men jeg utelukker ikke at jeg tar feil
 

Papi

Re: Crainey for Rochdale
« Svar #5 på: August 09, 2006, 15:46:10 »
Har ikkje Tony Dorigo ein sønn til oss da? :)

Har vel ikkje hatt ein stabil go back siden Tonys tid....

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Bjorn

Re: Crainey for Rochdale
« Svar #6 på: August 09, 2006, 16:25:19 »
Herregud! Here we go again! Alle som lager straffer bør selges med en gang... Vi kan da ikke ha slik oppførsel i laget? Nei huff og huff!
Her lukter det hylekor lang vei.
Har ikke noe imot at Camara kommer inn. Så får vi kamp om plassen, og den som presterer best, spiller.... Da bør vi være fornøyd!
Nei.. Få Harte tilbake sier nå jeg! =)


Marching On! 4276
Marching On! 4276

AndyMathie

Re: Crainey for Rochdale
« Svar #7 på: August 09, 2006, 16:31:33 »
Bjorn det lukter ikke hylekor, men hvis du ser klippene fra kampen så skjønner du at Crainey er søppel. Det begynner å ligne hat fra min side mot godeste Crainey. Han er den suverent dårligste venstrebacken vi kan bruke. Da har vi spillere som Frazer, Parker, Madden, Lewis og Kilgallon som alle gjør en bedre jobb på v.backen. Og ja jeg vet at Kilgallon er vår beste stopper, men da er det tross alt bedre å bruke han på v.backen i stede for at Crainey for spille et eneste minutt til med den hvite hjemmedrakten eller den gule bortedrakten.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

Torgeir

Re: Crainey for Rochdale
« Svar #8 på: August 09, 2006, 16:36:43 »
quote:
Originally posted by AndyMathie

Bjorn det lukter ikke hylekor, men hvis du ser klippene fra kampen så skjønner du at Crainey er søppel. Det begynner å ligne hat fra min side mot godeste Crainey. Han er den suverent dårligste venstrebacken vi kan bruke. Da har vi spillere som Frazer, Parker, Madden, Lewis og Kilgallon som alle gjør en bedre jobb på v.backen. Og ja jeg vet at Kilgallon er vår beste stopper, men da er det tross alt bedre å bruke han på v.backen i stede for at Crainey for spille et eneste minutt til med den hvite hjemmedrakten eller den gule bortedrakten.

We are Leeds and we are proud of it!



Kalle våre egne spillere søppel,jævla kløne osv..[}:)][}:)][}:)] Håpløst...støtt laget og alle som spiller for Leeds United for f.....

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

« Siste redigering: August 09, 2006, 16:37:28 av Torgeir »
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


GeirO

Re: Crainey for Rochdale
« Svar #9 på: August 09, 2006, 16:44:39 »
quote:
Originally posted by Torgeir

quote:
Originally posted by AndyMathie

Bjorn det lukter ikke hylekor, men hvis du ser klippene fra kampen så skjønner du at Crainey er søppel. Det begynner å ligne hat fra min side mot godeste Crainey. Han er den suverent dårligste venstrebacken vi kan bruke. Da har vi spillere som Frazer, Parker, Madden, Lewis og Kilgallon som alle gjør en bedre jobb på v.backen. Og ja jeg vet at Kilgallon er vår beste stopper, men da er det tross alt bedre å bruke han på v.backen i stede for at Crainey for spille et eneste minutt til med den hvite hjemmedrakten eller den gule bortedrakten.

We are Leeds and we are proud of it!



Kalle våre egne spillere søppel,jævla kløne osv..[}:)][}:)][}:)] Håpløst...støtt laget og alle som spiller for Leeds United for f.....

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir




Er litt enig. Crainey hadde en bra match sist og en dårlig match nå. Akkurat som oss på oldboyslaget[;)]

Regner med mange baserer seg på fjorårssesongen også. Men har vi så mye å ta av? Nå får vi kanskje inn en ny, svak venstreback fra Celtic. Foreslår Bergdølmo....
MOT

Bjorn

Re: Crainey for Rochdale
« Svar #10 på: August 09, 2006, 16:57:35 »
Ok.. Jeg så klippet.. So what? Selv om jeg var så uheldig å bare høre kommentarene til QPR igår, var Crainey sammen med Lewis involvert i masse av Leeds's spill. DVS han hadde en god del spill med gode pasninger og innlegg. Jeg vet at Crainey ikke er en diamant, men herregud da. Dette minner jo om personforfølgelse ala Gregan på det værste.. Er Crainey best for plassen spiller han der. Kommer det inn en person som er bedre.. So be it! Inntill da burde vi støtte spillerne istedefor å kalle dem søppel. Kommentarer som ikke burde inntreffe spør du meg...

Marching On! 4276
« Siste redigering: August 09, 2006, 16:59:12 av Bjorn »
Marching On! 4276

Bjorn

Re: Crainey for Rochdale
« Svar #11 på: August 09, 2006, 17:01:20 »
Det er jo også mulig at jeg må øve litt på engelsken min siden jeg må ha misforstått Cockney komentatoren i går.. eller kanskje jeg hører på kamp, med for patriotiske ører..

Marching On! 4276
Marching On! 4276

wilko92

Re: Crainey for Rochdale
« Svar #12 på: August 09, 2006, 17:07:40 »
Som både Leeds og Rochdale supporter er det helt greit at Crainey kommer!
 

AndyMathie

Re: Crainey for Rochdale
« Svar #13 på: August 09, 2006, 17:09:31 »
Det tar litt overhånd når jeg blir så skuffa som jeg ble i går! Kan strekke meg til å si Crainey er ikke søppel, men bare ikke god nok for Leeds. Støtter laget i tykt og tynt uansett, men blir provosert av Crainey sine inngrep i går. Så da sier jeg som Blackwell:

"I'm very annoyed. If I've upset a few people, I'm sorry – but that's life."

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

Bjorn

Re: Crainey for Rochdale
« Svar #14 på: August 09, 2006, 17:16:25 »
Greit. Da skylder vi på at det er følelsene som tar overhånd, og sånt kan skje.. Men for å kommentere på det du sier om at han ikke er god nok for Leeds.. Både ja og nei.. I Premiership, sannsynligvis ikke. I Championship, ja.

PS: Vi er tross alt bare to kamper inn i sesongen. Mye kan skje utover. Mulig ikke Crainey spiller neste kamp, men det for bli en annen historie. Tror nok han selv er veldig skuffet over at han lagde straffe.


Marching On! 4276
Marching On! 4276

AndyMathie

Re: Crainey for Rochdale
« Svar #15 på: August 09, 2006, 17:28:07 »
Har alltid støttet Crainey, men synes det straffesparket han lager er noe han og andre Leeds spillere ikke bør gjøre og om de gjør det så blir de sparket ut av laget for som f....

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!