Skrevet av Emne: Mo Camara  (Lest 10304 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GeirO

Re: Mo Camara
« Svar #60 på: August 10, 2006, 14:09:25 »
Intet nytt på de offisielle sidene ennå.

Tror Bates vil ha Camara, mens Blackie ikke vil ha Camara. The KB war!
Ender med at Blackie går av i protest! Føler seg overstyrt.
MOT

Peter7

Re: Mo Camara
« Svar #61 på: August 10, 2006, 18:50:44 »
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Robert H.

Re: Mo Camara
« Svar #62 på: August 11, 2006, 17:14:27 »

mads

Re: Mo Camara
« Svar #63 på: August 11, 2006, 17:22:54 »
det er nu godt nok, håber vi kan finde en anden, for det SKAL vi...jeg må indrømme at de ting jeg har læst om Camara kun har været dårlige! godt med foxe, håber han kan tage Butlers plads...
hvad med bonnissel? er han væk?
gad godt at få en opdate på hvem der er til prøvetræning...

Premier League i næste sæson!
 

kjellern

Re: Mo Camara
« Svar #64 på: August 11, 2006, 17:32:37 »
Puh - det var nære ! Takk Derby.

Ken Bates opplyser på Yorkshire Radio i formiddag at Kilgallon blir i klubben - uansett (!?). I tillegg kommer det en viktig "exclusive" i et intervju på mandag.....?? Forstår det som at det er noe annet enn at Hayden Foxe signerer, men denne mannen (Bates) er jo god på markedsføring av seg selv og klubben - ref pressekonferansen om konflikten med Chelsea.
 

marve

Re: Mo Camara
« Svar #65 på: August 11, 2006, 17:34:40 »
Dette beviser vell bare hvor vanskelig det er for kb økonomisk når vi blir slått av derby i denne signingen .Vi må begynne å bli mer realistiske her inne ,vi vill i år ikke kunne signe spillere med et allerede kjent navn .Kb må fortsette  å søke å prøve ,som han har gjort lenge nå .KB gjør faktisk en jæ..... bra jobb med de små midlene han har,ingen lett jobb han har faktisk ,med fans og eier som krever resultater .Hva om Ken Bates bidro med å åpne lommeboka ,og hva om vi fans begynte å støtte laget og manageren litt mer?????.Kb går ivertfall 110% inn for jobben han har ,og gjør det bra synes jeg .
 

Peter7

Re: Mo Camara
« Svar #66 på: August 11, 2006, 17:57:46 »
Bates burde åpne lommeboka - og holde kjeften lukket!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

GeirO

Re: Mo Camara
« Svar #67 på: August 11, 2006, 18:09:05 »
Det har vi vel fortsatt en venstrebackproblem. Ikke det at jeg tror Crainey er så dårlig som hylekoret her inne skal ha det til. Han er vel god nok til å spille flere kamper, men når vi først kjøper en ny venstreback bør det være noen som er bedre enn Crainey.
MOT

Peter7

Re: Mo Camara
« Svar #68 på: August 11, 2006, 18:09:35 »
Ian Harte er vel ledig på markedet nå, tror jeg ...
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

R - R

Re: Mo Camara
« Svar #69 på: August 11, 2006, 19:42:41 »
quote:
Originally posted by marve

Dette beviser vell bare hvor vanskelig det er for kb økonomisk når vi blir slått av derby i denne signingen .Vi må begynne å bli mer realistiske her inne ,vi vill i år ikke kunne signe spillere med et allerede kjent navn .Kb må fortsette  å søke å prøve ,som han har gjort lenge nå .KB gjør faktisk en jæ..... bra jobb med de små midlene han har,ingen lett jobb han har faktisk ,med fans og eier som krever resultater .Hva om Ken Bates bidro med å åpne lommeboka ,og hva om vi fans begynte å støtte laget og manageren litt mer?????.Kb går ivertfall 110% inn for jobben han har ,og gjør det bra synes jeg .



Midlar finst det til å hente Camara om viljen er der, men dei ville heller hente Camara på lån framfor kjøp pga hans alder. Trur Leeds heller ville satse på å ha han ut sesongen, for så å hente ein sterk vback neste sesong (i PL?).

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Papi

Re: Mo Camara
« Svar #70 på: August 11, 2006, 19:47:40 »
Til dere som ber Bates opne lommeboka: Har vi ikkje lært??
Spillere som blir "overpriset" kan me ikkje strekkja oss etter.
Har jo nett vore "in the shadow of valley of death" økonomisk, å neimen om eg vil ned der ein gong til.
Me må vente til neste sesong før me evt. har mulighet til å strekkja oss litt lenger økonomisk....

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

ragnar

Re: Mo Camara
« Svar #71 på: August 11, 2006, 19:49:08 »
Bates støtter nok Blackwell med midler, men samtidig er Bates opptatt av å få litt valuta igjen for de pengene han allerede har investert og vil investere. Noe som gjør at Blackwell må selge først, så kjøpe. Edruelighet er det vel Bates kjører på i Leeds nå om dagen.

Sammtidig er det kjipt å bli slått av Derby i denne saken, men jeg kan jo forstå det og da. Leeds vil bare låne gamlingen i et år, mens Derby vil kjøpe... ;-)

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Peter7

Re: Mo Camara
« Svar #72 på: August 11, 2006, 19:58:00 »
quote:
Originally posted by Papi

Til dere som ber Bates opne lommeboka: Har vi ikkje lært??
Spillere som blir "overpriset" kan me ikkje strekkja oss etter.
Har jo nett vore "in the shadow of valley of death" økonomisk, å neimen om eg vil ned der ein gong til.
Me må vente til neste sesong før me evt. har mulighet til å strekkja oss litt lenger økonomisk....




Mente vel ikke akkurat at CAMARA var noe å åpne lommeboka for, da.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Cherry

Re: Mo Camara
« Svar #73 på: August 11, 2006, 20:36:50 »
Helt greit, men få da noe annet på plass!  Bonnissel???
 

Kenneth

Re: Mo Camara
« Svar #74 på: August 12, 2006, 03:35:22 »
Når valget sto mellom lån for eit år eller 3 års kontrakt i Derby var vel valget greit. Utifrå det eg har lest om han frå folk som har sett Celtic, gikk me ikkje glipp av ein diamant..kjøp Lee Naylor frå Wolves,26 år og har eit år igjen av kontrakten.