Skrevet av Emne: Stone er ferdig i Leeds.  (Lest 2716 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Stone er ferdig i Leeds.
« på: Oktober 29, 2006, 16:52:48 »
Han skal vist bli behandlet som en Bakke og kjøpes ut av klubben
http://www.timesonline.co.uk/article/0,,435-2426745,00.html



Budda

Re: Stone er ferdig i Leeds.
« Svar #1 på: Oktober 29, 2006, 16:57:25 »
Er bare å få bort Stone. Han begynner å dra på årene og når han spiller så blir han bare skadet. Bra å få bort litt daukjøtt
Endre

SirOlsen

Re: Stone er ferdig i Leeds.
« Svar #2 på: Oktober 29, 2006, 18:03:01 »
Tja, han begynner å dra på årene, og han har jo også vært litt ute, men det var vel pga en operasjon mener jeg å huske som han utsatte pga en annen i Leeds skulle ha samme operasjon tok den først.. stemmer ikke dette?.. (mener jeg leste dette i TPN)..

Uansett.. synes Stone har levert et helt allright bidrag til Leeds. Men klart, han blir ikke yngre, så det kan vel kanskje være greit å få noe for ham nå som det enda er mulig å få noe for ham kanskje`?...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

h.b

  • Gjest
Re: Stone er ferdig i Leeds.
« Svar #3 på: Oktober 29, 2006, 18:09:15 »
Øisten. Dette betyr enkelt og greit at Leeds betaler Stone en viss sum for å frigjøre han fra kontrakten. Det vil koste Leeds penger å bli kvitt ham



Sheridan

Re: Stone er ferdig i Leeds.
« Svar #4 på: Oktober 29, 2006, 18:11:57 »
Flott. Ny bra avgjørelse av Bates og Wise.


Robert H.

Re: Stone er ferdig i Leeds.
« Svar #5 på: Oktober 29, 2006, 18:19:16 »
Stone er vel fylt 35 og har sett sine beste dager. De kampene han har spilt i år har han imidlertid ikke gjort seg bort så jeg skjønner ikke helt hastverket med å si opp kontrakten...

h.b

  • Gjest
Re: Stone er ferdig i Leeds.
« Svar #6 på: Oktober 29, 2006, 18:23:09 »
Nå er vel dette muligens starten på å forynge Leeds. Jeg vil helst ikke at spillere som passerer 32 skal få mere enn 1 års kontrakt av gangen. Se på Arsenal. De kjører denne linja.
Nå må det bli slutt på at overskuddslageret av fotballspillere kommer til Leeds. Til sommeren slutter også Gary Kelly. Da må vi nå begynne å tenke på å hente inn en høyreback



Sheridan

Re: Stone er ferdig i Leeds.
« Svar #7 på: Oktober 29, 2006, 18:24:54 »
quote:
Originally posted by Robert H.

Stone er vel fylt 35 og har sett sine beste dager. De kampene han har spilt i år har han imidlertid ikke gjort seg bort så jeg skjønner ikke helt hastverket med å si opp kontrakten...



Mannen er jo fotball invalid.


Robert H.

Re: Stone er ferdig i Leeds.
« Svar #8 på: Oktober 29, 2006, 18:30:02 »
Ja, men det var han jo også når han var vår beste spiller i sesongens to første kamper [;)]

I tillegg så er ikke akkurat midtbanen vår sterkeste lagdel for tiden...[:(]

quote:
Originally posted by Sheridan

quote:
Originally posted by Robert H.

Stone er vel fylt 35 og har sett sine beste dager. De kampene han har spilt i år har han imidlertid ikke gjort seg bort så jeg skjønner ikke helt hastverket med å si opp kontrakten...



Mannen er jo fotball invalid.




Ferre

Re: Stone er ferdig i Leeds.
« Svar #9 på: Oktober 29, 2006, 19:11:45 »
Vi kan jo bare beholde Stone til januar, og prøve å selge ham da. Kan være greit å ha i tilfelle skader o.l, har jo gjort en bra innsats i de kampene han har spilt.

-WE'LL BE BACK-

R - R

Re: Stone er ferdig i Leeds.
« Svar #10 på: Oktober 29, 2006, 19:32:03 »
quote:
Originally posted by h.b

Øisten. Dette betyr enkelt og greit at Leeds betaler Stone en viss sum for å frigjøre han fra kontrakten. Det vil koste Leeds penger å bli kvitt ham






Leeds maa uansett betale Stone lonna for aa vere i klubben. Om vi slepp unna med litt mindre i eit oppgjer med han saa er det berre bra. Har aldri heilt hatt trua paa Stone. Det eg har sett av han har ikkje vore godt nok. Ikkje har han fart eller teknikk til aa kome rundt paa hogrekanten, og i tillegg slit han med skadar. Stone er ein gammal mann, og har i mine auge gjort sitt paa fotballbana.

quote:
Originally posted by Ferre

Vi kan jo bare beholde Stone til januar, og prøve å selge ham da. Kan være greit å ha i tilfelle skader o.l, har jo gjort en bra innsats i de kampene han har spilt.

-WE'LL BE BACK-



Kor enkelt er det aa selge ein spelar som meir eller mindre har gaatt skada dei siste aara? Vi har Frazer som back-up paa hogrekant og hogreback. Samstundes skal ein ikkje sjaa vekk i fraa at dette er eit omraade Wise vil styrke stallen paa i januar.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Ferre

Re: Stone er ferdig i Leeds.
« Svar #11 på: Oktober 29, 2006, 19:34:10 »
Får sikkert solgt han for en veldig billig penge. Kan jo bare vente til januar og prøve å selge han da, er bedre det enn å betale han ut nå.

-WE'LL BE BACK-

peacock

Re: Stone er ferdig i Leeds.
« Svar #12 på: Oktober 29, 2006, 22:53:52 »
Er du sikker på at Kelly slutter, h.b?
Mannen holder da fint enda.

R - R

Re: Stone er ferdig i Leeds.
« Svar #13 på: Oktober 30, 2006, 02:06:01 »
Ja, er ganske sikker paa at Kelly sluttar etter denne sesongen. Det er siste aaret i kontrakten hans, og han har vel sagt sjolv at dette er siste sesongen.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Førde

Re: Stone er ferdig i Leeds.
« Svar #14 på: Oktober 30, 2006, 02:25:47 »
De kan jo hende at Kelly vil spille eit år til da?! Om bates & Wise gjør de bra, de kan jo hende, kelly er ein BRA spiller!!!
Marching On Together!
Marching On Together

Sander

Re: Stone er ferdig i Leeds.
« Svar #15 på: Oktober 30, 2006, 09:09:44 »
Vil gjerne ha Kelly et år te, men da må han skrive ny kontrakt, og med mindre lønn. Spørs om han gidder det
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Stone er ferdig i Leeds.
« Svar #16 på: Oktober 30, 2006, 15:00:37 »
Stone bør ihvertfall behandles på en skikkelig måte. De kampene han spilte var han helt ok og han har virket som en bra fyr!
Yeboahs vitne

flynn

Re: Stone er ferdig i Leeds.
« Svar #17 på: Oktober 30, 2006, 15:16:33 »
Enig med deg fmtj, jeg så Stone som en kandidat til en eller annen rolle i klubben framover, men med Wise / Poyet inne vil de vel ha ting på sin måte, og sine folk inn overalt, så da røyk vel den. Stone har jo vært ekstremt uheldig med skader etter at han kom til Leeds, og hans dager som spiller er vel talte. Jeg tror vi får høre mer til ham framover, men da trolig ikke i forbindelse med Leeds desverre!

flynn

Papi

Re: Stone er ferdig i Leeds.
« Svar #18 på: Oktober 30, 2006, 20:56:17 »
Kelly er en meget habil spiller, men det tørr eg påstå at Richardson også er.
Vil nok gjøre ein bortimot like god figur på høgrebacken, om ikkje bedre, vanskelig og si pr dags dato.

Men for all del, ein Kelly med 60% mindre i lønn er velkommen!





As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Dennis

Re: Stone er ferdig i Leeds.
« Svar #19 på: Oktober 30, 2006, 21:21:49 »
Om vi skulle være så (u)heldig å rykke opp, så tipper jeg Gary Kelly vil reforhandle med Leeds om et år eller to til.

Jeg veit ikke hva slags type han er, men han er jo Leeds-mann tvers igjennom og burde få tilbud om jobb på et eller annet plan i klubben, etter at fotballskoa hans er lagt på hylla. Mannen er jo en nesten en legende!

Steve Stone så jeg på som et godt kjøp da han kom, dessverre har skadet ødelagt det meste for han. Han oser jo av rutine og var\er sikkert en fin type å ha i laget, både i kamp og på trening.


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

SirOlsen

Re: Stone er ferdig i Leeds.
« Svar #20 på: Oktober 30, 2006, 22:51:08 »
Nå er vel dette egentlig en tråd om Stone, men som har blitt mere om G.Kelly..
men uansett når det gjelder Stone (også Kelly forsåvidt), så er Stone en kar som jeg synes har tått bra på av det jeg har sett.. Han har vært flink til å fyre opp laget og han virker som en mann som faktisk har viet seg til klubben med sjel og hjerte.. og det synes jeg han og skal krediteres for.. Stone har mye erfaring oppgjennom og vært innom mange klubber, og jeg har likt holdningen han har vist som Leeds mann..å for all del, skal han bort, så behandle han pent, som han har gjort for oss mener nå jeg.. respekt med andre ord.. (med mindre han skulle plutselig bli dritsekk da...)

Når det gjelder Kelly, er det en mann jeg virkelig kulle håpe fortsatte i Leeds.. han har jo vært hele tiden i Leeds, og er vel den eneste mannen vi har igjen fra storlaget vi var for et fåtalls år siden.. Han jobber jevnt og trutt og løper og løper.. om han ikke alltid gjør det like bra, så synes jeg i allefall ikke vi skal slakte han for innsatsen han gir for klubben.. både på og utenfor banen..han er et arbeidsjern, og han har vist at han er Leeds ansikt, hjerte og sjel i lang lang tid.. tar jeg ikke helt feil, så har han vært det hele hans fotballkarriære.. omtrent i allefall..

Så det er trist om vi mister spillere som har høy betydning for laget som Kelly.. ta feks Radebe.. Leeds mann tvers gjennom... slike folk liker vi!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Sheridan

Re: Stone er ferdig i Leeds.
« Svar #21 på: Oktober 31, 2006, 00:09:37 »
Gary Kelly!
Vår klart beste og mest stabile spiller de siste 18 månedene.
Han har jo hevdet lenge at dette er hans siste sesong.
Håper Wise og Iren blir enige om en fortsettelse.
Han har nemlig mye å bidra med enda.
Mot Southend gikk han igjen foran med en guts og vilje som smitter.

« Siste redigering: Oktober 31, 2006, 00:10:10 av Sheridan »

SirOlsen

Re: Stone er ferdig i Leeds.
« Svar #22 på: Oktober 31, 2006, 02:12:29 »
Helt klart, Kelly har mye å bidra med.. han jobber jevnt og trutt og har bra stå på vilje.. ikke minst er han et godt eksempel foran andre spillere.. et fjell som har ofret sin karriærer for vår kjære klubb.. jeg blir glad i sånne folk!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-