Skrevet av Emne: Veteranen: George W. Bush  (Lest 2342 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erik_

Veteranen: George W. Bush
« på: August 10, 2006, 03:26:14 »
quote:
Originally posted by Jon R
Du må gjerne lage en egen topic om George W. Bush, bla bla bla (noe svada om denne Blackwell på Leeds).


Jeg ble litt nysgjerrig jeg på hva du har å si om denne George. Har du noe i mot å dele dine synspunkter om herren i det hvite hus?

Om han er en like stor fjott som jeg mener han er, og at han bare er en nikkedukke for..., osv. [8D]

Altså om jeg er langt bak deg i mine analyser av denne mannen. Eller om jeg er laaaaaaangt bak...

(Som kjent er det jo i min aldersgruppe vanlig å ta feil)

Jon R

Re: Veteranen: George W. Bush
« Svar #1 på: August 10, 2006, 04:21:32 »
[:D]

Jon R.
Jon R.

RoarG

Re: Veteranen: George W. Bush
« Svar #2 på: Februar 01, 2007, 01:27:18 »
Synes du virkelig at vi kultiverte Leedsfans skal kaste bort en hel link på denne pappadalten og undermåleren bare fordi han bor i et stort hvitt hus i Washington DC? [xx(]
quote:
Originally posted by Enrique

quote:
Originally posted by Jon R
Du må gjerne lage en egen topic om George W. Bush, bla bla bla (noe svada om denne Blackwell på Leeds).


Jeg ble litt nysgjerrig jeg på hva du har å si om denne George. Har du noe i mot å dele dine synspunkter om herren i det hvite hus?

Om han er en like stor fjott som jeg mener han er, og at han bare er en nikkedukke for..., osv. [8D]

Altså om jeg er langt bak deg i mine analyser av denne mannen. Eller om jeg er laaaaaaangt bak...

(Som kjent er det jo i min aldersgruppe vanlig å ta feil)



Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

MrK

Re: Veteranen: George W. Bush
« Svar #3 på: Februar 01, 2007, 02:13:32 »
Det er da et fint hus..........

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Erik_

Re: Veteranen: George W. Bush
« Svar #4 på: Februar 01, 2007, 02:25:10 »
quote:
Originally posted by RoarG

Synes du virkelig at vi kultiverte Leedsfans skal kaste bort en hel link på denne pappadalten og undermåleren bare fordi han bor i et stort hvitt hus i Washington DC? [xx(]


På den tiden føltes det veldig riktig, Roar. [8D]