Skrevet av Emne: Bakke vs Westlake  (Lest 1922 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jarle

Bakke vs Westlake
« på: August 10, 2006, 03:59:55 »
Ser av en Leeds fan på Teamtalk at Bakke ikke viste noe og at Westlake imponerte stort.
I tillegg var hen mektig imponert over Stone og hvordan vi på bortebane fullstendig dominerte QPR!

La oss ta det positive... og erkjenne at Leeds ikke vil vinne alle sine kamper denne sessongen... men det gjør derimot  ingen lag...

Bortsett fra nesten (spilte på et kongelag selv i 1978) 78 seire / 0 uavgjort / 1 tap
mimremimre...




Jon R

Re: Bakke vs Westlake
« Svar #1 på: August 10, 2006, 04:16:54 »
Dette tar jeg med en klype salt! I følge Lorimer var Bakke "terrific" og banens dominerende spiller inntil han måtte gå ut med noe som lignet på en hamstering. Når det er sagt: Westlake fikk skryt han også, spesielt for sin offensive innstilling. Konklusjonen må bli at vi hadde tre gode midtbanespillere igår. Derry var nemlig langt under pari, igjen iflg Lorimer. Lewis var horribel i første og god i andre så vi sier tre og en halv. [:)]

Total dominans i 70 minutter og en haug med målsjanser: Dette tyder tross alt på en klar fremgang siden ifjor da vi trolig hadde tapt en kamp som denne 1-0. [|)]

Jon R.
« Siste redigering: August 10, 2006, 04:25:21 av Jon R »
Jon R.

HåvardK

Re: Bakke vs Westlake
« Svar #2 på: August 10, 2006, 05:20:48 »
quote:
Originally posted by Jon R

Dette tar jeg med en klype salt! I følge Lorimer var Bakke "terrific" og banens dominerende spiller inntil han måtte gå ut med noe som lignet på en hamstering. Når det er sagt: Westlake fikk skryt han også, spesielt for sin offensive innstilling. Konklusjonen må bli at vi hadde tre gode midtbanespillere igår. Derry var nemlig langt under pari, igjen iflg Lorimer. Lewis var horribel i første og god i andre så vi sier tre og en halv. [:)]

Total dominans i 70 minutter og en haug med målsjanser: Dette tyder tross alt på en klar fremgang siden ifjor da vi trolig hadde tapt en kamp som denne 1-0. [|)]

Jon R.



Her er du inne på noe vesentlig, Jon. Vi skaper - og setter - sjanser, til tross for at vi har Cressy ute og at Hulse er borte. Imidlertid var nok den godeste Lorimer mer opptatt av å understreke hvor halsløst spillet vårt ble etter å ha tatt ledelsen 2-1, og vi kunne absolutt ha tapt denne kampen med de sjansene QPR hadde på slutten. Jeg kan ikke trekke en annen konklusjon enn å si at det blir spennende å følge fortsettelsen. Og vinner vel ikke noen profet-pris på det.

GeirO

Re: Bakke vs Westlake
« Svar #3 på: August 10, 2006, 13:52:14 »
quote:
Derry var nemlig langt under pari, igjen iflg Lorimer


Er det ikke flere enn meg som synes det er ufattelig at Derry får lov å starte disse to første kampene uten noe matchtrening og sannsynligvis få få eller ingen treninger bak seg? Kunne sagt på forhånd at han ville spilt dårlig disse to kampene! Klippekortspillere skal vi ikke ha på laget vårt. Kanskje vi hadde hatt seks poeng hvis bedre trente spillere hadde spilt i stedet for en halv Derry, Westlake f.eks.
MOT

AndyMathie

Re: Bakke vs Westlake
« Svar #4 på: August 10, 2006, 14:24:10 »
Derry trenger kamp trening og kommer til å bli bedre og bedre. Riktig å bruke han. Veldig viktig for oss det.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

GeirO

Re: Bakke vs Westlake
« Svar #5 på: August 10, 2006, 14:50:52 »
quote:
Originally posted by AndyMathie

Derry trenger kamp trening og kommer til å bli bedre og bedre. Riktig å bruke han. Veldig viktig for oss det.

We are Leeds and we are proud of it!



Helt uenig. Kan ikke bruke CCC-kamper som en arena hvor de som trenger det får matchtrening som en del av rekonvalesenten. Vi taper poeng når vi stiller med 10 og en halv mann!
MOT

Papi

Re: Bakke vs Westlake
« Svar #6 på: August 10, 2006, 16:28:36 »
Nå er vel Derry og Westlake to vidt forskjellige spillertyper. Derry holder seg frå midtsirkelen og bakover, mens Westlake jobber fremover. Pr.dags dato er det vel kun Sean Gregan som fungerer som cover som den defensive på midten. Nicholls er som kjend ikkje klar før om eit pr. mnd.

Om Derry skulle ha spilt eller ikkje kan diskuterast. Forsvarer hans plass i seriepremieren mot Norwich, men spm er om han skulle vore kvilt mot QPR! To kamper på 4 dager for ein spelar som knapt har trent er "tungt" for vedkommande.
Spm er om ein Derry for halv maskin gjør ein like god jobb som ein "heil" Gregan??

Men ein utkvilt Derry, med ein god treningsuke bak seg vil eg gjerne sjå på bana mot C Palace!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Peter7

Re: Bakke vs Westlake
« Svar #7 på: August 10, 2006, 16:46:33 »
Hvis Bakke ikke hadde vært norsk så hadde han vært like populær hos oss som Harte, Gregan, Crainey, for å nevne noen "hoggestabber" Leeds-fansen har hatt.

Det eneste han nå kan gjøre for å bli kvitt stempelet som et overbetalt "pisshead" er å holde seg skadefri og spille god fotball - noe han har hatt tilløp til i år.

Westlake høres ut til å være en interessant spiller, gleder meg til å se ham i aksjon (forhåpentligvis snart - på Viasat...)
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Papi

Re: Bakke vs Westlake
« Svar #8 på: August 10, 2006, 17:21:55 »
quote:
Originally posted by Peter7

Hvis Bakke ikke hadde vært norsk så hadde han vært like populær hos oss som Harte, Gregan, Crainey, for å nevne noen "hoggestabber" Leeds-fansen har hatt.

Det eneste han nå kan gjøre for å bli kvitt stempelet som et overbetalt "pisshead" er å holde seg skadefri og spille god fotball - noe han har hatt tilløp til i år.

Westlake høres ut til å være en interessant spiller, gleder meg til å se ham i aksjon (forhåpentligvis snart - på Viasat...)



Ingen stor fan av Bakke skjønner eg..
Hadde ikkje Eirik hatt den lønna som han nå har, hadde nok "pipen" hatt ein annen låt. Folk må slutte å sjå negativt på Bakke bare på grunn av lønna.
Lønna ER altfor stor i forhold til spiller og niva på laget, det skal eg fullstendig klar over!!
Men la gutten spille fotball slik som han gjør no, så snakkes vi ved evt. fornying av kontrakten etter sesongen.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

AndyMathie

Re: Bakke vs Westlake
« Svar #9 på: August 10, 2006, 17:54:58 »
Bra Papi, vi må jo bruke han for at han skal bli 100% på nivået han hadde i fjor. Er enig i at han kanskje kunne ha godt av å vile seg kamnpen mot QPR. Uansett så gleder jeg meg til å se han i aksjon mot Palace på søndag.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

Peter7

Re: Bakke vs Westlake
« Svar #10 på: August 10, 2006, 18:32:54 »
Jeg står naturligvis bak alle spillerne, så lenge de er i Leeds.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'