Skrevet av Emne: Ã…r VS fjor  (Lest 2333 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats-

  • Gjest
Ã…r VS fjor
« på: August 14, 2006, 06:52:37 »
Hva skal vi si om "tegnen" vi ser i år kontra i fjor? Hvordan mener dere laget ser ut på pitchen i årets start i forhold til i fjor?

Personlig ser det ut som at laget er blitt en enhet og vi spiller bra fotball til tider. Er det bare jeg som har et elendig fotballhode?

Mvh Mats.

Verste jeg vet er medgangs supportere Mvh Mats

ToreLA

Re: Ã…r VS fjor
« Svar #1 på: August 14, 2006, 07:01:28 »
Jeg er enig det lille jeg har sett. Synes også det var tendenser til det i Norge også. Det er mer plan over spillet og mindre lange baller.




----------------------
www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes


SOL

Re: Ã…r VS fjor
« Svar #2 på: August 14, 2006, 14:53:36 »
Jeg var over og såg kampene mot Norwich og QPR og jeg må si at vi har større innsats, er blitt mer spillende og ikke minst skapte vi flere sjanser på disse kampene enn vi gjord i de ti første i fjor.. Det som skremmer meg mest er likevel at Crainey fremdeles spiller! Nå hadde han en brukbar kamp i går mot CP, men mot QPR var han ufattelig dårlig.
 

gelderdend

Re: Ã…r VS fjor
« Svar #3 på: August 14, 2006, 14:56:00 »
Av det jeg har sett i år er årets utgave av Leeds United vesentlig bedre enn fjorårets. Vi er i år et mer spillende lag, med Stone og Westlake som de kreative på midtbanen. Igår mot Palace kunne man knapt se den lange meningsløse ballen fra Crainey eller Kelly slik vi gjorde så altfor ofte ifjor. Jeg synes Leeds spilte en kjempekamp igår, vi var det klart beste laget i 1 omgang og var uheldig som ikke ledet. Palace kom mer med i 2 da morrison og ikke minst Freedman kom inn (han rev oss i filler). Jeg tror vi hadde tatt alle 3 poeng hadde Horsfield holdt hodet kaldt.

Jeg synes dette lover godt videre i sesongen.

Proud to be Leeds!
 

gelderdend

Re: Ã…r VS fjor
« Svar #4 på: August 14, 2006, 14:59:24 »
quote:
Originally posted by SOL

Jeg var over og såg kampene mot Norwich og QPR og jeg må si at vi har større innsats, er blitt mer spillende og ikke minst skapte vi flere sjanser på disse kampene enn vi gjord i de ti første i fjor.. Det som skremmer meg mest er likevel at Crainey fremdeles spiller! Nå hadde han en brukbar kamp i går mot CP, men mot QPR var han ufattelig dårlig.



Crainey spilte ingen kjempekamp igår heller akkurat. Palace kom rundt på kanten hans flere ganger. Jeg synes han selger seg billig altfor ofte, ofte langt ute på banen. VB er definitivt vårt svakeste punkt, og denne mannen kommer til å koste mange poeng utover. Her må det forsterkes!
« Siste redigering: August 14, 2006, 15:00:06 av gelderdend »
 

Papi

Re: Ã…r VS fjor
« Svar #5 på: August 14, 2006, 15:47:47 »
Spesiellt Westlake imponerte med i går. La ned ufattelig mange meter på midtbana, og snappa opp mange baller...!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Jon R

Re: Ã…r VS fjor
« Svar #6 på: August 14, 2006, 16:35:18 »
Utfra hva jeg så i CP kampen, er pasningspillet radikalt forbedret siden i fjor. Stone har gitt midtbanen vår en ny dimensjon. Vi har en svært ambisiøs spillestil, og vi skal nok slite med de mest aggressive "kick and run" lagene, men på sikt tror jeg vi vil tjene på å spille en mer "posession" orientert fotball enn de fleste andre lagene i denne divisjonen. Det jeg så i første omgang igår, gir meg også håp om at en duo bestående av Blake og Healy, kan bli en skikkelig striking force. For den løsningen tvinger seg vel frem nå som Horsefield mest sannsynlig får tre kamper å sone? [:)]

Jon R.
Jon R.

flynn

Re: Ã…r VS fjor
« Svar #7 på: August 14, 2006, 16:54:42 »
Enig i dette Jon R. Jeg var selvsagt deppa etter at vi mistet poeng på overtid igjen, men jeg hadde egentlig kalkulert inn ett tap her, og inntrykket mitt av laget i denne kampen er gjennomgående positivt. Det var en tanke bak det meste av det som foregikk synes jeg, og rent spillemessig tror jeg vi er (minst) på høyde med de fleste lagene i CCC. Det skulle forresten bare mangle, vi har jo en rekke etablerte spillere med fartstid i relativt gode klubber. Det som bekymrer er om vi har pondus nok i situasjoner hvor vi trenger å gjøre det QPR og CP nettopp har demonstrert mot oss, nemlig å trykke på motstanderens mål i sluttminuttene for å berge ett poeng eller tre. I slike situasjoner er vi avhengige av duellspillere foran, og det får vi ikke med Healy/Blake. Muligens er Horsfield og/eller Cresswell mer den typen angripere, men selv de er ikke direkte fyrtårn. Det er nettopp i denne fasen av spillet jeg tror Hulse kan bli sårt savnet. I Derry/Westlake har vi duellstyrke på midten, og Kelly/Lewis slår tildels gode innlegg, så da trenger vi noen til å vinne duellene foran kassa. Kanskje kan Killa brukes foran i sluttminuttene dersom vi sliter med å trenge gjennom lag som ligger på egen 16meter og klarerer?

Flynn

Jon R

Re: Ã…r VS fjor
« Svar #8 på: August 14, 2006, 17:27:18 »
Cresswell er en formidabel duellspiller, Flynn! Utfra hva jeg så ifjor,i en helt annen klasse enn "pingla" Hulse. "Hesten" er ikke borte han heller. [:)]

I fraværet av disse får vi satse på en komfortabel ledelse, før den "tradisjonelle" sluttspurten til mostanderen treffer oss i midt i trynet. [B)]

Jon R.
« Siste redigering: August 14, 2006, 17:47:05 av Jon R »
Jon R.

GeirO

Re: Ã…r VS fjor
« Svar #9 på: August 14, 2006, 17:56:28 »
Mulig Blackwell sverger til en hodespiller der foran. Hvem blir det da? Er Beckford god på hodet? Hvis ja, får han kanskje sjansen foran Blake.

Dette er jo reine positivitetstråden......alle synes Leeds spiller bra!
MOT

Bremner

Re: Ã…r VS fjor
« Svar #10 på: August 14, 2006, 20:11:03 »
Warner - Kelly - Kilgallon -Butler(Foxe) - ?  - Lewis(?) - Bakke(Westlake) - Derry (Nicholls) - Stone( litt usikker på Carole) - Healy(Blake) - Horse(Beckford)

Vi trenger en venstreback og det fort.. Vi trenger Andy Reid. Vi trenger en ung midtstopper og en rask spiss. Muligens en høyrekant. Klarer vi å hente Reid og Davenport (noe jeg tviler på) så ser det med en gang mye bedre ut. I tillegg kommer vel Ben Parker tilbake om 2 måneder..

er jo absolutt redd for at Blackwell heller velger og hente Espen Johnsen, satser videre på Crainey og henter inn noe vrak på lån for å forsterke midtbanen/angrepet...


             
“Every time Leeds concede a goal I feel like I've been stabbed in the heart" - Ole Bremner  ;)

             
“Every time Leeds concede a goal I feel like I've been stabbed in the heart" - Ole Bremner  ;)

Jon R

Re: Ã…r VS fjor
« Svar #11 på: August 14, 2006, 20:18:35 »
quote:
Originally posted by Bremner

Warner - Kelly - Kilgallon -Butler(Foxe) - ?  - Lewis(?) - Bakke(Westlake) - Derry (Nicholls) - Stone( litt usikker på Carole) - Healy(Blake) - Horse(Beckford)

Vi trenger en venstreback og det fort.. Vi trenger Andy Reid. Vi trenger en ung midtstopper og en rask spiss. Muligens en høyrekant. Klarer vi å hente Reid og Davenport (noe jeg tviler på) så ser det med en gang mye bedre ut. I tillegg kommer vel Ben Parker tilbake om 2 måneder..

er jo absolutt redd for at Blackwell heller velger og hente Espen Johnsen, satser videre på Crainey og henter inn noe vrak på lån for å forsterke midtbanen/angrepet...


             
“Every time Leeds concede a goal I feel like I've been stabbed in the heart" - Ole Bremner  ;)




Reid har valgt Charlton. Davenport er linket til B`ham. Parker er på lån frem til nyttår. Espen Johnsen får ikke kontrakt. [:)][8D]

Jon R.
Jon R.

HåvardK

Re: Ã…r VS fjor
« Svar #12 på: August 14, 2006, 22:13:43 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by Bremner

Warner - Kelly - Kilgallon -Butler(Foxe) - ?  - Lewis(?) - Bakke(Westlake) - Derry (Nicholls) - Stone( litt usikker på Carole) - Healy(Blake) - Horse(Beckford)

Vi trenger en venstreback og det fort.. Vi trenger Andy Reid. Vi trenger en ung midtstopper og en rask spiss. Muligens en høyrekant. Klarer vi å hente Reid og Davenport (noe jeg tviler på) så ser det med en gang mye bedre ut. I tillegg kommer vel Ben Parker tilbake om 2 måneder..

er jo absolutt redd for at Blackwell heller velger og hente Espen Johnsen, satser videre på Crainey og henter inn noe vrak på lån for å forsterke midtbanen/angrepet...


             
“Every time Leeds concede a goal I feel like I've been stabbed in the heart" - Ole Bremner  ;)




Reid har valgt Charlton. Davenport er linket til B`ham. Parker er på lån frem til nyttår. Espen Johnsen får ikke kontrakt. [:)][8D]

Jon R.



Og Blackwell har valgt Crainey...[V]

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Ã…r VS fjor
« Svar #13 på: August 14, 2006, 23:04:04 »
quote:
Originally posted by Bremner

Warner - Kelly - Kilgallon -Butler(Foxe) - ?  - Lewis(?) - Bakke(Westlake) - Derry (Nicholls) - Stone( litt usikker på Carole) - Healy(Blake) - Horse(Beckford)

Vi trenger en venstreback og det fort.. Vi trenger Andy Reid. Vi trenger en ung midtstopper og en rask spiss. Muligens en høyrekant. Klarer vi å hente Reid og Davenport (noe jeg tviler på) så ser det med en gang mye bedre ut. I tillegg kommer vel Ben Parker tilbake om 2 måneder..

er jo absolutt redd for at Blackwell heller velger og hente Espen Johnsen, satser videre på Crainey og henter inn noe vrak på lån for å forsterke midtbanen/angrepet...


...han der Nicholls skal visst være bra [B)]




He saw an animal leavin' a muddy trail
Real dirty face and a curly tail
He wasn't too small and he wasn't too big
"Ah, think I'll call it a pig"

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Per-Stian

Re: Ã…r VS fjor
« Svar #14 på: August 14, 2006, 23:27:08 »
Trass mager poengfangst i innleiinga ser eg ikkje mørkt på hausten som kjem. Tykte midtbana såg bra ut mot CP sjølv utan skadde Bakke og Nicholls. Blir "lovely" og få Cresswell som makker for in-form Healy.