Skrevet av Emne: Rnd 3 : Crystal Palace - LEEDS  (Lest 15436 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B-m

Re: Rnd 3 : Crystal Palace - LEEDS
« Svar #90 på: August 13, 2006, 21:21:22 »
Typisk at vi får mål imot, kjenner frustrasjonen bygger seg VELDIG opp. Elendig dommer, totalt på kjøret. Synes vi spilte bra, hadde vi vært 11 mann ville vi ha vunnet.

Synes Westlake virker spennende, ble selvfølgelig mest arbeid bakover idag, men likte teknikken og stilen hans. Derry var god og Stone rolig smart. Virker lovende dette.
« Siste redigering: August 13, 2006, 21:22:41 av B-m »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

tdm

Re: Rnd 3 : Crystal Palace - LEEDS
« Svar #91 på: August 13, 2006, 21:22:11 »
quote:
Originally posted by 26Killa

var innlegget ditt morsomt, Tonny?
morsomt ,kem e du da lille venn?
killer boots, man!!

26Killa, tidligere Foreverleeds



as i walk i get tired and see all kinds of evil!
as i walk i get tired and see all kinds of evil!

Henning

Re: Rnd 3 : Crystal Palace - LEEDS
« Svar #92 på: August 13, 2006, 21:45:32 »
Oppsummering spelar for spelar:

Warner: Stort sett solid. Virkar litt utilpass med beina. Genial redning på slutten. Desverre ikkje heilt på slutten.
Kelly: Jobbar bra. Tidvis med framover. Blir framskutt back når Stone går innover i bana.
Kilgallon: Banas beste i første omgang.Svak i andre. Tapar duellar og sel seg.
Butler: God kamp. Viser karakter og er stor i andre omgang.
Crainey: Brukbar pasningsfot. Slit enkelte gongar med plassering og førsteforsvar. Bedre kontoll i andre.(Får god hjelp av Lewis).
Stone: Jobbar mykje sentralt i bana. God heilt til det blir tomt på slutten.
Derry: Stor innsats, har forbetra pasningsfoten.
Westlake: Frisk i starten. Spring mykje, men ofte litt feil. Sel seg for ofte.
Lewis: Litt uheldig innledningsvis, men har ein god første omgang. Usynleg offansivt i andre. Ligg djupt og hjelper Crainey.
Healy: Jobbar bra heile kampen. Klarar å halde på ballen ei stund, men mista den til slutt. Kjem til mange avslutningar i første. Skulle ha vore 30 cm. høgre og 30 kg. tyngre i denne kampen.
Horsfield: Forsvann tidleg. Dårlege tv-bilder.

Richardson: Jobbar bra. Litt enkle balltap.
Moore: Greitt innhopp. Sei kva dykk vil. Eg likar denne mannen.
Carole: Uheldig innhopp. Sjølvsagt ikkje hans feil.

B-m

Re: Rnd 3 : Crystal Palace - LEEDS
« Svar #93 på: August 13, 2006, 21:47:48 »
quote:
Originally posted by Henning

Oppsummering spelar for spelar:

Warner: Stort sett solid. Virkar litt utilpass med beina. Genial redning på slutten. Desverre ikkje heilt på slutten.
Kelly: Jobbar bra. Tidvis med framover. Blir framskutt back når Stone går innover i bana.
Kilgallon: Banas beste i første omgang.Svak i andre. Tapar duellar og sel seg.
Butler: God kamp. Viser karakter og er stor i andre omgang.
Crainey: Brukbar pasningsfot. Slit enkelte gongar med plassering og førsteforsvar. Bedre kontoll i andre.(Får god hjelp av Lewis).
Stone: Jobbar mykje sentralt i bana. God heilt til det blir tomt på slutten.
Derry: Stor innsats, har forbetra pasningsfoten.
Westlake: Frisk i starten. Spring mykje, men ofte litt feil. Sel seg for ofte.
Lewis: Litt uheldig innledningsvis, men har ein god første omgang. Usynleg offansivt i andre. Ligg djupt og hjelper Crainey.
Healy: Jobbar bra heile kampen. Klarar å halde på ballen ei stund, men mista den til slutt. Kjem til mange avslutningar i første. Skulle ha vore 30 cm. høgre og 30 kg. tyngre i denne kampen.
Horsfield: Forsvann tidleg. Dårlege tv-bilder.

Richardson: Jobbar bra. Litt enkle balltap.
Moore: Greitt innhopp. Sei kva dykk vil. Eg likar denne mannen.
Carole: Uheldig innhopp. Sjølvsagt ikkje hans feil.



Enig her
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Pål Einar

Re: Rnd 3 : Crystal Palace - LEEDS
« Svar #94 på: August 13, 2006, 21:53:04 »
quote:
Originally posted by marve

quote:
Originally posted by Trondheimwhite

Kilgallon som dummer seg ut på det siste målet. Elendig forsvarsspill av han.
Ellers så spilte Leeds stort i dag, og hvis vi kan prestere like godt resten av sesongen som vi gjorde i første omgang, rykker vi rett opp.


- Only users loose drugs




Uenig med deg der det målet må crainy da på seg ,lar vinga få nikke ballen inn i feltet ,det på tross av at crainey var foran mannen sin .ellers enig vi behøver ikke deppe så mye over dette ,vi var veldig godt med i nesten hele kampen og det bare med 10 mann .Jæ.... skuffende å tape på overtid da ,men vi ba vell nesten om det .



Jeg er uenig i det.
Crainey gjør manns jobb i dag, og du kan ikke klage på Crainey bare fordi at "alle" har bestemt at han er rævva. I dag er han helt på det jevne. Han slår faktisk 3-4 meget gode pasninger, og redder oss en gang når Kilgallon har solgt seg på venstrekanten. Så ta ikke den!

Crainey var i det minste ikke banens dårligste i dag, og han skal ikke ha skyld i målet. Det skal Kilgallon ha, som er på feil side av mannen han skal markere.


- Only users loose drugs

- Only users loose drugs


Henning

Re: Rnd 3 : Crystal Palace - LEEDS
« Svar #95 på: August 13, 2006, 22:00:43 »
Ã… skylde på ein enkeltspelar på målet blir vanskeleg.
Utan å ha sett altfor grundig på det var dette feil:

1. Alt for stor avstand mellom midtbane (dårleg press) og forsvaret (står for langt inne).
2. Taper duell 1 (Crainey) og taper duell 2 (Kilgallon).
3. Det var 3 CP- spelarar mot 2 Leeds-spelara på bakerste stolpe.

HåvardK

Re: Rnd 3 : Crystal Palace - LEEDS
« Svar #96 på: August 13, 2006, 22:03:31 »
Ble imponert av Leeds i dag. Syna det virket som om det var plan i spillet, at midtbanespillerne vra trygge med ballen, og likte kombinasjonene med Healy på topp. Med en angriper til tror jeg dette hadde vært borteseier(men dette er det selvsagt ikke noen vits i å spekulere i).

Mine vurderinger:

Warner 8 - virket trygg i feltet og på tilbakespill, og reddet oss et par-tre ganger. MOM.
Crainey 5 - ble ikke utfordret på fart, hadde greie pasninger, men svakhetene hans er tydelige i pressede situasjoner.
Kelly 6 - trygg bakover, men for lite involvert fremover. Få feil.
Butler 7 - Ryddet opp når det trengtes, og dekket over manglende fart.
Kilgallon 7 - Konge i første, slet litt mer i andre. Kan ikke lastes for baklengsmålet, Pål Einar.
Westlake 5 - startet friskt, men virket tung og treg, og lett å passere. God med ballen i beina, kan komme seg med mer trening.
Derry 7 - Rolig med ball, balanserer midtbanen meget bra. En nøkkelspiller.
Lewis 6 - mye involvert i første, og jobbert bedre bakover enn forrige sesong. Ble mer usynlig i andre.
Stone 7 - holder godt på ballen og slår en del gode pasninger. Spiller på det han har, og det rekker i massevis på dette nivået. Dessverre mangler han fart nok til å dra av en mann og avslutte.
Healy 8 - Virket kvikkere enn i fjor. Holder bra på ballen, har mange lure løp og trenger minimalt med plass for å få til en avslutning. Uforståelig bytte.
Horsefield 2 - idiotisk oppførsel foran utvisningen. Ødela kampen for oss med dette.

Subs: Moore 6 - Er veldig ivrig, men hever ikke laget. Får kanskje sjansen sammen med Healy nå når Horse er ute?
Fraz 6 - entusiastisk som alltid, men løfter ikke laget.
Carole - for kort tid til å få poeng. Uforståelig bytte, dog.

Konklusjon: Vi har potensiale til å henge med hvis vi fortsetter å spille på dette nivået. Imidlertid kan vi ikke rote bort poeng på den måten vi har gjort de siste kampene!

raggen

Re: Rnd 3 : Crystal Palace - LEEDS
« Svar #97 på: August 13, 2006, 22:05:27 »
skuffet over poengttapet på overtid igjen. MEN velger likevel å ta med det positive spillet vi til tider viste og det med en mann mindre. er sikker på at vi hadde vunnet denne kampen med 11 mann på banen. watch out cardiff sier jeg bare. leeds hever seg er jeg sikker på

WE ARE SUPER SUPER LEEDS
Forever Leeds United!!!!!!!!

MooCow

Re: Rnd 3 : Crystal Palace - LEEDS
« Svar #98 på: August 13, 2006, 22:42:21 »
Eeeeeeeeeeeeh, kan ikke lastes for baklengsmålet ? Klart Killgallon skal lastast for baklengsmålet, dårleg forsvarsarbeid, men også kredit til Morrison sjølvsagt. Warner bør signast. Kommentatoren på Viasat sug stort. Synd det ikkje blir eit poeng, men bra fighta med 10 mann i nesten heile kampen. Virkar som ei kanskje litt billig utvising av Horsefield, men han skal ikkje unnskyldast for slaget/skubbinga som foregikk, tåpeleg !

Ferre

Re: Rnd 3 : Crystal Palace - LEEDS
« Svar #99 på: August 14, 2006, 00:18:34 »
Veldig god start på kampen. Fra fløyta går skaper presser vi på og skaper halvsjanser. Selv etter Horsfields utvisning eier vi kampen og det kunne fort ha stått 1 - 0 etter 45 minutter. Healy virker i kjempeslag, det var bare synd at han måtte spille enslig spiss nesten hele kampen. Tror Blake og Healy vil fungere bra i lag neste helg. I andre omgang er det Crystal Palace som kjører kampen totalt, Derrys heading er det nærmeste vi er scoring. Vi blir litt feig, og tør ikke sende opp folk i angrep. Veldig irriternde at målet kommer på overtid (igjen), men alt i alt er det en fortjent seier til CP. Sesongen er lang, og etter prestasjonene i første omgang er jeg forsatt positiv for resten av sesongen. Hadde det ikke vært for Horsfields latterlige oppførsel så hadde nok utfallet vært et helt annet.

Min børs:

Warner 8 - Var trygg og veldig god! Vil heller ha Warner enn Johnsen.
Kelly 6.5 - Hadde god kontroll, bra kamp.
Butler 7 - Solid, men slet litt sammen med Killa med Freedman i 2. omg.
Killa 7 - Samme som Butler, god kontroll i store deler av kampen. Litt klønete på målet?
Crainey 6 - Ok kamp, men sliter som sagt i pressede situasjoner.
Stone 6.5 - God jobb defensivt, jobber og sliter. Bidrar litt for lite med offensivt.
Derry 7 - Veldig god 1 omg, er den kreative på midten. Blør for laget!
Westlake 5.5 - God i perioder. Spiller litt for mye støttepasninger.
Lewis 6 - Trussel i 1 omg, men faller helt ut i 2.
Healy 7.5 - Er vår beste spiller i 1 omg, konstant trussel og er nær nettkjenning. Blir altfor alene i 2 omg.
Horsfield 2 - Latterlig å miste hodet på den måten, ødelegger kampen for oss. Skuffende...
 
Subs:
Moore 5 - Ivrig men utretter ikke stort
Frazer 5 - Prøver, men har ikke teknikken som skal til.
Carole -


-WE'LL BE BACK-

Svend Anders

Re: Rnd 3 : Crystal Palace - LEEDS
« Svar #100 på: August 14, 2006, 00:30:28 »
Opp med hodet folkens!

SELVSAGT er det kjipt å tape en sånn kamp, ikke minst etter å ha holdt unna så lenge og spilt såpass bra i 1.omgang.

Men vi MÃ… ta med oss det positive. En 1. omgang hvor vi fører an og skaper mye, og ikke minst - har FART i angrepet - selv med ti mann. Alle som har klaget på at Leeds ikke har noen plan over angrepsspillet, mangel på spillemønster, etc fikk vel et svar de første 45 minuttene i dag. Og hadde Horsfield holdt seg på banen er jeg sikker på at vi hadde scopret.

Og kanskje til og med vunnet.

Heldigvis er det ennå 45 seriekamper igjen av sesongen for oss.

La oss nå ikke la et bortetap mot Palace ødelegge høsten!

Svend,
sterk i trua

Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com

26Killa

Re: Rnd 3 : Crystal Palace - LEEDS
« Svar #101 på: August 14, 2006, 00:50:37 »
43...
men helt eing:)
spilte bra med 10 mann i pausen!
og jeg er sikker på at med 11 mann hadde vi vunnet kampen...

killer boots, man!!

26Killa, tidligere Foreverleeds
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

Førde

Re: Rnd 3 : Crystal Palace - LEEDS
« Svar #102 på: August 14, 2006, 00:57:04 »
Leeds gjorde en GOD første omg, Synd med utvisningen etter 14 min, Horsfield med albue - slag mot fjeset, om de var med vilje veit eg ikkje... Men de var Leeds som styrte heile omg, og de var vanskelig å sjå at dei var ein Mann mindre!
Warner hadde nokon kjempe reddinga!!!
Healy hadde de tøft.... han spilte bra, kelly,stone,lewis,killa,derry var allle gode, Crainey var god han og!!
Synd de skal bli mål i 91min av andre omg, Leeds hadde fortjent bedre!!! Men Leeds virker mykje sterkare no ein i forgje sesong!! Meir villige!!!

Marching On Together !
Marching On Together

rasandeokse

Re: Rnd 3 : Crystal Palace - LEEDS
« Svar #103 på: August 14, 2006, 00:59:55 »
Leeds gjorde en god kamp i dag. veldig synd at det skulle gå slik med Horsefield, første tv kampen må bli amputert på dette viset. Men vi dominerer første omgang med 10 man. vi rir av den verste stormen første 15 i andre omgang. og er fullt med i kampen om alle 3 poengene til siste slutt. Bra oppvisning av Leeds i dag, synd det ikke skulle bli noen poeng.

Jeg er lar meg overaske over den konstante kritikken av Crainey, i dag gjør han en god kamp. men noen klarer uansett å gjøre han til syndebukk. på målet er Killa helt klart feil plassert, men han er jo "the local hero", som vi ikke kan selge for alle penger i verden. og Crainey er jo tross alt syndebukken, så da sier vi at crainey tapte en hodeduell på siden som førte til scoringen. Killa gjorde en kjempe jobb men crainey dreit seg ut!!!!  timeout folkens.
 

Eirik

Re: Rnd 3 : Crystal Palace - LEEDS
« Svar #104 på: August 14, 2006, 01:16:33 »
Var ikke Morrison offside på målet? Det kom jo ingen repriser på SportN, og ikke har jeg den på teip heller.. Kunne se ut som om Morrison lå innenfor Killa, og Killa er vel den Leedsspilleren som ligger lengst bak..?

Eirik, som minner om at det ikke trenger å være "luft imellom"! [:)]
« Siste redigering: August 14, 2006, 04:09:37 av Eirik »
 

26Killa

Re: Rnd 3 : Crystal Palace - LEEDS
« Svar #105 på: August 14, 2006, 01:17:50 »
jo d kom reprise...
det var IKKE offside...


killer boots, man!!

26Killa, tidligere Foreverleeds
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

Peter7

Re: Rnd 3 : Crystal Palace - LEEDS
« Svar #106 på: August 14, 2006, 01:40:04 »
Synes Kilgallon var dårlig i dag, målet helt i sluttminuyttene var hans skyld - ikke tvil om det - for svak i kroppen til å holde Morrison unna. Ikke opplagt at han holder PL-nivå.

Synes Healy, Stone og Lewis var gode, de ga Leeds en dimensjon som ikke Palace har. I etterpåklokskapens lys kan man vel ikke si det var noen taktisk genistrek at akkurat disse tre ble byttet ut.

De øvrige spillerne jobbet og slet, synes ikke noen utmerket seg spesielt verken positivt eller negativt - Warner hadde en del gode redninger, men var sjanseløs på målet.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

auren

Re: Rnd 3 : Crystal Palace - LEEDS
« Svar #107 på: August 14, 2006, 02:01:34 »
Forundrer meg at ingen nevner at Leeds var uheldige ved utvisningen av Horsfield. Ingen tvil - det var roedt kort, men faar da ikke vitterlig Horsfield foerst en albue, foer han tar igjen? Hadde assistentdommeren faatt dette med seg hadde det blitt 2 utvisninger, og kampen ikke "oedelagt".

Crainey var IKKE god i dag, men han var ikke totalt raevva heller. Det at vi er saa vant til aa se han spille daarlige kamper gjoer at enkelte synes han spiller en god kamp naar han klarer seg uten de store tabbene. Han hadde flere nervoese involveringer, blant annet et taapelig balltap like foer slutten hvor han feller en Palace spiller etter aa ha mistet ballen til han. Og det blir frispark i farlig posisjon, heldigvis uten uttelling.

Er jeg en av de faa som synes Westlake gjorde en god figur? Neat footwork til tider, selv om han kanskje var litt for glad i ballen. Tror han vil bli en nyttig spiller denne sesongen.

Mine karakterer:

Warner - 8
Kelly - 6,5
Butler - 7
Kilgallon - 7
Crainey - 6
Lewis - 6
Derry - 7
Westlake - 7
Stone - 7,5
Healy - 7

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Peter7

Re: Rnd 3 : Crystal Palace - LEEDS
« Svar #108 på: August 14, 2006, 02:07:15 »
Warner - 8
Kelly - 7
Butler - 6
Kilgallon - 5
Crainey - 5
Lewis - 8
Derry - 7
Westlake - 7
Stone - 8
Healy - 8
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

trosetti

Re: Rnd 3 : Crystal Palace - LEEDS
« Svar #109 på: August 14, 2006, 02:30:46 »
Warner 8
Kelly 7
Butler 7
Killa 6
Crainey 6
Derry 7
Lewis 7
Westlake 8
Stone 8
Healy 8

Spesiellt Westlake imponerte meg i dag. Han kommer til å bli viktig for oss denne sesongen. Også virker det som at Healy er på hugget for tiden. Så ut som han ikke var helt fornøyd med å bli byttet ut i dag, noe som jeg tar som ett godt tegn på at spilleren er "sulten".

Ett annet lyspunkt i dag, er Warner. Forleng lånet på denne mannen så raskt som mulig! Skal ikke se bort i fra at han kan ta plassen til Sully heller.

God, shave your legs, og heia Leeds United!
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

AndyMathie

Re: Rnd 3 : Crystal Palace - LEEDS
« Svar #110 på: August 14, 2006, 03:40:12 »
Har bare en ting å legge til i dag og det var at Crainey spilte en god kamp. Synd han tapte hodeduellen i forkant av scoringen, men bortsett fra det var det meget bra fra Crainey. Uansett så håper jeg det dukker opp en ny v.back innen overgang vinduet stenger.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

Jon R

Re: Rnd 3 : Crystal Palace - LEEDS
« Svar #111 på: August 14, 2006, 04:49:21 »
Derry stod frem som vår 11. mann etter utvisningen. Han var STOOOOR i en time, før han ble dyktig sliten, og var MOM i mine øyne. Stone er pure class i denne divisjonen. Deilig å se en ny og motivert David Healy. Beste kampen jeg har sett han i Leeds trøya. Westlake har stort potensiale og Butler er altfor tykk. [:)][}:)]

Warner 8 - Kelly 6, Butler 7, Kilgallon 7, Crainey 6 - Stone 8, *DERRY 8, Westlake 7, Lewis 6 - Healy 8, Horsefield

Til tider imponerende pasningsspill og flott oppbygde angrep, var mitt hovedinntrykk etter førsteomgang. Vi falt drastisk av i 2.omgang, men allikevel: Denne kampen fortjente vi rett og slett ikke å tape! [V]

Jon R.
« Siste redigering: August 14, 2006, 04:49:45 av Jon R »
Jon R.

ToreLA

Re: Rnd 3 : Crystal Palace - LEEDS
« Svar #112 på: August 14, 2006, 04:55:28 »
Det var da voldsomt til skryt! Jeg synes ikke dette tapet var noen katastrofe, da jeg tror Horsfields utvisning ene og alene kan tilskrives skylden. Likevel henger vi godt med og er i store perioder bedre enn Palace, men noen imponerende kamp var det langt ifra ikke. Hadde vi hatt 11. mann hadde vi vunnet denne kampen, og det er jo forsåvidt verdt å ta med....

Warner 7

Kelly 5
Butler 6
Kilgallon 6
Crainey 6

Stone 7
Derry 7
Westlake 6
Lewis 6

Healy 7
Horsfield 1






----------------------
www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes


fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Rnd 3 : Crystal Palace - LEEDS
« Svar #113 på: August 14, 2006, 17:19:40 »
Meget respektabel innsats. Men, Crainey var ikke mer enn akkurat det en må forlange. Han surret vekk en del baller ved å slå langt etter at han hadde somlet- valgte ikke enkleste løsning og fikk noen ganger dårlig tid. Våre tre kreative ble altså byttet ut, Healy, Stone og Lewis. Da de forsvant var det ikke angrepsspill igjen. Derry og Westlake viste gode egenskaper, men må si meg enig i de som lovpriser Derry. Han var sterk og sanket opp mange lause baller. Han gjør nesten alltid det riktige med ballen også. Kepperen, Warner, god på strek, men virker litt passiv i feltet. Satt med hjertet i halsen noen ganger.
Vi var uheldige i 1. omgang, både med utvisningen og at Lewis ikke klarte å putte. Dessverre er dette litt typisk Leeds, men det er langt fram. Det kjedelige er å være på etterskudd allerede etter tre kamper! Gutta må stå på og det kan se ut som det er en fin gjeng nå. MOT!!!
Yeboahs vitne

Papi

Re: Rnd 3 : Crystal Palace - LEEDS
« Svar #114 på: August 14, 2006, 17:29:39 »
quote:
Originally posted by trosetti

Warner 8
Kelly 7
Butler 7
Killa 6
Crainey 6
Derry 7
Lewis 7
Westlake 8
Stone 8
Healy 8

Spesiellt Westlake imponerte meg i dag. Han kommer til å bli viktig for oss denne sesongen. Også virker det som at Healy er på hugget for tiden. Så ut som han ikke var helt fornøyd med å bli byttet ut i dag, noe som jeg tar som ett godt tegn på at spilleren er "sulten".

Ett annet lyspunkt i dag, er Warner. Forleng lånet på denne mannen så raskt som mulig! Skal ikke se bort i fra at han kan ta plassen til Sully heller.

God, shave your legs, og heia Leeds United!



Heilt heilt enig!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Sheridan

Re: Rnd 3 : Crystal Palace - LEEDS
« Svar #115 på: August 14, 2006, 22:18:41 »
Veldig kjedelig med den sene avgjørelsen.
Men kampen totalt sett var faktisk ganske oppmuntrende.
Det ble vanskelig for Healy alene på topp, men til tider ble jeg ganske så imponert over sikre "første touch" og bra samspill mellom de hvite. Westlake tror jeg kan vise seg å være ett BRA kjøp! Minnet ikke så rent lite om Bowyer i spillestilen. Tror han blir en sentral brikke denne sesongen.


Peter7

Re: Rnd 3 : Crystal Palace - LEEDS
« Svar #116 på: August 14, 2006, 22:46:07 »
Flere viser faktisk PL-takter, mangler bare 2-3 forsvarsspillere og en kvalitetsspiss så tror jeg dette laget kan hevde seg helt i toppen (av the Championship).
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'