Skrevet av Emne: Amatører i ledelsen part 99999  (Lest 7528 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chief

Re: Amatører i ledelsen part 99999
« Svar #30 på: August 30, 2006, 04:42:33 »
Ikkeno er bedre sovemedisin enn rett etter man har tömt seg.

God natt.[:p][:p][:p]


1 4 all and all 4 1
« Siste redigering: August 30, 2006, 04:43:10 av chief »
1 4 all and all 4 1

Runar

Re: Amatører i ledelsen part 99999
« Svar #31 på: August 30, 2006, 05:39:25 »
Det jeg ikke skjønner helt angående Bakke saken er hvorfor han konstant får "kjeft" for t han tjener flesk, mens Kelly ikke får noe pes for at han sliter masse pund utav klubben
 

h.b

  • Gjest
Re: Amatører i ledelsen part 99999
« Svar #32 på: August 30, 2006, 05:46:47 »
Fordi noen finner alltid noen å hakke på
quote:
Originally posted by Runar

Det jeg ikke skjønner helt angående Bakke saken er hvorfor han konstant får "kjeft" for t han tjener flesk, mens Kelly ikke får noe pes for at han sliter masse pund utav klubben





Tom S

Re: Amatører i ledelsen part 99999
« Svar #33 på: August 30, 2006, 13:35:42 »
Ja, ikke sant h.b. [;)]

quote:
Originally posted by h.b

Fordi noen finner alltid noen å hakke på
quote:
Originally posted by Runar

Det jeg ikke skjønner helt angående Bakke saken er hvorfor han konstant får "kjeft" for t han tjener flesk, mens Kelly ikke får noe pes for at han sliter masse pund utav klubben








WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

lojosang

Re: Amatører i ledelsen part 99999
« Svar #34 på: August 30, 2006, 15:59:20 »
quote:
Originally posted by h.b

Fordi noen finner alltid noen å hakke på







Ja, det var flatulens fra korrekt rektum! [:D]

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

Dennis

Re: Amatører i ledelsen part 99999
« Svar #35 på: August 30, 2006, 16:08:08 »
quote:
Originally posted by Jon R

1. Helt siden nedrykket var et faktum, har Eirik Bakke via sin agent, sagt at det ikke er aktuelt å reforhandle kontrakten. Det er usannsynlig naivt å tro at verken Mc Kenzie, Krasner eller Bates har forsøkt å løse dette gjennom dialog og konstruktive løsninger. Nå fremstiller Bakke og Hauge det som om Leeds United er "skurken" og bakke offeret. Mange kjøper denne fremstillingen. Uforståelig. [V]

2. Bakke er ikke i noen "umulig" eller uforskyldt situasjon. Senest i januar kunne han blitt Aston Villa spiller, men verken de eller Leeds hadde råd til å betale han ut av kontrakten. Vi snakker om store penger over halvannet år, for en klubb i vår situasjon. Bakke valgte å bli i Leeds og sa samtidig nei takk til et mer permanent come back på øverste nivå. I motsetning til feks Aron Lennon ( gikk i ned i lønn i sin nye klubb )  og Alan Smith ( sa fra seg ca 10 mill kroner som han rettmessig hadde krav på som kompensasjon for avbrutt kontrakt)lar Bakke grådigheten råde. Likevel har han fortsatt endel av fansens respekt, mens Smith blir fremstilt som Judas. Uforståelig. [V]

3. Det er et ingen tvil om at Bakke har juridisk rett til å fullføre kontrakten. Det er også et faktum at han har tjent nærmere 40 mill kroner etter at klubben på nærmeste ble bankrott. Den gullkantede kontrakten var en garanti for at Bakke skulle få rettmessige del av inntjeningen fra spill på fotballens aller øveste nivå. Inget menneske med vettet i behold kan vel faktisk mene at Bakke har gjort seg fortjent til disse pengene etter en håndfull kamper i CCC. Ridsdales dumhet var en gave til Bakke og en enorm byrde for Leeds United. Bakkes rett til disse pengene forsvares, mens etikk og moral kun er viktig når vi diskuterer Bates måte å håndtere dette på. Empatien for Bakkes økonomiske bekymringer synes i tillegg grenseløs. Uforståelig. [V]

Jon R.




Dette synes jeg du forklarer på en utmerket måte. Støtter det fullt ut!

Marching On Together!
Marching on together!

Karl Hot Shot

Re: Amatører i ledelsen part 99999
« Svar #36 på: August 30, 2006, 18:22:50 »
quote:
Originally posted by Jon R

1. Helt siden nedrykket var et faktum, har Eirik Bakke via sin agent, sagt at det ikke er aktuelt å reforhandle kontrakten. Det er usannsynlig naivt å tro at verken Mc Kenzie, Krasner eller Bates har forsøkt å løse dette gjennom dialog og konstruktive løsninger. Nå fremstiller Bakke og Hauge det som om Leeds United er "skurken" og bakke offeret. Mange kjøper denne fremstillingen. Uforståelig. [V]

2. Bakke er ikke i noen "umulig" eller uforskyldt situasjon. Senest i januar kunne han blitt Aston Villa spiller, men verken de eller Leeds hadde råd til å betale han ut av kontrakten. Vi snakker om store penger over halvannet år, for en klubb i vår situasjon. Bakke valgte å bli i Leeds og sa samtidig nei takk til et mer permanent come back på øverste nivå. I motsetning til feks Aron Lennon ( gikk i ned i lønn i sin nye klubb )  og Alan Smith ( sa fra seg ca 10 mill kroner som han rettmessig hadde krav på som kompensasjon for avbrutt kontrakt)lar Bakke grådigheten råde. Likevel har han fortsatt endel av fansens respekt, mens Smith blir fremstilt som Judas. Uforståelig. [V]

3. Det er et ingen tvil om at Bakke har juridisk rett til å fullføre kontrakten. Det er også et faktum at han har tjent nærmere 40 mill kroner etter at klubben på nærmeste ble bankrott. Den gullkantede kontrakten var en garanti for at Bakke skulle få rettmessige del av inntjeningen fra spill på fotballens aller øveste nivå. Inget menneske med vettet i behold kan vel faktisk mene at Bakke har gjort seg fortjent til disse pengene etter en håndfull kamper i CCC. Ridsdales dumhet var en gave til Bakke og en enorm byrde for Leeds United. Bakkes rett til disse pengene forsvares, mens etikk og moral kun er viktig når vi diskuterer Bates måte å håndtere dette på. Empatien for Bakkes økonomiske bekymringer synes i tillegg grenseløs. Uforståelig. [V]

Jon R.




Det kommer vel ikke akkurat som noen bombe på noen at jeg mener innlegget over er en serie av uriktige antakelser. 1) Ingen av oss vet hva som har blitt gjort i forhold til endring og reforhandling av Bakkes kontrakt tidligere. Det er en insinuasjon å tro at Bakke har avvist ethvert forslag fra Leeds United om å endre kontraktsbetingelsene hans. 2) David O'Leary var manager for Aston Villa i tre år. Det siste året (fra august 2005) satt han meget løst i sadelen på Villa Park. Enhver som følger litt med kunne forutse at O'Leary ville få fyken ved sesongslutt. Altså blir det drøyt å kreve at Bakke skulle gå til en klubb som hadde en manager som innen måneder ville få sparken, når det atpåtil innebar at Bakke måtte ned i lønn og ikke lenger ville få med O'Leary å gjøre (som tross alt er den store Bakke-beundreren her). 3) Bakke har vært sterkt skadeforfulgt de siste sesongene. Særlig på grunn av alle skadene, har det nok vært viktig for ham å sikre framtida økonomisk. Da løper du ikke fra selve forsikringen. Leeds United har intet annet valg enn å overholde inngåtte kontrakter. Gjør ikke klubben det, blir den i hvert fall til latter for resten av verden. Ken Bates har mer enn nok av penger. Dette handler kun om at han er villig til å bruke mer av sine private midler på Leeds United. Klubben kommer ikke til å gå konkurs på grunn av Bakke, Healy og Kellys fete kontrakter (til CCC å være).
 

Jon R

Re: Amatører i ledelsen part 99999
« Svar #37 på: August 30, 2006, 19:06:54 »
quote:

Det kommer vel ikke akkurat som noen bombe på noen at jeg mener innlegget over er en serie av uriktige antakelser. 1) Ingen av oss vet hva som har blitt gjort i forhold til endring og reforhandling av Bakkes kontrakt tidligere. Det er en insinuasjon å tro at Bakke har avvist ethvert forslag fra Leeds United om å endre kontraktsbetingelsene hans. 2) David O'Leary var manager for Aston Villa i tre år. Det siste året (fra august 2005) satt han meget løst i sadelen på Villa Park. Enhver som følger litt med kunne forutse at O'Leary ville få fyken ved sesongslutt. Altså blir det drøyt å kreve at Bakke skulle gå til en klubb som hadde en manager som innen måneder ville få sparken, når det atpåtil innebar at Bakke måtte ned i lønn og ikke lenger ville få med O'Leary å gjøre (som tross alt er den store Bakke-beundreren her). 3) Bakke har vært sterkt skadeforfulgt de siste sesongene. Særlig på grunn av alle skadene, har det nok vært viktig for ham å sikre framtida økonomisk. Da løper du ikke fra selve forsikringen. Leeds United har intet annet valg enn å overholde inngåtte kontrakter. Gjør ikke klubben det, blir den i hvert fall til latter for resten av verden. Ken Bates har mer enn nok av penger. Dette handler kun om at han er villig til å bruke mer av sine private midler på Leeds United. Klubben kommer ikke til å gå konkurs på grunn av Bakke, Healy og Kellys fete kontrakter (til CCC å være).


1.. Agent/rådgiver har flere ganger blitt sitert i media på at det ikke er aktuelt å reforhandle kontrakten med Leeds. De to siste dagene har både Bakke selv og Hauge bekreftet at det fra deres side ikke er aktuelt å reforhandle den lukrative avtalen. Hva er det som for deg til å tro at klubben, gjennom tre ulike styreformenn, ikke har forsøkt å tilby Bakke en ny kontrakt med andre betingelser, som er mer tilpasset den virkeligheten klubben har befunnet seg i siden sommeren 2004?

2. Bakke ble sitert på, og O leary ble sitert på, at Bakke ønsket å bli i Aston Villa. Du har helt rett i at jeg vet ikke hva slags betingelser han ble tilbydt. Utfra hva jeg vet om det genrelle lønnsnivåt i PL, vil jeg anta at lønna absolutt var til å leve av.

Bakke var helt sikkert minst like orientert om situasjonen i Villa som du var, da han gav Oleary beskjed om at han ønsket å bli Villa spiller permanent. Det var var kun dager eller uker senere at det ble klart at det ikke ble noe avtale, og at dette strandet på at verken Villa eller Leeds hadde penger til å betale Bakke ut av den lukrative kontraken. Vi skjønner nå hvorfor, da Bakke i klartekst har sagt at han ikke gir fra seg en krone.  

3. Bakke er sikret økonomisk. Du kan ikke ha tatt innover deg at dette ikke lnger bare handler om en sinnsyk ukelønn. Bakke skal nå ha betalt pr kamp, samt at Sogndal skal ha ytterligere transferpenger etter et visst anntall kamper. Dette betyr at Bakke aldri mer vil sparke en ball for Leeds United, så lenge han insisterer på å krev sin "rett". Klubben har på en klok og oppklarende måte gjort rede for dette i gårsdagens pressemelding. Jeg setter dette opp mot hva Bakke, Hauge og Solbakken har uttalt i media. Klubben har så langt jeg kan se, intet å skamme seg over i denne saken. Hvis noen blir til latter, er det Eirk Bakke som velger å sette seg på tribunen fremfor å spille fotball og motta ( en fortsatt fyrstelig) lønn et annet sted.

Jeg synes det er flott at noen forsøker å ta et oppgjør med bortskjemte fotballspilleres og agentene deres grådighet og null-lojalites holdning til klubben som lønner dem. Bates vil ikke bli til latter dersom han lykkes med sin strategi. Tvert i mot. Han vil bli hyllet som en helt av de som tar innover seg hva denne farsen faktisk handler om. [:0]

Jon R.
« Siste redigering: August 30, 2006, 19:15:20 av Jon R »
Jon R.

lojosang

Re: Amatører i ledelsen part 99999
« Svar #38 på: August 30, 2006, 19:07:03 »
I fjor gjentok Solbakken ti det kjedsommelige at "Bakke har en kontrakt med Leeds og vi forholder oss til den."

Vitner det om særlig vilje til reforhandling?

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

Karl Hot Shot

Re: Amatører i ledelsen part 99999
« Svar #39 på: August 30, 2006, 19:40:29 »
Det er to grunner til at Leeds United bør overholde sin avtale med Eirik Bakke. For det første er Eirik Bakkes tjenester som midtbanespiller forskjellen på å bli værende i CCC og å rykke opp til Premier League. For det andre bør alle klubber forholde seg til inngåtte kontrakter. Ken Bates ble en helt i mine øyne når han kjøpte opp klubben og tok tak i administrasjonen på Elland Road. Han blir definitivt ingen mann jeg beundrer dersom det stemmer at han faktisk prøver å fryse ut folk og er heller dodgy i forhandlinger.
 

MrK

Re: Amatører i ledelsen part 99999
« Svar #40 på: August 30, 2006, 19:50:05 »
Den enkelte får bare gå i seg selv og tenke selv på om en ønsket å få dårlige vilkår på jobb mens bedriften gikk dårlig? Spesiellt ikke hvis det ble gjort til en permanent løsning - 50% lønnskutt.

De færreste gjør ikke det og det er nettopp det som er saken. Eirik er fotball spiller - har muligens 6 år igjen - mest sannsynlig mindre og han sikrer fremtiden her - de fleste ville gjort det samme!

At enkelte skinnhellige her inne på forumet i det ene øyeblikket "pisser" på Bakke (et Rekdal uttrykk) for så i neste f.eks. ikke drar på fellestur med LUSCOS for de gjør det billigere selv (LUSCOS tjener jo penger på det)  - dobbeltmoral JA - konsekvent -NEI

Bakke har kontrakt som må og skal følges - alt annet er dårlig forretningsmoral - da konsekvensen er at enhver kontrakt kan brytes av en eller annen grunn.
Konsekvensen av det blir totalt kaos!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Jon R

Re: Amatører i ledelsen part 99999
« Svar #41 på: August 30, 2006, 20:08:53 »
quote:
At enkelte skinnhellige her inne på forumet i det ene øyeblikket "pisser" på Bakke (et Rekdal uttrykk) for så i neste f.eks. ikke drar på fellestur med LUSCOS for de gjør det billigere selv (LUSCOS tjener jo penger på det)  - dobbeltmoral JA - konsekvent -NEI



Dette er et usedvanlig tåpelig utsagn. Det tror jeg du skjønner hvis du tenker litt grundigere etter. [:)]

Vi bør oppklare en utbredt misforståelse med en gang: Det har aldri vært klubbens intensjon å bryte en kontrakt med en spiller.Det er ikke utfra de premissene jeg diskuterer dette. Det ville vært uhørt. Klubben ønsker å reforhandle den. Fordi den også er basert på anntall spilte kamper, må de sette Bakke på sidelinjen dersom han ikke vil reforhandle. Dette gjorde klubben rede for i pressemelding igår. Du bør lese den. [:)]
« Siste redigering: August 30, 2006, 20:13:46 av Jon R »
Jon R.

Robert H.

Re: Amatører i ledelsen part 99999
« Svar #42 på: August 30, 2006, 20:11:15 »
Synes ikke dette er så mye tåpeligere enn dine insinuasjoner om at Bates i denne saken fører et korstog for å redde fotballen fra storkapitalens og agentenes forbannelse. Give me a break!

quote:
Originally posted by Jon R

quote:
At enkelte skinnhellige her inne på forumet i det ene øyeblikket "pisser" på Bakke (et Rekdal uttrykk) for så i neste f.eks. ikke drar på fellestur med LUSCOS for de gjør det billigere selv (LUSCOS tjener jo penger på det)  - dobbeltmoral JA - konsekvent -NEI



Dette er et usedvanlig tåpelig utsagn. Det tror jeg du skjønner hvis du tenker litt grundigere etter. [:)]

Jon R.


« Siste redigering: August 30, 2006, 20:12:04 av Robert H. »

Jon R

Re: Amatører i ledelsen part 99999
« Svar #43 på: August 30, 2006, 20:17:27 »
quote:
Originally posted by Robert H.

Synes ikke dette er så mye tåpeligere enn dine insinuasjoner om at Bates i denne saken fører et korstog for å redde fotballen fra storkapitalens og agentenes forbannelse. Give me a break!


Jeg har ikke snakket om noe korstog, Robert. Bates meler først og fremst sin egen og klubbens kake. Jeg har sagt at jeg synes det er flott at noen tø å stå opp mot disse kreftene som jeg mener er i ferd med å ødelegge fotballen. Jeg mener også at dette bør være i alle supporteres interesse, men respekterer at du ikke er enig i det.  Bare synd at Bates ikke var formann den gang Mandic og Kewell rævpulte klubben. [8)]


Jon R.
« Siste redigering: August 30, 2006, 20:20:51 av Jon R »
Jon R.

Karl Hot Shot

Re: Amatører i ledelsen part 99999
« Svar #44 på: August 30, 2006, 20:25:26 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by Robert H.

Synes ikke dette er så mye tåpeligere enn dine insinuasjoner om at Bates i denne saken fører et korstog for å redde fotballen fra storkapitalens og agentenes forbannelse. Give me a break!


Jeg har ikke snakket om noe korstog, Robert. Bates meler først og fremst sin egen og klubbens kake. Jeg har sagt at jeg synes det er flott at noen tø å stå opp mot disse kreftene som jeg mener er i ferd med å ødelegge fotballen. Jeg mener også at dette bør være i alle supporteres interesse, men respekterer at du ikke er enig i det.  Bare synd at Bates ikke var formann den gang Mandic og Kewell rævpulte klubben. [8)]


Jon R.




Meler Ken Bates sin egen kake, eller meler han klubbens kake? Det er nødvendigvis ikke samme sak.
 

Jon R

Re: Amatører i ledelsen part 99999
« Svar #45 på: August 30, 2006, 20:29:32 »
quote:

Meler Ken Bates sin egen kake, eller meler han klubbens kake? Det er nødvendigvis ikke samme sak.



Det vet jeg ikke Karl. Målet hans er uansett godt (styrke klubbens økonomi), midlene mer diskutable. [8)]

Jon R.
Jon R.

Robert H.

Re: Amatører i ledelsen part 99999
« Svar #46 på: August 30, 2006, 20:31:57 »
Hvis du også er enig i at midlene er diskutable er vi jo plutselig enige Jon R [:)]

quote:
Originally posted by Jon R

quote:

Meler Ken Bates sin egen kake, eller meler han klubbens kake? Det er nødvendigvis ikke samme sak.



Det vet jeg ikke Karl. Målet hans er uansett godt (styrke klubbens økonomi), midlene mer diskutable. [8)]

Jon R.



Karl Hot Shot

Re: Amatører i ledelsen part 99999
« Svar #47 på: August 30, 2006, 20:34:01 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:

Meler Ken Bates sin egen kake, eller meler han klubbens kake? Det er nødvendigvis ikke samme sak.



Det vet jeg ikke Karl. Målet hans er uansett godt (styrke klubbens økonomi), midlene mer diskutable. [8)]

Jon R.




Man trenger ikke akkurat være noen stor sannsiger for å konkludere i det spørsmålet. Ken Bates meler først og fremst sin egen kake. For å tjene gode penger på klubben ved et videresalg, må Leeds United rykke opp til Premier League først. Bates har garantert konferert med Blackwell om nødvendigheten av å beholde Bakke på laget. Blackwell beundrer langt fra Bakke like mye som O'Leary, og Blackwell har garantert gitt grønt lys for et salg av Bakke. Det er nettopp her denne saken handler om Blackwells svake vurderingsevne.
 

MrK

Re: Amatører i ledelsen part 99999
« Svar #48 på: August 30, 2006, 20:42:30 »
I Bakkes deal ligger det og penger til Sogndal og derfor kan de ikke reforhandle mer enn bare en liten del av avtalen. Sogndal fikk vel 1,75 mill i sin tid og overgangen ble verdsatt til 45 mill og det er det som er hovedproblemet - ett gap på nesten 3 mill pund!

At Bates meler kake er det vel ikke tvil om - og han har sådd noe penger i Leeds - så det er nok sin egen - in the end!

Når Karl nevner KB vurderingsevne så vil jeg bare nevne play off finalen hvor vi prøvde å spille for straffekonk (så slik ut) men det tok ikke lang tid før vi hadde baklengs og det var aldri en plan for å angripe og Bakke fikk vel 3 min - og ingen skal påstod at sentral midtbane hadde en stor kamp!

Så hvis udugligheten tidligere var i styrerommet - så er den nå godt plassert hos manager og han bør snarest finne seg noe å gjøre et annet sted!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Re: Amatører i ledelsen part 99999
« Svar #49 på: August 30, 2006, 21:09:17 »
Så Eirik Bakke er et helt uskyldig offer i det som er en eneste stor konspirasjon fra Ken Bates og Kevin Blackwell –  hvorav førstnevnte er en pillråtten Onkel Skrue og sistnevnte er fullstendig udugelig?

Nå tror jeg nesten jeg må gråte en skvett gitt...

Jommen bra Bakke har Rune Hauge til å passe på seg...
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

MrK

Re: Amatører i ledelsen part 99999
« Svar #50 på: August 30, 2006, 21:28:46 »
Bakke har fått en fet deal og jeg forstår at han står ved den - de aller fleste ville gjort det.

Det koster mer hvert år vi ikke rykker opp.............eller er det og feil?
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Stewart Harvey

Re: Amatører i ledelsen part 99999
« Svar #51 på: August 30, 2006, 21:46:15 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

quote:
Originally posted by Jon R

quote:

Meler Ken Bates sin egen kake, eller meler han klubbens kake? Det er nødvendigvis ikke samme sak.



Det vet jeg ikke Karl. Målet hans er uansett godt (styrke klubbens økonomi), midlene mer diskutable. [8)]

Jon R.




Man trenger ikke akkurat være noen stor sannsiger for å konkludere i det spørsmålet. Ken Bates meler først og fremst sin egen kake. For å tjene gode penger på klubben ved et videresalg, må Leeds United rykke opp til Premier League først. Bates har garantert konferert med Blackwell om nødvendigheten av å beholde Bakke på laget. Blackwell beundrer langt fra Bakke like mye som O'Leary, og Blackwell har garantert gitt grønt lys for et salg av Bakke. Det er nettopp her denne saken handler om Blackwells svake vurderingsevne.



Kan ikke se at Ken Bates og Leeds United ikke har samme kake å mele i dette spørsmålet.

De som tror at Eirik Bakke er forskjellen mellom Premier League og Championsship for klubben vår denne sesongen har sett noe i Bakke som jeg ikke klarer å se.
 

Karl Hot Shot

Re: Amatører i ledelsen part 99999
« Svar #52 på: August 31, 2006, 16:50:38 »
quote:
Originally posted by Stewart Harvey

quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

quote:
Originally posted by Jon R

quote:

Meler Ken Bates sin egen kake, eller meler han klubbens kake? Det er nødvendigvis ikke samme sak.



Det vet jeg ikke Karl. Målet hans er uansett godt (styrke klubbens økonomi), midlene mer diskutable. [8)]

Jon R.




Man trenger ikke akkurat være noen stor sannsiger for å konkludere i det spørsmålet. Ken Bates meler først og fremst sin egen kake. For å tjene gode penger på klubben ved et videresalg, må Leeds United rykke opp til Premier League først. Bates har garantert konferert med Blackwell om nødvendigheten av å beholde Bakke på laget. Blackwell beundrer langt fra Bakke like mye som O'Leary, og Blackwell har garantert gitt grønt lys for et salg av Bakke. Det er nettopp her denne saken handler om Blackwells svake vurderingsevne.



Kan ikke se at Ken Bates og Leeds United ikke har samme kake å mele i dette spørsmålet.

De som tror at Eirik Bakke er forskjellen mellom Premier League og Championsship for klubben vår denne sesongen har sett noe i Bakke som jeg ikke klarer å se.



Ja, det har vi.
 

HåvardK

Re: Amatører i ledelsen part 99999
« Svar #53 på: August 31, 2006, 19:54:46 »
quote:
Originally posted by MrK
At enkelte skinnhellige her inne på forumet i det ene øyeblikket "pisser" på Bakke (et Rekdal uttrykk) for så i neste f.eks. ikke drar på fellestur med LUSCOS for de gjør det billigere selv (LUSCOS tjener jo penger på det)  - dobbeltmoral JA - konsekvent -NEI



Hadde jeg tjent 300.000 i uka, hadde jeg nok foretreukket fellesturer.

MrK

Re: Amatører i ledelsen part 99999
« Svar #54 på: August 31, 2006, 19:57:58 »
poenget var vel det at en har store meninger om andres prioriteringer/lommebøker etc..........men egne disposisjoner er og blir egne. Legger ballen død nå!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Re: Amatører i ledelsen part 99999
« Svar #55 på: September 01, 2006, 05:05:59 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

quote:
Originally posted by Stewart Harvey

quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

quote:
Originally posted by Jon R

quote:

Meler Ken Bates sin egen kake, eller meler han klubbens kake? Det er nødvendigvis ikke samme sak.



Det vet jeg ikke Karl. Målet hans er uansett godt (styrke klubbens økonomi), midlene mer diskutable. [8)]

Jon R.




Man trenger ikke akkurat være noen stor sannsiger for å konkludere i det spørsmålet. Ken Bates meler først og fremst sin egen kake. For å tjene gode penger på klubben ved et videresalg, må Leeds United rykke opp til Premier League først. Bates har garantert konferert med Blackwell om nødvendigheten av å beholde Bakke på laget. Blackwell beundrer langt fra Bakke like mye som O'Leary, og Blackwell har garantert gitt grønt lys for et salg av Bakke. Det er nettopp her denne saken handler om Blackwells svake vurderingsevne.



Kan ikke se at Ken Bates og Leeds United ikke har samme kake å mele i dette spørsmålet.

De som tror at Eirik Bakke er forskjellen mellom Premier League og Championsship for klubben vår denne sesongen har sett noe i Bakke som jeg ikke klarer å se.



Ja, det har vi.



Knall!!

Kan dere si meg om Bakke også utgjør forskjellen på seriegull og seriebronse i Tippeligaen. Jeg har penga mine på LSK og RBK, og vurderer å tegne en forsikringspremie på Brann....[:)]
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Amatører i ledelsen part 99999
« Svar #56 på: September 01, 2006, 05:08:38 »
quote:
Originally posted by midjo
Kan dere si meg om Bakke også utgjør forskjellen på seriegull og seriebronse i Tippeligaen. Jeg har penga mine på LSK og RBK, og vurderer å tegne en forsikringspremie på Brann....[:)]


I saw it comin' [8)]

Derfor troner Brann øverst på min VG-tabellkonk-tabell.


Ikke dermed sagt at de havner der da... (tipper Torgeir, Stig & sånt vil ha noen innvendinger...).



I ain't lookin' to compete with you, beat or cheat or mistreat you
Simplify you, classify you, deny, defy or crucify you
All I really want to do, is baby, be friends with you
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Re: Amatører i ledelsen part 99999
« Svar #57 på: September 01, 2006, 05:16:09 »
quote:
Derfor troner Brann øverst på min VG-tabellkonk-tabell.


Ikke dermed sagt at de havner der da... (tipper Torgeir, Stig & sånt vil ha noen innvendinger...).



Siden Bakke ville utgjort forskjellen mellom CCC status og PL status for Leeds United, vil han helt sikkert lede serieleder Brann til seriegull. Kan da ikke være noe å lure på det. Bare synd at dette ødela spenningen i tippeligaen. [V]

Jon R.
« Siste redigering: September 01, 2006, 05:16:40 av Jon R »
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Amatører i ledelsen part 99999
« Svar #58 på: September 01, 2006, 05:25:38 »
quote:
Originally posted by Jon R
Siden Bakke ville utgjort forskjellen mellom CCC status og PL status for Leeds United, vil han helt sikkert lede serieleder Brann til seriegull. Kan da ikke være noe å lure på det. Bare synd at dette ødela spenningen i tippeligaen. [V]



[:D]

Jeg er helt sikker på at noen vil tolke deg bokstavelig her.






I ain't lookin' to compete with you, beat or cheat or mistreat you
Simplify you, classify you, deny, defy or crucify you
All I really want to do, is baby, be friends with you
B.Dylan
« Siste redigering: September 01, 2006, 05:25:59 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan