Skrevet av Emne: Spelar på veg frå Manu  (Lest 2734 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Per-Stian

Spelar på veg frå Manu
« på: August 29, 2006, 17:28:28 »
Kjelder i Leeds fortalde meg at ein ung spelar frå Manu va på veg inn på lån. Kan eg ha høyrt riktig viss namnet va David Jones (?) elle noko i den dur? Midtbane-/angrepsspelar.

rd1

"Who needs Cantona??"

B-m

Re: Spelar på veg frå Manu
« Svar #2 på: August 29, 2006, 17:40:15 »
After captaining the U18s to Youth Cup glory in 2002/03 and the Reserves to their 2004/05 Quadruple, David Jones found himself at a crossroads in his United career at the start of the 2005/06 season.

Another season in the Reserves promised nothing more than stagnation and the suffocation of an obvious talent, while the step up to Sir Alex Ferguson's first team may have been too soon.

As such, David was farmed out on loan to Preston. There, three fine goals and a series of excellent performances were the dividend for the Southport midfielder, who benefited hugely from the physical challenge of

life in the Championship.

Suitably toughened up, David embarked on a second loan in January 2006, moving on a five-month deal to Holland's NEC Nijmegen.

Four goals in his first 135 minutes of football in De Eridivisie quickly endeared Jones to the Dutch fans, and he became an integral part of the team on the left side of a three-man midfield.

Jones' split education certainly seemed to have the desired effect on the player, who could be set for more first-team action in 2006/07.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Papi

Re: Spelar på veg frå Manu
« Svar #3 på: August 29, 2006, 17:40:35 »
Den linken var eg ikkje mykje klok av;)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Per-Stian

Re: Spelar på veg frå Manu
« Svar #4 på: August 29, 2006, 17:53:51 »
Høyres då vitterleg ut som ein spennande spelar! E han midtbanespelar elle spiss?

Pål Einar

Re: Spelar på veg frå Manu
« Svar #5 på: August 29, 2006, 18:01:14 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

Kjelder i Leeds fortalde meg at ein ung spelar frå Manu va på veg inn på lån. Kan eg ha høyrt riktig viss namnet va David Jones (?) elle noko i den dur? Midtbane-/angrepsspelar.



Kjelder?

Er det noen du ikke vil si navnet på med andre ord.
Er det en person høyt på strå i Leeds United, eller er det drosjesjåføren til broren til Kevin Blackwell?

Ut med det mann...


- Only users loose drugs

- Only users loose drugs


Lids

Re: Spelar på veg frå Manu
« Svar #6 på: August 29, 2006, 18:05:52 »
Han er midtbanespelar.

Thomas
Thomas

B-m

Re: Spelar på veg frå Manu
« Svar #7 på: August 29, 2006, 18:06:44 »
quote:
Originally posted by Trondheimwhite

quote:
Originally posted by Per-Stian

Kjelder i Leeds fortalde meg at ein ung spelar frå Manu va på veg inn på lån. Kan eg ha høyrt riktig viss namnet va David Jones (?) elle noko i den dur? Midtbane-/angrepsspelar.



Kjelder?

Er det noen du ikke vil si navnet på med andre ord.
Er det en person høyt på strå i Leeds United, eller er det drosjesjåføren til broren til Kevin Blackwell?

Ut med det mann...


- Only users loose drugs







nuff said!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Lids

Thomas

Per-Stian

Re: Spelar på veg frå Manu
« Svar #9 på: August 29, 2006, 19:09:20 »
Eg stolar på d eg høyrte. E jo ikkje akkurat banebrytande rykter at vi hentar ein spelar på lån frå den andre sida av elva! Blir nok ikkje Miller denne gong, men Jones va nemnd.

Pål Einar

Re: Spelar på veg frå Manu
« Svar #10 på: August 29, 2006, 19:45:44 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

Eg stolar på d eg høyrte. E jo ikkje akkurat banebrytande rykter at vi hentar ein spelar på lån frå den andre sida av elva! Blir nok ikkje Miller denne gong, men Jones va nemnd.



Jeg har ingen problemer med å tro på det di skriver. Men jeg synes bare det er rart at folk ikke bare kan si hvem de har hørt noe fra. Er det liksom mer spennende å skrive "jeg har hørt noe spennende fra kildene mine...", enn å si "jeg har hørt noe spennende fra Lorimer...". Jeg bare spør.


- Only users loose drugs

- Only users loose drugs


ragnar

Re: Spelar på veg frå Manu
« Svar #11 på: August 29, 2006, 20:00:17 »
Er det nok en "hard-working" midtbanespiller vi trenger. Om han har litt kreative gener og, så er det ikke noe problem... [;)]

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Runar

Re: Spelar på veg frå Manu
« Svar #12 på: August 30, 2006, 05:43:02 »
Han er sykt god i det lille jeg har sett av han.. Hadde vært en kjempesigning:-)
 

baste

Re: Spelar på veg frå Manu
« Svar #13 på: August 30, 2006, 19:00:01 »
Får håpe at vi klarer å hente minst en midtbanespiller. Det er KRISE i LEEDS nu, ingen tvil. Blir ikke opprykk slik det ser ut til nu. Come on Leeds

Per-Stian

Re: Spelar på veg frå Manu
« Svar #14 på: August 30, 2006, 21:54:14 »
Eg vart fortald mykje spennande frå Lorimer, og i tillegg slo eg av nokre pratar me diverse supportar i Leeds (Lorimer+div supportar=mine kjelder denne gongen).

Petey fortalde meg bl.a. om avgongen t Hulse og Walton, om Eirik Bakke, ny Manu-spelar, ny spiss, og om skadesituasjonen rundt Nicholls, Stone og Cressy. I tillegg kunne han ikkje rose Nicholls nok, og fortalde at alle forventa mykje av han i framtida.
« Siste redigering: August 30, 2006, 21:58:55 av Per-Stian »

B-m

Re: Spelar på veg frå Manu
« Svar #15 på: August 30, 2006, 22:41:12 »
quote:
Originally posted by baste

Får håpe at vi klarer å hente minst en midtbanespiller. Det er KRISE i LEEDS nu, ingen tvil. Blir ikke opprykk slik det ser ut til nu. Come on Leeds



Etter alt vi har vært igjennom så blir det litt teit å rope KRISE bare fordi vi har INGEN MIDTBANE, OH MY f**kING GOD VI HAR INGEN SENTRALE MODTBANESPILLERE !! :o Litt krise, men vi har alltis Gregan som kan steppe inn i anker-rollen! [8D]
---------------------------
who killed Trondheimwhite?