Skrevet av Emne: Ex-spiller: Jonathan Douglas  (Lest 43081 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hallgeir *

Sv: Douglas
« Svar #210 på: April 06, 2008, 12:06:29 »
Stella og Heineken er syltynt skvip i  Ringnesklassen. Det var skaden på Douglas som var viktigste årsak til formkollapsenm ikke denne Gustav i Tottenpool Hotsham eller hva de heter.

Corsendonk, Chimay, Maresdous og McAllister er kvalitetsprodukter. Wise, Heineken, Dahls, Tuborg og annet mainnskit kan rolig tsa seg en bolle og fortsette å suge som elektrolus støvsugere.

Signe Kongen og God natt!
  Her er det en som lider av overtrøtthet!  Bla...bla...bla...
Super Leeds since 1968

HåvardK

Sv: Douglas
« Svar #211 på: April 06, 2008, 12:15:15 »
Stella og Heineken er syltynt skvip i  Ringnesklassen. Det var skaden på Douglas som var viktigste årsak til formkollapsenm ikke denne Gustav i Tottenpool Hotsham eller hva de heter.

Corsendonk, Chimay, Maresdous og McAllister er kvalitetsprodukter. Wise, Heineken, Dahls, Tuborg og annet mainnskit kan rolig tsa seg en bolle og fortsette å suge som elektrolus støvsugere.

Signe Kongen og God natt!

Synes ikke vi skal begynne å henge ut en Dennis Wise som gjorde en meget bra jobb det året han var på Elland Road.... Han tok jo over ei branntomt etter Blackwell...
Syns ikke vi skal dømme lojosang for hardt, tidspunktet for posting av innlegget tatt i betraktning.  ;)

Stifler

Sv: Douglas
« Svar #212 på: April 06, 2008, 12:41:50 »
Skal vi snakke om bra produkter fra Irland...
ja så blir det Douglas og Smithwicks...skål
og gratulere med 3 meget viktige poeng
M O T


Må ikke glemme at jeg også er et bra "produkt" fra Irland ::)
-Nr 2 er den første taperen-

lojosang

Sv: Douglas
« Svar #213 på: April 06, 2008, 14:12:21 »
Stella og Heineken er syltynt skvip i  Ringnesklassen. Det var skaden på Douglas som var viktigste årsak til formkollapsenm ikke denne Gustav i Tottenpool Hotsham eller hva de heter.

Corsendonk, Chimay, Maresdous og McAllister er kvalitetsprodukter. Wise, Heineken, Dahls, Tuborg og annet mainnskit kan rolig tsa seg en bolle og fortsette å suge som elektrolus støvsugere.

Signe Kongen og God natt!

Synes ikke vi skal begynne å henge ut en Dennis Wise som gjorde en meget bra jobb det året han var på Elland Road.... Han tok jo over ei branntomt etter Blackwell...

Jeg kan moderere uttalen fra "suge som en elektrolux støvsuger" og "mainnskit" til "høyst ordinær dusinvare." Er vi så venner og vel forlikte igjen?  :D

Skal ikke gjøre denne tråden til en Wise-tråd, men bare si at jeg er høyst uenig i karateristikken av Wise sin jobb som manager.

Douglas er i hvert fall svært viktig for Leeds akkurat nå, og jeg håper han holder seg skadefri noen år og blir med oss opp to etasjer.
- Leif Olav

Papi

Sv: Douglas
« Svar #214 på: April 06, 2008, 15:20:55 »
Douglas ER nøkkelen til playoff og opprykk denne sesongen.
Den andre nøkkelen er dei 15 poengene som vi har rett på....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Jon R

Sv: Douglas
« Svar #215 på: April 07, 2008, 14:06:25 »
Leste en interessant statistikk på WACCOE:

Kamper hvor Douglas har startet

PLD 22 W 17 D 3 L 2

Kamper hvor Douglas IKKE har startet

PLD 19 W 6 D 7 L 6

Tror ikke dette er tilfeldig. Douglas gir oss en enorm defensiv trygghet, og han vinner utrolig mange baller foran forsvarsfireren vår. Blir garantert en viktig spiller for oss i de siste kampene!





Bra det ikkje er nokon statistikk fra forrige sesong,da var han rett og slett elendig.

Men rett skal vere rett,denne sesongen har han vore god.

Kan ikke la denne stå uimotsagt. Et eksempel på kollektiv demens igjen, siden ingen andre protesterer?  ;)

Ikke alle hadde samme oppfatning som deg vedr Douglas bidrag i fjorårsesongen, Kjell. Han ble årets spiller, kåret av oss på på OEF med overlegen margin.  :)

http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=8261.0

« Siste redigering: April 07, 2008, 14:09:07 av Jon R »
Jon R.

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Douglas
« Svar #216 på: April 07, 2008, 14:21:03 »
Stort sett hele laget var jo dårlig forrige sesong, men Douglas var absolutt en av de bedre ja!

Kjell Skjerven

Sv: Douglas
« Svar #217 på: April 07, 2008, 19:28:09 »
Leste en interessant statistikk på WACCOE:

Kamper hvor Douglas har startet

PLD 22 W 17 D 3 L 2

Kamper hvor Douglas IKKE har startet

PLD 19 W 6 D 7 L 6



Da tenkte eg mest på hausten forrige sesong.På den tida var Leeds frykteleg svake.Kjem aldri til å gløyme kva Douglad og Westlake presterte på den tiden.

Men bevares, på den tida var vel heile laget dårlege.

At han blei kåret til årets spelar forrige sesong seier vel litt om dei andre spelarane.

Men denne sesongen har han vist klasse og er ein viktig spelar for oss!






Tror ikke dette er tilfeldig. Douglas gir oss en enorm defensiv trygghet, og han vinner utrolig mange baller foran forsvarsfireren vår. Blir garantert en viktig spiller for oss i de siste kampene!





Bra det ikkje er nokon statistikk fra forrige sesong,da var han rett og slett elendig.

Men rett skal vere rett,denne sesongen har han vore god.

Kan ikke la denne stå uimotsagt. Et eksempel på kollektiv demens igjen, siden ingen andre protesterer?  ;)

Ikke alle hadde samme oppfatning som deg vedr Douglas bidrag i fjorårsesongen, Kjell. Han ble årets spiller, kåret av oss på på OEF med overlegen margin.  :)

http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=8261.0


Side before self,every time.

Kjell Skjerven

Sv: Douglas
« Svar #218 på: April 07, 2008, 19:32:44 »
Uff,dette blei ikkje bra får gjere da på denne måten...



Da tenkte eg mest på hausten forrige sesong.På den tida var Leeds frykteleg svake.Kjem aldri til å gløyme kva Douglad og Westlake presterte på den tiden.

Men bevares, på den tida var vel heile laget dårlege.

At han blei kåret til årets spelar forrige sesong seier vel litt om dei andre spelarane.

Men denne sesongen har han vist klasse og er ein viktig spelar for oss
Side before self,every time.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Douglas
« Svar #219 på: April 07, 2008, 20:34:59 »
Leste en interessant statistikk på WACCOE:

Kamper hvor Douglas har startet

PLD 22 W 17 D 3 L 2

Kamper hvor Douglas IKKE har startet

PLD 19 W 6 D 7 L 6

Tror ikke dette er tilfeldig. Douglas gir oss en enorm defensiv trygghet, og han vinner utrolig mange baller foran forsvarsfireren vår. Blir garantert en viktig spiller for oss i de siste kampene!





Helt enig at dette var interessant og at dette viser at han betyr mye for laget!
Yeboahs vitne

lojosang

Sv: Douglas
« Svar #220 på: April 07, 2008, 22:12:22 »
Mannen spilte fast på det irske landslaget uten å gjøre seg bort. Det er klart han er en god fotballspiller. Og det er ingen grunn til at dette Blackwellfunnet ikke skal bli enda bedre de neste par sesongene. Men tror vi må rykke opp for å få beholde ham.
- Leif Olav

McVallister

Ikke Douglas
« Svar #221 på: Mai 12, 2008, 09:05:27 »
Våknet tidlig i dag, veldig tidlig! Gleder meg sinnsykt til kampen. Lagoppstillingen er fortsatt usikker og personlig håper jeg Douglas blir på benken. Han har ikke imponert etter at han kom tilbake og han har en lei tendens til å bli vel ivrig i viktige kamper. Vi har ikke råd til å spille med 10 mann. Håper på Becks (full av overskudd) og Freedy på topp. Har en god følelse i dag. MOT!!

Per-Stian

Sv: Ikke Douglas
« Svar #222 på: Mai 12, 2008, 10:46:56 »
Trur vi på ingen måte skal undervurdere statistikken vi har med Douglas på laget. Han er trass alt vår kaptein også! Veit det nokre gonger kan gå litt "heitt" i toppen på "unsere Kampschwein", men den risikoen får vi ta. Det same gjeld vel også Becks. Også han har ein lei tendens til å surne viss han får nokre dommaravgjerdsler og tøffe taklingar mot seg. Men i dag skal vi spele ut Carlisle, så ser ikkje det store faremomentet.

Dennis

Sv: Ikke Douglas
« Svar #223 på: Mai 12, 2008, 11:18:40 »
Statistikken er vel klar og tydelig? Laget har så vidt jeg vet en enormt positiv tendens MED Douglas på banen, mens vi er langt mer rufsete uten han. Av Kilkenny, Howson, Prutton, Johnson og Douglas, er sistnevnte den med klart flest defensive fibre i kroppen. Ja, Prutton er også en som jobber hardt, men som oftere stikker frem offensivt.

Alle lag trenger en midtbanestabilisator. For tiden heter våres John Douglas.

Jeg er fullstendig enig i at Douglas ikke er blant de beste spillerne som har ikledd seg den hvite trøya, men han blør for klubben og han jobber på hver ball. Jeg har fortsatt et håp om at Hughes skal kunne bli verdig den plassen, men foreløpig har Douglas vist seg ekstremt viktig denne sesongen. Skal selvsagt starte i kveld!
Marching on together!

Tom S

Sv: Ikke Douglas
« Svar #224 på: Mai 12, 2008, 13:03:49 »
Douglas bør absolutt starte i kveld!

Casper
Fraze - Lubo - Hunty - Hughes
Prutts - Dougie - Howson - Johnson
Freedman - Becks
COME ON LEEDS !!

TK20

Jonathan Douglas
« Svar #225 på: August 05, 2008, 00:54:05 »
Sitat berlin, fra tråd "RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del V"

Douglas ser ut til å bringe ulykke med seg [...] Douglas er ingen megadårlig spiller [...] han har vært med på alle "nedturene" de siste 3 sesongene [...]

Nå synes jeg denne plutselige Douglas-misnøyen tar litt overhånd. At du liksom synes han kun er helt grei (eller, ikke megadårlig, som du så fint formulerer det) og at han kun bringer nedturer, synes jeg er passe historieløst. Du trenger ikke å gå flere sesonger bakover i tid enn én for å se at Leeds med og uten Douglas på banen var to forskjellige lag.

Fjorårssesongen (gidder ikke finne frem nøyaktigheter i påfølgende fakta):

August-November: Leeds eier totalt med Douglas på banen.
November-April: Douglas blir skadet, og Leeds mister fullstendig flyten med ham ute av laget.
April-Mai: Douglas kommer tilbake, og Leeds beviser at sesongen ikke var over allikevel ved å ta 18 poeng på de de resterende sju kampene, hvorav fem var borte.

(Jeg er fullstendig klar over at det eksisterte en million andre grunner til at ting gikk som det gikk, men jeg føler det får frem poenget).

Hva har egentlig Jonathan Douglas gjort i løpet av pre-season, som har forvandlet ham fra en av de aller beste og mest stabile, ankeret, stabilisatoren og kapteinen, til en kar som "ikke er megadårlig", men egentlig ganske ræva?? Har jeg gått glipp av noe?
« Siste redigering: August 05, 2008, 00:57:08 av EspenDale »

Milou

Sv: Jonathan Douglas
« Svar #226 på: August 05, 2008, 07:12:44 »
Amen

bmoen

Sv: Jonathan Douglas
« Svar #227 på: August 05, 2008, 07:30:45 »
Douglas er en habil og god spiller på det nivået Leeds befinner seg i dag. Det han imidlertid må gjøre er å slutte med å pådra seg alle de unødvendige gule kortene for idiot-taklinger og munnbruk.
BMo - Leeds-fan siden 1964

Tore

Sv: Jonathan Douglas
« Svar #228 på: August 05, 2008, 10:04:53 »
En god spiller vi absolutt bør beholde!
Tore
Marching on together...

B_Ød

Sv: Jonathan Douglas
« Svar #229 på: August 05, 2008, 10:26:09 »
Kan ikke tenke meg at JD har veldig mye å si for opp/ned-turerene i fjorårssesongen...i så fall har vi et ganske kraftig problem. Synes ikke han har gode nok kvaliteter hverken offensivt eller defensivt...distribusjonsmessig, er han vel en av de svakeste jeg har sett i rollen.
Ups & Ups!!

Jon R

Sv: Jonathan Douglas
« Svar #230 på: August 05, 2008, 11:06:04 »
Minner om at Douglas var linket bort fra klubben på samme tid i fjor også. Også den gang verserte "sikre" rykter om at han var i samtaler med en annen klubb. At en ny manager velger sin egen kaptein er ikke noe nytt. At dette ikke ble gjort midt i sesongen i fjor var klokt, men det har ligget i kortene at nyvalg av kaptein ville skje under Mc Allister første pre-season som manager. Jeg tipper at Douglas starter mot Schuntorpe på lørdag, og at Robinson eller Marques bærer kapteinbindet.  :)
Jon R.

lojosang

Sv: Jonathan Douglas
« Svar #231 på: August 05, 2008, 11:19:47 »
Ble ikke JDs inflytelse i fjor glimrende alanysert i forrige TPN, eller er det jeg som rører? Minner også om at mannen enkelte finner for godt å rakke ned på spilte mer eller mindre fast på det irske landslaget for to sesonger siden. Dette i tillegg til at den dårlige formen vår i fjor kom med Douglas på skadelista. Så hva enkelte "kan tenke seg" legger jeg fint lite vekt på i denne diskusjonen.  ;)
- Leif Olav

B_Ød

Sv: Jonathan Douglas
« Svar #232 på: August 05, 2008, 11:26:17 »
"enkelte", ytret bare en ydmyk "slik jeg ser det" mening. ;)
Ups & Ups!!

BERGH

Sv: Jonathan Douglas
« Svar #233 på: August 05, 2008, 11:46:39 »
Vi trenger Douglas.   Det kommer skader og karantener.


Den som får kapteinsbindet MÃ… være fast på laget.
 

lojosang

Sv: Jonathan Douglas
« Svar #234 på: August 05, 2008, 13:07:49 »
"enkelte", ytret bare en ydmyk "slik jeg ser det" mening. ;)

Jaja, svaret mitt var ikke vondt ment. Bare en voksen (les: arrogant) formulert "nehei så, for atte det e EG så har rett."

Og jeg mener fortsatt at du (og de andre som ikke har sett Lyset) tar feil med tanke på vårt en gang kotelettbærende midtbaneanker. Han gir en defensiv trygghet vi ikke var i nærheten av med andre i den rollen i fjor. At han har åpenbare offensive begrensninger er vel årsaken til at han han ikke spiller i en høyere divisjon.
- Leif Olav

B_Ød

Sv: Jonathan Douglas
« Svar #235 på: August 05, 2008, 13:28:20 »
vel, får håp det er riktig, enn så lenge blir jeg nok å finne i det "ytterste mørke", med mine meningsfeller.
Ups & Ups!!

lojosang

Sv: Jonathan Douglas
« Svar #236 på: August 05, 2008, 14:04:02 »
Vi trenger Douglas.   Det kommer skader og karantener.


Den som får kapteinsbindet MÃ… være fast på laget.

Det utelukker vel alle med unntak av Ankers og Beckford?  ;D Sistnevnte virker helt utelukket. Med mindre han plutselig får innsatsvilje med armen i bind?

Og til Cardigan Arms vil jeg bare si at selv om han vandrer i døsskyggens dal får han trøste seg med sin egen kjepp.  ;D
Skal se om jeg kan underbygge mine påstander med litt statestikk i løpet av uka.
- Leif Olav

B_Ød

Sv: Jonathan Douglas
« Svar #237 på: August 05, 2008, 15:11:05 »
skal man først dra inn bibelske uttrykk...foretrekker jeg min egen "hyrdestav"  ;D...i den grad det er bibelsk.
Ups & Ups!!

berlin

Sv: Jonathan Douglas
« Svar #238 på: August 05, 2008, 17:48:05 »
Dæven, jeg har fått startet en tråd gitt, selv om jeg ikke har startet den.  ;)

Heter han ikke Jonathon, forresten?

Her er forresten hele sitatet, for ordens skyld:
Douglas ser ut til å bringe ulykke med seg, men hvem er tiltenkt å være defensivt anker på midten nå? Douglas er ingen megadårlig spiller, man vet hva man får, og det er noen brukbare prestasjoner i blant. Hans pasningsspill er vel på nivå med Gary Mac som 13-åring, knapt nok det.

Jeg ser at det bare er en ( til nå ) som er i nærheten av å være enig med meg.

Men jeg skal moderere meg litt; jeg også er ( som nevnet i opprinnelig sitat/innlegg ) engstelig for det defensive ankeret. Det var ikke helt gjennomtenkt, men jeg synes fortsatt at Douglas, tross landslagsmann og alt det der, ikke har vist at han er en mann å bygge et lag rundt.
Jeg mener at han har en elendig pasningsfot og at han til tider er klønete med ballen. Jeg mener at han rett og slett stopper mange angrep hos Leeds, og at han til tross for hardt arbeid ikke er mannen, rett og slett. Han har fått spille mer eller mindre fast i 3 år, skal vi gi han mer tid, eller vet vi hva han leverer? Det er ikke godt nok for min del, men samtidig er jeg redd for at vi ikke har noen andre som bekler denne rollen.

Vel, det er uttalt mål at vi skal bli et mer spillende lag, og da kan det være man må ofre noe.
Denne Robinson er vist er arbeidshest, og Howson er ikke bare offensivt tenkende.

Mon tro om jeg kastet ut en ny fakkel nå?   :-\
Ærbødigst
A.B.
« Siste redigering: August 05, 2008, 17:58:13 av berlin »

Tom S

Sv: Jonathan Douglas
« Svar #239 på: August 05, 2008, 17:53:23 »
Dougie er ein robust spiller på dette nivået og kunne nok gjort ein grei jobb i CCC også.

Men, eg feller ingen tårer om han forsvinner då eg meiner vi har bedre spillere i stallen per dags dato enn Dougie.
Han er treg, dårlig offensivt og ikkje nokon utprega ballfordeler.
Han har rett nok defansive kvaliteter og jobber godt, men det held ikkje om ein skal starte klatringen i ligasystemet.

Om vi i tillegg skulle få nokre pund for han er det berre å selge.
COME ON LEEDS !!