Skrevet av Emne: Ex-spiller: Jonathan Douglas  (Lest 41176 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Robert H.

Re: Jon Douglas..
« Svar #30 på: August 31, 2006, 22:07:08 »
Jeg er positivt overrasket over at vi i det hele tatt signer noen spillere før Bakke er ute av lønningslistene. Dette sier vel dessverre mest om hvor dårlig fatt jeg synes ting virker på Elland Road for tiden...

Erik_

Re: Jon Douglas..
« Svar #31 på: August 31, 2006, 22:09:20 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Tolke? Jeg ser på laguttakene som ble gjort våren 2006!


Ok.

gelderdend

Re: Jon Douglas..
« Svar #32 på: August 31, 2006, 22:09:27 »
var det i det hele tatt noen her som fikk sett noen kamper ifjor? Hvordan kan dette kjøpet vurderes som et skritt i riktig retning??

fy faen! Douglas!?! og atpåtil har Leeds tilsynelatende gitt penger for å få ham. Tregere og mindre begavet midtbanespiller er vanskelig å oppdrive.

han holdt flere og bedre spillere utenfor laget ifjor, hvordan er det KUN sjefen som forstår.

Herregud! jeg gir opp!
 

26Killa

Re: Jon Douglas..
« Svar #33 på: August 31, 2006, 22:14:02 »
quote:
Originally posted by B-m

quote:
Originally posted by MrK

Latterlig løsning - han får vel 15 i uka eller så.........ja ja verden står vel til påske!



Hvorfor i all verden skal han få 15 000 i uka? Tror ikke Douglas overskrider de berømte 6000 punda i uka Bates snakket så varmt om ;)

Kato, vi har Derry, Nicholls, Westlake og Stone. Douglas er en meget god squad-player å ha.



må jo ta med at Derry, Nicholls og Stone er skadet [;)]

killer boots, man!!

26Killa, tidligere Foreverleeds
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

baste

Re: Jon Douglas..
« Svar #34 på: August 31, 2006, 22:18:36 »
ROBERT H...

Nu ryktes det at Bakke e klar for Sunderland...ingen røyk uten ild?
« Siste redigering: August 31, 2006, 22:18:53 av baste »

lojosang

Re: Jon Douglas..
« Svar #35 på: August 31, 2006, 22:19:14 »
quote:
Originally posted by gelderdend
Tregere og mindre begavet midtbanespiller er vanskelig å oppdrive.



Tja, Eirik Bakke av i vår. Stort verre er det ikke.


"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

Karl Hot Shot

Re: Jon Douglas..
« Svar #36 på: August 31, 2006, 22:22:57 »
quote:
Originally posted by baste

ROBERT H...

Nu ryktes det at Bakke e klar for Sunderland...ingen røyk uten ild?



Sky Sports skriver foreløpig bare at Dwight Yorke er klar for Sunderland (han kommer nå fra Sydney FC). Det står ingenting om Bakke.
 

Karl Hot Shot

Re: Jon Douglas..
« Svar #37 på: August 31, 2006, 22:24:24 »
quote:
Originally posted by lojosang

quote:
Originally posted by gelderdend
Tregere og mindre begavet midtbanespiller er vanskelig å oppdrive.



Tja, Eirik Bakke av i vår. Stort verre er det ikke.


"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates



Jeg sier som David O'Leary: "Eirik Bakke er bedragersk rask!"
 

gelderdend

Re: Jon Douglas..
« Svar #38 på: August 31, 2006, 22:26:22 »
uten at jeg skal ta bakke til forsvar så har han da vært en av våre beste spillere hittil i år (de kampene han har spilt). Greit at bakke forsvinner, hvis han finner seg en klubb.

det irriterer meg allikevel at middemådigher som Douglas hentes inn kontra og bruke yngre spillere fra egne rekker ved behov. vi må da ha en eller annen fra junior avdelingen som kan gjøre en minst like god jobb som Douglas.

 

B-m

Re: Jon Douglas..
« Svar #39 på: August 31, 2006, 22:39:35 »
Eirik Bakke er kjempegod greit, men problemet er: Vi må betale Sogndal masse penger(over £1 mill) når Bakke overskrider et visst antall kamper for oss(om 5-6 kamper). Samtidig tjener Eirik 23 000 pund i uka pluss at han får 4000 pund for hver kamp han spiller. Kontrakten hans går ut om 7 mnd, og den kommer IKKE til å bli fornyet.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Karl Hot Shot

Re: Jon Douglas..
« Svar #40 på: August 31, 2006, 22:44:10 »
quote:
Originally posted by B-m

Eirik Bakke er kjempegod greit, men problemet er: Vi må betale Sogndal masse penger(over £1 mill) når Bakke overskrider et visst antall kamper for oss(om 5-6 kamper). Samtidig tjener Eirik 23 000 pund i uka pluss at han får 4000 pund for hver kamp han spiller. Kontrakten hans går ut om 7 mnd, og den kommer IKKE til å bli fornyet.



Hvorfor kan ikke noen fra Sogndal se på overgangspapirene til Eirik Bakke og fortelle oss om de har krav på kr. 12 mill til? Det kan da ikke være vanskelig for folk i Sogndal-ledelsen å gå ut med noen detaljer om dette! Foreløpig virker det hele som et laust rykte.
 

gelderdend

Re: Jon Douglas..
« Svar #41 på: August 31, 2006, 22:44:56 »
for all del. som sagt, jeg bryr meg lite at bakke forsvinner/aldri spiller for Leeds igjen. DET som irriterer meg er at Blackie fortsatt henter inn spillertyper ala Douglas.
 

Sleivind

Re: Jon Douglas..
« Svar #42 på: August 31, 2006, 23:01:53 »
Enig i det, han burde heller ha kjøpt inn Ronaldinho og Gerrard...........

Leeds ligger som kjent i 1.divisjon, og som kjent har ikke Leeds så veeeldig mye peng å rutte med. Så og tro at Leeds kan handle inn spillere som er veldig mye bedre enn Douglas, blir som å tro på julenissen....

quote:
Originally posted by gelderdend

DET som irriterer meg er at Blackie fortsatt henter inn spillertyper ala Douglas.


ragnar

Re: Jon Douglas..
« Svar #43 på: August 31, 2006, 23:04:08 »
Tror Douglas blir en grei spiller å ha ettersom Derry, Nicholls og Stone er skadet og Bakke er ute av bildet. Føyer seg inn i rekken av arbeidsmaur som Leeds har på dagens sentrale midtbane. Tar gjerne imot en med litt kreative fibre og før 24.00 i kveld.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Karl Hot Shot

Re: Jon Douglas..
« Svar #44 på: August 31, 2006, 23:09:52 »
Ikke enig i at Douglas er en grei signering, Ragnar! Leeds United har juniorer og reservelagsspillere som er bedre. Nei, å spandere penger på Douglas blir som å korke igjen flaska som inneholder framtida.
 

auren

Re: Jon Douglas..
« Svar #45 på: August 31, 2006, 23:12:51 »
Hvilke juniorer og reservelagsspillere er bedre enn Douglas??? Nevn minst 3!

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Speedy

Re: Jon Douglas..
« Svar #46 på: August 31, 2006, 23:17:45 »
quote:
Originally posted by auren

Hvilke juniorer og reservelagsspillere er bedre enn Douglas??? Nevn minst 3!

Leeds
Till
I
Die!



De tre fins ikke[;)]
 

Karl Hot Shot

Re: Jon Douglas..
« Svar #47 på: August 31, 2006, 23:19:28 »
quote:
Originally posted by auren

Hvilke juniorer og reservelagsspillere er bedre enn Douglas??? Nevn minst 3!

Leeds
Till
I
Die!



Jonathan Howson
Danny Rose
Frazer Richardson
(Ben Parker er dessverre på lån i Bradford)
 

Sleivind

Re: Jon Douglas..
« Svar #48 på: August 31, 2006, 23:22:47 »
Så du mener vi bør bruke en høyreback på sentral midtbane?

auren

Re: Jon Douglas..
« Svar #49 på: August 31, 2006, 23:24:48 »
Regner med at du har sett en haandfull kamper med Douglas, og kan si deg opp en mening om ham. Har du sett noen kamper med disse spillerne paa samme nivaa (dvs CCC) som Douglas har spilt? Referer da til Howson og Rose.
Og nei; en hoeyreback er ikke bedre enn Douglas sentralt paa midtbanen! Det nekter jeg aa tro! Howson er vel dessuten spiss, og er nok ikke saa god som sentral midtbanespiller. Danny Rose er nok for ung og uerfaren for dette nivaaet enda. Haaper dog han faar noen innhopp i loepet av sesongen.

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Karl Hot Shot

Re: Jon Douglas..
« Svar #50 på: August 31, 2006, 23:25:39 »
quote:
Originally posted by Sleivind

Så du mener vi bør bruke en høyreback på sentral midtbane?



Dette spørsmålet forstår jeg rett og slett ikke!
 

Karl Hot Shot

Re: Jon Douglas..
« Svar #51 på: August 31, 2006, 23:28:10 »
quote:
Originally posted by auren

Regner med at du har sett en haandfull kamper med Douglas, og kan si deg opp en mening om ham. Har du sett noen kamper med disse spillerne paa samme nivaa (dvs CCC) som Douglas har spilt? Referer da til Howson og Rose.
Og nei; en hoeyreback er ikke bedre enn Douglas sentralt paa midtbanen! Det nekter jeg aa tro! Howson er vel dessuten spiss, og er nok ikke saa god som sentral midtbanespiller. Danny Rose er nok for ung og uerfaren for dette nivaaet enda. Haaper dog han faar noen innhopp i loepet av sesongen.

Leeds
Till
I
Die!



Nå er det nok ingen spillere på 16 år som allerede "har grodd fast" i en posisjon på banen. Men poenget her er at Douglas var på lån i Leeds United hele forrige sesong, og det han viste da, burde ha ført til at Blackwell aldri hentet ham til klubben igjen. Douglas er dårlig, det er det som er greia.
 

Jon R

Re: Jon Douglas..
« Svar #52 på: August 31, 2006, 23:31:39 »
Douglas viste seg etterhvert som en helt grei indreløper, en slags fattigmanns Leo anno 1994. Hadde nok foretrukket at han kom på lån i 3 mnd, men vi har nok verken sprengt banken eller lønnsbudsjettet for denne spilleren.

Howson er spiss, Frazer primært back og ingen naturlige konkurenter til Douglas. Rose er muligens det, men vi kan uansett ikke basere oss på at en uprøvd 16 åring skal være en fast makker til Gregan og/eller Westlake sentralt på midten de neste 5-6 ukene.

Jon R.
« Siste redigering: August 31, 2006, 23:35:33 av Jon R »
Jon R.

Karl Hot Shot

Re: Jon Douglas..
« Svar #53 på: August 31, 2006, 23:37:21 »
Denne Auren ønsket å vite hvilke reservelagsspillere og juniorer som er bedre enn Douglas. Jeg hostet da opp fire navn. Howson og Rose har jeg faktisk aldri sett spille, og jeg baserer meg kun på rapporter om at det dreier seg om store talenter. Uansett er Douglas for dårlig. Skadekrisa kan løses ved å bruke Bakke sentralt på midten sammen med Westlake (selv om jeg også synes Westlake virker som en ordentlig vimsekopp på midten, og det kan da umulig være verre å bruke unge Rose i et par kamper).
 

HåvardK

Re: Jon Douglas..
« Svar #54 på: September 01, 2006, 00:38:18 »
Syns vi bør legge oss nesegrus for Karl også i denne saken. Hans innlegg i det siste forteller i klartekst at han har snakket lengre med Leeds-legender og fulgt bedre med de siste tjue åra enn noen av oss eller dere andre. Og da er vel saken Karl - jeg mener klar?

B-m

Velkommen Douglas!
« Svar #55 på: September 01, 2006, 00:47:17 »
Divisjonens beste squad-player! 3 års kontrakt.











« Siste redigering: September 01, 2006, 00:50:49 av B-m »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Jon R

Re: Velkommen Douglas!
« Svar #56 på: September 01, 2006, 00:49:24 »
Likte bildet av mora og storesøs. [:)]

Jon R.
Jon R.

B-m

Re: Velkommen Douglas!
« Svar #57 på: September 01, 2006, 00:50:58 »
wtf
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Leedsfan

Re: Velkommen Douglas!
« Svar #58 på: September 01, 2006, 00:51:54 »
Må si meg fornøyd med denne signingen. Ikke noen kjempestor fan av Douglas, men han bli en nyttig tilvekst. Ønsker faktisk Douglas velkommen til klubben....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Re: Jon Douglas..
« Svar #59 på: September 01, 2006, 00:58:13 »
Uff Uff. Douglas er ikke god nok.Bedre å gi unggutta sjansen. For opp rykker vi ikke uansett. Da burde det vært satsa på sungdommene