Skrevet av Emne: Hva er sannheten  (Lest 5051 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Hva er sannheten
« på: September 06, 2006, 00:21:31 »
Bakke påstår at han ville satt seg ned og diskutert et lønnskutt.http://www.clubcall.com/index.jsp?storyID=290149



Jon R

Re: Hva er sannheten
« Svar #1 på: September 06, 2006, 00:35:35 »
Denne må han ærlig talt dra lenger ut på landet med. Senest i januar ble det ikke av noen deal med Villa, grunnet den gjeldende kontrakten hans. Dersom han hadde ønsket en dialog om dette og  forhandlingsviljen vært reell den gangen, hadde han trolig vært på Villa Park idag. Villaformann Doug Ellis var tydelig irritert på Bakke, siden han noen mnd senere hånet nordmannen offentlig og påpekte at han ikke engang spilte fast på et lag i CCC. Både agent og rådgiver har ved flere anledninger sagt at det ikke er aktuelt å reforhandle  kontrakten, og senest for en drøy uke siden ble den lukrative lønna fremstilt som det store problemet når det gjaldt å finne en ny arbeidsgiver. Dette både av Rune Hauge og Bakke selv. Ikke akkurat noe signal om at det var aktuelt med et lønnskutt ved denne korsveien heller. [}:)]

Jon R.
« Siste redigering: September 06, 2006, 00:37:32 av Jon R »
Jon R.

HåvardK

Re: Hva er sannheten
« Svar #2 på: September 06, 2006, 01:39:41 »
Kan vi ikke prøve å legge denne saken bak oss nå?

Sverre

Re: Hva er sannheten
« Svar #3 på: September 06, 2006, 01:56:04 »
SAVNER IKKE EIRIK BAKKE...!

Jeg savner slett ikke Eirik Bakke, hverken som spiller eller som nordmann i Leeds United. Savner heller ikke personligheten Eirik Bakke på noen som helst måte. Jeg er enig med de som hevder det at han ikke har bidratt med mye siden sin første sesong på Elland Road. Da ville han noe, og bidro i overkant av hva vi kunne forvente.  Siden den tid har det blitt vel mye "tull og tøys", og etter mitt syn burde han gått svært stille i dørene.

De siste årene har det blitt noe krampeaktig over Bakke - både på og utenfor banen. Han har ikke vært i nærheten av å være noen viktig brikke i klubben, til tross for at han har hatt det nødvendige talent til å bidra. Han har stort sett gått skadd, og selv om man i enkelte tilfeller ikke kan kritisere spillere for å være skadd, er heller ikke det tilfelle med Bakke.  Han ble skadd fordi han han trosset klubben og manager Kevin Blackwell i fjor høst. Bortimot oppsigelsesgrunn, slik jeg så kampen og skade-situasjonen mot Sveits i fjor høst!

Det er selvsagt synd at det utviklet seg som det gjorde, men skal man først fordele skyld i denne saken, føler jeg at jeg ville holdt kjeft "big-time" om jeg hadde sittet i Bergen med en flunkende ny avtale med Brann i kveld. Saken er nå ute av verden, så får vi se hva han er god for i Bergen.  "Han kan vel erstatte Helge Haugen" var det en som antydet i en tidligere kommentar...  
Ja, det vil vise seg.  Jeg har mine tvil, men jeg vet at Bakke har talent nok til å stå frem i Norge.  Spørsmålet er om han bruker det.  Takk og pris er det slutt på karrieren i Leeds United, selv om det trolig kostet oss dyrt å bli kvitt dette "problemet".
« Siste redigering: September 06, 2006, 01:58:57 av Sverre »
 

Promotion 2010

Re: Hva er sannheten
« Svar #4 på: September 06, 2006, 02:59:02 »
quote:
Originally posted by Sverre

SAVNER IKKE EIRIK BAKKE...!

Jeg savner slett ikke Eirik Bakke, hverken som spiller eller som nordmann i Leeds United. Savner heller ikke personligheten Eirik Bakke på noen som helst måte. Jeg er enig med de som hevder det at han ikke har bidratt med mye siden sin første sesong på Elland Road. Da ville han noe, og bidro i overkant av hva vi kunne forvente.  Siden den tid har det blitt vel mye "tull og tøys", og etter mitt syn burde han gått svært stille i dørene.

De siste årene har det blitt noe krampeaktig over Bakke - både på og utenfor banen. Han har ikke vært i nærheten av å være noen viktig brikke i klubben, til tross for at han har hatt det nødvendige talent til å bidra. Han har stort sett gått skadd, og selv om man i enkelte tilfeller ikke kan kritisere spillere for å være skadd, er heller ikke det tilfelle med Bakke.  Han ble skadd fordi han han trosset klubben og manager Kevin Blackwell i fjor høst. Bortimot oppsigelsesgrunn, slik jeg så kampen og skade-situasjonen mot Sveits i fjor høst!

Det er selvsagt synd at det utviklet seg som det gjorde, men skal man først fordele skyld i denne saken, føler jeg at jeg ville holdt kjeft "big-time" om jeg hadde sittet i Bergen med en flunkende ny avtale med Brann i kveld. Saken er nå ute av verden, så får vi se hva han er god for i Bergen.  "Han kan vel erstatte Helge Haugen" var det en som antydet i en tidligere kommentar...  
Ja, det vil vise seg.  Jeg har mine tvil, men jeg vet at Bakke har talent nok til å stå frem i Norge.  Spørsmålet er om han bruker det.  Takk og pris er det slutt på karrieren i Leeds United, selv om det trolig kostet oss dyrt å bli kvitt dette "problemet".


Applaus!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

chief

Re: Hva er sannheten
« Svar #5 på: September 06, 2006, 03:23:06 »
quote:
Originally posted by Sverre

SAVNER IKKE EIRIK BAKKE...!

Jeg savner slett ikke Eirik Bakke, hverken som spiller eller som nordmann i Leeds United. Savner heller ikke personligheten Eirik Bakke på noen som helst måte. Jeg er enig med de som hevder det at han ikke har bidratt med mye siden sin første sesong på Elland Road. Da ville han noe, og bidro i overkant av hva vi kunne forvente.  Siden den tid har det blitt vel mye "tull og tøys", og etter mitt syn burde han gått svært stille i dørene.

De siste årene har det blitt noe krampeaktig over Bakke - både på og utenfor banen. Han har ikke vært i nærheten av å være noen viktig brikke i klubben, til tross for at han har hatt det nødvendige talent til å bidra. Han har stort sett gått skadd, og selv om man i enkelte tilfeller ikke kan kritisere spillere for å være skadd, er heller ikke det tilfelle med Bakke.  Han ble skadd fordi han han trosset klubben og manager Kevin Blackwell i fjor høst. Bortimot oppsigelsesgrunn, slik jeg så kampen og skade-situasjonen mot Sveits i fjor høst!

Det er selvsagt synd at det utviklet seg som det gjorde, men skal man først fordele skyld i denne saken, føler jeg at jeg ville holdt kjeft "big-time" om jeg hadde sittet i Bergen med en flunkende ny avtale med Brann i kveld. Saken er nå ute av verden, så får vi se hva han er god for i Bergen.  "Han kan vel erstatte Helge Haugen" var det en som antydet i en tidligere kommentar...  
Ja, det vil vise seg.  Jeg har mine tvil, men jeg vet at Bakke har talent nok til å stå frem i Norge.  Spørsmålet er om han bruker det.  Takk og pris er det slutt på karrieren i Leeds United, selv om det trolig kostet oss dyrt å bli kvitt dette "problemet".



Synes det blir for dumt slakte Bakke på denne måten fordi han signet kontrakten sin da pengene fløt i klubben,og fordi han har vært jævlig uheldig med skader.[:(!]

Bakke var sikkert skikkelig tent på å gjøre seg fortjent til lønna nå som han var skadefri,men da blir han plutselig sparket ut av laget.
 Ytterst merkelig handling.Hvofor ble ikke den avgjørelsen tatt tidliger(som ifjor).

Bates sa jo tydelig ifra at Bakke ikke hadde noen fremtid i klubben.
Da synes jeg det er merkelig at han er med i manageren planer for denne sesongen for så plutselig å bli satt ut av laget.

Men greit!!!!  Gyv på Bakke dere.[B)]

 Dere blir sikkert kvitt litt frustrasjon.[;)]




1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

Kato

Re: Hva er sannheten
« Svar #6 på: September 06, 2006, 03:30:46 »
Det er jo enkelt å sitte nå og si at han ville forhandlet om lavere lønn.
 

Tom S

Re: Hva er sannheten
« Svar #7 på: September 06, 2006, 03:43:56 »
Jo, det gjør vi!

Bakke who[?]


quote:
Originally posted by HåvardK

Kan vi ikke prøve å legge denne saken bak oss nå?



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Geir Magne

Re: Hva er sannheten
« Svar #8 på: September 06, 2006, 04:01:05 »
Bra, Sverre! Helt enig i alt du skriver. Bakke kunne gått ned i lønn før hvis han hadde villet. Patetisk å si slikt nå. Og jeg hørte selv han si i Haugesund i fjor at han ville skrive for Peacock News. Ikke ett ord har redaktøren fått. Good riddance, men jeg ønsker Eirik lykke til i Brann og håper han kommer tilbake på landslaget!
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Peter7

Re: Hva er sannheten
« Svar #9 på: September 06, 2006, 04:04:30 »
Pissprat av et pisshead.

***
Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Jon R

Re: Hva er sannheten
« Svar #10 på: September 06, 2006, 05:35:14 »
quote:
Synes det blir for dumt slakte Bakke på denne måten fordi han signet kontrakten sin da pengene fløt i klubben,og fordi han har vært jævlig uheldig med skader.[:(!]


Du har misforståttt radikalt hvis du tror dette er grunnen til at vi "slakter" Bakke. Henviser til denne og de to-tre andre Bakke trådene. [8)]



Jon R.
Jon R.

ToreLA

Re: Hva er sannheten
« Svar #11 på: September 06, 2006, 06:59:37 »
Perhaps if they had come to me and talked about dropping my wages we could have sorted something out, but that never happened. I think they'd decided they wanted me to go.

Ã… du verden så lojalt og sympatisk sagt. Nei, lojalt og sympatisk ville vært;

I talked to the chairman and offered to drop my wages to stay




----------------------
www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes


fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Hva er sannheten
« Svar #12 på: September 06, 2006, 18:12:55 »
Han er regelrett frekk og illojal mot klubben! Som om ikke lønna hans hadde vært diskutert noen gang tidligere!!!???!!![}:)]

quote:
Originally posted by kato

Det er jo enkelt å sitte nå og si at han ville forhandlet om lavere lønn.

Yeboahs vitne

Karl Hot Shot

Re: Hva er sannheten
« Svar #13 på: September 06, 2006, 20:54:25 »
Det skulle ikke forundre meg om denne beskrivelsen fra Eirik Bakke stemmer:

"Perhaps if they had come to me and talked about dropping my wages we could have sorted something out, but that never happened. I think they'd decided they wanted me to go.

"Of course I'm disappointed, but I always knew that one day I'd move on. That's how football works. I just didn't expect it to work out like this."

Karl "Hot Shot" - medlem nr. 1128
 

Jon R

Re: Hva er sannheten
« Svar #14 på: September 07, 2006, 00:28:43 »
Hot Shot! Du er vel fortsatt av den formening at forhandlingene med Brann stort sett skjedde torsdag 31.08, og at Blackwell var en "løgner" da han uttalte at Bakke var i forhandlinger med en annen klubb tidligere den uken? Synes du er overraskende naiv i denne saken, spesielt med tanke på at Bakke har valgt Rune Hauge som sin representant i pengespørsmål.

Jon R.
Jon R.

Tom S

Re: Hva er sannheten
« Svar #15 på: September 07, 2006, 00:30:36 »
Jo, det gjør vi!

Bakke who[?]


quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by HåvardK

Kan vi ikke prøve å legge denne saken bak oss nå?

--------------------------------------------------------------------------------



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
« Siste redigering: September 07, 2006, 00:31:17 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

HåvardK

Re: Hva er sannheten
« Svar #16 på: September 07, 2006, 01:00:30 »
Kan vi ikke prøve å legge denne saken bak oss nå, dere?

Jon R

Re: Hva er sannheten
« Svar #17 på: September 07, 2006, 03:08:09 »
Slik jeg ser det, er det nesten umulig å legge denne saken bak oss allerede nå, dere.

Jon R.
Jon R.

Peter7

Re: Hva er sannheten
« Svar #18 på: September 07, 2006, 03:10:36 »
Enig, lite interessant å kverne videre på denne fyren - som nå dessuten heldigvis er i en helt annen klubb.

Debatten kan kanskje føres videre på www.Brann.no, hvis noe slikt skulle finnes.

***
Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Jon R

Re: Hva er sannheten
« Svar #19 på: September 07, 2006, 03:16:18 »
quote:
Originally posted by Peter7

Enig, lite interessant å kverne videre på denne fyren - som nå dessuten heldigvis er i en helt annen klubb.

Debatten kan kanskje føres videre på www.Brann.no, hvis noe slikt skulle finnes.



Evnt på  www.juksemakerpipelohurt.no .

Jon R.
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Hva er sannheten
« Svar #20 på: September 07, 2006, 03:18:53 »
quote:
Originally posted by Jon R
Evnt på  www.juksemakerpipelohurt.no .





Der er det visst stor trafikk for tiden... Siden kan iallefall ikke vises [8)][8)][8)]



I ain't lookin' to compete with you, beat or cheat or mistreat you
Simplify you, classify you, deny, defy or crucify you
All I really want to do, is baby, be friends with you
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Peter7

Re: Hva er sannheten
« Svar #21 på: September 07, 2006, 03:22:22 »
Skal vi først finne en internettadresse som er midt i blinken i dette tilfellet, finnes den her:
http://www.hansa.no/Pages/Front.aspx?id=2161
Trengs litt sponsing, ja.

***
Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

chief

Re: Hva er sannheten
« Svar #22 på: September 07, 2006, 05:10:47 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Synes det blir for dumt slakte Bakke på denne måten fordi han signet kontrakten sin da pengene fløt i klubben,og fordi han har vært jævlig uheldig med skader.[:(!]


Du har misforståttt radikalt hvis du tror dette er grunnen til at vi "slakter" Bakke. Henviser til denne og de to-tre andre Bakke trådene. [8)]



Jon R.




Nei Jon,jeg misforstår ikke.      Hadde Bakke hatt en lønn på 6000pund a`week hadde aldri denne kritikken kommet.[|)]




1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

MrK

Re: Hva er sannheten
« Svar #23 på: September 07, 2006, 05:35:37 »
Skulle hanfortsatt i PL med Villa, så er vel ikke det å beholde lønna BIG DEAL. Hvem på forumet hadde rykket opp i status og karriere gått ned i lønn - INGEN. For resten av diskusjonen I rest my case - han er Nrann spiller nå!

La Bakke hetsen, som tross skader gjorde en god jobb når han spillte
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Jon R

Re: Hva er sannheten
« Svar #24 på: September 07, 2006, 06:10:59 »
quote:
Nei Jon,jeg misforstår ikke.      Hadde Bakke hatt en lønn på 6000pund a`week hadde aldri denne kritikken kommet.[|)]


[/quote]

Må nok gi deg rett i det, sjef. [:)]

Jon R.
Jon R.

MrK

Re: Hva er sannheten
« Svar #25 på: September 07, 2006, 06:15:34 »
men han hadde mer og det er historie - la det ligge
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

chief

Re: Hva er sannheten
« Svar #26 på: September 07, 2006, 06:56:08 »
Enig. Bare tull å gnåle mer om dette nå.




1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

Jon R

Re: Hva er sannheten
« Svar #27 på: September 07, 2006, 15:30:42 »
Vi kan la den ligge, inntil Eirik kommer med flere gode forklaringer på hvorfor han ble "drevet ut" av Leeds United. [;)]

Jon R.
Jon R.

AndyMathie

Re: Hva er sannheten
« Svar #28 på: September 07, 2006, 18:46:11 »
Eirik Bakke har aldri blitt drevet ut av klubben. Hadde han sagt til ledelsen i Leeds at han elsker Leeds og vil veldig gjerne spille for klubben. Og pga dette villig til å gå ned noe i lønn for å få dette til. Han tok aldri iniativ til dette og ga klare signaler på at han ikke ønsket å gå ned i lønn. Og at han sier etter på at han kanskje kunne gå ned i lønn virker på meg som enda et av Eirik`s mindre smarte utalelser.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

arneg

Re: Hva er sannheten
« Svar #29 på: September 07, 2006, 19:19:25 »
"Og at han sier etter på at han kanskje kunne gå ned i lønn virker på meg som enda et av Eirik`s mindre smarte utalelser."

Der er det sterk konkurranse gitt