Skrevet av Emne: FOR FØRSTE GANG SIDEN 1972...  (Lest 2651 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

FOR FØRSTE GANG SIDEN 1972...
« på: ſeptember 11, 2006, 05:35:09 »
...gadd jeg ikke sjekke resultatet underveis i kampen
...gadd jeg ikke desperat sjekke nettet for målskårere
...gadd jeg ikke sjekke resultatet rett etter kampen
...gadd jeg ikke sjekke tekstmeldinger fra kompiser

LEEDS HAR BLITT ET RÆVVA LAG MED SPILLERE SOM OVERHODE IKKE APPELERER TIL MEG!

En kompis kom innom med en video av kampen. Jeg har sett den frem til nå. Og det ble som forventet.

- Tafatte spillere over hele fjæla
- Lewis bør ikke fortsette som Leeds spiller
- Crianey datt på ryggen etter 2 minutter og skapte en stor overgangsmulighet, selv om kan kan slå crossballer så er han ingen storspiller
- Butler ble redd Johnson ( 1,60 høy)...patetisk
- Killa: full av feilpasninger og paniske løsninger bakover
- Skrytet til Eggen i studio var helt patetisk, mannen må vel si noe annet enn det Bet24 ber ham om
- Blackwell; ta din hatt og gå.


Men så lenge Leeds ligger an til å bli en av de 5-6 best drevne klubber til sommeren, så blir nok Blackwell. Bare £ 10-15 mill fra Chelsea for juniorene vil snu trenden i klubben vår. Håper FA gir oss rett til dem på tirsdag!!!

Promo; forbannet og lei av drittfotball!!! [}:)]
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28990
  • Total likes: 2671
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: FOR FØRSTE GANG SIDEN 1972...
« Svar #1 på: ſeptember 11, 2006, 05:46:57 »
[:D]

...vi har alle våre dårlige dager [:)]


Du skal se at i morgen skinner solen.


(får bare håpe at "i morgen" ikke tar 8 år slik som sist...)




I ain't lookin' to compete with you, beat or cheat or mistreat you
Simplify you, classify you, deny, defy or crucify you
All I really want to do, is baby, be friends with you
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Thomas

Re: FOR FØRSTE GANG SIDEN 1972...
« Svar #2 på: ſeptember 11, 2006, 06:17:44 »
quote:
Originally posted by Promotion 07
FOR FØRSTE GANG SIDEN 1972...
...gadd jeg ikke desperat sjekke nettet for målskårere

 
Skal si du var tidlig ute! [:)]
 
 



DON REVIE
« Siste redigering: ſeptember 11, 2006, 06:19:15 av Thomas »

ragnar

Re: FOR FØRSTE GANG SIDEN 1972...
« Svar #3 på: ſeptember 11, 2006, 07:12:39 »
Jeg så ikke kampen i dag, men når jeg fikk en melding om at Wolves hadde scoret 3 min på overtid, så tok jeg ikke det så tungt.

Har innstilt meg på at dette blir nok en mellom-sesong og blir positivt overrasket om Leeds klarer en play-off plass.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

bmoen

Re: FOR FØRSTE GANG SIDEN 1972...
« Svar #4 på: ſeptember 11, 2006, 14:03:50 »
Enig med deg,det blir nok noen sesonger til i denne divisjononen. Det er litt for mange overskyede dager ennsolskinssdager når det gjelder Leeds-prestasjoner. Tar fram klisjéen igjen: Vi er bare ikke bedre!


Jeg så ikke kampen i dag, men når jeg fikk en melding om at Wolves hadde scoret 3 min på overtid, så tok jeg ikke det så tungt.

Har innstilt meg på at dette blir nok en mellom-sesong og blir positivt overrasket om Leeds klarer en play-off plass.

*Champions of CCC 06/07*
[/quote]

BMo
BMo - Leeds-fan siden 1964

flynn

Re: FOR FØRSTE GANG SIDEN 1972...
« Svar #5 på: ſeptember 11, 2006, 14:28:00 »
Skærpings folkens, det er i tider som dette vi trenger å enes om oppgaven! Den holdningen dere inntar nå er den samme som bidrar til at det kommer ynkelige 16.000 på ER mot en av de mer attraktive lagene i CCC. Vi da for svarte vant med motgang, og tradisjonen tro skal vi "stå han av" denne gangen også. Til de som savner profiler i Leeds, hvilke lag i CCC har større profiler enn Healy som satte fyr på Europa med 3 mål mot Spania forrige uke, Kelly som er i ferd med å sette verdensrekord i lojalitet og stå-på-vilje, eller Kilgallon? Ja vel, så tapte vi igjen, det betyr bare at vi neste gang bør stå enda mer samlet, være enda tøffere, og virkelig bestemme oss for å vise resten av verden hvem som tåler en trøkk. Leeds kommer alltid tilbake! Ikke fxxx om jeg gir meg nå, jeg er vant til å slå nedenfra, og i likhet med alle som har holdt med Leeds siden før O'Leary epoken, finner vi stor glede i å være med på de oppturer vi får etter slike perioder. Tenk så trist det må være å holde med et lag som vinner nesten alle kamper de spiller, som supporter tar du seierne for gitt, og kan dermed egentlig bare bli skuffet. For oss er det for øyeblikket slik at selv 1-0 over Chester feires med brusende følelser og glede.
Her gjelder det å stikke fingern i bakken, innse hvor vi er og se framover med stål i bein og armer. De som kaster inn håndkleet nå er feige!

Flynn

h.b

  • Gjest
Re: FOR FØRSTE GANG SIDEN 1972...
« Svar #6 på: ſeptember 11, 2006, 14:45:12 »
Alle vet at vi trenger å stå samlet. Men er enig at vi ikke eier profiler. De profilene som fins i dagens Leeds lag er kun profiler for oss Leeds fans.De er rett og slett gode spillere ( tror vi ) muligens fordi vi er Leeds fans.Leedsfans skal gjøre spillerne på dagens leeds lag til bedre spillere en de egentlig er. Vi mangler en profil. En som alle legger merke til.En briljant teknikker eller playmaker. Vi mangler muligens en som kan være en showmann, en Vinnie Jones for den sakens skuld.Samtidig er det kjedelig å se på Leeds United.Det med at Kelly som er i ferd med å sette verdensrekord i lojalitet og stå-på-vilje holder rett og slett ikke


« Siste redigering: ſeptember 11, 2006, 14:45:47 av h.b »

Robert H.

Re: FOR FØRSTE GANG SIDEN 1972...
« Svar #7 på: ſeptember 11, 2006, 15:06:39 »
Glimrende innlegg flynn! Jeg synes faktisk det er mer interessant å følge laget i disse tunge tidene enn på mange år...

quote:
Originally posted by flynn

Skærpings folkens, det er i tider som dette vi trenger å enes om oppgaven! Den holdningen dere inntar nå er den samme som bidrar til at det kommer ynkelige 16.000 på ER mot en av de mer attraktive lagene i CCC. Vi da for svarte vant med motgang, og tradisjonen tro skal vi "stå han av" denne gangen også. Til de som savner profiler i Leeds, hvilke lag i CCC har større profiler enn Healy som satte fyr på Europa med 3 mål mot Spania forrige uke, Kelly som er i ferd med å sette verdensrekord i lojalitet og stå-på-vilje, eller Kilgallon? Ja vel, så tapte vi igjen, det betyr bare at vi neste gang bør stå enda mer samlet, være enda tøffere, og virkelig bestemme oss for å vise resten av verden hvem som tåler en trøkk. Leeds kommer alltid tilbake! Ikke fxxx om jeg gir meg nå, jeg er vant til å slå nedenfra, og i likhet med alle som har holdt med Leeds siden før O'Leary epoken, finner vi stor glede i å være med på de oppturer vi får etter slike perioder. Tenk så trist det må være å holde med et lag som vinner nesten alle kamper de spiller, som supporter tar du seierne for gitt, og kan dermed egentlig bare bli skuffet. For oss er det for øyeblikket slik at selv 1-0 over Chester feires med brusende følelser og glede.
Her gjelder det å stikke fingern i bakken, innse hvor vi er og se framover med stål i bein og armer. De som kaster inn håndkleet nå er feige!

Flynn


Kato

Re: FOR FØRSTE GANG SIDEN 1972...
« Svar #8 på: ſeptember 11, 2006, 15:11:28 »
Det er kloke ord at vi nå må stå samlet. Vi er nå omtrent der vi var midt på 80-tallet. Det var bare kjernen igjen på Elland Road i helga, slik det også var den gang.

Det er viktig å innse at vi ikke er verdens navle.

Det snakkes om spillerne som kommer inn som at alle og enhver er storsigninger.
Det snakkes om Leeds som storklubb.

Vi må bare innse det, vi er "average" CCC. Vi er faktisk nærmere League 1 enn Premier i det vi driver med.

David Healy er en profil for Nord- Irland. Han er ingen profil hos oss.

Nei du har rett, vi kan ikke forvente seier hjemme. Vi må være glade for hver seier vi tar. Hvert poeng borte må feires som en seier.

Målet vårt må først og fremst være 50 poeng, slik at vi unngår nedrykksstriden.

Det er på tide at SK 917 Leeds United lander og stikker fingeren i jorda. Sikkert inkludert undertegnede.
 

Karl Hot Shot

Re: FOR FØRSTE GANG SIDEN 1972...
« Svar #9 på: ſeptember 11, 2006, 17:18:36 »
Jeg lurer på når lyset gikk opp for Kato? Det han skriver over, er jo faktisk en situasjonsanalyse lik noe jeg kunne ha skrevet selv. Var det på Millennium at du ble omvendt, Kato?
 

Giske

Re: FOR FØRSTE GANG SIDEN 1972...
« Svar #10 på: ſeptember 11, 2006, 17:22:52 »
Leeds er såklart religion for dere også? Hva er vel religion uten TRO og HÃ…P?? Vi MÃ… ha håp om bedre tider!! Vi MÃ… tro at det er sol på andre siden av regnbuen[8D]

We are so proud
we shout it out loud
we love you LEEDS LEEDS LEEDS!!

DONT GIVE UP MY FRIENDS!!


Karl Hot Shot

Re: FOR FØRSTE GANG SIDEN 1972...
« Svar #11 på: ſeptember 11, 2006, 17:29:22 »
Du kan utmerket godt ha både tro og håp samtidig som du er realist. Det er tre måter å støtte Leeds United på: For det første kan du møte opp på noen kamper med Leeds United og synge til lagets pris til du blir både hes og blå. For det andre kan du kjøpe drakta og andre produkter som klubben selger. For det tredje kan du forsvare og forklare Leeds Uniteds gjøren og laden i møtet med andre lags supportere.

Det vi driver med her inne på "Ordet er fritt", er først og fremst en diskusjon av det som skjer i klubben. Siden ingen spillere eller ledere i klubben kan lese norsk (unntatt Gylfi?), kan vi godt tillate oss å kalle en spade for en spade. Det påvirker uansett ikke stemningen til laget.
 

Giske

Re: FOR FØRSTE GANG SIDEN 1972...
« Svar #12 på: ſeptember 11, 2006, 17:39:51 »
Skjønner! Jeg prøver igrunnen bare å trøste meg selv.. hehe..


Erik M

Re: FOR FØRSTE GANG SIDEN 1972...
« Svar #13 på: ſeptember 11, 2006, 18:26:00 »
Gledelig mye fornuft i denne tråden.  Personen med det optimistiske nicket Promotion ser ut til å slite med å holde humøret oppe.  Vi må passe oss for ikke å bli medgangssupportere - det er dårlige kår for slike i klubben vår.  

Jeg tror det ordner seg utover sesongen - med eller uten Blackwell.  Når alle er skadefrie har vi en tropp for top 6 - det føler jeg meg overbevist om.  Så litt morro skal vi få denne sesongen også.
 

ragnar

Re: FOR FØRSTE GANG SIDEN 1972...
« Svar #14 på: ſeptember 11, 2006, 18:28:45 »
Det er vel egentlig få som gir opp. Da hadde de ikke vært inne på dette forumet blant annet. Men det må få lov til å være litt realistisk og faktisk kunne få lov til å ikke bli så veldig skuffet når Leeds taper, tatt i betraktning dagens økonomiske situasjon og skadene som vi har akkurat nå.

Støtte Leeds vil de fleste alltid gjøre. Men det er i sånne situasjoner vi er i nå som skiller klinten fra hveten...

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

B-m

Re: FOR FØRSTE GANG SIDEN 1972...
« Svar #15 på: ſeptember 11, 2006, 18:34:11 »
quote:
Originally posted by h.b

Alle vet at vi trenger å stå samlet. Men er enig at vi ikke eier profiler. De profilene som fins i dagens Leeds lag er kun profiler for oss Leeds fans.De er rett og slett gode spillere ( tror vi ) muligens fordi vi er Leeds fans.Leedsfans skal gjøre spillerne på dagens leeds lag til bedre spillere en de egentlig er. Vi mangler en profil. En som alle legger merke til.En briljant teknikker eller playmaker. Vi mangler muligens en som kan være en showmann, en Vinnie Jones for den sakens skuld.Samtidig er det kjedelig å se på Leeds United.Det med at Kelly som er i ferd med å sette verdensrekord i lojalitet og stå-på-vilje holder rett og slett ikke



Enig med deg, det var ingen her inne som hadde hørt om spillerne vi har nå før vi kjøpte dem(med få unntak). Tror ikke vi har et så veldig mye mer spennende lag enn de andre "topplaga" i divisjonen. Cressy, Healy og Lewis var alle partnere i Preston, og de var ikke bedre enn et "4-12 lag". Det som er litt synd er at siden folk ikke har hørt om de andre spillerne på motstanderlaga, så betyr det at vi bedre. Slik var det ifjor, folk klagde på at vi underpresterte! Saken var den at vi overpresterte! Det som er med denne divisjonen er at den er en utrolig jevn og fysisk(innsats betyr 75%). Veien fra mid-table og opp bruker ikke være særlig lang(unntaket i fjor), og fra mid-table og ned er det heller ikke lange veien. Lag vinner og taper mot hverandre og det er ofte hårfine marginer som skiller dem - noe vi fikk erfare igår :(
Får prøve å konse på det positive.. at vi ikke blir knust.. at alle kampene vi har tapt er på tampen(noe som gjør det enda mer pain in the arse), og bare med ett mål. vi har spilt ok, og skapte nok sjanser. Jeg har troa på at Horse putter 2 mot sunderland, tror en target-mann er sinnsykt viktig i denne divisjonen. Forhåpentligvis kan healy få en friere rolle (slipper å møte). Forferdelig kamp at Healy igår! Og det er bare Healy som kan lastes, ingen andre.

Ellers er det trist at engelske leeds-fansen har sviktet Leeds. Er faktisk en skam. Vi her inne klarer å tenke LITT, på waccoe er det teite tilstander, er helt disillusjonert og på randen til sammenbrudd. At det var 150 000 som ville ha play-off billett sier vel kanskje litt om at det er en del glory-hunters ute og går. Det er ihvertfall ikke prisene som stopper de fleste..

Angående profiler: Nicholls og Cresswell er snart tilbake!!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Henning

Re: FOR FØRSTE GANG SIDEN 1972...
« Svar #16 på: ſeptember 11, 2006, 18:53:43 »
Bra innlegg Flynn!