Skrevet av Emne: Bytt manager NÃ…!  (Lest 6445 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Re: Bytt manager NÃ…!
« Svar #30 på: September 14, 2006, 05:45:06 »
quote:

Med tanke på den heftige diskusjonen vi to hadde etter play-off finalen, så ville det vel være mer rederlig av deg å skrive: "Noen her inne har utrolig nok tregere for det enn meg!" [;)]
 


Jeg er ikke redd for å innrømme at jeg har støttet Blackwell betinget, hele veien, og jeg mener det har vært riktig utfra jobben som har blitt gjort, og resultatene vi har oppnådd de første to åra. Folk får heller hovere nå, og si "hva sa vi", men jeg mener det at først og fremt er sesongenstarten i 06/07 som gir oss grunn til å "slakte" mannen. En ting er sikkert: Den neste manageren vil jobbe under enda større press enn vår nåværende. Hvem er denne mystiske supermannen som vil tilfredstille kanskje øyrikets mest kravstore supportere?  [8)]


Jon R.
Jon R.

Kato

Re: Bytt manager NÃ…!
« Svar #31 på: September 14, 2006, 05:47:07 »
Enig, ikke tid for å hovere. Men elendigheta startet i fjor vår, lenge før denne sesongen startet.
 

Ferre

Re: Bytt manager NÃ…!
« Svar #32 på: September 14, 2006, 05:48:25 »
Fra Waccoe:

BLACKWELL ON RADIO 5 NOW

HE SAYS HE WILL NOT WALK AWAY, he says this is NOT the worse time he has had at Leeds

-WE'LL BE BACK-

Jon R

Re: Bytt manager NÃ…!
« Svar #33 på: September 14, 2006, 05:48:52 »
quote:
Jeg er jo ikke en så stor tenker som veteranen, men... altså... vi håner'n vel ikke... vi bare sier til'n at han har lånt sykker'n vår lenge nok... og at'n må levere'n tilbake... [:)]




Jeg tenkte nok ikke på deg, promo. Ei heller veteranen. Det er plenty nok av andre eksempler på forumet her. [8)]

Jon R.
Jon R.

Jon R

Re: Bytt manager NÃ…!
« Svar #34 på: September 14, 2006, 05:50:35 »
quote:
Originally posted by kato

Enig, ikke tid for å hovere. Men elendigheta startet i fjor vår, lenge før denne sesongen startet.



Det har du helt rett i, kato, og du gjorde klokt rede for dette allerede i medgangsbølgen etter Preston kampene. I motsetning til deg trodde jeg han ville klare å snu trenden. [8)]

Jon R.
« Siste redigering: September 14, 2006, 05:52:17 av Jon R »
Jon R.

Erik_

Re: Bytt manager NÃ…!
« Svar #35 på: September 14, 2006, 05:54:58 »

Sheridan

Re: Bytt manager NÃ…!
« Svar #36 på: September 14, 2006, 05:57:32 »
3 gevinster på de 17 siste kampene - det må da være MER ENN NOK til å sende Blackwell ut porten på Elland Road...men av en eller annen grunn tror jeg det vil drøye...vi ble ydmyket idag - der var ingen vilje....ingen GUTS! Det hele virker så utrolig planløst.


veteranen

  • Gjest
Re: Bytt manager NÃ…!
« Svar #37 på: September 14, 2006, 06:04:44 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Jeg er jo ikke en så stor tenker som veteranen, men... altså... vi håner'n vel ikke... vi bare sier til'n at han har lånt sykker'n vår lenge nok... og at'n må levere'n tilbake... [:)]




Jeg tenkte nok ikke på deg, promo. Ei heller veteranen. Det er plenty nok av andre eksempler på forumet her. [8)]

Jon R.




Jeg følte meg ganske trygg på at du i denne sammenheng ikke tenkte på verken meg eller min gode venn Promo, Jon. [:)]

Tror nok at Blackwell har det vanskelig i kveld. Og når jeg tenker på det, så får jeg faktisk selv litt vondt av mannen...

Vi supportere har ofte en tendens til å bli så resultatfokusert at vi ofte glemmer helhetsbildet av det arbeidet manageren har gjort. Og hvis vi ser tilbake til mai 2004, så vil vi se at Blackwell ikke har noen grunn til å skamme seg over det totalarbeidet han har gjort som manager i Leeds.

Vi - supportere - bør derimot skamme oss hvis vi ikke klarer å se dette.



Ferre

Re: Bytt manager NÃ…!
« Svar #38 på: September 14, 2006, 06:11:49 »
Enig med deg veteranen! Synes Blackwell har gjort en god jobb til nå, men nå er det på tide at han overlater roret til en annen. Trekk deg nå mens du ennå kan gå med hevet hode.

-WE'LL BE BACK-

stefan

Re: Bytt manager NÃ…!
« Svar #39 på: September 14, 2006, 06:12:20 »
Er det en ting jeg ikke tåler så er det ett lag som ikke gidder å jage ballen. Slike ting fører bare tankene tilbake til ligacupfinalen mot Villa. uuuuuuurk. Lewis burde gies bort til wolves. Men det er vanskelig å se hvem som hadde giddet å ta over leeds jobben. Jeg er absolutt ikke siker på at curbs eller ranieri er mannen til å gjøre det, og Hoddle gir meg frysninger. lønnsnivået til disse gutta er nok ganske avskrekkende også.

ehm hello?
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Dorigo`s left foot

Re: Bytt manager NÃ…!
« Svar #40 på: September 14, 2006, 06:13:02 »
quote:
Originally posted by MacMurder

Undertegnede har fulgt Leeds i tykt og tynt i 33!!!år, og har aldri, ikke en gang i de svarteste 80-åra sittet igjen med samme følelsene som nå. Bates bør reagere umiddelbart og få fjernet denne fyren fra managerstolen, gudene vet hvorfor han fikk 3 års kontrakt? I kveld var første gang jeg kan huske at jeg ikke gadd å sette meg ned for å følge kampen fra avspark (det være seg tv, radio eller nettet), i kveld var første gangen jeg ikke følte den berømte kniven i hjertet da motstanderene scoret mot Leeds. Leeds skal være synonymt med "passion", den er borte.



Det var akkurat slik jeg følte det også. Før så vridde jeg meg i smerte hver gang Leeds slapp inn mål. Nå er jeg blitt mer likegyldig. Jeg tenker på Leeds hver dag. Vet ikke hvorfor, men jeg er bekymret.

Andy

Re: Bytt manager NÃ…!
« Svar #41 på: September 14, 2006, 06:21:35 »
KB må gå nå. Han må innse at han ikke kan ta klubben videre. Takker for en god innsats me nok er nok.
 

Peter7

Re: Bytt manager NÃ…!
« Svar #42 på: September 14, 2006, 07:06:38 »
Det er vel ikke helt uvanlig i fotball å bytte ut manageren når laget legger seg til i nedrykksposisjon etter sesongstarten - selv om han har gjort en god jobb tidligere og ellers er en grei kar.

***
Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Trondjo

Re: Bytt manager NÃ…!
« Svar #43 på: September 14, 2006, 07:24:24 »
Nedturen startet etter Palace kampen i starten av mars måned.På de ti siste kampene  i forrige sesong vant vi bare en,mot Crewe.Den elendige trenden har Blackwell og laget dratt med seg inn i den nye  sesongen.Dagens kamp var rett og slett en ynkelig forestilling av vårt kjære Leeds United.Blackwell må selvsagt overlate plassen til en ny mann.
 

Kato

Re: Bytt manager NÃ…!
« Svar #44 på: September 14, 2006, 14:45:42 »
Spot on. I mars startet det. I løpet av 20 kamper har vi vunnet 4. Avslutningen i fjor var en katastrofe (Kun resultatet mot Preston var en stor opptur, ikke prestasjonen). Sommeren ble ikke noe bedre, latterlig på transferfronten, elendige resultat, null samhandling da mange ble kjøpt/kastet inn rett før seriestart. Svak sesongstart, riktignok med endel utur i.

Trøsten vår er at denne lange svake perioden er fordelt over to sesonger. Hadde disse 20 kampene vært i løpet av en sesong, hadde vi stirret League one i hvitøyet.

Som en konsekvens av dette (i tillegg til andre ting) er fortet vårt tomt.

Det er bare en vei, Kevin Blackwell. Ut porten.
 

Kickthemdown

Re: Bytt manager NÃ…!
« Svar #45 på: September 14, 2006, 16:04:50 »
quote:
Originally posted by Enrique

quote:
Originally posted by veteranen

For jeg går ut fra at du er den samme Promo som var helt uenig med meg da jeg hevdet at Blackwell er ingen stor tenker, taktikker, formidler og motivator... [:)]


Mens jeg har vært enig med deg i det helt fra starten av.[8)]

Jeg vil egentlig bare hylle meg selv og HB.

Takk

Killa

Karl Hot Shot

Re: Bytt manager NÃ…!
« Svar #46 på: September 14, 2006, 16:37:33 »
Det er ingen grunn til å skrive lange og forklarende innlegg her inne nå. Kevin Blackwell er ferdig som manager for Leeds United. Det må inn en ordentlig ringrev som på kort tid kan snu denne grusomme trenden som vi har opplevd de siste månedene. Den nye manageren må deretter forsterke samtlige lagdeler. Det må lånes inn en midtbanespiller fra Premier League som har gode kreative kvaliteter. Dermed må Ken Bates åpne lommeboka, etter at han har gitt Blackwell en avskjedspresent.
 

Dennis

Re: Bytt manager NÃ…!
« Svar #47 på: September 14, 2006, 18:59:49 »
Enig at Kevin Blackwell har gjort sitt i Leeds-stolen!

Mannen gjorde en flott jobb med å snu det, men la oss ikke bli dvelende ved gamle "meritter". Det fungerer tydeligvis ikke lenger, og da er et managerskifte det eneste logiske, ettersom han er mannen med ansvaret. Vi trenger en tøffing inn, for å snu det hele. En mann som slutter å bortforklare alle tap med skader, flaks\uflaks og slikt. En som tør å si 'det laget skal vi slå' eller 'i dag var guttas innsats helt forferdelig'. En mann som ikke legger noe imellom!

Nok er nok, Kevin og Ken. Dere bør avslutte samarbeidet nå, slik at (de fleste) oss husker Blackwell som en redningsmann og ikke en som satt og tjente penger så lenge han klarte på en synkende skute. Vi har hatt nok av dem!

Marching On Together!
Marching on together!

Svend Anders

Re: Bytt manager NÃ…!
« Svar #48 på: September 14, 2006, 20:58:42 »
Jeg regner med at grunnen til at noe ennå ikke har skjedd er at man først må løse kontrakten med KB, og ikke minst ha en ersatter på plass. Derfor kan det vel fort være slik at Blackwell sitter frem til kampen på lørdag...

...eller?

Forøvrig enig med Hot Shot's vurderinger over hva som bør gjøres.

Svend

http://www.svendanders.com