Skrevet av Emne: En mann med full kontroll  (Lest 2540 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

En mann med full kontroll
« på: September 14, 2006, 14:36:57 »


[V]
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

SveinArve

Re: En mann med full kontroll
« Svar #1 på: September 14, 2006, 14:59:00 »
Han hadde i løpet av kampen prøvd å ropt instrukser til spillerne, men de hadde snudd ryggen til å ikke hørt på han. Kelly var nærmest og skulle enkelt ha hørt han. Så Blackwell snudde seg til Carver og rista på hodet og hadde et kroppspråk som sa; hva skal jeg gjøre når spillerne ikke gidder å høre på meg. Det spekuleres også i om Kelly spilte ræva pga at han vil ha Blackwell ut av klubben.

Noen i england hadde hørt på fivelive eller noe, om at Blackwell skulle ha en statement i dag...

spennende....

------------------------------
http://www.godoyil.no

Kvinnefotball, hva er det?? Ikke er det kvinner og ikke er det fotball....   -Ivar Hoff-
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Leif Egil

Re: En mann med full kontroll
« Svar #2 på: September 14, 2006, 15:03:07 »
Dagen i dag kan bli meget spennende. Har ikke vært av de som har vært mest kritisk til Blackwell - men nå er også min tålmodighet slutt. Blackwell har ikke de kvaliteter som trengs og må skiftes ut jo før jo heller!
 

SveinArve

Re: En mann med full kontroll
« Svar #3 på: September 14, 2006, 15:18:42 »
Blackwell said: "I'm going to keep on doing my job and I've already turned this club around from nothing.

"If you look where we've come from, with no players, then I think I can turn this around - no problem.

"I think the fans are fed-up with what has happened at Leeds. They can see a situation at Sunderland, where someone comes along and pumps millions into the club - and they think 'why can't it be us?'

"They've had four or five years of being kicked where it hurts and they've seen their best players being sold.

"I think the fans need to know the real truth about this football club - but I don't think it will come out in the short term.

"I think in the long term people will realise what a good job has been done at this football club."

Blackwell offered injuries as the principle reason for his side's dreadful start to the season - and admitted there is little or no money to bring in loan signings.

"We've been blighted by injuries, and the squad is paper-thin at the moment," he added.

"Expectations are massive at this football club, particularly since we got to the play-off final last season.

"But we haven't been able to strengthen in the areas that we knew we needed to, because we have a financial burden at the football club which needs to be addressed.

"As a manager, it frustrates me - but I have to accept it. We've been trying to bring in loan signings. But the chairman (Ken Bates) says the finances at the moment are quite tight.

"It would nice to be competitive again in the transfer market, and we should be able to do that in 12 months' time when our debts have cleared."



HAN KAN JO IKKE SI AT DET TAR TID NÅR HAN FØR SESONGEN SA AT OPPRYKK VAR MÅLET...FOR EN NARR

------------------------------
http://www.godoyil.no

Kvinnefotball, hva er det?? Ikke er det kvinner og ikke er det fotball....   -Ivar Hoff-
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Promotion 2010

Re: En mann med full kontroll
« Svar #4 på: September 14, 2006, 15:53:11 »
quote:
Originally posted by SveinArve

Han hadde i løpet av kampen prøvd å ropt instrukser til spillerne, men de hadde snudd ryggen til å ikke hørt på han. Kelly var nærmest og skulle enkelt ha hørt han. Så Blackwell snudde seg til Carver og rista på hodet og hadde et kroppspråk som sa; hva skal jeg gjøre når spillerne ikke gidder å høre på meg. Det spekuleres også i om Kelly spilte ræva pga at han vil ha Blackwell ut av klubben.

Noen i england hadde hørt på fivelive eller noe, om at Blackwell skulle ha en statement i dag...

spennende....

------------------------------
http://www.godoyil.no

Kvinnefotball, hva er det?? Ikke er det kvinner og ikke er det fotball....   -Ivar Hoff-


Tenk hvilke managere Kelly har spilt under!

For en nedtur dette må være for ham...[V]
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ragnar

Re: En mann med full kontroll
« Svar #5 på: September 14, 2006, 18:59:58 »
Om det har begynt å utviklet seg til et spilleroppgjør, må Bates ta affære umiddelbart. En manager som ikke har spillerenes tillitt, er det verste en klubb kan ha.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Dennis

Re: En mann med full kontroll
« Svar #6 på: September 14, 2006, 19:02:40 »
"I think the fans need to know the real truth about this football club - but I don't think it will come out in the short term."

Jeg likte IKKE denne kommentaren.

Marching On Together!
Marching on together!

HåvardK

Re: En mann med full kontroll
« Svar #7 på: September 14, 2006, 19:15:38 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

"I think the fans need to know the real truth about this football club - but I don't think it will come out in the short term."

Jeg likte IKKE denne kommentaren.

Marching On Together!



Merket meg også denne. Hva i all verden mener han?

ragnar

Re: En mann med full kontroll
« Svar #8 på: September 14, 2006, 19:20:15 »
Kan være Bates skjuler noe. Sånn er det når budsjettet ikke er offentlig. Eller kan være Blackwell bare mener at Leeds nå nærmere seg et nullpunkt og snart kan begynne å bevege seg oppover med et visst økonomiskt armslag.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

B-m

Re: En mann med full kontroll
« Svar #9 på: September 14, 2006, 19:59:12 »
quote:
Originally posted by SveinArve

Han hadde i løpet av kampen prøvd å ropt instrukser til spillerne, men de hadde snudd ryggen til å ikke hørt på han. Kelly var nærmest og skulle enkelt ha hørt han. Så Blackwell snudde seg til Carver og rista på hodet og hadde et kroppspråk som sa; hva skal jeg gjøre når spillerne ikke gidder å høre på meg. Det spekuleres også i om Kelly spilte ræva pga at han vil ha Blackwell ut av klubben.

Noen i england hadde hørt på fivelive eller noe, om at Blackwell skulle ha en statement i dag...

spennende....




Dette blir bare ren spekulasjon og tull!! La oss ikke gjøre det verre enn hva det allerede er.
Vær så snill og ikke siter folk som er gal på waccoe, for der er det 1000 ganger verre tilstander enn her inne.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

veteranen

  • Gjest
Re: En mann med full kontroll
« Svar #10 på: September 14, 2006, 20:00:20 »
quote:
Originally posted by HåvardK

quote:
[i]Originally posted by Mr Kaizer[/i]

"I think the fans need to know the real truth about this football club - but I don't think it will come out in the short term."

Jeg likte IKKE denne kommentaren.



Merket meg også denne. Hva i all verden mener han?



Dette er nok dessverre nok et eksempel på Blackwell's begerdelige evner som formidler. Nå er han også under et voldsomt press, der han kjenner at det brenner under føttene, og dette takler han dårlig.

Så hva mente han så med denne oppsiktsvekkende uttalelsen? Ikke godt å si. Men jeg ser ikke bort fra at han hinter om sine arbeidsforhold (innblanding, overstyring) under Ken Bates.

Det smarteste Blackwell kan gjøre overfor media nå, er å holde kjeft! Hvis ikke resultatene er ille nok til å få fyken, så vil en presset Blackwell klare å snakke seg ut av jobben. Dette klarer han i løpet av svært kort tid!

Sheridan

Re: En mann med full kontroll
« Svar #11 på: September 14, 2006, 20:08:17 »
quote:
Originally posted by B-m

quote:
Originally posted by SveinArve

Han hadde i løpet av kampen prøvd å ropt instrukser til spillerne, men de hadde snudd ryggen til å ikke hørt på han. Kelly var nærmest og skulle enkelt ha hørt han. Så Blackwell snudde seg til Carver og rista på hodet og hadde et kroppspråk som sa; hva skal jeg gjøre når spillerne ikke gidder å høre på meg. Det spekuleres også i om Kelly spilte ræva pga at han vil ha Blackwell ut av klubben.

Noen i england hadde hørt på fivelive eller noe, om at Blackwell skulle ha en statement i dag...

spennende....




Dette blir bare ren spekulasjon og tull!! La oss ikke gjøre det verre enn hva det allerede er.
Vær så snill og ikke siter folk som er gal på waccoe, for der er det 1000 ganger verre tilstander enn her inne.



couldnt agree more bm.


Promotion 2010

Re: En mann med full kontroll
« Svar #12 på: September 14, 2006, 22:17:06 »
quote:
Originally posted by ragnar

Om det har begynt å utviklet seg til et spilleroppgjør, må Bates ta affære umiddelbart. En manager som ikke har spillerenes tillitt, er det verste en klubb kan ha.

*Champions of CCC 06/07*


Spilleropprør eller ikke. Rykten har versert de siste månedene om uoverenstemmelser i spillergruppen.
Det er litt de gamle mot de unge, mye av det er skapt av Blackie selv.
På den ene siden har vi Butler, Gregan og flere av de gamle CCC-spillerne. På den andre siden står de som har opplevd PL, med Kelly og Sully i spissen. Der var også Pugh, som hadde kvalitative opplevelser som langt overgår Leeds pr idag i SCUMchester. Kanskje noe av grunnen til at Pugh forsvant...? I tillegge har de med seg de unge som er i startfasen i karrieren.

Det er en kulturkollisjon i klubben mellom CCC travere og andre som ikke har opplevd PL og de som er vant til lavere nivå i spillergruppen. Butts og Gregs er arbeidere som ikke ville hevet et PL-lag. Kelly og Sully (for et år siden) ville ha gjort det.


Alt er bare trist og leitt! [V]
« Siste redigering: September 14, 2006, 22:18:47 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Re: En mann med full kontroll
« Svar #13 på: September 14, 2006, 23:34:43 »
Hvor har du denne informasjonen fra veteranen???

At spillerne nekter aa foelge instrukser fra manager og snur ryggen til er saa uproff oppfoersel at de burde blitt trekt ukesvis med loenn. Kan ikke skjoenne at dette stemmer.

auren - lettere apatisk i gaar...

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Klausen

Re: En mann med full kontroll
« Svar #14 på: September 15, 2006, 00:06:37 »
"We've been blighted by injuries, and the squad is paper-thin at the moment," he added.

Hvorfor selge spillere etter kun noen uker i klubben da..??

At økonomien er stram, det vet vi! Det har Blackwell sagt maaaange ganger tidligere. Hvorfor hever han da forventningene våre med å si at vi skal kjøpe, eventuelt låne 3/4 spillere hele tiden?

We are three or four players away from getting the squad we need...
Jeg føler jeg leser dette til stadighet!

Innrøm det Kevin, du er ikke rett mann for klubben! Ta hatten din å gå mens det ennå er noen stumper å redde..

Jeg innrømmer med letthet at du var med på å snu skuta når det så som værst ut! Jeg innrømmer at du har gjort en bra jobb utifra forventningene,økonomien og alt det der... Du passer kanskje best inn i en økonomisk stilling i klubben, Director of economics, eller noe sånt! Men manager i Leeds kan du ikke fortsette som.. Innse dette, vær så snill!
Jo før jo heller.

I fjor ble sesongen vår på mange måter reddet av at vi gjorde det så godt mot de gode lagene, i år klarer vi ikke det engang!

HåvardK

Re: En mann med full kontroll
« Svar #15 på: September 15, 2006, 00:14:59 »
quote:
Originally posted by Klausen

"We've been blighted by injuries, and the squad is paper-thin at the moment," he added.

Hvorfor selge spillere etter kun noen uker i klubben da..??

At økonomien er stram, det vet vi! Det har Blackwell sagt maaaange ganger tidligere. Hvorfor hever han da forventningene våre med å si at vi skal kjøpe, eventuelt låne 3/4 spillere hele tiden?

We are three or four players away from getting the squad we need...
Jeg føler jeg leser dette til stadighet!

Innrøm det Kevin, du er ikke rett mann for klubben! Ta hatten din å gå mens det ennå er noen stumper å redde..

Jeg innrømmer med letthet at du var med på å snu skuta når det så som værst ut! Jeg innrømmer at du har gjort en bra jobb utifra forventningene,økonomien og alt det der... Du passer kanskje best inn i en økonomisk stilling i klubben, Director of economics, eller noe sånt! Men manager i Leeds kan du ikke fortsette som.. Innse dette, vær så snill!
Jo før jo heller.

I fjor ble sesongen vår på mange måter reddet av at vi gjorde det så godt mot de gode lagene, i år klarer vi ikke det engang!



Meget godt oppsummert, Klausen. Jeg vil bare tilføye at det er påfallende at de til stadighet omtalte stortalentene fra ungdomsavdelingen, ikke en gang når fram til benken på A-laget - dette til tross for en "paper-thin squad". Skal en gå i detalj, virker det rent ut uforståelig at Beckford, som gjorde et kjempeinnhopp mot Wolves, ikke var i troppen i går. Og så videre.

asLeeds

Re: En mann med full kontroll
« Svar #16 på: September 15, 2006, 00:17:47 »
[:(]pokker, håpte "noken" måtte forlate jobben sin idag......[:(][V]

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Peter7

Re: En mann med full kontroll
« Svar #17 på: September 16, 2006, 04:08:44 »
Det hagler med bortforklaringer fra "Blamewell", tynn stall, ingen penger, spillerne gjør ikke som jeg sier, jeg har snudd denne klubben rundt bla bla. Litt synd på fyren.

Det minner om andre situasjoner rett før sparken er et faktum (O'leary), for han sier jo selv han ikke går frivillig.

Sheffield United ble jo bedre etter han forlot dem, la oss håpe det samme skjer med Leeds.

***
Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'